Ik wil Pim het wel eens zien proberen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:08 schreef Shauri het volgende:
Nah Peter moet meer doen en minder zeggen.
Jeroen is ontmaskerd dus mag er een andere 007 komen wmb.
Denk dat Marielin het ook wel goed zal doen.
FF serieus, het lijkt erop dat die kerel een verleden zou kunnen hebben agressief gedrag.Heb ook wat gelezen van een voorwaardelijke straf... Heeft iemand wat gegraafd in zijn verleden om dit te kunnen bevestigen danwel ontkennen?quote:
Dan is het extra dom van Peter om er zó op in te gaan toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:07 schreef Lavenderr het volgende:
Toch begrjp ik Peter heel goed. Jeroen weet precies welke buttons hij moet pushen om Peter gek te krijgen.
wat mooi dit, en wie slaapt er straks weer heerlijk in het grote bedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:04 schreef Espabilado het volgende:
Peter denkt dat Jeroen alle touwtjes in handen heeft daar'als hij om bier roept komt er bier..'
Okay tnx en sorry...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:08 schreef Htje het volgende:
[..]
Ik ben niet Salvida en al helemaal geen Voller.
en mijn singletje flopt ook, het leven is zo oneerlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:10 schreef Fosfolipide het volgende:
MIJN GEL IS AFGEPAKT IK TREK HET NIET MEER![]()
![]()
![]()
![]()
Nee en Terecht ! hij zit daar goed op zijn plekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |