Op een kalmerend, haast moederlijk toontje. Ik word er wel lekker rustig van, maar Peter niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:54 schreef Maanvis het volgende:
Eline probeert het goed te praten. Doet ze goed.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:55 schreef BobbyRond het volgende:
Bij mij vallen er ook stukjes van de puzzel op z'n plek!
Eline is een Calimero, Peter zegt 'het is nieeeeet eerlijk'. Ze zoenen... Bunker-kuikentjes!
![]()
![]()
wat een inhoudvolle vraagquote:Op maandag 11 mei 2009 23:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Was je thuis je kut ook in een etenspan dan?
hahaquote:Op maandag 11 mei 2009 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Op een kalmerend, haast moederlijk toontje. Ik word er wel lekker rustig van, maar Peter niet.
Het is van zaterdag op zondag... toen Marielin naar buiten werd gestuurd.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze zitten aan tafel, wat zoek ik precies?
en nu heeft hij ook zijn kop nog kaalgeschoren voor 7 pakjes sigaretten en dat houdt dan toevallig ook nog morgen opquote:Op maandag 11 mei 2009 23:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Peter is er ingegaan met het idee dat hij tig pakjes sigaretten wel even zou krijgen via zijn achterban en dat zijn gel niet afgepakt zou worden![]()
![]()
ja en neequote:Op maandag 11 mei 2009 23:57 schreef Shauri het volgende:
Helloooooooooooo nog een keertje hahah.
Is jeroen ontdekt en krijgen we een nieuwe 007?
Jeroen antwoord dat hij het alleen maar grappig vindt als Peter hem zo noemt. "En ik heb je sigaretten ook al, hihihihi!"quote:Op maandag 11 mei 2009 23:56 schreef mazaru het volgende:
Peter noemt Jeroen een strontboer. Wat is het toch een eng ventje.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:56 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ze willen wel Jeroen zijn sigaretten, bah
jij hebt dus ook geen adaptatievermogen?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stel je voor, je gaat in die bunker met de opdracht dat je het samen moet rooien. Opeens zit er een sneaky motherfucker tussen die net iets andere intenties heeft, die niet stroomlijnen met het concept. Je weet verder niets, dan zou ik net als Peter reageren. Die anderen, die niet reageren, dat zijn pas echt lammetjes
Je hebt iets gemist, Eline is al Calimero vanaf dag 1quote:Op maandag 11 mei 2009 23:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Kunnen we Peter vanaf nu Calimero noemen? 'Het is nieeeeeeeeeet eerlijk!'
Hopelijk wel iets intelligenterquote:Op maandag 11 mei 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stel je voor, je gaat in die bunker met de opdracht dat je het samen moet rooien. Opeens zit er een sneaky motherfucker tussen die net iets andere intenties heeft, die niet stroomlijnen met het concept. Je weet verder niets, dan zou ik net als Peter reageren. Die anderen, die niet reageren, dat zijn pas echt lammetjes
Waarom is die bacterie dodende actie dan nodig als je eters krijgt?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:57 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
wat een inhoudvolle vraaggelukkig heb ik een warme douche thuis met bad
Je moet bij de nacht van 9-10 mei zoeken, ergens voor drieën op 10 mei.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nadat Jeroen de spullen in de kist had verstopt kreeg ie van de regie een blikje bier
we zoeken het BIER
Jeroen heb die opdracht gekregen door de streamersquote:Op maandag 11 mei 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Straks gaat Peter stampvoeten en huilenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Jeroen antwoord dat hij het alleen maar grappig vindt als Peter hem zo noemt. "En ik heb je sigaretten ook al, hihihihi!"
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef wicky. het volgende:
[..]
Marielin denkt ook, ik hou me veder stil dan krijg ik vast wel peuken van Jeroen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |