in elk geval voelt Jeroen zich hierdoor wél specialer en dat geeft natuurlijk ook een boostquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:23 schreef akveor het volgende:
[..]
En wat voor conclusies mogen we trekken? Dat ie buiten het douchen om extra beloond werd?
Ook als is het natuurlijk maar een biertje.
Geweldig man... zoiets toch nog even terug te kunnen zoeken....quote:
Het kenmerk van het hebben van geheime opdrachten is toch dat het geheim is?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:22 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Wat is zijn "cover" dan precies? Behalve dan de boel (inclusief "opdrachten") niet serieus nemen en daarmee anderen perfect kan opnaaien indien ze daar gevoelig voor zijn?
En happen doen ze.... Zie er zo 2 die het niet kunnen hebben
Truste!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:27 schreef JediMasterLucia het volgende:
schattig om slapende mensen te zien, ik houd het ook voor gezien,
zal nu niks meer gebeuren, want ze slapen allemaal als een blok![]()
slaap lekker allemaal
Daar hebben ze in Eindhoven een heel mooi woord voor...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:26 schreef BobbyRond het volgende:
Wat mij betreft mogen Peter en Jeroen best als een Jaap en een Huub met de voorhoofden tegen elkaar aan komen te staan, maar hoop niet dat het echt knokken wordt, want verheug me wel een beetje op een Bunker-reünie
Trustenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:27 schreef JediMasterLucia het volgende:
schattig om slapende mensen te zien, ik houd het ook voor gezien,
zal nu niks meer gebeuren, want ze slapen allemaal als een blok![]()
slaap lekker allemaal
Post niet zo vaak, maar vond t wat vreemd, kon me niet bedwingen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo blijkt een nachtelijk onbeduidend postje misschien ineens een toppost te zijn...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:11 schreef F.M.D. het volgende:
En die Peter wou in de Gouden Kooi. Hij kan hier al niet tegen.
Top !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:28 schreef Dementor het volgende:
Onze geheime agent krijgt straks een nieuwe opdracht on stream.
Thnx, dan wacht ik nog even.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:28 schreef Dementor het volgende:
Onze geheime agent krijgt straks een nieuwe opdracht on stream.
zoek je ook even de biertjes die de andere 4 vandaag hebben gekregen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:18 schreef HiDiHo het volgende:
Hier krijgt ie het biertje (2:47:00)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |