Bericht van Amber (verstuurd op 10 mei rond 18.00):
Hey lieverds!
Wat is het heerlijk om weer thuis te zijn! Toen ik gisteravond boven kwam, was Bobby er ook, leuk om hem weer te zien.
Verder was het echt leuk om jullie van boven te volgen. Meiden, wat een schande dat jullie niet eens een beetje pannenkoeken kunnen bakken. Hahaha, Eline, dat zout! Ik lag helemaal in een deuk!
Oh ja, Eline, ik heb je zus en hondje nog gezien. Wat een schatje!
Ik ben gisteravond toen ik thuiskwam om een uur of drie nog ff snel de stad in gedoken en heb heerlijk al mijn vrienden weer kunnen zien. Ben echt heel blij dat ik eruit ben gegaan en niet een van jullie.
Blijf allemaal goed je best doen en de 32 uur zonder slaap kunnen jullie. Jullie staan ook echt al weer de hele dag op achtergrond.
Peter: Foei! Beetje zoenen met Eline terwijl je een vriendinnetje hebt. Verder heb ik ontzettend van je genoten.
Jeroen: Ik heb beelden van het feestje teruggezien en jij hebt je echt misdragen!
Pim: Trek je mond een beetje meer open. Op de streams lijk je nog wel stiller, maar ook lief hoor!
Eline: Je bent een lieverd! Op FOK! heb je een leuke bijnaam, Calimero.
Marielin: Wijf, je gaat winnen! Blijf lekker je stoere zelf. Micha heeft me al een berichtje op Hyves gestuurd.
Verder jongens, blijf sterk. Het gaat namelijk met de dag heftiger en zwaarder worden. Er is superveel op jullie gestemd en jullie hebben allemaal een hoop fans.
Ik zie jullie allemaal hoop ik tijdens de finale.
Ik stuur jullie snel weer een mail.
Dikke kus,
Ex-bunker Amber
P.S. De tieten en naakt-caps staan al overal!