frenk laat diane niet gaan en duikt er steeds weer bovenop, diane probeert te zeggen dat ze 't niet wil.
Dan stoppen ze even, dianne zegt nee, nee, frenk alsjeblieft. Dianne klimpt er bovenop, ff wat op en neer, dianne er weer af... nee nee, frenk mag ik alsjeblieft uit m'n bed?, frenk: alsjeblieft maak het af, alsjeblieft. Dianne, nee het is echt niet goed mag ik alsjeblieft naar m'n eigen bed? frenk: nee nee"
Bovenstaande komt uit de streamverslagen van 17 september.
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik wordt hier aardig onpasselijk van. Ik heb het niet op de streams gevolgd, dus ik kan er niet helemaal objectief over oordelen. Op mij komt dit over als een aanranding, alhoewel Diana blijkbaar zichzelf de schuld geeft.
Stopt Yorin dit in de doofpot of laten ze dit zien, roepen ze Frank tot de orde - en verwijderen ze hem uit het huis?
Als Yorin dit niet doet zou iemand aangifte kunnen doen bij de politie in Almere. Ik neem dat als de politie eenmaal komt navragen Frank wel het huis uitgezet zal worden.
Maar nogmaals, dit is gebaseerd op de streamverslagen.
Hoe hebben jullie het ervaren, en moeten wij danwel Yorin iets doen? en stellen we Yorin een ultimatum?
BD
quote:Are you nutz?
Op dinsdag 18 september 2001 11:40 schreef BigDick het volgende:
Hoe hebben jullie het ervaren, en moeten wij danwel Yorin iets doen? en stellen we Yorin een ultimatum?
De enige die iets "moet" doen is die Diane, als ze zich inderdaad aangerand voelt. Jij moet je er helemaal niet mee bemoeien!
Ultimatum? Je bent de president van Pakistan niet!
Sorry maar dit slaat echt nergens op vind ik.
quote:Op mij niet, lijkt me een labiel, fragiel, onzeker en kwetsbaar typje. Eentje die alle ellende die haar overkomt aan zich zelf wijt.
Op dinsdag 18 september 2001 11:41 schreef equilan het volgende:
Op mij is Diana mondig genoeg overgekomen om dit zelf af te kunnen, of niet
quote:Daarom vraag ik ook om jullie mening, ik heb geen compleet beeld.
Op dinsdag 18 september 2001 11:43 schreef TheMarco het volgende:[..]
Are you nutz?
De enige die iets "moet" doen is die Diane, als ze zich inderdaad aangerand voelt. Jij moet je er helemaal niet mee bemoeien!
Ultimatum? Je bent de president van Pakistan niet!
Sorry maar dit slaat echt nergens op vind ik.
quote:Dat zeg ik niet. Ik zeg gewoon dat dit helemaal geen issue is voor ons kijkers. Als zij zich aangerand voelt kan ze een aanklacht indienen. En als het inderdaad zo is dan is er in ieder geval video bewijs!
Op dinsdag 18 september 2001 11:45 schreef BigDick het volgende:[..]
Daarom vraag ik ook om jullie mening, ik heb geen compleet beeld.
Ik vindt het echter te simpel om alles op Diana te schuiven. Mannen zeggen altijd achteraf :"ze heeft er zelf om gevraagd."
quote:Dat is nou juist het lastige punt. Zij geeft zichzelf de schuld! Misschien terecht, maar zo is het vooralsnog niet op mij overgekomen. Zet haar bij een goede psycholoog en ze verandert waarschijnlijk van mening. Laat er met d'r moeder of d'r vriendinnen praten en idem.
Op dinsdag 18 september 2001 11:46 schreef TheMarco het volgende:[..]
Als zij zich aangerand voelt kan ze een aanklacht indienen.
quote:Wel doen!!
Op dinsdag 18 september 2001 11:46 schreef TheMarco het volgende:[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg gewoon dat dit helemaal geen issue is voor ons kijkers. Als zij zich aangerand voelt kan ze een aanklacht indienen. En als het inderdaad zo is dan is er in ieder geval video bewijs!
quote:Je hebt helemaal gelijk, het was een regelrechte aanranding waarbij een meisje onder invloed van drank duidelijk nee zegt maar ja doet omdat ze bang is voor de reactie van Frank. (Dat blijkt wel uit het smeken om naar haar eigen bed te mogen). Dat ze uiteindelijk toch bovenop hem gaat zitten kan ermee te maken hebben dat ze het maar zo snel mogelijk voorbij wil hebben. Door het er later niet meer over te hebben probeert Diane het voor haarzelf te ontkennen zodat het niet gebeurt lijkt te zijn.
Als Yorin dit niet doet zou iemand aangifte kunnen doen bij de politie in Almere. Ik neem dat als de politie eenmaal komt navragen Frank wel het huis uitgezet zal worden.
Hoe hebben jullie het ervaren, en moeten wij danwel Yorin iets doen?
Doe gewoon aangifte dus.
De streamverslagen vanaf 1.14 uur tot 2.12 geven duidelijk aan wat er gebeurt. En dat de enige actie die Yorin onderneemt het op momenten wegdraaien van beeld en geluid is.
Ik zou alleen iets doen aan die naam van je, komt denk ik niet echt geloofwaardig over.
BD : Euhm, ik kom aangifte doen.
Agent: waarvan?
BD : Aanranding.
Agent: Ahaa, en wat zijn uw voor en achternaam?
BD : BigDick Size DOES matter.
Agent: ...
Overigens is Frank volgens mij zowizo een beetje "oversext" type, heb je gehoord wat hij allemaal voor haar in petto had (uitzending 17-09) Op d'r knieën voor hem gaan zitten en er dan lekker aan likken, en hij dan aan haar haar trekken *PERVERT*.
Ik wil niet zeggen dat als zij mij zou "wenken" ik haar links zou laten liggen, maar dit gaat toch wel wat ver. Zeker om dat op de TV te zeggen!
Ik ben voor! Maar misschien dat er uit de streams nu al blijkt hoe het allemaal zijn weerslag heeft gehad.???
* mboogie2 wacht af
quote:
Door Pjederdy - dinsdag 18 september 2001 00:25--------------------------------------------------------------------------------
Even snel een streampje van de slaapkamer.
AKTIE !!!
Gillen, schreeuwen, maar geen idee waar het over gaat.
SERRE
SLAAPKAMER
Er is iets engs aan de hand (volgens Diana).
SERRE
Zou Diane Frank ge-bobit hebben?
* mboogie2 wordt steeds nieuwsgieriger
Waarom zouden ze dit nu real-life-SOAP noemen?
Dat hij denkt dat ze op een bepaalde manier naar hem kijkt, en dat hij DENKT(!!) dat zij zichzelf voor de gek houdt, is voor hem geen enkele reden om dan maar door te drammen
Erg lullig voor haar, wat zal ze zich kut voelen!!
Dit kan dan toch nog aardig gaan escaleren.
zie je wel dat je geen fundamentalisten nodig hebt voor dit soort ongein
quote:Klopt een aantal mensen met SuperSoakers ofsow
Op dinsdag 18 september 2001 12:50 schreef Nyrem het volgende:
ultimatum.....ik hoor dat er ook sprake is van troepenopbouw grens almere!?
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 12:16 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ik zou alleen iets doen aan die naam van je, komt denk ik niet echt geloofwaardig over.
BD : Euhm, ik kom aangifte doen.
Agent: waarvan?
BD : Aanranding.
Agent: Ahaa, en wat zijn uw voor en achternaam?
BD : BigDick Size DOES matter.
Agent: ...
quote:Bij me vriendin en mij kwam eerder de term 'hysterisch' naar boven.
Op dinsdag 18 september 2001 11:41 schreef equilan het volgende:
Op mij is Diana mondig genoeg overgekomen om dit zelf af te kunnen, of niet
quote:Laatste nieuws!!!!
Op dinsdag 18 september 2001 13:04 schreef Orthello het volgende:[..]
Klopt een aantal mensen met SuperSoakers ofsow
Tja nu snap ik het allemaal, de Utrecht meeting was eigenlijk een BB3 Bestormings en overlevings training
Patty verklaard plastische oorlog aan ...?... (uuuuhhh wie ook alweer)
quote:Goed weergegeven, Farida, maar je praat het er echt niet goed mee. NEE IS NEE! Ook al zit Diane Frank nog zo op te geilen.
Op dinsdag 18 september 2001 13:33 schreef Farida het volgende:
stel ik zit met een groep vrienden lazerus in een bubbelbad
ik ga wat vluchtig tongbekken met kelly.
vervolgens geil ik wat mannen op, door te zeggen dat ik wel aanhankelijk ben, maar t allemaal niet zo bedoel.
Als je de streams leest is het echt heel genant. En haar reactie - te zien in de promo voor vanavond - "Rot op! Ik heb toch gezegd dat ik niks voor je voel!" zegt alles.
Maar er zijn natuurlijk heel wat dingen die je kunt doen voordat je aangifte gaat doen, for God's sake. Een gesprekje met de redactie, bijvoorbeeld, waarin aan een toch wat primitieve, onzekere boer als Frank duidelijk wordt gemaakt dat dit echt niet kan en dattie moet kappen.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Love op 18-09-2001 13:44]
quote:ja maar jij hebt het dan nog over vrienden...
vervolgens geil ik wat mannen op, door te zeggen dat ik wel aanhankelijk ben, maar t allemaal niet zo bedoel.
dus t ene moment hang ik de geile waus uit, en vervolgens zeg ik nee nee ik heb hoofdpijn.
weet niet wat er bij thuis zou gebeuren dan.
Dus ik zie t niet als aanranding, hooguit vorm van aandrang.
en t lijkt mij dat als zij dus aangifte gaat doen bij meneer agent, die ook eens aan zijn zak krabbelt wat ie daar nou mee aan moet.
maar enfin vanavond schijnen we het uitgebreid te kunnen bewonderen bij bb3, of het een goed verslag zal zijn is natuurlijk de vraag maar ja?
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 18-09-2001 14:13]
quote:Ik denk dat je hier in de gevaarlijke zone van het "aanleiding geven tot" komt.
dus t ene moment hang ik de geile waus uit, en vervolgens zeg ik nee nee ik heb hoofdpijn.
quote:Helaas denk ik dat we daar niet op hoeven te rekenen gezien de verslaggeving de afgelopen dagen. De kans is groot dat we er helemaal niets meer over te zien krijgen (zoals Gert Jan die 's nacht een zootje maakt op het binnenplaatsje) en ze de aanleiding van de ruzie alleen als cliffhangertje gebruiken.
maar enfin vanavond schijnen we het uitgebreid te kunnen bewonderen bij bb3, of het een goed verslag zal zijn is natuurlijk de vraag maar ja?
quote:Hoe je je ook gedraagt, nee is nee
weet niet wat er bij thuis zou gebeuren dan.
Dus ik zie t niet als aanranding, hooguit vorm van aandrang.
en t lijkt mij dat als zij dus aangifte gaat doen bij meneer agent, die ook eens aan zijn zak krabbelt wat ie daar nou mee aan moet.
Maar goed, laten we eerst maar eens afwachten wat er nou precies gebeurt is en hoe, ik iig weet het nog niet precies
euh nee na drie dagen zijn het niet eg je vrienden, maar ik ga ook niet na 3 dagen met mijn blote toges in een bubelbad zitten.
wat ik eigenlijk bedoel is, vinden jullie niet dat zij zelf steeds degene is die aanleiding geeft tot?
Overigens vind ik Frank's gedrag walgelijk, daar niet van.
Maar Diane is een volwassen vrouw en wie zijn wij om voor haar te beslissen dat ze is aangerand!! Zij staat niet onder curatele en uit haar gedrag nadien kan ik niet uit opmaken dat ze er erg meezit!!
quote:Ik vind dat je gelijk hebt, ik moet zeggen dat ik hier zelf ook aan gedacht heb toen ik de streams bekeek en dat stuk schreef wat je aanhaalde. M.i. is het nogsteeds aanranding of misschien wel verkrachting. Ik kon en kan het nog steeds niet geloven dat Yorin niet ingegrepen heeft.
"Diane: nee
Frenk: alsjeblieft
(dit een keer of 10)frenk laat diane niet gaan en duikt er steeds weer bovenop, diane probeert te zeggen dat ze 't niet wil.
Dan stoppen ze even, dianne zegt nee, nee, frenk alsjeblieft. Dianne klimpt er bovenop, ff wat op en neer, dianne er weer af... nee nee, frenk mag ik alsjeblieft uit m'n bed?, frenk: alsjeblieft maak het af, alsjeblieft. Dianne, nee het is echt niet goed mag ik alsjeblieft naar m'n eigen bed? frenk: nee nee"
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik wordt hier aardig onpasselijk van. Ik heb het niet op de streams gevolgd, dus ik kan er niet helemaal objectief over oordelen. Op mij komt dit over als een aanranding, alhoewel Diana blijkbaar zichzelf de schuld geeft.
Stopt Yorin dit in de doofpot of laten ze dit zien, roepen ze Frank tot de orde - en verwijderen ze hem uit het huis?
Hoe hebben jullie het ervaren, en moeten wij danwel Yorin iets doen? en stellen we Yorin een ultimatum?BD
Dit stukje dat vandaag op de frontpage van big-brother stond zegt m.i. ook wel iets:
quote:
Frank pakt haar hand en zegt: "Dat ik iets voor jou voel wil nog niet zeggen dat jij iets voor mij voelt, maar in bed voelde ik iets anders. Je hebt er toch van genoten of niet?" Diane ontwijkt de vraag. "Ik weet wel dat ik snel weer naar mijn eigen bed wilde." Frank wordt een beetje kriegelig. "Ja dat is altijd makkelijk achteraf gezegd. Ik heb het er vandaag best heel moeilijk mee gehad." Diane geeft aan dat ze hem niet kan troosten omdat ze heel bang is om hem de verkeerde ideeën te geven. "Luiste", zucht Frank, "ik heb me erbij neergelegd en ik wil je nu gewoon als een vriendin zien." Diane wordt emotioneel en pinkt een traantje weg. "Okee, als jij dat zeker weet, dan is dat goed. Het is maar goed dat we gisteren geen nominatieronde hadden, want ik had je gewoon weggestemd", lacht ze door haar tranen heen.
quote:Hebben ze al gezoend, niet toch. Dus wat nou aanleiding. Misschien is Diana wel erg onzeker en denkt ze dat het normaal is na het zien van de voorgaande edities dat ze elkaar veel knuffelen, etc. In het verleden leidde dat over het algemeen ook tot weinig en misschien denkt ze dat het erbij hoort.
Op dinsdag 18 september 2001 13:56 schreef fokje het volgende:
Erg duidelijk is Diane iig niet, zij gaat ook niet helemaal vrijuit vind ik.Overigens vind ik Frank's gedrag walgelijk, daar niet van.
quote:I rest my case: Sue the bastard!
Frank heeft sex gehad met Diane!!!!
Frank verlangt meer van Diane
Frank heeft even behoefte aan mannenpraat met Andries. Hij vraagt Kelly daarom of ze, net als de rest, naar de slaapkamer wil gaan. Gehoorzaam trekt Kelly zich terug.Mirthe Lems 17-09-2001 18:53
Frank bekent Andries dat hij het heel moeilijk heeft met wat er gisteren met Diane is gebeurd. Mijn grootste struikelblok op dit moment is dat ik keihard word geconfronteerd met de feiten. Ze zit boven op mijn lip. Andries knikt begrijpend. Wat beurd is, is beurd. Ze kwam bij me liggen en we hebben gecopuleerd. Ik heb er van genoten, maar het is klaar. Andries vraagt waar hij het dan zo moeilijk mee heeft. Frank lijkt het zelf niet goed te weten. Ik ben nog nooit echt verliefd geweest. Ik wil ook geen relatie maar, Hij maakt zijn zin niet af. In plaats daarvan loopt hij naar de keuken en schenkt zichzelf een stevige borrel in.
Ik zie hoe ze naar me kijkt, vervolgt Frank zijn verhaal als hij terug is, en ik zoek er niks achter, maar toch merk ik dat ze iets voor me voelt. Andries vraagt waar Diane volgens hem dan bang voor is. Frank antwoordt resoluut: Dat we weer gaan copuleren. Ze is hartstikke heet, weet je. Andries grinnikt om deze ontboezeming, maar Frank gaat onverstoorbaar verder. Ze doet nu zo raar. Ik ben niet boos op haar, maar het moeilijkst is dat ik straks misschien de strijd met haar moet aangaan. Andries vraagt: Waarom is dat moeilijk? Je weet allebei dat je bij Big Brother Battles kunt treffen. Frank luistert niet eens. Ik heb het er vandaag heel moeilijk mee en dan zegt ze: ;Ja, daar kan ik je niet mee helpen. En dat stuit me tegen de borst! Andries probeert hem voorzichtig duidelijk te maken dat Diane de toenaderingen van Frank misschien wel niet meer op prijs stelt. Als ze zegt: Ik voel niks voor je, dan... Frank laat hem zijn zin niet afmaken en roept verontwaardigd: Dat heeft ze niet gezegd! Niet in bed in ieder geval. Andries vindt dat hij het dan nog eens op de vrouw af aan haar moet vragen. Op het moment dat ze zegt: Ik wil niks met je en ik voel niks voor je, dan kun je het het beste laten rusten. Frank verzucht spijtig: Het enige wat ik van Diane verlang, is dat ik soms effe tegen haar aan mag liggen.
quote:Aangerand zou ik niet zeggen, de term "misbruik maken" lijkt me hier gepaster.
Op dinsdag 18 september 2001 19:27 schreef Tante Bep het volgende:
Whoehahaha, lol, Diana aangerand? yeah right.
quote:ik had toch niet het idee dat ze er vies van was zeg, kom nou toch.
Op dinsdag 18 september 2001 19:29 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:[..]
Aangerand zou ik niet zeggen, de term "misbruik maken" lijkt me hier gepaster.
Frank is een ontzettende boerenlul, zonder respect voot vrouwen . Diana had het bij dat knietje in z'n kloten moeten laten!!!!
"..en dan pak ik 'r bij d'r knoppen en..."
Wat een gruwelijke patjakkers dit jaar, zeg.
quote:Jaaaaaaaaaaaa, inderdaad!!
Op dinsdag 18 september 2001 19:42 schreef Meister het volgende:
Frank: "Mijn zoontje zit ook te kijken...ik ben een gevoelsmens..""..en dan pak ik 'r bij d'r knoppen en..."
I REST MY CASE...
quote:Lees de streamverslagen er maar op na, nou nou, phoe phoe wat heeft ze genoten.
Op dinsdag 18 september 2001 19:47 schreef BIGBLOVER het volgende:
Ik heb net naar de uitzending gekeken, volgens mij was diana bohoorlijk aan het genieten, zij lag toch boven opI REST MY CASE...
quote:Zoals al eerder gezegd heeft Yorin niet alles laten zien.
Op dinsdag 18 september 2001 19:31 schreef Tante Bep het volgende:[..]
ik had toch niet het idee dat ze er vies van was zeg, kom nou toch.
Wat ze wel hebben laten zien is hoe Frank enorm obsessed is en penisgericht en totaal niet luistert naar iemand die nee zegt. En dat Diana daar uiteindelijk van door het lint gaat en een ruzie begint.
Wat ook nog net te zien was, was hoe Diana baalt van de vervelende situatie en probeert het goed te maken: "we kunnen toch gewoon vrienden zijn asjebieft?"
Vervolgens zijn alle scenes met NEE NEE NEE, en "mag ik asjeblieft terug naar mijn eigen bed" niet uitgezonden.
En uiteindelijk - moegestreden - besluit ze met haar aangeschoten kop dat de snelste manier om uit deze aanranding te ontsnappen is door snel op die geile Kabouter te klimmen en er in 10 seconden er een eind aan te maken.
En de volgende ochtend wil ze naar huis.
Foei Yorin!
Zoals Yorin het heeft gemonteerd en uitgezonden lijkt er inderdaad op dat "de aanhouder wint" en dat er tijdens het neuken - dronken of niet - weldegelijk wederzijdse goedkeuring was.
Maar is de aanhouder niet ook 'n beetje een aanrander?
Ik vind Frank nog een grotere engerd dan voor de uitzending van gisteren. Het is zo'n verschrikkelijke drammer! Weet iemand z'n sterrenbeeld?
Alles staat ook in het topic " Actie : Nee is nee " alhier op het forum.
quote:Overbodig, je bevind je hier aan 'de bron'.
Op donderdag 20 september 2001 10:42 schreef Tabby het volgende:
Had die er alleen bijgezet als verwijzing waar ik dat van die aangifte vandaan had, that's all.
quote:Zover was ik inmiddels ook. Tja, ben een fokforum 'newbee'
Op donderdag 20 september 2001 10:48 schreef Eightball het volgende:[..]
Overbodig, je bevind je hier aan 'de bron'.
Frank's motto is 'live to the max'. Hij wil uit Big Brother halen wat erin zit en wil zichzelf goed leren kennen.
quote:Nu heb ik BB3 weinig gezien maar Diane komt op mij over als iemand die heeel goed nee kan zeggen op een manier die Frank begrijpt, maar die dit bewust nalaat. Ze houdt hem aan het lijntje en geeft tegenstrijdige signalen af. Niks mis mee, moet ze zelf weten maar hou dan wel op de vermoorde onschuld te spelen en die fatal attraction
"Diane: nee
Frenk: alsjeblieft
(dit een keer of 10)
Dianne klimpt er bovenop, ff wat op en neer, dianne er weer af... nee nee, frenk mag ik alsjeblieft uit m'n bed?, frenk: alsjeblieft maak het af, alsjeblieft. Dianne, nee het is echt niet goed mag ik alsjeblieft naar m'n eigen bed? frenk: nee nee"
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik wordt hier aardig onpasselijk van.
*Manono had Frank in de eerste plaats al niet aangekeken. Wat een irritante vent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |