Jep, dat had ik gedaan ja!!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hebben je vandaag toch al een paar keer genoemd. Had jij hun namen in de muur gekerft? Daar word je van verdacht namelijk.
Na een paar dagen zal het helemaal gek voor je zijn denk ik. Ben je al weer aardig gewend aan thuis en zie je hun nog daar zitten.
Peter ♥ Elinequote:
Okayquote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef AmberTheBunker het volgende:
Streamen ga ik zeker, ze staan alweer de hele dag op bij mij. Wel gek om te zien en te horen dat ze me nu al vergeten zijn. Maar ja, part of the game! De regie heeft op tijd ingegrepen en daar ben ik heel erg blij mee. Of ik Jeroen iets kwalijk neem, ja en nee, ik vind het echt zwaar kut dat het zo gelopen is. Maar aan de andere kant ben ik niet haatdragend. Er is niets gebeurd en daar houden we het bij.
Marielin denkt dat jij haar muts en shawl hebt en Eline denkt dat zij hem perongeluk meegegeven heeft aan jou.quote:
Neh wordt helemaal niks.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:26 schreef AmberTheBunker het volgende:
Haha ja! Wat denken jullie, gaat het m nog worden??
Uhm, tja zoals bij alle interviews zijn de verslagen nooit zoals je het echt gezegt hebt.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
OkayDankje voor het eerlijke antwoord, je antwoord in het exit-interview dat je het feit dat hij op de kist probeerde te poepen erger vond, vond ik al een beetje apart!
Ben je nog opgehaald door Bobby?
I know, toen was ik nog aanwezig boven. Die Jeroen is lekker bezig ;-)quote:Op zondag 10 mei 2009 18:28 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Marielin denkt dat jij haar muts en shawl hebt en Eline denkt dat zij hem perongeluk meegegeven heeft aan jou.
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef AmberTheBunker het volgende:
Streamen ga ik zeker, ze staan alweer de hele dag op bij mij. Wel gek om te zien en te horen dat ze me nu al vergeten zijn. Maar ja, part of the game! De regie heeft op tijd ingegrepen en daar ben ik heel erg blij mee. Of ik Jeroen iets kwalijk neem, ja en nee, ik vind het echt zwaar kut dat het zo gelopen is. Maar aan de andere kant ben ik niet haatdragend. Er is niets gebeurd en daar houden we het bij.
dus dan is het niet erg of zo ???quote:Op zondag 10 mei 2009 17:42 schreef AmberTheBunker het volgende:
Hoi iedereen!
Na even een dagje acclimatiseren ben ik er weer!
Wat is het heerlijk om lekker warm te douchen, lekker in m'n eigen bedje te slapen en vooral iedereen weer te zien. Want misschien klinkt het stom, maar ik miste mijn familie en vrienden echt heel erg. Verder over het Jeroen en Amber incident; IK SLIEP! Ik heb helemaal nergens iets van meegekregen!
XXX Amber
Misschien wel handig dat je je even goed inleest voordat je reageert!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
dus dan is het niet erg of zo ???![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Misschien wel handig dat je je even goed inleest voordat je reageert!
Wat een onzin dat je niets hebt meegekregen......Ik heb je nee zin schudden, dus blijkbaar heeft hij je het gevraagd of je sex(?) wilde en ik heb je een aantal keren nee zien schudden en daarna is hij het bed uit gegaan. Maar goed met de camara op je snuffert is het altijd anders. Jij was die avonvd ook behoorijk hitsig..........quote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Misschien wel handig dat je je even goed inleest voordat je reageert!
"quote"
De regie heeft op tijd ingegrepen en daar ben ik heel erg blij mee. Of ik Jeroen iets kwalijk neem, ja en nee, ik vind het echt zwaar kut dat het zo gelopen is. Maar aan de andere kant ben ik niet haatdragend. Er is niets gebeurd en daar houden we het bij.
geweldig hoe buitenstaanders die vage infraroodbeelden van bewegende dekens hebben gezien het BETER menen te weten dan de personen onder die deken die er direct bij betrokken zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 20:32 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Wat een onzin dat je niets hebt meegekregen......Ik heb je nee zin schudden, dus blijkbaar heeft hij je het gevraagd of je sex(?) wilde en ik heb je een aantal keren nee zien schudden en daarna is hij het bed uit gegaan. Maar goed met de camara op je snuffert is het altijd anders. Jij was die avonvd ook behoorijk hitsig..........
ze is niet aangerand als ze geen bezwaar maakt. ze maakt geen bezwaar en dus is ze akkoord met wat er gebeurd is. En dus heb jij er geen aarsch over te zeggen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:36 schreef marcx het volgende:
Hoi Supersoep,
Bekijk jij het laatste syukje van het filmpje van Espabilado nog maar eens waar Jeroen zijn broek weer omhoogtrekt, daar zie je toch duidelijk dat het meer als "doogneuken" was, AANGERAND!, en niemand die er iets aan doet.
Volgens mij moeten ze Jeroen toch minimaal de bunker uitzetten, om te laten zien dat dit niet kan?
En als excuus gebruiken dat ie dronken was??
Laat Amber eens vertellen hoe het dan wel zit en geen vage smoesjes met "Ik heb niets meegekregen", want die kennen we al! En wilt ze er niets over vertellen en voor zichzelf houden dan ook helemaal haar mond maar over houden, en geen insinuaties of een ander zwart proberen te maken....quote:Op zondag 10 mei 2009 20:37 schreef Danny het volgende:
[..]
geweldig hoe buitenstaanders die vage infraroodbeelden van bewegende dekens hebben gezien het BETER menen te weten dan de personen onder die deken die er direct bij betrokken zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |