zou ik niet wakker van liggenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:56 schreef Disana het volgende:
Ze merken op dat ze van Renate nog niets hebben gehad.
Ja hoorde ik... maar ik vind dat ze het maar zonder moeten doenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:56 schreef wicky. het volgende:
[..]
ze vroegen al om een ander spelletje ,maar nog niks gezien
ja dat bedoel ik er ook mee dat hij de opdrachten verknaldquote:Op maandag 11 mei 2009 02:48 schreef chevygirl het volgende:
[..]
hij geeft steeds de groep de schuld als hij een opdracht verkanld heeft![]()
moeten jullie maar op me letten
OK weer wat geleerdquote:Op maandag 11 mei 2009 02:56 schreef bamby het volgende:
[..]
![]()
is een gezegte als iemand zo genaamt niet meer weet wat die geflikt heeft
Die 1000+ opgeblazen condooms maken het gelukkig wat surrealistisch, woeiiquote:
je bedoeld jeroen zekerquote:Op maandag 11 mei 2009 02:58 schreef Espabilado het volgende:
Peter zit zich nog af te vragen wat ie gedaan heeft.... slimme actie van Amber?
Eigenlijk had ze er nog 'bah' achter moeten zetten voor het effect.
Sinds ze beide kaal zijn haal ik de namen door elkaarquote:Op maandag 11 mei 2009 03:07 schreef bamby het volgende:
[..]
je bedoeld jeroen zekerpeter had een alibi
Mailtje ga ik nog wel sturen bij de volgende nacht doorhalen als ze het net allemaal weer een beetje vergeten zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:07 schreef Espabilado het volgende:
Ze overschatten je leven Bobby... ze gissen dat je nu misschien stappen bent en toen met feestje ook
En dat je niet uitwijkte over het feestje... stuur er nog een mail achteraan zou ik zeggen, met óók een opmerking richting Jeroen, maar ook wel weer zo vaag dat ze blijven gissen maar wel weten dat het wat ernsitger was dan een dansje..
Als je dat nu de bunker nog in kan krijgen dan blijven ze wel makkelijker wakker
Waar dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 03:08 schreef BobbyRond het volgende:
P.S. De tieten en naakt-caps staan al overal!
Dank je. Leuke mail.quote:
Aantal condooms dat is opgeblazen (1152) en over wat er is geboden op de dates, dat krijgen ze morgen te horen.quote:
ywquote:Op maandag 11 mei 2009 03:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Dank je. Leuke mail.
Ze hebben die van mij niet doorgegeven. Ik heb het nu natuurlijk helemaal verbrutst bij de febo
Ik zet hem wel even in Streamverslagen, bedanktquote:Op maandag 11 mei 2009 03:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
yw
Wat een klote-klus om zo'n transcript uit te werken
Bedank HIER voor de geweldige streamverslagen!quote:Op maandag 11 mei 2009 03:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
yw
quote:Op maandag 11 mei 2009 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zet hem wel even in Streamverslagen, bedankt
Oh ik dacht copy/paste ergens vandaanquote:Op maandag 11 mei 2009 03:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
yw
Ze zat net met een pruillipje:"Calimero"...*zucht*quote:Op maandag 11 mei 2009 03:15 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Geinig dat Eline nu weet dat ze als Calimero bekend staat btw
Wordt goed gelezen hoor, en dat mag ook wel nadat je er die moeite voor hebt gedaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:15 schreef BobbyRond het volgende:
[..]Jeuj, m'n eerste bijdrage aan de Streamverslagen!
Ze kwam meteen met de piep piep hallo!quote:Op maandag 11 mei 2009 03:15 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Oh ik dacht copy/paste ergens vandaandankje!
Geinig dat Eline nu weet dat ze als Calimero bekend staat btw
*uche* kookplaat *uche*quote:Op maandag 11 mei 2009 03:16 schreef BobbyRond het volgende:
Whahaha, ze hebben nog 1 lucifer, als de opdracht voor Jeroen alle aanstekers en lucifers pikken wordt, dan is het echt een eitje!
Ik heb em nog maar 1 keertje bekeken toen ik net eruit was... Misschien als de COS'sen wat minder hard gaan dat ik daar ooit nog de tijd voor neem.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Wordt goed gelezen hoor, en dat mag ook wel nadat je er die moeite voor hebt gedaan.
Welke poll? Wees toch een duidelijk man, je doet de hele avond al zo vaagquote:Op maandag 11 mei 2009 03:17 schreef swarmahoer het volgende:
ah, al het vuur is al uit de bunkerjammer van de poll
Hahaha ja echt een afspraak onderling is er niet neequote:Op maandag 11 mei 2009 03:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik las dat er telkens 3 mensen actief zijn, en 2 mogen rusten.
Wie uhhhhhhhhhhhh, zijn er dan nu actief?
snap ik hoor gooide ook net 2 opdrachten door elkaarquote:Op maandag 11 mei 2009 03:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Sinds ze beide kaal zijn haal ik de namen door elkaar
Er zit daar boven een vrouw. We hebben haar al twee keer iets horen omroepen. Hehe.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:21 schreef Espabilado het volgende:
Kap eens met inzoomen op peters bilspleet
Je hebt alleen Peter en Marielin ermee. Peter is niet erg, maar Marielin verdient wel wat slack imoquote:Op maandag 11 mei 2009 03:19 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dan moet Jeroen die ook jatten vind ik, bij gebrek aan aanstekers
Echt waar? lolquote:Op maandag 11 mei 2009 03:16 schreef BobbyRond het volgende:
Whahaha, ze hebben nog 1 lucifer, als de opdracht voor Jeroen alle aanstekers en lucifers pikken wordt, dan is het echt een eitje!
Misschien moet ik rond een uurtje of 6 een nieuwe hint geven voor de actie van Jeroen...quote:
Kennelijk valt de camera-man ergens voor .......quote:Op maandag 11 mei 2009 03:21 schreef Espabilado het volgende:
Ja maar dat toch helemaal niet aantrekkelijkquote:Op maandag 11 mei 2009 03:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit daar boven een vrouw. We hebben haar al twee keer iets horen omroepen. Hehe.
Hij ijsbeert weer. Jij blij.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar dat toch helemaal niet aantrekkelijk
Kan er niet om lachen helaasquote:Op maandag 11 mei 2009 03:16 schreef BobbyRond het volgende:
Mariell aan de knoppen, of Cc?quote:Op maandag 11 mei 2009 03:21 schreef Espabilado het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |