abonnement Unibet Coolblue
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 09:03:07 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 11:20:13 #2
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_68552778
De bewoners hebben post gekregen. Vooral Marielin wordt er erg emotioneel van.
Ze discussiëren nog wat over de streamers. Het is allemaal niet erg spannend.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  † In Memoriam † vrijdag 1 mei 2009 @ 12:19:12 #3
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68554693
Renate kaart aan dat het absoluut niet eerlijk is dat Peter als zoveel Hyves vriendjes (2000)had en bevriend is met Johan Vlemminx. Ze zegt, ja maar dan had ik ook mijn oude en nieuwe Hyves aanelkaar kunnen knopen zodat ik ook lekker 400 vriendjes had, haar vrienden en familie hebben overigens ook profielen op FOK aangemaakt zodat ze voor haar kunnen reageren in de topics die over haar gaan .Eline zegt dat ze het ook niet helemaal kan waarderen dat er sprake is van vriendjespolitiek m.b.t. Peter Nuninga.

Nu gaat het over de uitzending van Carlo/Irene, Irene die het totaal niet boeide omdat het geen RTL programma was.

Ze wilden overigens vroeger al allemaal meedoen aan programma's (geef nooit op, pittige tijden etc)
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:20:59 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68554745
TVP, excusez-moi!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † vrijdag 1 mei 2009 @ 12:29:35 #5
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68554972
Renate is heel erg benieuwd hoe het nu met de achterban is, vooral de reacties van de members van goldenpage omdat die heel erg *voor de vrouwen* ging. Ze denkt dat ze nu wereldberoemd zijn.

Het gaat nu over Idolls. Dat mensen die er (ook) niet uitzien toch heel veel geld verdienen terwijl in eerste instantie iedereen hen uit zat te lachen. (André Pronk )

Er schijnt fanmail te zijn

Beste overlvers,
de kijker wil graag controle behouden, gisteren was dat drank, vandaag is het licht, ze krijgen 1 kaars en als die kaars door eigen toedoen uitgaan dan is er er een sanctie , het slaapkamerprotocol blijft gedurende deze licht uit-kaars aan actie
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:30:12 #6
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68554985
Voor de posters
pi_68555059
Renate gaf aan dat mocht ze er zaterdag niet uitgaan, ze de groep niet wil flessen, dus niet 2500 euro uit de pot omdat zij zou vertrekken, ze het nog wel 5 dagen vol kan houden als zee weer alle sigaretten krijgt van de niet rokers.
Goedemorgen :W
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 12:40:14 #8
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_68555222
De bewoners moeten in het donker zitten met een kaars totdat die uitgebrand is. Dit zal ongeveer een uur duren.







- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68566868
Verslag van de afgelopen zeven uur:

De bewoners zitten aan de tafel, op de rand van het bed of op de hometrainer en ze praten met elkaar.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_68568474
20.15 uur
Bart komt binnen met weer twee opdienschalen voor het dagduel. Deze zijn voor Pim en Eline die tegenover elkaar aan tafel plaats hebben genomen.
Ze moeten allebei een luxeartikel op tafel leggen.
Pim een onderbroek en Eline een bh.

Het eerste onderdeel bestaat uit een metalen puzzel.

Bart haalt de deksels er vanaf en legt het nog een keer uit. Als ze met de puzzel klaar zijn moeten ze op een knop van een kubus drukken en daar moeten ze mee gaan spelen. Ze moeten zo snel mogelijk de lampjes indrukken. Deze gaan steeds sneller.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_68568637
Pim en Eline worstelen met de metalen puzzel.
Eline heeft het als eerste voor elkaar de twee delen los te maken en gaat aan de slag met de kubus.
Niet lang hierna kan ook Pim hiermee aan de slag.


Cap van HiDiHo

Ze zijn heel geconcentreerd, ook de andere bewoners zijn allemaal muisstil. Alleen de steeds snellere piepjes van de puzzelkubus zijn te horen.
Eline maakt een fout, er klinkt een zoemer. Ze moet hem neerleggen.
Dan gaat het ook bij Pim fout.

Eline is de winnaar! Ze had 34 keer goed gedrukt, Pim 33 keer. Er wordt geklapt. Ze heeft shampoo gewonnen.
Iedereen vond het een gaaf spel!

Pim leest voor: ze mogen een wedstrijd onderling opstellen.
Jeroen leest voor: 62% van de streamers heeft besloten dat ze het kaartspel in moeten leveren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Biancavia op 01-05-2009 20:29:40 ]
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:24:38 #12
159761 Arn0
Abbey Road
pi_68568639
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:19 schreef Biancavia het volgende:
20.15 uur
Bart komt binnen met weer twee opdienschalen voor het dagduel. Deze zijn voor Pim en Eline die tegenover elkaar aan tafel plaats hebben genomen.
Ze moeten allebei een luxeartikel op tafel leggen.
Pim een onderbroek en Eline een bh.

Het eerste onderdeel bestaat uit een metalen puzzel.

Bart haalt de deksels er vanaf en legt het nog een keer uit. Als ze met de puzzel klaar zijn moeten ze op een knop van een kubus drukken en daar moeten ze mee gaan spelen. Ze moeten zo snel mogelijk de lampjes indrukken. Deze gaan steeds sneller.
Pim drukt 33 keer op de lampjes en Eline 34 keer, Eline wint dus.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_68568939
De bewoners moeten een wenslijst opstellen. De kijker gaat beslissen naar aanleiding van het groepsproces (?) of ze één van de wensen in vervulling laten gaan, of juist het tegenovergestelde.

Eerste wens willen ze ongelimiteerd een avond doorzakken.
Als tweede een groot McMenu mét McFlurry voor iedereen.
Ten derde een driegangendiner.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_68569134






















  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 21:18:20 #15
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_68570802
Het is weer dbk tijd:

marielin
Het gaat goed met Marielin. Ze gaat in één rechte lijn naar de finish.
Ze denkt dat Renate naar huis gaat morgen omdat ze zelf wil en omdat ze denkt dat haar achterban haar naar huis gaat stemmen.
Ze beschouwt nog niemand als echte vrienden. Dat is niet het juiste woord. Ze heeft ook geen vijanden in de bunker.
Tegen de streamers wil ze zeggen 'ontzettend bedankt voor het avondje gisteren. ik weet dat ik het kan, ik zit er om te winnen en we maken er een tof feestje van. Stem op mij en zorg dat ik sigaretten krijg'.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68570924
Interviews!

Marielin
Ze gaat voor de winst. Denkt dat Renate er morgen uit moet.
Ze heeft nog niet echt vrienden, ook geen vijanden.
Bedankt de streamers voor de avond gisteren. Ze zal zorgen voor toffe beelden en stem op mij! En zorg dat ik wat meer sigaretten krijg!

Eline
Eline hoort Bart niet en zit te gapen.
Ze is heel erg blij met haar shampoo. Ze weet niet hoe haar kansen zijn om te winnen, ze gaat er wel voor.
Denkt dat Renate morgen weg moet. Beschouwt Amber als vriend. Niemand als vijand.
Grootste concurrent: Jeroen qua leukheid, maar in een competitie een van de meiden.
tegen streamers: please laat me erin, ik wil zo graag winnen!
Ja, die met de ballen in de bek.
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 21:21:31 #17
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_68570940
Eline
Eline kan bart niet verstaan. Ze hoort 'm niet en gaapt. Ze hoort 'm nu heel erg zachtjes. Dan iets harder.
Het gaat wel goed met haar. Ze is blij met de shampoo die ze net heeft gewonnen. Dan is het gelijk opeens keihard en schrikt ze zich kapot
Ze weet niet hoe haar winkansen zijn. Ze hoopt dat ze goed ligt.
Ze hoopt en denkt dat Renate weggaat omdat ze weg WIL. Ze beschouwt Amber als vriend, maar vijanden heeft ze niet. Haar grootste concurrent is qua leukheid Jeroen, maar ze denkt toch een van de meiden. Marielin of Amber (Renate is geen meid blijkbaar)
Tegen de streamers zegt ze: "pliieeeese laat me erin, pliese pliese pliese pliese!"
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 21:24:40 #18
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_68571069
Renate (of enate))
Het gaat minder goed dan ze had verwacht. Het kan beter, vooral haar stemming (maar ook haar geur).
Op de vraag of ze nog kansen ziet ziet ze nog kansen als het gaat om haarzelf als persoon. En haar stemming gaat nog op en neer maar daar liggen minder kansen en dat vind ze jammer.
Ze denkt dat ze morgen vertrekt.
Ze beschouwt Marielin als vriend. Als vijand twijfelt ze tussen Jeroen en Amber en dan gaat ze uiteindelijk voor Jeroen omdat hij niet her type of guy is.

Tegen de streamers: "liever streamers, ik wil jullie bedanken voor de tijd en interactieve blablablabla"
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68571186
Renate
Het gaat wat minder dan ze had verwacht, kan beter. De stemming kan beter.
Ze ziet kansen als het gaat om haarzelf als persoon, aan de andere kant denkt ze dat haar stemming nogal op en neer gaan, dat er wat dat betreft wat minder kansen zijn.
Denkt dat ze morgen vertrekt.
Beschouwt Marielin als vriend en als vijand twijfelt ze tussen Jeroen en Amber. Kiest voor Jeroen.
Tegen streamers: ik wil jullie bedanken voor de tijd dat jullie naar mij kijken, tof om zo een interactief spel te spelen. Ik hoop dat jullie morgen doen wat jullie hart je ingeeft.

Amber
Het gaat goed met haar. Ze zit lekker in haar vel, heeft het naar haar zin. Vanmiddag even heel erg duizelig, maar een beetje frisse lucht en ze is er weer helemaal.
Schat haar kansen redelijk goed in. Weet niet of ze nr. 1 wordt, zitten veel personen die een hoop aandacht opeisen. Denkt niet dat ze er al éé van de eersten uit ligt.
Denkt dat Renate morgen eruit gaat. Denkt dat kijker niet zo sadistisch is dat ze haar erin laten.
Beschouwt Eline als vriend, zij staan redelijk hetzelfde in het leven, het klikt gewoon, kunnen met elkaar lachen.
Grootste concurrent vindt ze Marielin.
Tegen streamers: Nee, niets te zeggen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 21:28:05 #20
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_68571192
Amber
Het gaat wel goed met Amber. Ze zit lekker in haar vel en heeft het naar haar zin. Vanmiddag was ze even duizelig, maar ze is er nu weer helemaal.
Ze schat haar kansen redelijk goed in. Ze weet niet of ze nummer 1 wordt omdat er meer personen zijn die aandacht opeisen, maar ze denkt niet dat ze eruit ligt omdat ze zichzelf laat zien.
Ze denkt dat Renate er morgen uit gaat omdat ze dat zelf heeft gevraagd en omdat iedereen dat heeft gevraagd. Ze hoopt dat we haar er niet in laten.
Ze beschouwt Eline als vriend omdat ze redelijk hetzelfde in het leven staan en qua uiterlijk is het een leuke meid. Het klikt gewoon. Als vijand - grootste concurrent - ziet ze Marielin.
Tegen de streamers wil ze niets zeggen
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 21:30:39 #21
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_68571309
Jeroen
Het gaat goed met Jeroen. Hij voelt zich goed, heerlijk en op z'n gemak. Hij zit lekker in de groep nu en hij wil niet meer weg.
Qua kansen zit hij lastig denkt hij. Het denkt dat hij tussen de 5e en 3e plaats kan halen.
Hij denkt en hoopt dat Renate eruit gaat.
Hij beschouwt Bobby als grootste vriend. Als grootste concurrent ziet hij... .Bobby
Tegen de streamers: "Beste streamers, laat mij er alsjeblieft in wat ik wil nog voor heel veel chaos zorgen. Laten we gewoon lekker lachen..."
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68571407
/vertrekt naar COStopic.
Ja, die met de ballen in de bek.
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 21:34:42 #23
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_68571495
Peter
Steekt meteen een peuk op
Het gaat wel ok met Peter. Hij is wel een beetje moe en katerig.
Zijn kansen zijn moeilijk in te schatten omdat ze er totaal geen zicht op hebben. Als hij afgaat op de forumreacties zijn zijn kansen nihil, maar hij heeft zich van een andere kant laten zien en hij hoopt dat de streamers dat ook zien en dat hij nu een iets betere kans heeft dan toen hij binnen kwam.
Hij denkt dat Renate eruit gaat omdat ze degene is die zelf aangeeft dat ze graag weg wil. En ze heeft gevraagd of iedereen dat ook aan zijn achterban wil vragen, maar hij vindt 't een lieve meid. Hij weet het niet.
Hij kan het heel goed met Marielin en Renate vinden, maar ook met de rest van de groep.. Hij vindt 't nog te vroeg om over 'beste vriend' te praten.
Qua concurrentie zijn Bobby en Jeroen grote gangmakers, maar ook Amber heeft een goeie positie in het spel.
Tegen de streamers: Nee, hij heeft er niets tegen te zeggen. Hij bedankt ons voor de leuke avond en wenst ons veel kijkplezier.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 21:37:36 #24
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_68571624
Pim
Met Punkerbim gaat het prima. Hij vermaakt zich kostelijk. Vanmorgen had hij even een dipje, maar nu gaat het weer. Hij vindt het hartstikke gezellig en leuk.
Hij vindt qua kansen dat iedereen nadrukkelijk aanwezig is. Hij denkt dat hij zich meer moet profileren.
Hij denkt dat morgen Renate eruit gaat. Uit de andere kandidaten kan hij echt niet kiezen.
Hij vindt Bobby en Jeroen wel aardig en Eline en Amber wel lief. Hij heeft niet echt een vriend, maar noemt toch Bobby.
Grootste concurrent is ook Bobby.
Tegen de streamers: "Beste streamers, als jullie op me stemmen dan zal ik meer van me laten zien en zorg ik nog voor wat spektakel"
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 21:41:48 #25
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_68571836
Bobby
Met Bobby gaat het heerlijk. Beetje last van z'n loopneus van het stof maar hij zit lekker in z'n vel en heeft het super naar z'n zin.
Hij denkt niet dat hij er morgen uit gaat. Hij gaat voor de winst, maar hij ziet zichzelf bij de laatste 4-5 zitten.
Hij denkt dat Renate eruit gaat omdat ze daar zelf om heeft gevraagd en hij gunt het haar ook wel. Hij kan zich nog wel bedenken dat men op anderen stemt om te zien hoe Renate dat zou aanpakken.
Hij kan het met iedereen ontzettend goed vinden. Als hij iemand als vriend moet kiezen gaat hij voor Jeroen.
Die is meteen ook zijn grootste concurrent. De meest gehaaide speler. Hij geeft zoveel kleine speldenprikjes...
Hij houdt 'm heel erg in de gaten. Jeroen zou de oorzaak kunnen zijn bij verdeeldheid in de groep.
Tegen de streamers: "Gisteren was te gek. De interactiviteit was heel erg leuk. Ik hoop dat ik erin mag blijven. Ik heb het ontieglijk naar m'n zin en ben nog lang niet van plan om uit de bunker te gaan."
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')