abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68878816
Beide, heb gister een aantal dingentje terug gezien en ben me een beetje aan het inlezen. Maar vooral ben ik weer lekker met m'n normale leventje bezig!
Amber vanaf 27 april live te zien in The Bunker op www.thebunkeronline.tv!!
pi_68878846
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:18 schreef Rica het volgende:

[..]

Ze hebben je vandaag toch al een paar keer genoemd. Had jij hun namen in de muur gekerft? Daar word je van verdacht namelijk.

Na een paar dagen zal het helemaal gek voor je zijn denk ik. Ben je al weer aardig gewend aan thuis en zie je hun nog daar zitten.
Jep, dat had ik gedaan ja!!
  zondag 10 mei 2009 @ 18:24:13 #53
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68878950
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:20 schreef AmberTheBunker het volgende:

[..]

Peter ♥ Eline
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_68879005
Haha ja! Wat denken jullie, gaat het m nog worden??
pi_68879040
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef AmberTheBunker het volgende:
Streamen ga ik zeker, ze staan alweer de hele dag op bij mij. Wel gek om te zien en te horen dat ze me nu al vergeten zijn. Maar ja, part of the game! De regie heeft op tijd ingegrepen en daar ben ik heel erg blij mee. Of ik Jeroen iets kwalijk neem, ja en nee, ik vind het echt zwaar kut dat het zo gelopen is. Maar aan de andere kant ben ik niet haatdragend. Er is niets gebeurd en daar houden we het bij.
Okay Dankje voor het eerlijke antwoord, je antwoord in het exit-interview dat je het feit dat hij op de kist probeerde te poepen erger vond, vond ik al een beetje apart!

Ben je nog opgehaald door Bobby?
  zondag 10 mei 2009 @ 18:28:15 #56
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68879044
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:20 schreef AmberTheBunker het volgende:

[..]

Marielin denkt dat jij haar muts en shawl hebt en Eline denkt dat zij hem perongeluk meegegeven heeft aan jou.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  zondag 10 mei 2009 @ 18:30:00 #57
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68879098
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:26 schreef AmberTheBunker het volgende:
Haha ja! Wat denken jullie, gaat het m nog worden??
Neh wordt helemaal niks.

Peter valt op blond, weet je toch.
Your games are death
With every breath
pi_68879318
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:28 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Okay Dankje voor het eerlijke antwoord, je antwoord in het exit-interview dat je het feit dat hij op de kist probeerde te poepen erger vond, vond ik al een beetje apart!

Ben je nog opgehaald door Bobby?
Uhm, tja zoals bij alle interviews zijn de verslagen nooit zoals je het echt gezegt hebt.
Ja, Bobby stond boven op me te wachten, super lief!
pi_68879343
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:28 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Marielin denkt dat jij haar muts en shawl hebt en Eline denkt dat zij hem perongeluk meegegeven heeft aan jou.
I know, toen was ik nog aanwezig boven. Die Jeroen is lekker bezig ;-)
pi_68879362
Even een vraagje aangezien ik niet echt bekend ben op FOK!..
Staan er ergens filmpjes/foto's die ik terug kan kijken en zo ja waar?
pi_68879573
Verspreidt over de COS reeks zal je talloze screencaps vinden. Er is ook een centraal topic voor, maar dat is nogal leeg.

Deze: [TBO] Filmpjes & Caps
Ron Paul 2012
  zondag 10 mei 2009 @ 18:47:40 #62
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68879589
Your games are death
With every breath
  zondag 10 mei 2009 @ 18:49:12 #63
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68879643
En op clipser staan een heeeele hoop

Klik Me
Your games are death
With every breath
  zondag 10 mei 2009 @ 18:51:41 #64
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68879705
quote:
Streamen ga ik zeker, ze staan alweer de hele dag op bij mij. Wel gek om te zien en te horen dat ze me nu al vergeten zijn. Maar ja, part of the game! De regie heeft op tijd ingegrepen en daar ben ik heel erg blij mee. Of ik Jeroen iets kwalijk neem, ja en nee, ik vind het echt zwaar kut dat het zo gelopen is. Maar aan de andere kant ben ik niet haatdragend. Er is niets gebeurd en daar houden we het bij.

Top,
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68881332
quote:
Op zondag 10 mei 2009 17:42 schreef AmberTheBunker het volgende:
Hoi iedereen!

Na even een dagje acclimatiseren ben ik er weer!
Wat is het heerlijk om lekker warm te douchen, lekker in m'n eigen bedje te slapen en vooral iedereen weer te zien. Want misschien klinkt het stom, maar ik miste mijn familie en vrienden echt heel erg. Verder over het Jeroen en Amber incident; IK SLIEP! Ik heb helemaal nergens iets van meegekregen!

XXX Amber
dus dan is het niet erg of zo ???
pi_68881591
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:47 schreef mevrouwdebok het volgende:

[..]

dus dan is het niet erg of zo ???
Misschien wel handig dat je je even goed inleest voordat je reageert!

"quote"
De regie heeft op tijd ingegrepen en daar ben ik heel erg blij mee. Of ik Jeroen iets kwalijk neem, ja en nee, ik vind het echt zwaar kut dat het zo gelopen is. Maar aan de andere kant ben ik niet haatdragend. Er is niets gebeurd en daar houden we het bij.
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 20:04:03 #67
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68881834
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef AmberTheBunker het volgende:

[..]

Jij redt je wel op FOK!
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68881939
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:04 schreef Danny het volgende:

[..]

Jij redt je wel op FOK!

Ja... stuur haar even naar KLB of ONZ en dan praten we weer verder.
Ron Paul 2012
  zondag 10 mei 2009 @ 20:11:41 #69
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68882055
Sommigen proberen iemand echt een complex danwel een een schuld in de schoenen te schuiven. We hebben gezien waar dat toe leidt bij Yvonne van Hertum. Vier maanden cel waarvan twee voorwaardelijk.
  zondag 10 mei 2009 @ 20:14:22 #70
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_68882140
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_68882738
quote:

[..]

"quote"
De regie heeft op tijd ingegrepen en daar ben ik heel erg blij mee. Of ik Jeroen iets kwalijk neem, ja en nee, ik vind het echt zwaar kut dat het zo gelopen is. Maar aan de andere kant ben ik niet haatdragend. Er is niets gebeurd en daar houden we het bij.
Wat een onzin dat je niets hebt meegekregen......Ik heb je nee zin schudden, dus blijkbaar heeft hij je het gevraagd of je sex(?) wilde en ik heb je een aantal keren nee zien schudden en daarna is hij het bed uit gegaan. Maar goed met de camara op je snuffert is het altijd anders. Jij was die avonvd ook behoorijk hitsig..........
pi_68882857
Hoi Supersoep,

Bekijk jij het laatste syukje van het filmpje van Espabilado nog maar eens waar Jeroen zijn broek weer omhoogtrekt, daar zie je toch duidelijk dat het meer als "doogneuken" was, AANGERAND!, en niemand die er iets aan doet.

Volgens mij moeten ze Jeroen toch minimaal de bunker uitzetten, om te laten zien dat dit niet kan?

En als excuus gebruiken dat ie dronken was??
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 20:37:31 #73
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68882882
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:32 schreef sherry777 het volgende:

[..]

Wat een onzin dat je niets hebt meegekregen......Ik heb je nee zin schudden, dus blijkbaar heeft hij je het gevraagd of je sex(?) wilde en ik heb je een aantal keren nee zien schudden en daarna is hij het bed uit gegaan. Maar goed met de camara op je snuffert is het altijd anders. Jij was die avonvd ook behoorijk hitsig..........
geweldig hoe buitenstaanders die vage infraroodbeelden van bewegende dekens hebben gezien het BETER menen te weten dan de personen onder die deken die er direct bij betrokken zijn
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 20:38:53 #74
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68882926
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:36 schreef marcx het volgende:
Hoi Supersoep,

Bekijk jij het laatste syukje van het filmpje van Espabilado nog maar eens waar Jeroen zijn broek weer omhoogtrekt, daar zie je toch duidelijk dat het meer als "doogneuken" was, AANGERAND!, en niemand die er iets aan doet.

Volgens mij moeten ze Jeroen toch minimaal de bunker uitzetten, om te laten zien dat dit niet kan?

En als excuus gebruiken dat ie dronken was??
ze is niet aangerand als ze geen bezwaar maakt. ze maakt geen bezwaar en dus is ze akkoord met wat er gebeurd is. En dus heb jij er geen aarsch over te zeggen.

Kunnen we nu gewoon ontopic gaan en dit soort achterlijke non-discussies achterwege laten?
tnx
pi_68883178
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:37 schreef Danny het volgende:

[..]

geweldig hoe buitenstaanders die vage infraroodbeelden van bewegende dekens hebben gezien het BETER menen te weten dan de personen onder die deken die er direct bij betrokken zijn
Laat Amber eens vertellen hoe het dan wel zit en geen vage smoesjes met "Ik heb niets meegekregen", want die kennen we al! En wilt ze er niets over vertellen en voor zichzelf houden dan ook helemaal haar mond maar over houden, en geen insinuaties of een ander zwart proberen te maken....
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 20:48:55 #76
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68883307
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:45 schreef sherry777 het volgende:

[..]

Laat Amber eens vertellen hoe het dan wel zit en geen vage smoesjes met "Ik heb niets meegekregen", want die kennen we al! En wilt ze er niets over vertellen en voor zichzelf houden dan ook helemaal haar mond maar over houden, en geen insinuaties of een ander zwart proberen te maken....
ze is volgens mij helemaal niets verplicht. als ze erover wil vertellen doet ze dat wel. zo niet dan niet.
klaar nu.
pi_68883570
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:48 schreef Danny het volgende:

[..]

ze is volgens mij helemaal niets verplicht. als ze erover wil vertellen doet ze dat wel. zo niet dan niet.
klaar nu.
Wie bepaald of het klaar is Mr. D.....Commandeer je hondjes en Amber kan het zelf aangeven, dacht ik zo!
pi_68883790
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef sherry777 het volgende:

[..]

Wie bepaald of het klaar is Mr. D.....Commandeer je hondjes en Amber kan het zelf aangeven, dacht ik zo!
Dat zegt hij toch ook, dwaze snol.
Ron Paul 2012
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 21:04:33 #79
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68883892
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef sherry777 het volgende:

Commandeer je hondjes
doe ik toch?
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 21:05:02 #80
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68883911
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:01 schreef Supersoep het volgende:

[..]

tnx
pi_68883920
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:32 schreef sherry777 het volgende:

[..]

Is dit een rare versie van 'ik zie ik zie wat jij niet ziet' ?
pi_68883927
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:01 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat zeg je maar tegen je moeder. Komt goed uit op moederdag!
pi_68884003
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:05 schreef sherry777 het volgende:

[..]

Mijn moeder is vorig jaar overleden.

Ron Paul 2012
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 21:12:05 #84
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68884173
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:05 schreef sherry777 het volgende:

[..]

zou je even normaal kunnen doen?
dank je.
pi_68884628
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:

[..]

zou je even normaal kunnen doen?
dank je.
hahahaha, ik word hier voor dwaze snol uitgemaakt omdat ik mijn mening geef! Jij bevestigt dit (met tnx) en dan mag ik normaal doen???? Leg dat eens uit!
pi_68886520
quote:

[..]

"quote"
en misschien wel handig als jij je contract voortaan leest voordat je het tekent ????
pi_68888085
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:08 schreef mevrouwdebok het volgende:

[..]

en misschien wel handig als jij je contract voortaan leest voordat je het tekent ????
Ik ben blij dat je je eigen post zo hilarisch vind.
Ron Paul 2012
pi_68888845
Heb het de nacht zelf niet gezien, maar ik heb net de video terug gekeken.
Dat Amber lag te slapen, sorry dat geloof ik niet, slapende mensen komen niet met hun hoofd omhoog (tenzij ze slaapwandelen )
En ook zij kroop elke keer de richting van Jeroen weer op.
Dat hij haar met rust had moeten laten omdat ze lag te slapen, ja lijkt me duidelijk.
Maar om dan gelijk hier maar weer te roepen oww dat was een aanranding, dat is iets wat alleen Jeroen en Amber kunnen weten en ik vind niet dat wij door een paar onduidelijke beelden van gerommel in een slaapzak dat wij daar dan weer hele discussies over moeten beginnen.
Ook zo gegaan tussen Huub en Amanda, tot treurens aan toe

By the way ontopic.
Amber welkom terug meid, voor mij was je ook één van de favorieten.
Helaas ben je eruit, maar als je dit zelf beter vindt en er blij mee bent, he dan zijn wij dat ook
Je hebt het top gedaan en ook wij waren hier trots dat je die insecten hebt gegeten
Toppie meid en weer lekker terug in je eigen leventje
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 23:07:03 #89
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68888943
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:23 schreef sherry777 het volgende:

[..]

hahahaha, ik word hier voor dwaze snol uitgemaakt omdat ik mijn mening geef! Jij bevestigt dit (met tnx) en dan mag ik normaal doen???? Leg dat eens uit!
ik zou niet weten waarom. en nu ophouden.
  zondag 10 mei 2009 @ 23:11:29 #90
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68889100
Ik begrijp heel deze discussie niet, als Amber zelf zegt het niet erg te vinden. Wie zijn wij dan om daarover door te gaan.
Misschien was ze wel wakker maar dat weten wij niet en laat het hier dan ook bij. Dat is en blijft lekker tussen hun twee
pi_68889668
Hoi Danny,

Jij zegt dat ze niet aangerand is omdat ze geen bezwaar heeft gemaakt en dus akkoord gaat met wat er gebeurd is, maar er zijn volgens mij genoeg meisjes/vrouwen die hier geheel anders over denken als dit hun gebeurd.
Jij vind toch ook als een vrouw diverse malen nee zegt, amper in staat is dit te zeggen(bijv. onder invloed), ligt te slapen, dat je het daarna toch niet alsnog tegen wil in moet doen.
En jij noemt dit een non-discussie?

Sorry Amber, maar er kijken veel mensen naar the Bunker, en ik denk ook veel jongeren.
Mijn mening, ik heb het al eens gezegd, is dat ze Jeroen minimaal uit The Bunker moeten zetten en dit niet als normaal gedrag moeten gaan beschouwen.
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 01:34:51 #92
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68892630
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef marcx het volgende:
Hoi Danny,

Jij zegt dat ze niet aangerand is omdat ze geen bezwaar heeft gemaakt en dus akkoord gaat met wat er gebeurd is, maar er zijn volgens mij genoeg meisjes/vrouwen die hier geheel anders over denken als dit hun gebeurd.
Jij vind toch ook als een vrouw diverse malen nee zegt, amper in staat is dit te zeggen(bijv. onder invloed), ligt te slapen, dat je het daarna toch niet alsnog tegen wil in moet doen.

Het is idd een non-discussie.

Frank aangeven bij de politie
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 01:36:02 #93
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68892643
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 22:27 schreef Danny het volgende:

[..]

We hadden een jaar of wat geleden ook zo iemand die zelfs aangifte is gaan doen van een soortgelijk iets in BB3 ofzo.
Yep, zie hierboven
  maandag 11 mei 2009 @ 01:37:12 #94
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68892654
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef marcx het volgende:

stwerker nog, het ís een non-discussie.

niemand hioeft zich hier druik over te maken, behalve amber zelf, klaar.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68892757
quote:
Heb zo in de COS gezeten dat ik dit topic helemaal gemist heb. Vergeef me

Amber
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_68893007
ALs ik amber haar reactie lees op het jeroen gebeuren is er wel ingegrepen door de regie die nacht.
En daarom is er dus niets verder gebeurt en is ze daar blij om en laat ze het rusten. Gelijk heeft ze.
Alleen er klopt dus echt iets niet aan jeroen dat hij als hij zo dronken is dat hij dit soort dingen doet bij vrouwen die slapen hij toch maar eens wat minder moet gaan zuipen.
Jeroen moet er toch wel over aangesproken worden morgen als hij naar de crematie gaat.

Amber veel succes in australie. Hoop voor je dat je daar geen last van heimwee gaat krijgen en dat het heel leuk voor je wordt.
  maandag 11 mei 2009 @ 02:14:57 #97
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68893028
Het zou voor ons kijkers wel leuk zijn als Jeroen de beelden zien voor de cameras
pi_68893084
Waarom zijn er bijna alleen mensen van Fok.nl die hierop reageren, die er belang bij hebben de naam van The Bunker hoog te houden, Mirjam, Danny, Stefan en dan eindigen met de woorden non-discussie, klaar!,
Ik dacht dat dit een open discussie forum was waar iedereen zijn mening in kwijt kan, nu heb ik het idee dat me de mond gesnoerd word.
Maar goed ik heb mijn punt gemaakt.
Klaar!
  maandag 11 mei 2009 @ 02:28:40 #99
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68893118
Amber zelf heeft gezegd dat t een nondiscussie is. Ga je trauma's lekker elders botvieren ofzo.
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 02:29:04 #100
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68893119
quote:
Op maandag 11 mei 2009 02:23 schreef marcx het volgende:
Waarom zijn er bijna alleen mensen van Fok.nl die hierop reageren, die er belang bij hebben de naam van The Bunker hoog te houden, Mirjam, Danny, Stefan en dan eindigen met de woorden non-discussie, klaar!,
Ik dacht dat dit een open discussie forum was waar iedereen zijn mening in kwijt kan, nu heb ik het idee dat me de mond gesnoerd word.
Maar goed ik heb mijn punt gemaakt.
Klaar!
Niemand die jou zal tegenhouden als je een topic aanmaakt over dit verschrikkelijk bedincident hoor. Bij de *nee is nee* actie jegens Frank uit BB3 heeft ook niemand een spreek(typ)verbod gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')