abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68902654
Trek je aub niets aan van de mensen hier in dit subforum. De meerderheid valt helaas onder de categorie schaap. Hetzelfde soort mensen die iemand voor pedofiel uitmaken als ze interesse hebben in een 16-jarige ofzo.

De rest van FOK! heeft gewoon lopen fappen op die beelden, zoals het hoort.
Ron Paul 2012
  maandag 11 mei 2009 @ 13:34:40 #127
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68902742
Amber, even terug stelde je dat er ingegrepen was door de redactie. Op welke manier heeft de redactie dan ingegrepen volgens jou? Wij hebben dat op de streams namelijk niet echt gezien .
Enne, FOK! is FOK!, het is een beetje een harde wereld hier online. Dat kun je accepteren of je kunt wegblijven, maar het verandert absoluut niet .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68903038
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:34 schreef Maanvis het volgende:
Amber, even terug stelde je dat er ingegrepen was door de redactie. Op welke manier heeft de redactie dan ingegrepen volgens jou? Wij hebben dat op de streams namelijk niet echt gezien .
Enne, FOK! is FOK!, het is een beetje een harde wereld hier online. Dat kun je accepteren of je kunt wegblijven, maar het verandert absoluut niet .
Harde wereld? Jezus, het gezeik over dat filmpje komt af van mensen die hiervoor nog nooit een computer hebben aangeraakt, zoals die Marcx.
Ron Paul 2012
  maandag 11 mei 2009 @ 13:45:52 #129
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68903145
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Harde wereld? Jezus, het gezeik over dat filmpje komt af van mensen die hiervoor nog nooit een computer hebben aangeraakt, zoals die Marcx.
En FOK! biedt een podium voor dat gezeik. Accepteren of Optiefen, meer smaken zijn er niet.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 11 mei 2009 @ 13:50:14 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68903301
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:45 schreef Maanvis het volgende:

En FOK! biedt een podium voor dat gezeik. Accepteren of Optiefen, meer smaken zijn er niet.
Jawel. Er vol tegenin gaan is smaak drie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 11 mei 2009 @ 13:52:15 #131
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_68903384
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:53 schreef AmberTheBunker het volgende:
Bijzondere mensen zijn jullie toch hier op FOK!
De reden dat ik dat mailtje heb gestuurd is niet natrappen, maar is Jeroen op de hoogte brengen van mijn mening. Ik ben er namelijk van overtuigd dat hij het niet meer weet. Ik wens hem vandaag veel sterkte en zou graag zien dat jullie met deze idiote discussie of het aanranding was of niet ophouden. Geweest is geweest. Ik heb er geen trauma van overgehouden en vind het allemaal wel goed zo. Wel jammer dat jullie aan mijn oprechtheid twijfelen. Als jullie alles zo goed gevolgd hebben, kunnen jullie zien hoeveel er gedronken is. Waarschijnlijk heb je dat zelf ook weleens meegemaakt en als je dan ligt te slapen, merk je echt niets meer.
Er is niets ergs gebeurd, jij hebt er vrede mee na het zien van de beelden dus er is geen probleem lijkt me.

Jullie hebben iig wel lol gehad die avond.
be nice or go away
pi_68905330
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef Espabilado het volgende:
Hoi en welkom. Je hebt het oke gedaan, paar opdrachten goed doorgezeg, insecten eten en het puzzelen bv. De laatste dagen was je echter een beetje een Renate dus ms maar goed dat je er uit bent nu.

Om maar met de deur in huis te vallen: ik ben benieuwd naar wat je van de volgende video vind:

ik heb het filmpje 3 keer zitten kijken en ik ben er van overtuigd dat amber gewoon wakker was je hoort haar ook op een gegeven moment praten met jeroen.
  maandag 11 mei 2009 @ 15:39:20 #133
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_68907140
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:40 schreef moppie65 het volgende:

[..]

ik heb het filmpje 3 keer zitten kijken en ik ben er van overtuigd dat amber gewoon wakker was je hoort haar ook op een gegeven moment praten met jeroen.
Ik heb het ook gezien en ik zie iemand die uit een diepe dronken slaap wordt gewekt, even iets mompelt en verder slaapt. Ze zegt zelf dat ze het zich niet herinnert en Jeroen ook niet. Dat ze er geen problemen mee heeft en hem niets kwalijk neemt. Ik kan me voorstellen dat ze na die hoeveelheid drank niet meer helder waren en dat ze het zich ook gewoon niet meer kunnen herinneren. Waarom trek je haar woorden in twijfel?
be nice or go away
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 16:05:23 #134
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68908080
we gaan dat hele gedoe nu laten rusten. klaar.
dat is geen vraag trouwens.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68914884
edit: weg

[ Bericht 97% gewijzigd door Danny op 11-05-2009 19:27:11 ]
pi_68920869
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:40 schreef moppie65 het volgende:

[..]

Precies!! Heb ik ook vele malen gezegd! En maar volhouden dat ze niets meer weet!
pi_68927397
Ambi-pur!

Laat eens wat van je horen

Beetje gewend aan the real world?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:45:41 #138
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')