Vanaf de eerste dag dat ik ging kijken en zo te zien blijft dat dus ook zo!quote:
Dat is-ie misschien ook wel. Maar om het dan zo "straightforward" te maken dat je deze interessante suspense meteen om zeep gaat helpen als redactie, zou k zonde vinden. Ik vind het heel interessant om te kijken hoe de anderen (en Jeroen) hierop reageren. Maar da's denk ik ook een kwestie van smaak.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik proef overal de hand van DGK Huub. Heel jammer. Hier is weinig aan, het zou straightforward om opdrachten en beloningen gaan, en zoals ik het zie is de opdracht van Jeroen mislukt.
Wat bracht je ertoe om je kut in een etenspan te wassen?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
-voor de 10k
-om een andere kant van mezelf naar boven te zien komen
heb geen spijt van mijn deelname, alleen de prikkelarme omgeving brak me op i.c.m. op met weinig activeiten
ik denk als ik meer activiteiten had dan was dat rookgezeik ookniet zo geweesr maar da's achtergepraat life is life en nu gaat ie weer goed!
Is niet erg gelukt, zag alleen maar zwart/wit beeld. Had niet eens zin om het geluid aan te zettenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Deze geheime missie is juist gekomen om ons leukere streams te geven, dat er elk moment wat kon gebeuren en er ook meer zou gebeuren. Volgens mij zit Huub niet zozeer achter deze opdracht, maar is er gezamenlijk gezocht naar een manier om de kijker's aandacht vast te houden.
En daar houd ik dus niet vanquote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
marielin krabbelt alweer terug , as usual
Ja tog ,in een spel kan je alles verwachten ,je win niet zomaarquote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef mooiiiiii het volgende:
Wat een gezeur.Iedereen had na een telefonische opdracht van de regie een geheime missie aangegaan.
Ok !! Maar ik rook met te pletter en dat zou me tegenhouden om aan zo iets mee te doen. Triest eigenlijk maar waarquote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
-voor de 10k
heb geen spijt van mijn deelname, alleen de prikkelarme omgeving brak me op i.c.m. op met weinig activeiten
ik denk als ik meer activiteiten had dan was dat rookgezeik ookniet zo geweesr maar da's achtergepraat life is life en nu gaat ie weer goed!
Ben blij voor je dat het weer lekker gaat ,kan me dat van het roken goed voorstellen hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
-voor de 10k
[/b]quote:[b]Op zondag 10 mei 2009 03:04 schreef Htje het volgende:
[..]
Hij kreeg al een blikje bier van achter via het voorraadhok. Hoort ook bij zijn opdracht?
Misschien was dat het geheim van BB1 ookquote:
Ja, laat ze het lekker zélf uizoeken.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is-ie misschien ook wel. Maar om het dan zo "straightforward" te maken dat je deze interessante suspense meteen om zeep gaat helpen als redactie, zou k zonde vinden. Ik vind het heel interessant om te kijken hoe de anderen (en Jeroen) hierop reageren. Maar da's denk ik ook een kwestie van smaak.
Uhhh dat zijn hun kijkers ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |