Truste!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:27 schreef JediMasterLucia het volgende:
schattig om slapende mensen te zien, ik houd het ook voor gezien,
zal nu niks meer gebeuren, want ze slapen allemaal als een blok![]()
slaap lekker allemaal
Daar hebben ze in Eindhoven een heel mooi woord voor...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:26 schreef BobbyRond het volgende:
Wat mij betreft mogen Peter en Jeroen best als een Jaap en een Huub met de voorhoofden tegen elkaar aan komen te staan, maar hoop niet dat het echt knokken wordt, want verheug me wel een beetje op een Bunker-reünie
Trustenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:27 schreef JediMasterLucia het volgende:
schattig om slapende mensen te zien, ik houd het ook voor gezien,
zal nu niks meer gebeuren, want ze slapen allemaal als een blok![]()
slaap lekker allemaal
Post niet zo vaak, maar vond t wat vreemd, kon me niet bedwingen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo blijkt een nachtelijk onbeduidend postje misschien ineens een toppost te zijn...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:11 schreef F.M.D. het volgende:
En die Peter wou in de Gouden Kooi. Hij kan hier al niet tegen.
Top !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:28 schreef Dementor het volgende:
Onze geheime agent krijgt straks een nieuwe opdracht on stream.
Thnx, dan wacht ik nog even.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:28 schreef Dementor het volgende:
zoek je ook even de biertjes die de andere 4 vandaag hebben gekregen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:18 schreef HiDiHo het volgende:
Hier krijgt ie het biertje (2:47:00)
[ afbeelding ]
Ach Jeroen steekt sowieso al met kop en schouders boven de rest uit. Maar what's next?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
in elk geval voelt Jeroen zich hierdoor wél specialer en dat geeft natuurlijk ook een boost
Ik denk dat men hier duidelijkheid wilt wanneer zijn 007-rol echt mislukt..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:28 schreef Dementor het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:28 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Eindhoven een heel mooi woord voor...
ah daar is al iemandquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:28 schreef Dementor het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach Jeroen steekt sowieso al met kop en schouders boven de rest uit. Maar what's next?
Ik dacht dat je me de gek aan zat te steken...
Ja tog ,is de moeite wel even waard togquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:32 schreef Rijpie het volgende:
[..]
[..]
nou vooruit dan maar, nog heeeel even
Ik vind het des te knapper als hij opdracht 2 af weet te ronden als men hem zo strak in de gaten houdt. Van mij mag het doorgaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:31 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik denk dat men hier duidelijkheid wilt wanneer zijn 007-rol echt mislukt..
Is dat pas wanneer hij betrapt wordt op zijn huidige taak? of ook als ie voor eerdere taken ontmaskert wordt die al afgerond zijn?
Ik neem nu alles op, het gebeurt me niet meer dat ik net een paar seconden misquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Geweldig man... zoiets toch nog even terug te kunnen zoeken....![]()
ik zit me nu even af te vragen wie nachtdienst had.
Het is maar een blikje bier maar principe is principe.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:28 schreef Dementor het volgende:
Bob de "moppentrommel" kan dat best zelf vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |