quote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef AmberTheBunker het volgende:
Streamen ga ik zeker, ze staan alweer de hele dag op bij mij. Wel gek om te zien en te horen dat ze me nu al vergeten zijn. Maar ja, part of the game! De regie heeft op tijd ingegrepen en daar ben ik heel erg blij mee. Of ik Jeroen iets kwalijk neem, ja en nee, ik vind het echt zwaar kut dat het zo gelopen is. Maar aan de andere kant ben ik niet haatdragend. Er is niets gebeurd en daar houden we het bij.
dus dan is het niet erg of zo ???quote:Op zondag 10 mei 2009 17:42 schreef AmberTheBunker het volgende:
Hoi iedereen!
Na even een dagje acclimatiseren ben ik er weer!
Wat is het heerlijk om lekker warm te douchen, lekker in m'n eigen bedje te slapen en vooral iedereen weer te zien. Want misschien klinkt het stom, maar ik miste mijn familie en vrienden echt heel erg. Verder over het Jeroen en Amber incident; IK SLIEP! Ik heb helemaal nergens iets van meegekregen!
XXX Amber
Misschien wel handig dat je je even goed inleest voordat je reageert!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
dus dan is het niet erg of zo ???![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Misschien wel handig dat je je even goed inleest voordat je reageert!
Wat een onzin dat je niets hebt meegekregen......Ik heb je nee zin schudden, dus blijkbaar heeft hij je het gevraagd of je sex(?) wilde en ik heb je een aantal keren nee zien schudden en daarna is hij het bed uit gegaan. Maar goed met de camara op je snuffert is het altijd anders. Jij was die avonvd ook behoorijk hitsig..........quote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
"quote"
De regie heeft op tijd ingegrepen en daar ben ik heel erg blij mee. Of ik Jeroen iets kwalijk neem, ja en nee, ik vind het echt zwaar kut dat het zo gelopen is. Maar aan de andere kant ben ik niet haatdragend. Er is niets gebeurd en daar houden we het bij.
geweldig hoe buitenstaanders die vage infraroodbeelden van bewegende dekens hebben gezien het BETER menen te weten dan de personen onder die deken die er direct bij betrokken zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 20:32 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Wat een onzin dat je niets hebt meegekregen......Ik heb je nee zin schudden, dus blijkbaar heeft hij je het gevraagd of je sex(?) wilde en ik heb je een aantal keren nee zien schudden en daarna is hij het bed uit gegaan. Maar goed met de camara op je snuffert is het altijd anders. Jij was die avonvd ook behoorijk hitsig..........
ze is niet aangerand als ze geen bezwaar maakt. ze maakt geen bezwaar en dus is ze akkoord met wat er gebeurd is. En dus heb jij er geen aarsch over te zeggen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:36 schreef marcx het volgende:
Hoi Supersoep,
Bekijk jij het laatste syukje van het filmpje van Espabilado nog maar eens waar Jeroen zijn broek weer omhoogtrekt, daar zie je toch duidelijk dat het meer als "doogneuken" was, AANGERAND!, en niemand die er iets aan doet.
Volgens mij moeten ze Jeroen toch minimaal de bunker uitzetten, om te laten zien dat dit niet kan?
En als excuus gebruiken dat ie dronken was??
Laat Amber eens vertellen hoe het dan wel zit en geen vage smoesjes met "Ik heb niets meegekregen", want die kennen we al! En wilt ze er niets over vertellen en voor zichzelf houden dan ook helemaal haar mond maar over houden, en geen insinuaties of een ander zwart proberen te maken....quote:Op zondag 10 mei 2009 20:37 schreef Danny het volgende:
[..]
geweldig hoe buitenstaanders die vage infraroodbeelden van bewegende dekens hebben gezien het BETER menen te weten dan de personen onder die deken die er direct bij betrokken zijn
ze is volgens mij helemaal niets verplicht. als ze erover wil vertellen doet ze dat wel. zo niet dan niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:45 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Laat Amber eens vertellen hoe het dan wel zit en geen vage smoesjes met "Ik heb niets meegekregen", want die kennen we al! En wilt ze er niets over vertellen en voor zichzelf houden dan ook helemaal haar mond maar over houden, en geen insinuaties of een ander zwart proberen te maken....
Wie bepaald of het klaar is Mr. D.....Commandeer je hondjes en Amber kan het zelf aangeven, dacht ik zo!quote:Op zondag 10 mei 2009 20:48 schreef Danny het volgende:
[..]
ze is volgens mij helemaal niets verplicht. als ze erover wil vertellen doet ze dat wel. zo niet dan niet.
klaar nu.
Dat zegt hij toch ook, dwaze snol.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Wie bepaald of het klaar is Mr. D.....Commandeer je hondjes en Amber kan het zelf aangeven, dacht ik zo!
Is dit een rare versie van 'ik zie ik zie wat jij niet ziet' ?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:32 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Wat een onzin dat je niets hebt meegekregen......Ik heb je nee zin schudden, dus blijkbaar heeft hij je het gevraagd of je sex(?) wilde en ik heb je een aantal keren nee zien schudden en daarna is hij het bed uit gegaan. Maar goed met de camara op je snuffert is het altijd anders. Jij was die avonvd ook behoorijk hitsig..........
Mijn moeder is vorig jaar overleden.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:05 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je moeder. Komt goed uit op moederdag!
zou je even normaal kunnen doen?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:05 schreef sherry777 het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je moeder. Komt goed uit op moederdag!
hahahaha, ik word hier voor dwaze snol uitgemaakt omdat ik mijn mening geef! Jij bevestigt dit (met tnx) en dan mag ik normaal doen???? Leg dat eens uit!quote:
en misschien wel handig als jij je contract voortaan leest voordat je het tekent ????quote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
"quote"
De regie heeft op tijd ingegrepen en daar ben ik heel erg blij mee. Of ik Jeroen iets kwalijk neem, ja en nee, ik vind het echt zwaar kut dat het zo gelopen is. Maar aan de andere kant ben ik niet haatdragend. Er is niets gebeurd en daar houden we het bij.
Ik ben blij dat je je eigen post zo hilarisch vind.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
en misschien wel handig als jij je contract voortaan leest voordat je het tekent ????![]()
ik zou niet weten waarom. en nu ophouden.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef sherry777 het volgende:
[..]
hahahaha, ik word hier voor dwaze snol uitgemaakt omdat ik mijn mening geef! Jij bevestigt dit (met tnx) en dan mag ik normaal doen???? Leg dat eens uit!
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef marcx het volgende:
Hoi Danny,
Jij zegt dat ze niet aangerand is omdat ze geen bezwaar heeft gemaakt en dus akkoord gaat met wat er gebeurd is, maar er zijn volgens mij genoeg meisjes/vrouwen die hier geheel anders over denken als dit hun gebeurd.
Jij vind toch ook als een vrouw diverse malen nee zegt, amper in staat is dit te zeggen(bijv. onder invloed), ligt te slapen, dat je het daarna toch niet alsnog tegen wil in moet doen.
En jij noemt dit een non-discussie?
Yep, zie hierbovenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:27 schreef Danny het volgende:
[..]
We hadden een jaar of wat geleden ook zo iemand die zelfs aangifte is gaan doen van een soortgelijk iets in BB3 ofzo.
stwerker nog, het ís een non-discussie.quote:
Heb zo in de COS gezeten dat ik dit topic helemaal gemist heb.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef AmberTheBunker het volgende:
Streamen ga ik zeker, ze staan alweer de hele dag op bij mij. Wel gek om te zien en te horen dat ze me nu al vergeten zijn. Maar ja, part of the game! De regie heeft op tijd ingegrepen en daar ben ik heel erg blij mee. Of ik Jeroen iets kwalijk neem, ja en nee, ik vind het echt zwaar kut dat het zo gelopen is. Maar aan de andere kant ben ik niet haatdragend. Er is niets gebeurd en daar houden we het bij.
Niemand die jou zal tegenhouden als je een topic aanmaakt over dit verschrikkelijk bedincident hoor. Bij de *nee is nee* actie jegens Frank uit BB3 heeft ook niemand een spreek(typ)verbod gehad.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:23 schreef marcx het volgende:
Waarom zijn er bijna alleen mensen van Fok.nl die hierop reageren, die er belang bij hebben de naam van The Bunker hoog te houden, Mirjam, Danny, Stefan en dan eindigen met de woorden non-discussie, klaar!,
Ik dacht dat dit een open discussie forum was waar iedereen zijn mening in kwijt kan, nu heb ik het idee dat me de mond gesnoerd word.
Maar goed ik heb mijn punt gemaakt.
Klaar!
Opvallende uitspraak eigenlijk van Amber, ik bedoel ik zag het live en heb het op video en ik zie/hoor nergens de regie ingrijpenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:12 schreef lies1958 het volgende:
ALs ik amber haar reactie lees op het jeroen gebeuren is er wel ingegrepen door de regie die nacht.
Maar dit is een interactief concept, dus we kunnen een copietje van de aangifte naar de redactie 'fan'mailenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Niemand die jou zal tegenhouden als je een topic aanmaakt over dit verschrikkelijk bedincident hoor. Bij de *nee is nee* actie jegens Frank uit BB3 heeft ook niemand een spreek(typ)verbod gehad.
Doe het dan. Open een heksenjacht. Mensen doen rare dingen als ze dronken zijn. Amber heeft geen traumas eraan overgehouden, dat het jou raakt zegt meer over jou dan over Jeroen of Amber.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:56 schreef marcx het volgende:
door dat soort reacties als die van Stefan ben ik bijna geneigd om dat te gaan doen.
Om voor mezelf te spreken.Ik wil sowieso geen heksenjacht,vraag me wel af waarom Amber een mail stuurt naar de bewoners dat Jeroen zich slecht gedragen heeft .En ik heb speciaal gevraagd op een ander topic of zij het was of Bobby die het gestuurd heeft,anders zou ik niet reageren.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Doe het dan. Open een heksenjacht. Mensen doen rare dingen als ze dronken zijn. Amber heeft geen traumas eraan overgehouden, dat het jou raakt zegt meer over jou dan over Jeroen of Amber.
Oke, dat wist ik niet. Dat is wel een goede vraag idd ja. En welk gedrag ze dan bedoelt, het rijden of het poepen.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:05 schreef mooiiiiii het volgende:
me wel af waarom Amber een mail stuurt naar de bewoners dat Jeroen zich slecht gedragen heeft .En ik heb speciaal gevraagd of zij het was of Bobby die het gestuurd heeft.
Dat is niet van toepassing.Als Amber het wil laten rusten alle respect,maar logisch dat er nu nog meer vragen komen en Jeroentje werd ietwat rood door mijn en anderen misschien verkeerde bril.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet. Dat is wel een goede vraag idd ja. En welk gedrag ze dan bedoelt, het rijden of het poepen.
in dit filmpje zit veel knip en plak werk ik heb het zelf niet op Internet gezet om dat iedereen wel iets anders in zietquote:Op maandag 11 mei 2009 02:37 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Opvallende uitspraak eigenlijk van Amber, ik bedoel ik zag het live en heb het op video en ik zie/hoor nergens de regie ingrijpenHuub zat daar en die riep alleen dat Jeroen zn zender moest meenemen toen ie uit bed stapte.
Zie:
Wat heeft redactie jou verteld Amber?
Dat en dat alleen bedoel ik.Wel te ruste!quote:Op maandag 11 mei 2009 03:36 schreef Stefan het volgende:
Ik vind zon mailtje wel een beetje natrappen, heb de mail niet gezien of gehoord, maar als ze er niet mee zit moet ze t ook niet als stookmiddel gebruiken.
knip en plakwerk?quote:Op maandag 11 mei 2009 03:38 schreef peeet1 het volgende:
[..]
in dit filmpje zit veel knip en plak werk ik heb het zelf niet op Internet gezet om dat iedereen wel iets anders in ziet
ik heb net het completen filmpje bekeken zonder knip en plak maar dan komt het heel anders over
nee, jij maakt er een probleem van, en dat is het helemaal niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:23 schreef marcx het volgende:
Waarom zijn er bijna alleen mensen van Fok.nl die hierop reageren, die er belang bij hebben de naam van The Bunker hoog te houden, Mirjam, Danny, Stefan en dan eindigen met de woorden non-discussie, klaar!,
Ik dacht dat dit een open discussie forum was waar iedereen zijn mening in kwijt kan, nu heb ik het idee dat me de mond gesnoerd word.
Maar goed ik heb mijn punt gemaakt.
Klaar!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |