abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 mei 2009 @ 20:09:44 #1
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68850695
Hoi Amber, welkom terug.

Ben benieuwd wat je van je 2 weken in de Bunker vond, blij dat je eruitbent of toch wel zonde? Uiteraard hebben we 1001 vragen aan je. Bijvoorbeeld, hoe smaakt hondevoer. En plakt je been nog een beetje?

Kusje
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68850724
En hoe is het met die stucadoor van je
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 9 mei 2009 @ 20:11:22 #3
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68850771
valt er nog wat te neuke?
Intelligent, but fucked up.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 9 mei 2009 @ 20:13:03 #4
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_68850845
Pictures?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_68851295
wat vond je van Jeroen tussen 1 en 4 vannacht ?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 20:44:55 #6
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_68852092
Hoi kanjer!

Ik heb er wel een dubbel gevoel bij: voor jou is het fijn dat je weer in de bewoonde wereld bent, maar wij hadden graag nog een paar weekjes van je genoten. Je was samen met Eline mijn favootje! ik hoop dat we je vaak mogen zien hier op het forum.

Kissie!!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_68852277
Welkom, goed gedaan, ik denk dat de verveling je killing is geweest of niet?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zaterdag 9 mei 2009 @ 20:54:16 #8
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_68852459
Amber, vertel effe waarom die week durende vertrek-act nou zo nodig was, bij geen hónd hier kwam je geloofwaardig over, en nou ben je tóch nog weg.. Streamers hebben zich óngands gevote om je wens waar te maken, levert dat nou nog wat op??
  Admin zaterdag 9 mei 2009 @ 21:14:44 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68853233
Amber, je was imo wisselend. In het begin was je ontzettend leuk. Toen kwam je gekonkel en gestook tussen Peter en Jeroen mbt die gel en Jeroen's vermeende getreiter (imo deed je dat alleen maar zodat je zonder gezichtsverlies naar huis kon) en was je bij veel mensen opeens een heel stuk minder populair. Zonde.
Hoe dan ook, welkom terug. Renate zit hier ook dus je kunt je hart ophalen
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68853455
Hoi en welkom. Je hebt het oke gedaan, paar opdrachten goed doorgezeg, insecten eten en het puzzelen bv. De laatste dagen was je echter een beetje een Renate dus ms maar goed dat je er uit bent nu.

Om maar met de deur in huis te vallen: ik ben benieuwd naar wat je van de volgende video vind:

Admin zaterdag 9 mei 2009 @ 21:23:36 #11
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68853562
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef Espabilado het volgende:

Om maar met de deur in huis te vallen: ik ben benieuwd naar wat je van de volgende video vind
Je bent wel een beetje een doordrammer he?
pi_68854087
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:23 schreef Danny het volgende:

[..]

Of jij hé. Jouw mening is ook niet goud Danny.. ookal denk je dat vaak wel. Zoals je hebt kunnen lezen denken vélen er hetzelfde over dus laat mij lekker zou ik zeggen, vooral wetende hoe extreem jij er wel niet mee bezig zou houden als jij degene was die er van overtuigd was geweest.
pi_68854200
welcome back Amber
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_68854468
Welkom back wijjfie
Je was een toppertje
pi_68855599
welkom terug uit de Bunker.
Goedemorgen :W
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:26:48 #16
202348 Susi
Temple of Love
pi_68855983
Welkom terug, een fijne goede nachtrust toegewenst

En allemachtig, wat slaap je ontzettend vast
  Admin zaterdag 9 mei 2009 @ 22:27:17 #17
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68856004
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:36 schreef Espabilado het volgende:

Of jij hé. Jouw mening is ook niet goud Danny.. ookal denk je dat vaak wel. Zoals je hebt kunnen lezen denken vélen er hetzelfde over dus laat mij lekker zou ik zeggen, vooral wetende hoe extreem jij er wel niet mee bezig zou houden als jij degene was die er van overtuigd was geweest.
We hadden een jaar of wat geleden ook zo iemand die zelfs aangifte is gaan doen van een soortgelijk iets in BB3 ofzo. En mensen wilden Erik uit DGK ook aangeven omdat hij een laveloze, slapende huub had afgetrokken. En volgens mij zijn dat soort dingen vaker voorgekomen en verkeerd geïnterpreteerd door de kijker. 'Want Amber zou dat nooit doen!!!'. Wat verwacht je nou helemaal? Dat ze hier komt melden dat ze inderdaad lekker heeft liggen droogneuken? Dat ze publiekelijk komt melden dat ze aangerand is?
Ik denk geen van beiden, maar zeker niet het laatste.
Maar goed, dram vooral door. Je bent een halve avond bezig geweest dat filmpje om te zetten dus je wilt wat rendement. Logisch.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:28:28 #18
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_68856071
hoi
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_68856276
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 22:28 schreef Toverheks het volgende:
hoi
Hoi
Ron Paul 2012
  † In Memoriam † zaterdag 9 mei 2009 @ 22:41:03 #20
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_68856640
amber
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:42:06 #21
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68856697
Hoi Amber.

Vind je ook dat Jomanda vervolgd moet worden voor het achterhouden van cruciale informatie mbt de aanslag op Koninginnedag?
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:01:49 #22
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68857624
Ik als billenman heb overigens genoten van je Caps, Amber.
pi_68857913
Beste Amber, veel plezier op Fok!
  Moderator zaterdag 9 mei 2009 @ 23:10:23 #24
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_68858002
hoi, batsen ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 9 mei 2009 @ 23:13:42 #25
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_68858137
quote:
Hoi en welkom. Je hebt het oke gedaan, paar opdrachten goed doorgezeg, insecten eten en het puzzelen bv. De laatste dagen was je echter een beetje een Renate dus ms maar goed dat je er uit bent nu.

Om maar met de deur in huis te vallen: ik ben benieuwd naar wat je van de volgende video vind:

\\
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:14:23 #26
206714 lunareclipse
nooitmeerhaast
pi_68858163
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:23 schreef Danny het volgende:

[..]

Zeg dat wel....*zucht

Amber, goed dat je eruit bent gestemd (omdat je zelf wilde). Zelf had ik wel een andere voorkeur voor de eliminatie, maar ik hoop dat je blij bent
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:17:14 #27
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68858291
Welcome Amber. Back to reality. (Da's engels, kun je meenemen naar Australië).
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:57:34 #28
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_68859743
welkom thuis Amber

check vooral de laatste seconden ff van dat filmpie?
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 00:04:51 #29
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68859969
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 23:57 schreef Flow3r het volgende:

check vooral de laatste seconden ff van dat filmpie?
die heeft ze al live meegemaakt volgens mij hoor
  zondag 10 mei 2009 @ 00:07:45 #30
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_68860040
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 23:01 schreef Stefan het volgende:
Ik als billenman heb overigens genoten van je Caps, Amber.
Ik als billenvrouw ook..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_68860759
Welkom terug uit de bunker. Top gedaan.
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 00:45:35 #32
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68861166
quote:

van thebunkeronline.tv:
quote:
TB: Je hebt net de beelden gezien van Jeroen die gisternacht, terwijl jij je roes lag uit te slapen. niet bepaald van je af kon blijven. Wat vond je daarvan?
A: Ik kan me daar helemaal niks van herinneren! Ik sliep gewoon en eerlijk gezegd vond ik het moment dat hij op de doodskist leek te gaan poepen erger.
Zooo, dat is ook weer opgelost
Hele interview:
quote:
Amber heeft the Bunker verlaten en gaat zo op weg naar huis. Maar uiteraard niet voordat we haar nog enkele vragen stellen.

The Bunker: Amber, waarom wilde je zo graag naar huis?
Amber: Ik mistte mijn familie gewoon heel erg. Ook al hadden de andere Overlevers heel erg veel aan, fanmail maakte het voor mij alleen maar erger.

TB: Maar Amber...je gaat toch backpacken in Australie ..?
A: Ja, maar daar ben ik met mijn beste vriendin. Daarnaast kan ik vanuit Australië gewoon met familie en vrienden bellen en e-mailen. Dat is toch anders dan in The Bunker.

TB: Wat had je gedaan als je vanavond niet was geëlimineerd was gebleven?
A: Dan was ik echt wel gebleven. Als ik nu terugkijk, is het wel allemaal heel snel voorbij gegaan.

TB: Wat vind je van de overige Overlevers?
A: Het is wel een leuke groep , al denk ik niet echt dat ik er vrienden heb gemaakt. Marielin gaat volgens mij het spel winnen. Ze is slim, heeft een grote bek en kan die mannen zeker aan. Peter is een ontzettend leuke en lieve jongen, alleen laat hij zich te snel kisten. Eline is wat verlegen en daarom denk ik niet dat ze The Bunker gaat winnen. Pim vind ik een hele stille jongen, ik had ook helemaal geen klik met hem. Hij is gewoon niet mijn type, net als Jeroen.

TB: Je hebt net de beelden gezien van Jeroen die gisternacht, terwijl jij je roes lag uit te slapen. niet bepaald van je af kon blijven. Wat vond je daarvan?
A: Ik kan me daar helemaal niks van herinneren! Ik sliep gewoon en eerlijk gezegd vond ik het moment dat hij op de doodskist leek te gaan poepen erger.

TB: Wat ga je vanavond als eerste doen?
A: Ik ga op stap en lekker drinken. Ik kan eindelijk weer mijn make-up gebruiken, fatsoenlijke kleren aan. Dus dat wordt een fantastische avond!

TB: Wat vond je van de opdrachten en de duels in The Bunker?
A: Het ergste duel vond ik die met die maden, dat ging ik echt niet doen. Ik vond mezelf echter wel heel erg stoer met die sprinkhanen. Dat is helemaal niets voor mij en toch at ik ze dapper op. En het gekke, ze zijn eigenlijk helemaal niet vies! Ze smaken een beetje als noten. Het is gewoon het idee dat wij hier van die beesten hebben wat het ‘vies’ maakt.

TB: Wat vind je nu van andere RLS zoals BB en DGK?
A: Ik heb echt wel respect voor die mensen. Ik volgde de meeste RLS’s altijd , maar nu ik een klein beetje weet hoe het voelt om opgesloten te zijn, kan ik tegen iedereen zeggen: Het is mentaal enorm zwaar!

TB: Wat wil je nog kwijt?
A: Ik vond het echt een supergaaf spel. Als ik er niet was uitgegaan had ik absoluut doorgezet. Maar ik ben heel blij en dankbaar dat ik nu lekker naar huis mag!
bron
pi_68862025
Ok ze zit er dus niet mee. Prima.

Wel leuk zo'n exit-interview op de site.
pi_68862678
nou poeh poeh, ineens heeft Amber niets meer mt Jeroen? Dan ben je je carriere misgelopen, meid! Zoals je gisteravond met Jeroen in bed lag en duhhh niets meer weet? zoals je vanmiddag schaterlachend met hem biten stond en vertelde dat je het minst met pim had. zoals je vanmiddag in zijn armen vloog.....
En nu dat je biten bent en al die commotie rondom g.avond zag/las/hoorde is het ineens anders?? hoe hypocriet kun je zijn??
pi_68862716
De verhalen ik weet niets meer, omdat de camera's er op staan, die kennen we al en genoeg gehoord in de RLS.....
  Moderator zondag 10 mei 2009 @ 02:49:46 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68862987
quote:
Op zondag 10 mei 2009 01:22 schreef Espabilado het volgende:
Ok ze zit er dus niet mee. Prima.

Ja!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 10 mei 2009 @ 04:59:37 #37
2018 PC eend
relativist
pi_68863740
Een 'aanranding' zonder eigen reeks?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 10 mei 2009 @ 05:28:15 #38
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68863796
Jammer dat je er uit bent Amber. Maar als je met tegenzin door moet is de sjeu er ook af en dat is ook niet leuk. Wat precies je breekmoment was, als het tenminste iets specifieks was, ben ik nog wel benieuwd naar. Zoals gezegd, was dat niet gebeurd had je er wat wmb tot het eind doorgemogen. Je hebt het goed gedaan en ik hoop dat je er later met plezier op terugkijkt.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 07:59:06 #39
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68864027
quote:
Op zondag 10 mei 2009 01:22 schreef Espabilado het volgende:

Eigenlijk nog een camera erbij om te filmen als ze de bewoners eruit komen. Er is daar vast wel iemand die een digicam heeft en anders is een investering van een paar honderd euro voor een digicam die op hdd opneemt misschien te overwegen voor ze. Die filmen vaak meteen in avi zodat je het filmpje alleen maar hoeft te uploaden.
maar dat is meer voor een ander topic.
Mij viel ook op dat ze gisteren opeens erg aan jeroen hing en nu opeens vertelt dat ze 'm niet moet. Dat hangen kan ik begrijpen nadat je hebt liggen droogneuken met iemand, of als je jaloers bent omdat iemand anders er met de kerel vandoor ging die je WEL leuk vond (dat is typisch vrouwengedrag natuurlijk, dus ik als man begrijp dat gedrag niet, maar je snapt wat ik bedoel ), maar het is wel raar om dan nu dit te lezen.

Oh well.
  zondag 10 mei 2009 @ 08:08:42 #40
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68864056
quote:
Op zondag 10 mei 2009 07:59 schreef Danny het volgende:

[..]

Mij viel ook op dat ze gisteren opeens erg aan jeroen hing en nu opeens vertelt dat ze 'm niet moet.
Ze zegt dat Jeroen niet haar type is. Daar maakt sherry777 van dat ze "niks meer heeft met Jeroen" en nou maak jij het nog weer een graadje erger dat ze hem niet moet.

Er staat dat het niet haar type is, niks meer en niks minder. Pim was niet haar type en Jeroen ook niet. Dat is echt wat anders dan zeggen dat je een hekel aan iemand hebt oid.
Your games are death
With every breath
pi_68865789
Kwalijke zaak, die aanranding van Jeroen op Amber!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot nu toe vond ik het wel leuk om te kijken.
Maar wat ik hier heb gezien, dan kun meteen zien dat het niet door professionals is gemaakt.
De leiding had hier meteen moeten ingrijpen.
Amber lag te slapen dat zag je zo, ze heeft al die tijd geen vin verroerd.
De leiding had in moeten grijpen en Jeroen er gelijk uit gezet moeten worden.
Het is zo duidelijk als maar wat.
Ze kan Jeroen makkelijk aanklagen, genoeg bewijsmateriaal.
En al vind Amber het zelf niet erg dat het gebeurd is, wat ik me niet kan voorstellen, als we dit normaal gaan vinden is volgens mij het einde zoek.

Zo dit moest ik effe kwijt en natuurlijk de laatste keer dat ik gekeken heb.

[ Bericht 8% gewijzigd door marcx op 10-05-2009 11:33:51 ]
pi_68867882
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:06 schreef marcx het volgende:
Kwalijke zaak, die aanranding van Jeroen op Amber!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot nu toe vond ik het wel leuk om te kijken.
Maar wat ik hier heb gezien, dan kun meteen zien dat het niet door professionals is gemaakt.
De leiding had hier meteen moeten ingrijpen.
Amber lag te slapen dat zag je zo, ze heeft al die tijd geen vin verroerd.
De leiding had in moeten grijpen en Jeroen er gelijk uit gezet moeten worden.
Het is zo duidelijk als maar wat.
Ze kan Jeroen makkelijk aanklagen, genoeg bewijsmateriaal.
En al vind Amber het zelf niet erg dat het gebeurd is, wat ik me niet kan voorstellen, als we dit normaal gaan vinden is volgens mij het einde zoek.

Zo dit moest ik effe kwijt en natuurlijk de laatste keer dat ik gekeken heb.

Het was maar droogneuken, dat doet geen pijn, ook al is haar gleuf zo droog als zand.
Ron Paul 2012
pi_68877915
Hoi iedereen!

Na even een dagje acclimatiseren ben ik er weer!
Wat is het heerlijk om lekker warm te douchen, lekker in m'n eigen bedje te slapen en vooral iedereen weer te zien. Want misschien klinkt het stom, maar ik miste mijn familie en vrienden echt heel erg. Verder over het Jeroen en Amber incident; IK SLIEP! Ik heb helemaal nergens iets van meegekregen!

XXX Amber
Amber vanaf 27 april live te zien in The Bunker op www.thebunkeronline.tv!!
  zondag 10 mei 2009 @ 17:45:34 #44
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68877979
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:42 schreef AmberTheBunker het volgende:
Hoi iedereen!

Wat is het heerlijk om lekker warm te douchen, lekker in m'n eigen bedje te slapen en vooral iedereen weer te zien. Want misschien klinkt het stom, maar ik miste mijn familie en vrienden echt heel erg. Verder over het Jeroen en Amber incident; IK SLIEP! Ik heb helemaal nergens iets van meegekregen!

XXX Amber
hoi Amber,wel uitkijken met stappen en dronken worden voortaan meid.Voor je het weet ben je zwanger .
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68878079
quote:
Verder over het Jeroen en Amber incident; IK SLIEP! Ik heb helemaal nergens iets van meegekregen!
Dat jij sliep is juist het punt. Maar je zit er dus niet mee met wat Jeroen bij je deed? Aan ene kant begrijpelijk daar ie stomdronken was, maar veel mensen zouden er niet echt blij mee zijn denk ik!

Maarre ga je nu net als Bobby en Renate streamen?
  zondag 10 mei 2009 @ 17:59:03 #46
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68878274
quote:
Hoi iedereen!

XXX Amber
Das ook weer niet een compliment voor Jeroen

Lees ze op Fok en dergelijke en neem alles met een schep zout.
Your games are death
With every breath
pi_68878348
quote:

XXX Amber
\
Kom die mar een keer persoonlijk brengen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_68878703
Streamen ga ik zeker, ze staan alweer de hele dag op bij mij. Wel gek om te zien en te horen dat ze me nu al vergeten zijn. Maar ja, part of the game! De regie heeft op tijd ingegrepen en daar ben ik heel erg blij mee. Of ik Jeroen iets kwalijk neem, ja en nee, ik vind het echt zwaar kut dat het zo gelopen is. Maar aan de andere kant ben ik niet haatdragend. Er is niets gebeurd en daar houden we het bij.
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 18:16:52 #49
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68878761
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef AmberTheBunker het volgende:
Streamen ga ik zeker, ze staan alweer de hele dag op bij mij. Wel gek om te zien en te horen dat ze me nu al vergeten zijn. Maar ja, part of the game! De regie heeft op tijd ingegrepen en daar ben ik heel erg blij mee. Of ik Jeroen iets kwalijk neem, ja en nee, ik vind het echt zwaar kut dat het zo gelopen is. Maar aan de andere kant ben ik niet haatdragend. Er is niets gebeurd en daar houden we het bij.

Al wat beelden teruggezien? Of ben je alle COS-topics aan het bijlezen?
  zondag 10 mei 2009 @ 18:18:41 #50
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68878807
quote:
Streamen ga ik zeker, ze staan alweer de hele dag op bij mij. Wel gek om te zien en te horen dat ze me nu al vergeten zijn. Maar ja, part of the game!
Ze hebben je vandaag toch al een paar keer genoemd. Had jij hun namen in de muur gekerft? Daar word je van verdacht namelijk.

Na een paar dagen zal het helemaal gek voor je zijn denk ik. Ben je al weer aardig gewend aan thuis en zie je hun nog daar zitten.
Your games are death
With every breath
pi_68878816
Beide, heb gister een aantal dingentje terug gezien en ben me een beetje aan het inlezen. Maar vooral ben ik weer lekker met m'n normale leventje bezig!
pi_68878846
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:18 schreef Rica het volgende:

[..]

Ze hebben je vandaag toch al een paar keer genoemd. Had jij hun namen in de muur gekerft? Daar word je van verdacht namelijk.

Na een paar dagen zal het helemaal gek voor je zijn denk ik. Ben je al weer aardig gewend aan thuis en zie je hun nog daar zitten.
Jep, dat had ik gedaan ja!!
  zondag 10 mei 2009 @ 18:24:13 #53
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68878950
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:20 schreef AmberTheBunker het volgende:

[..]

Peter ♥ Eline
Your games are death
With every breath
pi_68879005
Haha ja! Wat denken jullie, gaat het m nog worden??
pi_68879040
quote:
Okay Dankje voor het eerlijke antwoord, je antwoord in het exit-interview dat je het feit dat hij op de kist probeerde te poepen erger vond, vond ik al een beetje apart!

Ben je nog opgehaald door Bobby?
  zondag 10 mei 2009 @ 18:28:15 #56
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68879044
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:20 schreef AmberTheBunker het volgende:

[..]

Marielin denkt dat jij haar muts en shawl hebt en Eline denkt dat zij hem perongeluk meegegeven heeft aan jou.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  zondag 10 mei 2009 @ 18:30:00 #57
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68879098
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:26 schreef AmberTheBunker het volgende:
Haha ja! Wat denken jullie, gaat het m nog worden??
Neh wordt helemaal niks.

Peter valt op blond, weet je toch.
Your games are death
With every breath
pi_68879318
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:28 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Okay Dankje voor het eerlijke antwoord, je antwoord in het exit-interview dat je het feit dat hij op de kist probeerde te poepen erger vond, vond ik al een beetje apart!

Ben je nog opgehaald door Bobby?
Uhm, tja zoals bij alle interviews zijn de verslagen nooit zoals je het echt gezegt hebt.
Ja, Bobby stond boven op me te wachten, super lief!
pi_68879343
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:28 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Marielin denkt dat jij haar muts en shawl hebt en Eline denkt dat zij hem perongeluk meegegeven heeft aan jou.
I know, toen was ik nog aanwezig boven. Die Jeroen is lekker bezig ;-)
pi_68879362
Even een vraagje aangezien ik niet echt bekend ben op FOK!..
Staan er ergens filmpjes/foto's die ik terug kan kijken en zo ja waar?
pi_68879573
Verspreidt over de COS reeks zal je talloze screencaps vinden. Er is ook een centraal topic voor, maar dat is nogal leeg.

Deze: [TBO] Filmpjes & Caps
Ron Paul 2012
  zondag 10 mei 2009 @ 18:47:40 #62
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68879589
Your games are death
With every breath
  zondag 10 mei 2009 @ 18:49:12 #63
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68879643
En op clipser staan een heeeele hoop

Klik Me
Your games are death
With every breath
  zondag 10 mei 2009 @ 18:51:41 #64
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68879705
quote:

Top,
pi_68881332
quote:
Hoi iedereen!

XXX Amber
dus dan is het niet erg of zo ???
pi_68881591
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:47 schreef mevrouwdebok het volgende:

[..]

dus dan is het niet erg of zo ???
Misschien wel handig dat je je even goed inleest voordat je reageert!

"quote"
De regie heeft op tijd ingegrepen en daar ben ik heel erg blij mee. Of ik Jeroen iets kwalijk neem, ja en nee, ik vind het echt zwaar kut dat het zo gelopen is. Maar aan de andere kant ben ik niet haatdragend. Er is niets gebeurd en daar houden we het bij.
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 20:04:03 #67
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68881834
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef AmberTheBunker het volgende:

[..]

Jij redt je wel op FOK!
pi_68881939
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:04 schreef Danny het volgende:

[..]

Jij redt je wel op FOK!

Ja... stuur haar even naar KLB of ONZ en dan praten we weer verder.
Ron Paul 2012
  zondag 10 mei 2009 @ 20:11:41 #69
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68882055
Sommigen proberen iemand echt een complex danwel een een schuld in de schoenen te schuiven. We hebben gezien waar dat toe leidt bij Yvonne van Hertum. Vier maanden cel waarvan twee voorwaardelijk.
  zondag 10 mei 2009 @ 20:14:22 #70
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_68882140
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_68882738
quote:

[..]

"quote"
De regie heeft op tijd ingegrepen en daar ben ik heel erg blij mee. Of ik Jeroen iets kwalijk neem, ja en nee, ik vind het echt zwaar kut dat het zo gelopen is. Maar aan de andere kant ben ik niet haatdragend. Er is niets gebeurd en daar houden we het bij.
Wat een onzin dat je niets hebt meegekregen......Ik heb je nee zin schudden, dus blijkbaar heeft hij je het gevraagd of je sex(?) wilde en ik heb je een aantal keren nee zien schudden en daarna is hij het bed uit gegaan. Maar goed met de camara op je snuffert is het altijd anders. Jij was die avonvd ook behoorijk hitsig..........
pi_68882857
Hoi Supersoep,

Bekijk jij het laatste syukje van het filmpje van Espabilado nog maar eens waar Jeroen zijn broek weer omhoogtrekt, daar zie je toch duidelijk dat het meer als "doogneuken" was, AANGERAND!, en niemand die er iets aan doet.

Volgens mij moeten ze Jeroen toch minimaal de bunker uitzetten, om te laten zien dat dit niet kan?

En als excuus gebruiken dat ie dronken was??
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 20:37:31 #73
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68882882
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:32 schreef sherry777 het volgende:

[..]

Wat een onzin dat je niets hebt meegekregen......Ik heb je nee zin schudden, dus blijkbaar heeft hij je het gevraagd of je sex(?) wilde en ik heb je een aantal keren nee zien schudden en daarna is hij het bed uit gegaan. Maar goed met de camara op je snuffert is het altijd anders. Jij was die avonvd ook behoorijk hitsig..........
geweldig hoe buitenstaanders die vage infraroodbeelden van bewegende dekens hebben gezien het BETER menen te weten dan de personen onder die deken die er direct bij betrokken zijn
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 20:38:53 #74
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68882926
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:36 schreef marcx het volgende:
Hoi Supersoep,

Bekijk jij het laatste syukje van het filmpje van Espabilado nog maar eens waar Jeroen zijn broek weer omhoogtrekt, daar zie je toch duidelijk dat het meer als "doogneuken" was, AANGERAND!, en niemand die er iets aan doet.

Volgens mij moeten ze Jeroen toch minimaal de bunker uitzetten, om te laten zien dat dit niet kan?

En als excuus gebruiken dat ie dronken was??
ze is niet aangerand als ze geen bezwaar maakt. ze maakt geen bezwaar en dus is ze akkoord met wat er gebeurd is. En dus heb jij er geen aarsch over te zeggen.

Kunnen we nu gewoon ontopic gaan en dit soort achterlijke non-discussies achterwege laten?
tnx
pi_68883178
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:37 schreef Danny het volgende:

[..]

geweldig hoe buitenstaanders die vage infraroodbeelden van bewegende dekens hebben gezien het BETER menen te weten dan de personen onder die deken die er direct bij betrokken zijn
Laat Amber eens vertellen hoe het dan wel zit en geen vage smoesjes met "Ik heb niets meegekregen", want die kennen we al! En wilt ze er niets over vertellen en voor zichzelf houden dan ook helemaal haar mond maar over houden, en geen insinuaties of een ander zwart proberen te maken....
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 20:48:55 #76
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68883307
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:45 schreef sherry777 het volgende:

[..]

Laat Amber eens vertellen hoe het dan wel zit en geen vage smoesjes met "Ik heb niets meegekregen", want die kennen we al! En wilt ze er niets over vertellen en voor zichzelf houden dan ook helemaal haar mond maar over houden, en geen insinuaties of een ander zwart proberen te maken....
ze is volgens mij helemaal niets verplicht. als ze erover wil vertellen doet ze dat wel. zo niet dan niet.
klaar nu.
pi_68883570
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:48 schreef Danny het volgende:

[..]

ze is volgens mij helemaal niets verplicht. als ze erover wil vertellen doet ze dat wel. zo niet dan niet.
klaar nu.
Wie bepaald of het klaar is Mr. D.....Commandeer je hondjes en Amber kan het zelf aangeven, dacht ik zo!
pi_68883790
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef sherry777 het volgende:

[..]

Wie bepaald of het klaar is Mr. D.....Commandeer je hondjes en Amber kan het zelf aangeven, dacht ik zo!
Dat zegt hij toch ook, dwaze snol.
Ron Paul 2012
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 21:04:33 #79
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68883892
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef sherry777 het volgende:

Commandeer je hondjes
doe ik toch?
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 21:05:02 #80
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68883911
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:01 schreef Supersoep het volgende:

[..]

tnx
pi_68883920
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:32 schreef sherry777 het volgende:

[..]

Is dit een rare versie van 'ik zie ik zie wat jij niet ziet' ?
pi_68883927
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:01 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat zeg je maar tegen je moeder. Komt goed uit op moederdag!
pi_68884003
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:05 schreef sherry777 het volgende:

[..]

Mijn moeder is vorig jaar overleden.

Ron Paul 2012
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 21:12:05 #84
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68884173
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:05 schreef sherry777 het volgende:

[..]

zou je even normaal kunnen doen?
dank je.
pi_68884628
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:

[..]

zou je even normaal kunnen doen?
dank je.
hahahaha, ik word hier voor dwaze snol uitgemaakt omdat ik mijn mening geef! Jij bevestigt dit (met tnx) en dan mag ik normaal doen???? Leg dat eens uit!
pi_68886520
quote:

[..]

"quote"
en misschien wel handig als jij je contract voortaan leest voordat je het tekent ????
pi_68888085
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:08 schreef mevrouwdebok het volgende:

[..]

en misschien wel handig als jij je contract voortaan leest voordat je het tekent ????
Ik ben blij dat je je eigen post zo hilarisch vind.
Ron Paul 2012
pi_68888845
Heb het de nacht zelf niet gezien, maar ik heb net de video terug gekeken.
Dat Amber lag te slapen, sorry dat geloof ik niet, slapende mensen komen niet met hun hoofd omhoog (tenzij ze slaapwandelen )
En ook zij kroop elke keer de richting van Jeroen weer op.
Dat hij haar met rust had moeten laten omdat ze lag te slapen, ja lijkt me duidelijk.
Maar om dan gelijk hier maar weer te roepen oww dat was een aanranding, dat is iets wat alleen Jeroen en Amber kunnen weten en ik vind niet dat wij door een paar onduidelijke beelden van gerommel in een slaapzak dat wij daar dan weer hele discussies over moeten beginnen.
Ook zo gegaan tussen Huub en Amanda, tot treurens aan toe

By the way ontopic.
Amber welkom terug meid, voor mij was je ook één van de favorieten.
Helaas ben je eruit, maar als je dit zelf beter vindt en er blij mee bent, he dan zijn wij dat ook
Je hebt het top gedaan en ook wij waren hier trots dat je die insecten hebt gegeten
Toppie meid en weer lekker terug in je eigen leventje
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 23:07:03 #89
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68888943
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef sherry777 het volgende:

[..]

hahahaha, ik word hier voor dwaze snol uitgemaakt omdat ik mijn mening geef! Jij bevestigt dit (met tnx) en dan mag ik normaal doen???? Leg dat eens uit!
ik zou niet weten waarom. en nu ophouden.
  zondag 10 mei 2009 @ 23:11:29 #90
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68889100
Ik begrijp heel deze discussie niet, als Amber zelf zegt het niet erg te vinden. Wie zijn wij dan om daarover door te gaan.
Misschien was ze wel wakker maar dat weten wij niet en laat het hier dan ook bij. Dat is en blijft lekker tussen hun twee
pi_68889668
Hoi Danny,

Jij zegt dat ze niet aangerand is omdat ze geen bezwaar heeft gemaakt en dus akkoord gaat met wat er gebeurd is, maar er zijn volgens mij genoeg meisjes/vrouwen die hier geheel anders over denken als dit hun gebeurd.
Jij vind toch ook als een vrouw diverse malen nee zegt, amper in staat is dit te zeggen(bijv. onder invloed), ligt te slapen, dat je het daarna toch niet alsnog tegen wil in moet doen.
En jij noemt dit een non-discussie?

Sorry Amber, maar er kijken veel mensen naar the Bunker, en ik denk ook veel jongeren.
Mijn mening, ik heb het al eens gezegd, is dat ze Jeroen minimaal uit The Bunker moeten zetten en dit niet als normaal gedrag moeten gaan beschouwen.
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 01:34:51 #92
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68892630
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef marcx het volgende:
Hoi Danny,

Jij zegt dat ze niet aangerand is omdat ze geen bezwaar heeft gemaakt en dus akkoord gaat met wat er gebeurd is, maar er zijn volgens mij genoeg meisjes/vrouwen die hier geheel anders over denken als dit hun gebeurd.
Jij vind toch ook als een vrouw diverse malen nee zegt, amper in staat is dit te zeggen(bijv. onder invloed), ligt te slapen, dat je het daarna toch niet alsnog tegen wil in moet doen.

Het is idd een non-discussie.

Frank aangeven bij de politie
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 01:36:02 #93
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68892643
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 22:27 schreef Danny het volgende:

[..]

We hadden een jaar of wat geleden ook zo iemand die zelfs aangifte is gaan doen van een soortgelijk iets in BB3 ofzo.
Yep, zie hierboven
  maandag 11 mei 2009 @ 01:37:12 #94
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68892654
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef marcx het volgende:

stwerker nog, het ís een non-discussie.

niemand hioeft zich hier druik over te maken, behalve amber zelf, klaar.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68892757
quote:
Heb zo in de COS gezeten dat ik dit topic helemaal gemist heb. Vergeef me

Amber
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_68893007
ALs ik amber haar reactie lees op het jeroen gebeuren is er wel ingegrepen door de regie die nacht.
En daarom is er dus niets verder gebeurt en is ze daar blij om en laat ze het rusten. Gelijk heeft ze.
Alleen er klopt dus echt iets niet aan jeroen dat hij als hij zo dronken is dat hij dit soort dingen doet bij vrouwen die slapen hij toch maar eens wat minder moet gaan zuipen.
Jeroen moet er toch wel over aangesproken worden morgen als hij naar de crematie gaat.

Amber veel succes in australie. Hoop voor je dat je daar geen last van heimwee gaat krijgen en dat het heel leuk voor je wordt.
  maandag 11 mei 2009 @ 02:14:57 #97
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68893028
Het zou voor ons kijkers wel leuk zijn als Jeroen de beelden zien voor de cameras
pi_68893084
Waarom zijn er bijna alleen mensen van Fok.nl die hierop reageren, die er belang bij hebben de naam van The Bunker hoog te houden, Mirjam, Danny, Stefan en dan eindigen met de woorden non-discussie, klaar!,
Ik dacht dat dit een open discussie forum was waar iedereen zijn mening in kwijt kan, nu heb ik het idee dat me de mond gesnoerd word.
Maar goed ik heb mijn punt gemaakt.
Klaar!
  maandag 11 mei 2009 @ 02:28:40 #99
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68893118
Amber zelf heeft gezegd dat t een nondiscussie is. Ga je trauma's lekker elders botvieren ofzo.
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 02:29:04 #100
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68893119
quote:
Op maandag 11 mei 2009 02:23 schreef marcx het volgende:
Waarom zijn er bijna alleen mensen van Fok.nl die hierop reageren, die er belang bij hebben de naam van The Bunker hoog te houden, Mirjam, Danny, Stefan en dan eindigen met de woorden non-discussie, klaar!,
Ik dacht dat dit een open discussie forum was waar iedereen zijn mening in kwijt kan, nu heb ik het idee dat me de mond gesnoerd word.
Klaar!
Niemand die jou zal tegenhouden als je een topic aanmaakt over dit verschrikkelijk bedincident hoor. Bij de *nee is nee* actie jegens Frank uit BB3 heeft ook niemand een spreek(typ)verbod gehad.
pi_68893168
quote:
Op maandag 11 mei 2009 02:12 schreef lies1958 het volgende:
ALs ik amber haar reactie lees op het jeroen gebeuren is er wel ingegrepen door de regie die nacht.
Opvallende uitspraak eigenlijk van Amber, ik bedoel ik zag het live en heb het op video en ik zie/hoor nergens de regie ingrijpen Huub zat daar en die riep alleen dat Jeroen zn zender moest meenemen toen ie uit bed stapte.

Zie:

Wat heeft redactie jou verteld Amber?
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 02:42:20 #102
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68893199
Ander topic.

[ Bericht 49% gewijzigd door Loedertje op 11-05-2009 02:50:23 ]
  maandag 11 mei 2009 @ 02:45:52 #103
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68893220
Iedereen had teveel gezopen. De een kotst, de ander wordt aanhankelijk. Zolang hij zn pik er niet in heeft gestoken, big deal. Dat Jeroen binnenkort met zijn sponsor moet gaan praten is 1, maar Amber een complex aanpraten gaat echt te ver. Ze is geen broos meisje hoor, ze kan goed voor zichzelf opkomen

[ Bericht 13% gewijzigd door Stefan op 11-05-2009 02:51:15 ]
pi_68893285
Bedankt voor je reactie Loedertje, door dat soort reacties als die van Stefan ben ik bijna geneigd om dat te gaan doen.
Maar ik heb mijn punt gemaakt dacht ik zo, en nee het zijn geen trauma's, ik werd alleen kwaad toen ik het zag.

Groetjes
  maandag 11 mei 2009 @ 02:57:49 #105
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68893292
Ik dacht dat de discussie gesloten was.en vroeg op een ander topic wie die mail gaf in de bunker. over Jeroen.Ik kreeg als antwoord dat jij die mail hebt verstuurd.Je wilde het toch laten rusten? Snap het niet helemaal. Maar is niet erg
1 ban is genoeg in mijn leven Ik hoop dat deze smilie kan.
  maandag 11 mei 2009 @ 02:58:01 #106
2018 PC eend
relativist
pi_68893296
quote:
Op maandag 11 mei 2009 02:29 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Niemand die jou zal tegenhouden als je een topic aanmaakt over dit verschrikkelijk bedincident hoor. Bij de *nee is nee* actie jegens Frank uit BB3 heeft ook niemand een spreek(typ)verbod gehad.
Maar dit is een interactief concept, dus we kunnen een copietje van de aangifte naar de redactie 'fan'mailen
  maandag 11 mei 2009 @ 02:59:13 #107
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68893307
quote:
Op maandag 11 mei 2009 02:56 schreef marcx het volgende:
door dat soort reacties als die van Stefan ben ik bijna geneigd om dat te gaan doen.
Doe het dan. Open een heksenjacht. Mensen doen rare dingen als ze dronken zijn. Amber heeft geen traumas eraan overgehouden, dat het jou raakt zegt meer over jou dan over Jeroen of Amber.
  maandag 11 mei 2009 @ 03:05:57 #108
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68893328
quote:
Op maandag 11 mei 2009 02:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Doe het dan. Open een heksenjacht. Mensen doen rare dingen als ze dronken zijn. Amber heeft geen traumas eraan overgehouden, dat het jou raakt zegt meer over jou dan over Jeroen of Amber.
Om voor mezelf te spreken.Ik wil sowieso geen heksenjacht,vraag me wel af waarom Amber een mail stuurt naar de bewoners dat Jeroen zich slecht gedragen heeft .En ik heb speciaal gevraagd op een ander topic of zij het was of Bobby die het gestuurd heeft,anders zou ik niet reageren.
pi_68893331
edit: verkeerde topic
  maandag 11 mei 2009 @ 03:08:37 #110
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68893337
quote:
Op maandag 11 mei 2009 03:05 schreef mooiiiiii het volgende:
me wel af waarom Amber een mail stuurt naar de bewoners dat Jeroen zich slecht gedragen heeft .En ik heb speciaal gevraagd of zij het was of Bobby die het gestuurd heeft.
Oke, dat wist ik niet. Dat is wel een goede vraag idd ja. En welk gedrag ze dan bedoelt, het rijden of het poepen.
  maandag 11 mei 2009 @ 03:16:27 #111
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68893363
quote:
Op maandag 11 mei 2009 03:08 schreef Stefan het volgende:

[..]

Oke, dat wist ik niet. Dat is wel een goede vraag idd ja. En welk gedrag ze dan bedoelt, het rijden of het poepen.
Dat is niet van toepassing.Als Amber het wil laten rusten alle respect,maar logisch dat er nu nog meer vragen komen en Jeroentje werd ietwat rood door mijn en anderen misschien verkeerde bril.
  maandag 11 mei 2009 @ 03:36:46 #112
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68893476
Ik vind zon mailtje wel een beetje natrappen, heb de mail niet gezien of gehoord, maar als ze er niet mee zit moet ze t ook niet als stookmiddel gebruiken.
pi_68893480
quote:
Op maandag 11 mei 2009 02:37 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Opvallende uitspraak eigenlijk van Amber, ik bedoel ik zag het live en heb het op video en ik zie/hoor nergens de regie ingrijpen Huub zat daar en die riep alleen dat Jeroen zn zender moest meenemen toen ie uit bed stapte.

Zie:

Wat heeft redactie jou verteld Amber?
in dit filmpje zit veel knip en plak werk ik heb het zelf niet op Internet gezet om dat iedereen wel iets anders in ziet
ik heb net het completen filmpje bekeken zonder knip en plak maar dan komt het heel anders over
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  maandag 11 mei 2009 @ 03:40:01 #114
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68893487
quote:
Op maandag 11 mei 2009 03:36 schreef Stefan het volgende:
Ik vind zon mailtje wel een beetje natrappen, heb de mail niet gezien of gehoord, maar als ze er niet mee zit moet ze t ook niet als stookmiddel gebruiken.
Dat en dat alleen bedoel ik.Wel te ruste!
  maandag 11 mei 2009 @ 03:50:16 #115
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68893521
Ik ga wel af op alleen jouw info hier he. Als het zo is dan heb ik er idd mn vraagtekens bij. Slaap lekker, ik drink nog even een Pasoa Cola
pi_68893524
Hoi Peeet 1,

Type bij google maar eens Filmpjestopic The bunker.
Daar staan alle filmpjes van die avond, geen plak of knip werk.

Groetjes
pi_68893533
quote:
Op maandag 11 mei 2009 03:38 schreef peeet1 het volgende:

[..]

in dit filmpje zit veel knip en plak werk ik heb het zelf niet op Internet gezet om dat iedereen wel iets anders in ziet
ik heb net het completen filmpje bekeken zonder knip en plak maar dan komt het heel anders over
knip en plakwerk? allebei de filmpjes komen onaangetast uit de streamopnamens

Mensen zien ze echt vliegen hier.

Ga UFO's spotten ofzo
pi_68901497
Bijzondere mensen zijn jullie toch hier op FOK!
De reden dat ik dat mailtje heb gestuurd is niet natrappen, maar is Jeroen op de hoogte brengen van mijn mening. Ik ben er namelijk van overtuigd dat hij het niet meer weet. Ik wens hem vandaag veel sterkte en zou graag zien dat jullie met deze idiote discussie of het aanranding was of niet ophouden. Geweest is geweest. Ik heb er geen trauma van overgehouden en vind het allemaal wel goed zo. Wel jammer dat jullie aan mijn oprechtheid twijfelen. Als jullie alles zo goed gevolgd hebben, kunnen jullie zien hoeveel er gedronken is. Waarschijnlijk heb je dat zelf ook weleens meegemaakt en als je dan ligt te slapen, merk je echt niets meer.
  maandag 11 mei 2009 @ 12:54:54 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68901527
Goed gesproken, Amber!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 11 mei 2009 @ 12:55:34 #120
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68901544
quote:
Op maandag 11 mei 2009 02:23 schreef marcx het volgende:
Klaar!
nee, jij maakt er een probleem van, en dat is het helemaal niet.
beetje zonde en onnodig.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 11 mei 2009 @ 12:58:02 #121
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68901617
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:53 schreef AmberTheBunker het volgende:
De reden dat ik dat mailtje heb gestuurd is niet natrappen, maar is Jeroen op de hoogte brengen van mijn mening. Ik ben er namelijk van overtuigd dat hij het niet meer weet. Ik wens hem vandaag veel sterkte en zou graag zien dat jullie met deze idiote discussie of het aanranding was of niet ophouden. Geweest is geweest. Ik heb er geen trauma van overgehouden en vind het allemaal wel goed zo. Wel jammer dat jullie aan mijn oprechtheid twijfelen. Als jullie alles zo goed gevolgd hebben, kunnen jullie zien hoeveel er gedronken is. Waarschijnlijk heb je dat zelf ook weleens meegemaakt en als je dan ligt te slapen, merk je echt niets meer.
Kijk

Ach, sommige mensen zien graag overal trauma's en misdaad in. Zal wel spiegelen zijn.
  maandag 11 mei 2009 @ 13:00:46 #122
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68901710
Heb trouwens je mail intussen gelezen en het was gewoon een vriendelijk knipoogje naar Jeroen.
pi_68901776
Ff wachten op de mensen die hier toch over doorgaan...
Sommige begrijpen het waarschijnlijk nog steeds niet.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_68902015
Ik heb helaas gemist dat ze mijn mail hebben gehad. Kan iemand mij vertellen hoe ze er op gereageert hebben of heeft iemand daar een filmpje van?
  maandag 11 mei 2009 @ 13:29:03 #125
2018 PC eend
relativist
pi_68902568
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:09 schreef AmberTheBunker het volgende:
Ik heb helaas gemist dat ze mijn mail hebben gehad. Kan iemand mij vertellen hoe ze er op gereageert hebben of heeft iemand daar een filmpje van?
Jeroen vroeg zich af wat hij nou in hemelsnaam gedaan heeft.
Probeer hidiho op te sporen, die doet geloof ik filmpjes op aanvraag
11-05 2:38
pi_68902654
Trek je aub niets aan van de mensen hier in dit subforum. De meerderheid valt helaas onder de categorie schaap. Hetzelfde soort mensen die iemand voor pedofiel uitmaken als ze interesse hebben in een 16-jarige ofzo.

De rest van FOK! heeft gewoon lopen fappen op die beelden, zoals het hoort.
Ron Paul 2012
  maandag 11 mei 2009 @ 13:34:40 #127
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68902742
Amber, even terug stelde je dat er ingegrepen was door de redactie. Op welke manier heeft de redactie dan ingegrepen volgens jou? Wij hebben dat op de streams namelijk niet echt gezien .
Enne, FOK! is FOK!, het is een beetje een harde wereld hier online. Dat kun je accepteren of je kunt wegblijven, maar het verandert absoluut niet .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68903038
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:34 schreef Maanvis het volgende:
Amber, even terug stelde je dat er ingegrepen was door de redactie. Op welke manier heeft de redactie dan ingegrepen volgens jou? Wij hebben dat op de streams namelijk niet echt gezien .
Enne, FOK! is FOK!, het is een beetje een harde wereld hier online. Dat kun je accepteren of je kunt wegblijven, maar het verandert absoluut niet .
Harde wereld? Jezus, het gezeik over dat filmpje komt af van mensen die hiervoor nog nooit een computer hebben aangeraakt, zoals die Marcx.
Ron Paul 2012
  maandag 11 mei 2009 @ 13:45:52 #129
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68903145
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Harde wereld? Jezus, het gezeik over dat filmpje komt af van mensen die hiervoor nog nooit een computer hebben aangeraakt, zoals die Marcx.
En FOK! biedt een podium voor dat gezeik. Accepteren of Optiefen, meer smaken zijn er niet.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 11 mei 2009 @ 13:50:14 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68903301
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:45 schreef Maanvis het volgende:

En FOK! biedt een podium voor dat gezeik. Accepteren of Optiefen, meer smaken zijn er niet.
Jawel. Er vol tegenin gaan is smaak drie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 11 mei 2009 @ 13:52:15 #131
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_68903384
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:53 schreef AmberTheBunker het volgende:
Er is niets ergs gebeurd, jij hebt er vrede mee na het zien van de beelden dus er is geen probleem lijkt me.

Jullie hebben iig wel lol gehad die avond.
be nice or go away
pi_68905330
quote:

ik heb het filmpje 3 keer zitten kijken en ik ben er van overtuigd dat amber gewoon wakker was je hoort haar ook op een gegeven moment praten met jeroen.
  maandag 11 mei 2009 @ 15:39:20 #133
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_68907140
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:40 schreef moppie65 het volgende:

[..]

ik heb het filmpje 3 keer zitten kijken en ik ben er van overtuigd dat amber gewoon wakker was je hoort haar ook op een gegeven moment praten met jeroen.
Ik heb het ook gezien en ik zie iemand die uit een diepe dronken slaap wordt gewekt, even iets mompelt en verder slaapt. Ze zegt zelf dat ze het zich niet herinnert en Jeroen ook niet. Dat ze er geen problemen mee heeft en hem niets kwalijk neemt. Ik kan me voorstellen dat ze na die hoeveelheid drank niet meer helder waren en dat ze het zich ook gewoon niet meer kunnen herinneren. Waarom trek je haar woorden in twijfel?
be nice or go away
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 16:05:23 #134
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68908080
we gaan dat hele gedoe nu laten rusten. klaar.
dat is geen vraag trouwens.
pi_68914884
edit: weg

[ Bericht 97% gewijzigd door Danny op 11-05-2009 19:27:11 ]
pi_68920869
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:40 schreef moppie65 het volgende:

[..]

Precies!! Heb ik ook vele malen gezegd! En maar volhouden dat ze niets meer weet!
pi_68927397
Ambi-pur!

Laat eens wat van je horen

Beetje gewend aan the real world?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:45:41 #138
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')