Je bent wel een beetje een doordrammer he?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef Espabilado het volgende:
Om maar met de deur in huis te vallen: ik ben benieuwd naar wat je van de volgende video vind
Of jij hé. Jouw mening is ook niet goud Danny.. ookal denk je dat vaak wel. Zoals je hebt kunnen lezen denken vélen er hetzelfde over dus laat mij lekker zou ik zeggen, vooral wetende hoe extreem jij er wel niet mee bezig zou houden als jij degene was die er van overtuigd was geweest.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een doordrammer he?
We hadden een jaar of wat geleden ook zo iemand die zelfs aangifte is gaan doen van een soortgelijk iets in BB3 ofzo. En mensen wilden Erik uit DGK ook aangeven omdat hij een laveloze, slapende huub had afgetrokken. En volgens mij zijn dat soort dingen vaker voorgekomen en verkeerd geïnterpreteerd door de kijker. 'Want Amber zou dat nooit doen!!!'. Wat verwacht je nou helemaal? Dat ze hier komt melden dat ze inderdaad lekker heeft liggen droogneuken? Dat ze publiekelijk komt melden dat ze aangerand is?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:36 schreef Espabilado het volgende:
Of jij hé. Jouw mening is ook niet goud Danny.. ookal denk je dat vaak wel. Zoals je hebt kunnen lezen denken vélen er hetzelfde over dus laat mij lekker zou ik zeggen, vooral wetende hoe extreem jij er wel niet mee bezig zou houden als jij degene was die er van overtuigd was geweest.
\\quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef Espabilado het volgende:
Hoi en welkom. Je hebt het oke gedaan, paar opdrachten goed doorgezeg, insecten eten en het puzzelen bv. De laatste dagen was je echter een beetje een Renate dus ms maar goed dat je er uit bent nu.
Om maar met de deur in huis te vallen: ik ben benieuwd naar wat je van de volgende video vind:
Zeg dat wel....*zuchtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een doordrammer he?
die heeft ze al live meegemaakt volgens mij hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:57 schreef Flow3r het volgende:
check vooral de laatste seconden ff van dat filmpie?
Ik als billenvrouw ook..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:01 schreef Stefan het volgende:
Ik als billenman heb overigens genoten van je Caps, Amber.
van thebunkeronline.tv:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef Espabilado het volgende:
Hoi en welkom. Je hebt het oke gedaan, paar opdrachten goed doorgezeg, insecten eten en het puzzelen bv. De laatste dagen was je echter een beetje een Renate dus ms maar goed dat je er uit bent nu.
Om maar met de deur in huis te vallen: ik ben benieuwd naar wat je van de volgende video vind:
Zooo, dat is ook weer opgelostquote:TB: Je hebt net de beelden gezien van Jeroen die gisternacht, terwijl jij je roes lag uit te slapen. niet bepaald van je af kon blijven. Wat vond je daarvan?
A: Ik kan me daar helemaal niks van herinneren! Ik sliep gewoon en eerlijk gezegd vond ik het moment dat hij op de doodskist leek te gaan poepen erger.
bronquote:Amber heeft the Bunker verlaten en gaat zo op weg naar huis. Maar uiteraard niet voordat we haar nog enkele vragen stellen.
The Bunker: Amber, waarom wilde je zo graag naar huis?
Amber: Ik mistte mijn familie gewoon heel erg. Ook al hadden de andere Overlevers heel erg veel aan, fanmail maakte het voor mij alleen maar erger.
TB: Maar Amber...je gaat toch backpacken in Australie ..?
A: Ja, maar daar ben ik met mijn beste vriendin. Daarnaast kan ik vanuit Australië gewoon met familie en vrienden bellen en e-mailen. Dat is toch anders dan in The Bunker.
TB: Wat had je gedaan als je vanavond niet was geëlimineerd was gebleven?
A: Dan was ik echt wel gebleven. Als ik nu terugkijk, is het wel allemaal heel snel voorbij gegaan.
TB: Wat vind je van de overige Overlevers?
A: Het is wel een leuke groep , al denk ik niet echt dat ik er vrienden heb gemaakt. Marielin gaat volgens mij het spel winnen. Ze is slim, heeft een grote bek en kan die mannen zeker aan. Peter is een ontzettend leuke en lieve jongen, alleen laat hij zich te snel kisten. Eline is wat verlegen en daarom denk ik niet dat ze The Bunker gaat winnen. Pim vind ik een hele stille jongen, ik had ook helemaal geen klik met hem. Hij is gewoon niet mijn type, net als Jeroen.
TB: Je hebt net de beelden gezien van Jeroen die gisternacht, terwijl jij je roes lag uit te slapen. niet bepaald van je af kon blijven. Wat vond je daarvan?
A: Ik kan me daar helemaal niks van herinneren! Ik sliep gewoon en eerlijk gezegd vond ik het moment dat hij op de doodskist leek te gaan poepen erger.
TB: Wat ga je vanavond als eerste doen?
A: Ik ga op stap en lekker drinken. Ik kan eindelijk weer mijn make-up gebruiken, fatsoenlijke kleren aan. Dus dat wordt een fantastische avond!
TB: Wat vond je van de opdrachten en de duels in The Bunker?
A: Het ergste duel vond ik die met die maden, dat ging ik echt niet doen. Ik vond mezelf echter wel heel erg stoer met die sprinkhanen. Dat is helemaal niets voor mij en toch at ik ze dapper op. En het gekke, ze zijn eigenlijk helemaal niet vies! Ze smaken een beetje als noten. Het is gewoon het idee dat wij hier van die beesten hebben wat het ‘vies’ maakt.
TB: Wat vind je nu van andere RLS zoals BB en DGK?
A: Ik heb echt wel respect voor die mensen. Ik volgde de meeste RLS’s altijd , maar nu ik een klein beetje weet hoe het voelt om opgesloten te zijn, kan ik tegen iedereen zeggen: Het is mentaal enorm zwaar!
TB: Wat wil je nog kwijt?
A: Ik vond het echt een supergaaf spel. Als ik er niet was uitgegaan had ik absoluut doorgezet. Maar ik ben heel blij en dankbaar dat ik nu lekker naar huis mag!
Ja!quote:Op zondag 10 mei 2009 01:22 schreef Espabilado het volgende:
Ok ze zit er dus niet mee. Prima.
Wel leuk zo'n exit-interview op de site.
quote:Op zondag 10 mei 2009 01:22 schreef Espabilado het volgende:
Wel leuk zo'n exit-interview op de site.
Ze zegt dat Jeroen niet haar type is. Daar maakt sherry777 van dat ze "niks meer heeft met Jeroen" en nou maak jij het nog weer een graadje erger dat ze hem niet moet.quote:Op zondag 10 mei 2009 07:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Mij viel ook op dat ze gisteren opeens erg aan jeroen hing en nu opeens vertelt dat ze 'm niet moet.
Het was maar droogneuken, dat doet geen pijn, ook al is haar gleuf zo droog als zand.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:06 schreef marcx het volgende:
Kwalijke zaak, die aanranding van Jeroen op Amber!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot nu toe vond ik het wel leuk om te kijken.
Maar wat ik hier heb gezien, dan kun meteen zien dat het niet door professionals is gemaakt.
De leiding had hier meteen moeten ingrijpen.
Amber lag te slapen dat zag je zo, ze heeft al die tijd geen vin verroerd.
De leiding had in moeten grijpen en Jeroen er gelijk uit gezet moeten worden.
Het is zo duidelijk als maar wat.
Ze kan Jeroen makkelijk aanklagen, genoeg bewijsmateriaal.
En al vind Amber het zelf niet erg dat het gebeurd is, wat ik me niet kan voorstellen, als we dit normaal gaan vinden is volgens mij het einde zoek.
Zo dit moest ik effe kwijt en natuurlijk de laatste keer dat ik gekeken heb.
hoi Amber,wel uitkijken met stappen en dronken worden voortaan meid.Voor je het weet ben je zwanger .quote:Op zondag 10 mei 2009 17:42 schreef AmberTheBunker het volgende:
Hoi iedereen!
Na even een dagje acclimatiseren ben ik er weer!
Wat is het heerlijk om lekker warm te douchen, lekker in m'n eigen bedje te slapen en vooral iedereen weer te zien. Want misschien klinkt het stom, maar ik miste mijn familie en vrienden echt heel erg. Verder over het Jeroen en Amber incident; IK SLIEP! Ik heb helemaal nergens iets van meegekregen!
XXX Amber
Dat jij sliep is juist het punt. Maar je zit er dus niet mee met wat Jeroen bij je deed? Aan ene kant begrijpelijk daar ie stomdronken was, maar veel mensen zouden er niet echt blij mee zijn denk ik!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:42 schreef AmberTheBunker het volgende:
Verder over het Jeroen en Amber incident; IK SLIEP! Ik heb helemaal nergens iets van meegekregen!
Das ook weer niet een compliment voor Jeroenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:42 schreef AmberTheBunker het volgende:
Hoi iedereen!
Wat is het heerlijk om lekker warm te douchen, lekker in m'n eigen bedje te slapen en vooral iedereen weer te zien. Want misschien klinkt het stom, maar ik miste mijn familie en vrienden echt heel erg. Verder over het Jeroen en Amber incident; IK SLIEP! Ik heb helemaal nergens iets van meegekregen!
XXX Amber
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef AmberTheBunker het volgende:
Streamen ga ik zeker, ze staan alweer de hele dag op bij mij. Wel gek om te zien en te horen dat ze me nu al vergeten zijn. Maar ja, part of the game! De regie heeft op tijd ingegrepen en daar ben ik heel erg blij mee. Of ik Jeroen iets kwalijk neem, ja en nee, ik vind het echt zwaar kut dat het zo gelopen is. Maar aan de andere kant ben ik niet haatdragend. Er is niets gebeurd en daar houden we het bij.
Ze hebben je vandaag toch al een paar keer genoemd. Had jij hun namen in de muur gekerft? Daar word je van verdacht namelijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef AmberTheBunker het volgende:
Streamen ga ik zeker, ze staan alweer de hele dag op bij mij. Wel gek om te zien en te horen dat ze me nu al vergeten zijn. Maar ja, part of the game!
Jep, dat had ik gedaan ja!!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hebben je vandaag toch al een paar keer genoemd. Had jij hun namen in de muur gekerft? Daar word je van verdacht namelijk.
Na een paar dagen zal het helemaal gek voor je zijn denk ik. Ben je al weer aardig gewend aan thuis en zie je hun nog daar zitten.
Peter ♥ Elinequote:
Okayquote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef AmberTheBunker het volgende:
Streamen ga ik zeker, ze staan alweer de hele dag op bij mij. Wel gek om te zien en te horen dat ze me nu al vergeten zijn. Maar ja, part of the game! De regie heeft op tijd ingegrepen en daar ben ik heel erg blij mee. Of ik Jeroen iets kwalijk neem, ja en nee, ik vind het echt zwaar kut dat het zo gelopen is. Maar aan de andere kant ben ik niet haatdragend. Er is niets gebeurd en daar houden we het bij.
Marielin denkt dat jij haar muts en shawl hebt en Eline denkt dat zij hem perongeluk meegegeven heeft aan jou.quote:
Neh wordt helemaal niks.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:26 schreef AmberTheBunker het volgende:
Haha ja! Wat denken jullie, gaat het m nog worden??
Uhm, tja zoals bij alle interviews zijn de verslagen nooit zoals je het echt gezegt hebt.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
OkayDankje voor het eerlijke antwoord, je antwoord in het exit-interview dat je het feit dat hij op de kist probeerde te poepen erger vond, vond ik al een beetje apart!
Ben je nog opgehaald door Bobby?
I know, toen was ik nog aanwezig boven. Die Jeroen is lekker bezig ;-)quote:Op zondag 10 mei 2009 18:28 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Marielin denkt dat jij haar muts en shawl hebt en Eline denkt dat zij hem perongeluk meegegeven heeft aan jou.
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef AmberTheBunker het volgende:
dus dan is het niet erg of zo ???quote:Op zondag 10 mei 2009 17:42 schreef AmberTheBunker het volgende:
Hoi iedereen!
XXX Amber
Misschien wel handig dat je je even goed inleest voordat je reageert!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
dus dan is het niet erg of zo ???![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Misschien wel handig dat je je even goed inleest voordat je reageert!
Wat een onzin dat je niets hebt meegekregen......Ik heb je nee zin schudden, dus blijkbaar heeft hij je het gevraagd of je sex(?) wilde en ik heb je een aantal keren nee zien schudden en daarna is hij het bed uit gegaan. Maar goed met de camara op je snuffert is het altijd anders. Jij was die avonvd ook behoorijk hitsig..........quote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
"quote"
De regie heeft op tijd ingegrepen en daar ben ik heel erg blij mee. Of ik Jeroen iets kwalijk neem, ja en nee, ik vind het echt zwaar kut dat het zo gelopen is. Maar aan de andere kant ben ik niet haatdragend. Er is niets gebeurd en daar houden we het bij.
geweldig hoe buitenstaanders die vage infraroodbeelden van bewegende dekens hebben gezien het BETER menen te weten dan de personen onder die deken die er direct bij betrokken zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 20:32 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Wat een onzin dat je niets hebt meegekregen......Ik heb je nee zin schudden, dus blijkbaar heeft hij je het gevraagd of je sex(?) wilde en ik heb je een aantal keren nee zien schudden en daarna is hij het bed uit gegaan. Maar goed met de camara op je snuffert is het altijd anders. Jij was die avonvd ook behoorijk hitsig..........
ze is niet aangerand als ze geen bezwaar maakt. ze maakt geen bezwaar en dus is ze akkoord met wat er gebeurd is. En dus heb jij er geen aarsch over te zeggen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:36 schreef marcx het volgende:
Hoi Supersoep,
Bekijk jij het laatste syukje van het filmpje van Espabilado nog maar eens waar Jeroen zijn broek weer omhoogtrekt, daar zie je toch duidelijk dat het meer als "doogneuken" was, AANGERAND!, en niemand die er iets aan doet.
Volgens mij moeten ze Jeroen toch minimaal de bunker uitzetten, om te laten zien dat dit niet kan?
En als excuus gebruiken dat ie dronken was??
Laat Amber eens vertellen hoe het dan wel zit en geen vage smoesjes met "Ik heb niets meegekregen", want die kennen we al! En wilt ze er niets over vertellen en voor zichzelf houden dan ook helemaal haar mond maar over houden, en geen insinuaties of een ander zwart proberen te maken....quote:Op zondag 10 mei 2009 20:37 schreef Danny het volgende:
[..]
geweldig hoe buitenstaanders die vage infraroodbeelden van bewegende dekens hebben gezien het BETER menen te weten dan de personen onder die deken die er direct bij betrokken zijn
ze is volgens mij helemaal niets verplicht. als ze erover wil vertellen doet ze dat wel. zo niet dan niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:45 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Laat Amber eens vertellen hoe het dan wel zit en geen vage smoesjes met "Ik heb niets meegekregen", want die kennen we al! En wilt ze er niets over vertellen en voor zichzelf houden dan ook helemaal haar mond maar over houden, en geen insinuaties of een ander zwart proberen te maken....
Wie bepaald of het klaar is Mr. D.....Commandeer je hondjes en Amber kan het zelf aangeven, dacht ik zo!quote:Op zondag 10 mei 2009 20:48 schreef Danny het volgende:
[..]
ze is volgens mij helemaal niets verplicht. als ze erover wil vertellen doet ze dat wel. zo niet dan niet.
klaar nu.
Dat zegt hij toch ook, dwaze snol.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Wie bepaald of het klaar is Mr. D.....Commandeer je hondjes en Amber kan het zelf aangeven, dacht ik zo!
Is dit een rare versie van 'ik zie ik zie wat jij niet ziet' ?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:32 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Wat een onzin dat je niets hebt meegekregen......Ik heb je nee zin schudden, dus blijkbaar heeft hij je het gevraagd of je sex(?) wilde en ik heb je een aantal keren nee zien schudden en daarna is hij het bed uit gegaan. Maar goed met de camara op je snuffert is het altijd anders. Jij was die avonvd ook behoorijk hitsig..........
Mijn moeder is vorig jaar overleden.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:05 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je moeder. Komt goed uit op moederdag!
zou je even normaal kunnen doen?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:05 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je moeder. Komt goed uit op moederdag!
hahahaha, ik word hier voor dwaze snol uitgemaakt omdat ik mijn mening geef! Jij bevestigt dit (met tnx) en dan mag ik normaal doen???? Leg dat eens uit!quote:
en misschien wel handig als jij je contract voortaan leest voordat je het tekent ????quote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
"quote"
De regie heeft op tijd ingegrepen en daar ben ik heel erg blij mee. Of ik Jeroen iets kwalijk neem, ja en nee, ik vind het echt zwaar kut dat het zo gelopen is. Maar aan de andere kant ben ik niet haatdragend. Er is niets gebeurd en daar houden we het bij.
Ik ben blij dat je je eigen post zo hilarisch vind.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
en misschien wel handig als jij je contract voortaan leest voordat je het tekent ????![]()
ik zou niet weten waarom. en nu ophouden.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef sherry777 het volgende:
[..]
hahahaha, ik word hier voor dwaze snol uitgemaakt omdat ik mijn mening geef! Jij bevestigt dit (met tnx) en dan mag ik normaal doen???? Leg dat eens uit!
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef marcx het volgende:
Hoi Danny,
Jij zegt dat ze niet aangerand is omdat ze geen bezwaar heeft gemaakt en dus akkoord gaat met wat er gebeurd is, maar er zijn volgens mij genoeg meisjes/vrouwen die hier geheel anders over denken als dit hun gebeurd.
Jij vind toch ook als een vrouw diverse malen nee zegt, amper in staat is dit te zeggen(bijv. onder invloed), ligt te slapen, dat je het daarna toch niet alsnog tegen wil in moet doen.
En jij noemt dit een non-discussie?
Yep, zie hierbovenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:27 schreef Danny het volgende:
[..]
We hadden een jaar of wat geleden ook zo iemand die zelfs aangifte is gaan doen van een soortgelijk iets in BB3 ofzo.
stwerker nog, het ís een non-discussie.quote:
Heb zo in de COS gezeten dat ik dit topic helemaal gemist heb.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef AmberTheBunker het volgende:
Niemand die jou zal tegenhouden als je een topic aanmaakt over dit verschrikkelijk bedincident hoor. Bij de *nee is nee* actie jegens Frank uit BB3 heeft ook niemand een spreek(typ)verbod gehad.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:23 schreef marcx het volgende:
Waarom zijn er bijna alleen mensen van Fok.nl die hierop reageren, die er belang bij hebben de naam van The Bunker hoog te houden, Mirjam, Danny, Stefan en dan eindigen met de woorden non-discussie, klaar!,
Ik dacht dat dit een open discussie forum was waar iedereen zijn mening in kwijt kan, nu heb ik het idee dat me de mond gesnoerd word.
Maar goed ik heb mijn punt gemaakt.
Klaar!
Opvallende uitspraak eigenlijk van Amber, ik bedoel ik zag het live en heb het op video en ik zie/hoor nergens de regie ingrijpenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:12 schreef lies1958 het volgende:
ALs ik amber haar reactie lees op het jeroen gebeuren is er wel ingegrepen door de regie die nacht.
Maar dit is een interactief concept, dus we kunnen een copietje van de aangifte naar de redactie 'fan'mailenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Niemand die jou zal tegenhouden als je een topic aanmaakt over dit verschrikkelijk bedincident hoor. Bij de *nee is nee* actie jegens Frank uit BB3 heeft ook niemand een spreek(typ)verbod gehad.
Doe het dan. Open een heksenjacht. Mensen doen rare dingen als ze dronken zijn. Amber heeft geen traumas eraan overgehouden, dat het jou raakt zegt meer over jou dan over Jeroen of Amber.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:56 schreef marcx het volgende:
door dat soort reacties als die van Stefan ben ik bijna geneigd om dat te gaan doen.
Om voor mezelf te spreken.Ik wil sowieso geen heksenjacht,vraag me wel af waarom Amber een mail stuurt naar de bewoners dat Jeroen zich slecht gedragen heeft .En ik heb speciaal gevraagd op een ander topic of zij het was of Bobby die het gestuurd heeft,anders zou ik niet reageren.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Doe het dan. Open een heksenjacht. Mensen doen rare dingen als ze dronken zijn. Amber heeft geen traumas eraan overgehouden, dat het jou raakt zegt meer over jou dan over Jeroen of Amber.
Oke, dat wist ik niet. Dat is wel een goede vraag idd ja. En welk gedrag ze dan bedoelt, het rijden of het poepen.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:05 schreef mooiiiiii het volgende:
me wel af waarom Amber een mail stuurt naar de bewoners dat Jeroen zich slecht gedragen heeft .En ik heb speciaal gevraagd of zij het was of Bobby die het gestuurd heeft.
Dat is niet van toepassing.Als Amber het wil laten rusten alle respect,maar logisch dat er nu nog meer vragen komen en Jeroentje werd ietwat rood door mijn en anderen misschien verkeerde bril.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet. Dat is wel een goede vraag idd ja. En welk gedrag ze dan bedoelt, het rijden of het poepen.
in dit filmpje zit veel knip en plak werk ik heb het zelf niet op Internet gezet om dat iedereen wel iets anders in zietquote:Op maandag 11 mei 2009 02:37 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Opvallende uitspraak eigenlijk van Amber, ik bedoel ik zag het live en heb het op video en ik zie/hoor nergens de regie ingrijpenHuub zat daar en die riep alleen dat Jeroen zn zender moest meenemen toen ie uit bed stapte.
Zie:
Wat heeft redactie jou verteld Amber?
Dat en dat alleen bedoel ik.Wel te ruste!quote:Op maandag 11 mei 2009 03:36 schreef Stefan het volgende:
Ik vind zon mailtje wel een beetje natrappen, heb de mail niet gezien of gehoord, maar als ze er niet mee zit moet ze t ook niet als stookmiddel gebruiken.
knip en plakwerk?quote:Op maandag 11 mei 2009 03:38 schreef peeet1 het volgende:
[..]
in dit filmpje zit veel knip en plak werk ik heb het zelf niet op Internet gezet om dat iedereen wel iets anders in ziet
ik heb net het completen filmpje bekeken zonder knip en plak maar dan komt het heel anders over
nee, jij maakt er een probleem van, en dat is het helemaal niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:23 schreef marcx het volgende:
Waarom zijn er bijna alleen mensen van Fok.nl die hierop reageren, die er belang bij hebben de naam van The Bunker hoog te houden, Mirjam, Danny, Stefan en dan eindigen met de woorden non-discussie, klaar!,
Ik dacht dat dit een open discussie forum was waar iedereen zijn mening in kwijt kan, nu heb ik het idee dat me de mond gesnoerd word.
Maar goed ik heb mijn punt gemaakt.
Klaar!
Kijkquote:Op maandag 11 mei 2009 12:53 schreef AmberTheBunker het volgende:
Bijzondere mensen zijn jullie toch hier op FOK!
De reden dat ik dat mailtje heb gestuurd is niet natrappen, maar is Jeroen op de hoogte brengen van mijn mening. Ik ben er namelijk van overtuigd dat hij het niet meer weet. Ik wens hem vandaag veel sterkte en zou graag zien dat jullie met deze idiote discussie of het aanranding was of niet ophouden. Geweest is geweest. Ik heb er geen trauma van overgehouden en vind het allemaal wel goed zo. Wel jammer dat jullie aan mijn oprechtheid twijfelen. Als jullie alles zo goed gevolgd hebben, kunnen jullie zien hoeveel er gedronken is. Waarschijnlijk heb je dat zelf ook weleens meegemaakt en als je dan ligt te slapen, merk je echt niets meer.
Jeroen vroeg zich af wat hij nou in hemelsnaam gedaan heeft.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:09 schreef AmberTheBunker het volgende:
Ik heb helaas gemist dat ze mijn mail hebben gehad. Kan iemand mij vertellen hoe ze er op gereageert hebben of heeft iemand daar een filmpje van?
Harde wereld? Jezus, het gezeik over dat filmpje komt af van mensen die hiervoor nog nooit een computer hebben aangeraakt, zoals die Marcx.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:34 schreef Maanvis het volgende:
Amber, even terug stelde je dat er ingegrepen was door de redactie. Op welke manier heeft de redactie dan ingegrepen volgens jou? Wij hebben dat op de streams namelijk niet echt gezien.
Enne, FOK! is FOK!, het is een beetje een harde wereld hier online. Dat kun je accepteren of je kunt wegblijven, maar het verandert absoluut niet.
En FOK! biedt een podium voor dat gezeik. Accepteren of Optiefen, meer smaken zijn er niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Harde wereld? Jezus, het gezeik over dat filmpje komt af van mensen die hiervoor nog nooit een computer hebben aangeraakt, zoals die Marcx.
Jawel. Er vol tegenin gaan is smaak drie.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:45 schreef Maanvis het volgende:
En FOK! biedt een podium voor dat gezeik. Accepteren of Optiefen, meer smaken zijn er niet.
Er is niets ergs gebeurd, jij hebt er vrede mee na het zien van de beelden dus er is geen probleem lijkt me.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:53 schreef AmberTheBunker het volgende:
Bijzondere mensen zijn jullie toch hier op FOK!
De reden dat ik dat mailtje heb gestuurd is niet natrappen, maar is Jeroen op de hoogte brengen van mijn mening. Ik ben er namelijk van overtuigd dat hij het niet meer weet. Ik wens hem vandaag veel sterkte en zou graag zien dat jullie met deze idiote discussie of het aanranding was of niet ophouden. Geweest is geweest. Ik heb er geen trauma van overgehouden en vind het allemaal wel goed zo. Wel jammer dat jullie aan mijn oprechtheid twijfelen. Als jullie alles zo goed gevolgd hebben, kunnen jullie zien hoeveel er gedronken is. Waarschijnlijk heb je dat zelf ook weleens meegemaakt en als je dan ligt te slapen, merk je echt niets meer.
ik heb het filmpje 3 keer zitten kijken en ik ben er van overtuigd dat amber gewoon wakker was je hoort haar ook op een gegeven moment praten met jeroen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef Espabilado het volgende:
Ik heb het ook gezien en ik zie iemand die uit een diepe dronken slaap wordt gewekt, even iets mompelt en verder slaapt. Ze zegt zelf dat ze het zich niet herinnert en Jeroen ook niet. Dat ze er geen problemen mee heeft en hem niets kwalijk neemt. Ik kan me voorstellen dat ze na die hoeveelheid drank niet meer helder waren en dat ze het zich ook gewoon niet meer kunnen herinneren. Waarom trek je haar woorden in twijfel?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:40 schreef moppie65 het volgende:
[..]
ik heb het filmpje 3 keer zitten kijken en ik ben er van overtuigd dat amber gewoon wakker was je hoort haar ook op een gegeven moment praten met jeroen.
Precies!! Heb ik ook vele malen gezegd! En maar volhouden dat ze niets meer weet!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:40 schreef moppie65 het volgende:
[..]
ik heb het filmpje 3 keer zitten kijken en ik ben er van overtuigd dat amber gewoon wakker was je hoort haar ook op een gegeven moment praten met jeroen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |