Is je muis goed geconfigureerd? de knoppen..quote:Op maandag 11 mei 2009 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee... Het is hartstikke OT, maar weet jij waarom FF bij het refreshen altijd terug gaat naar het begin van de pagina op Fok? IE gaat keurig terug naar de plek waar ik was gebleven.
Stoned swarmahoer ?quote:Op maandag 11 mei 2009 02:14 schreef swarmahoer het volgende:
post door slotje van eva, eva, vertel hier je geheim
nope whyquote:
nou ik zou het niet wetenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:14 schreef swarmahoer het volgende:
post door slotje van eva, eva, vertel hier je geheim
Nee ik luister staat er niet bij.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:17 schreef swarmahoer het volgende:
Poll: kijk jij op dit moment?ja nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
sorryquote:
gewoon 1 nacht doorhalen eigelijk, nog niet eens, want je kan vroeg naar bed daarnaquote:
Als je een beetje uitgerust bent is een nacht doorhalen een eitje. Heb ik zo vaak gedaan.quote:
Ja echt he ,dat heb ik ook al paar keer gehadquote:Op maandag 11 mei 2009 02:20 schreef evaxsis het volgende:
Tijd voor de koffie,
Ik krijg toch elke keer zo'n trek als hun wat nemen en nu wil ik weer koffie midden in de nacht
Geen idee meer wat mijn persoonlijke record is maar 1 nachtje is idd een eitje.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Als je een beetje uitgerust bent is een nacht doorhalen een eitje. Heb ik zo vaak gedaan.
Ja hoor, maar refreshen (F5) heeft niets met de muis te maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:13 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Is je muis goed geconfigureerd? de knoppen..
ik heb ook op ja gedrukt en ben deels nog spellen aan het doen en ook nog hier aan het kletsenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sorry
ik luister ook stiekem, maar heb toch op ja gedrukt
doorbranden van een draadje was peter opdracht vuurtje maken met magnesium stick tegen pimquote:Op maandag 11 mei 2009 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit wat COS-sen te doorCrOSsen, en ik lees dat Marielin vreselijk wordt achtergesteld.
En vervolgens lees in de de streamverslagen dat ze een pakje sigaretten heeft gewonnen met het doorknippen van een draadje.
Dus ik ben nu aan het onderzoeken hoe dat zit.
1 nacht doorhalen is 24u, in principe is 36 uur daarna nog een eitje maar toch wordt het dan lastiger.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gewoon 1 nacht doorhalen eigelijk, nog niet eens, want je kan vroeg naar bed daarna
Kijk jij wel of lees je wel eens de streamverslagen? Eline en Marielin hadden een uitdaging die neerkwam op het doorknippen van het juiste draadje waardoor een 'explosie' ontketend zou worden.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:23 schreef bamby het volgende:
[..]
doorbranden van een draadje was peter opdracht vuurtje maken met magnesium stick tegen pimpeter won kreeg een pakje peuken
Jah ik denk nu ah lekker chocokoffie, nou kan ik wel opblijven maar moet toch wat dingen morgen doen dus zodra hun de opdracht verliezen kan ik nog gaan slapenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:21 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja echt he ,dat heb ik ook al paar keer gehad
Als je maar iets hebt waar je aan kan werken dan is een nacht of 2 zo voorbij. tot de man met de hamer komt..quote:Op maandag 11 mei 2009 02:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
1 nacht doorhalen is 24u, in principe is 36 uur daarna nog een eitje maar toch wordt het dan lastiger.
jij leest ze niet, want dit was de opdracht van gisterquote:Op maandag 11 mei 2009 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk jij wel of lees je wel eens de streamverslagen? Eline en Marielin hadden een uitdaging die neerkwam op het doorknippen van het juiste draadje waardoor een 'explosie' ontketend zou worden.
een grote puzzelquote:Op maandag 11 mei 2009 02:26 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Als je maar iets hebt waar je aan kan werken dan is een nacht of 2 zo voorbij. tot de man met de hamer komt..
Ik schrijf ze wel maar lees ze niet? Hmmmmquote:Op maandag 11 mei 2009 02:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij leest ze niet, want dit was de opdracht van gister
dan lopen er 2 draadjes door elkaarquote:Op maandag 11 mei 2009 02:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schrijf ze wel maar lees ze niet? Hmmmm
Peter had het toch duidelijk over het draadje dat Marielin doorknipte.
Niet bij mijquote:Op maandag 11 mei 2009 02:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan lopen er 2 draadjes door elkaar
quote:
sorrie was die even kwijt ben ook maar een mensquote:Op maandag 11 mei 2009 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk jij wel of lees je wel eens de streamverslagen? Eline en Marielin hadden een uitdaging die neerkwam op het doorknippen van het juiste draadje waardoor een 'explosie' ontketend zou worden.
ruiken ze vanzelfquote:
Arm beest danquote:Op maandag 11 mei 2009 02:32 schreef wicky. het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze dat echt in de gaten houden
quote:
Het konijn is van iemand van de redactie en camera's zat toch.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Arm beest dan
Snap ook niet dat redactie niet zegt dat de schillen van zuidvruchten en in dit geval dus sinaasappel gevaarlijk is.
quote:Op maandag 11 mei 2009 02:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]Ze hebben al een dag niet gedoucht dus denk niet dat ze het ruiken, daarbij, bij de sla dachten ze ook niet even aan het konijn dus zullen ze ook niet opletten of de ontlasting van dat beestje goed is (als ze uberhaupt al eens omkijken naar het beestje )
Amputatiespel? Wat is dat ? Ow wow, Pim verteld wat het is, ijzerdraad laag over de grond in een donker bos spannen en dan hard door het bos gaan rennen ( hij zei letterlijk * dan heb je zulke jetsers in je benen..*)
jammerquote:Op maandag 11 mei 2009 02:40 schreef Espabilado het volgende:
Amber in brief naar de bewoners: Jeroen, ik heb de beelden van het feest teruggezien en je hebt je echt misdragen.
Zonder verder specifiek te worden
nee jeroentje doet nooit watquote:Op maandag 11 mei 2009 02:41 schreef wicky. het volgende:Jereoen egt zo droog... wat heb ik nou weer gedaan
is vanmiddag ook geluktquote:Op maandag 11 mei 2009 02:43 schreef Loedertje het volgende:Wel veel peuken en nog maar 2 lucifers
Eline* dan maak je toch vuur op de kookplaats (ehmz, dat is toch een electrische ?)
Werkt ook, een grote autoaansteker zeg maarquote:Op maandag 11 mei 2009 02:43 schreef Loedertje het volgende:
D
Eline* dan maak je toch vuur op de kookplaats (ehmz, dat is toch een electrische ?)
Eens, gooi die portable dvd naar benedenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:44 schreef evaxsis het volgende:
hahaha Jeroen vraagt wat hij gedaan heeft, ik zeg kom maar op met de beelden bijvoorbeeld dat hij wil gaan poepen op de grafkist
Was dat nou een bericht van Bobby of van Amber over Jeroen?quote:
Amber heeft dat geschrevenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:47 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Was dat nou een bericht van Bobby of van Amber over Jeroen?
hij geeft steeds de groep de schuld als hij een opdracht verkanld heeftquote:
Mee eens!quote:
Dat in het ongewisse laten en speculeren is veel leukerquote:Op maandag 11 mei 2009 02:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
jah dan kunnen we lachenik wil die bekkies wel is zien
van amberquote:Op maandag 11 mei 2009 02:47 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Was dat nou een bericht van Bobby of van Amber over Jeroen?
ha bobby, je brief is net voorgelezenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mee eens!
Hoi allen, heb al die tijd niet gereageerd, want ik moest nog een COS'je of 20 teruglezen
Ik heb stukjes terug gekeken, ik was zelf aan het feestenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:48 schreef wicky. het volgende:
zou wel lachen zijn,wat een nacht was dat zeg
geweldig !
Dan snap ik haar welkoms topic niet hoor. Ze weet van niks maar komt er zelf op terug terwijl de discussie afgelopen zou zijn.quote:
Ik hoorde het jaquote:Op maandag 11 mei 2009 02:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ha bobby, je brief is net voorgelezen
Het is maar waar je op let, hèquote:
Jij bent echt ergquote:Op maandag 11 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mee eens!
Hoi allen, heb al die tijd niet gereageerd, want ik moest nog een COS'je of 20 teruglezen
vrij zeker morgenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mee eens!
Hoi Bobby,quote:Op maandag 11 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mee eens!
Ze vond de poeppoging in de kist toch erger? Of heb ik iets gemistquote:Op maandag 11 mei 2009 02:50 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dan snap ik haar welkoms topic niet hoor. Ze weet van niks maar komt er zelf op terug terwijl de discussie afgelopen zou zijn.
en toch zou ik het wel willen zien en dan vette confrontatie er achter aanquote:Op maandag 11 mei 2009 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat in het ongewisse laten en speculeren is veel leuker
Dat bleek niet helemaal hoe ze het gezegd heeft... zie het welkom amber topicquote:Op maandag 11 mei 2009 02:51 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze vond de poeppoging in de kist toch erger? Of heb ik iets gemist
Heb je hem bij de hand? Dat je hem hier kunt copy/pasten?quote:Op maandag 11 mei 2009 02:49 schreef BobbyRond het volgende:
Mailtje van Amber was van 18.00 vandaag en mijne is van een half uurtje geleden
Productiemedewerkerquote:
bikkel...jij hoort in de bunkerquote:Op maandag 11 mei 2009 02:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Noop
Heb vrijdag op zaterdag ook 1 uurtje geslapen en toen gewerkt van 7 tot 4
He slaapkoppen!quote:Op maandag 11 mei 2009 02:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Heb je hem bij de hand? Dat je hem hier kunt copy/pasten?
Ben wel benieuwd (was net aan het tandenpoetsen)
En dan ga je er op letten, ik snap hetquote:Op maandag 11 mei 2009 02:51 schreef Disana het volgende:
[..]
De camera is er ook gek op. En ik heb een paar keer een vrouwenstem gehoord
quote:Op maandag 11 mei 2009 02:55 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Ze vinden dat spelletje echt niets he?
quote:Op maandag 11 mei 2009 02:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
He slaapkoppen!
Ik zit nog te kijken hoor!
Ik had jullie toch gezegd dat ik op jullie zou blijven letten!
Groeten,
Bunker Bob
Die van Amber typ ik wel ff over, ff de stream terugspoelen... (Lang leve Mac)
quote:
zou ik niet wakker van liggenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:56 schreef Disana het volgende:
Ze merken op dat ze van Renate nog niets hebben gehad.
Ja hoorde ik... maar ik vind dat ze het maar zonder moeten doenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:56 schreef wicky. het volgende:
[..]
ze vroegen al om een ander spelletje ,maar nog niks gezien
ja dat bedoel ik er ook mee dat hij de opdrachten verknaldquote:Op maandag 11 mei 2009 02:48 schreef chevygirl het volgende:
[..]
hij geeft steeds de groep de schuld als hij een opdracht verkanld heeft![]()
moeten jullie maar op me letten
OK weer wat geleerdquote:Op maandag 11 mei 2009 02:56 schreef bamby het volgende:
[..]
![]()
is een gezegte als iemand zo genaamt niet meer weet wat die geflikt heeft
Die 1000+ opgeblazen condooms maken het gelukkig wat surrealistisch, woeiiquote:
je bedoeld jeroen zekerquote:Op maandag 11 mei 2009 02:58 schreef Espabilado het volgende:
Peter zit zich nog af te vragen wat ie gedaan heeft.... slimme actie van Amber?
Eigenlijk had ze er nog 'bah' achter moeten zetten voor het effect.
Sinds ze beide kaal zijn haal ik de namen door elkaarquote:Op maandag 11 mei 2009 03:07 schreef bamby het volgende:
[..]
je bedoeld jeroen zekerpeter had een alibi
Mailtje ga ik nog wel sturen bij de volgende nacht doorhalen als ze het net allemaal weer een beetje vergeten zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:07 schreef Espabilado het volgende:
Ze overschatten je leven Bobby... ze gissen dat je nu misschien stappen bent en toen met feestje ook
En dat je niet uitwijkte over het feestje... stuur er nog een mail achteraan zou ik zeggen, met óók een opmerking richting Jeroen, maar ook wel weer zo vaag dat ze blijven gissen maar wel weten dat het wat ernsitger was dan een dansje..
Als je dat nu de bunker nog in kan krijgen dan blijven ze wel makkelijker wakker
Waar dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 03:08 schreef BobbyRond het volgende:
P.S. De tieten en naakt-caps staan al overal!
Dank je. Leuke mail.quote:
Aantal condooms dat is opgeblazen (1152) en over wat er is geboden op de dates, dat krijgen ze morgen te horen.quote:
ywquote:Op maandag 11 mei 2009 03:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Dank je. Leuke mail.
Ze hebben die van mij niet doorgegeven. Ik heb het nu natuurlijk helemaal verbrutst bij de febo
Ik zet hem wel even in Streamverslagen, bedanktquote:Op maandag 11 mei 2009 03:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
yw
Wat een klote-klus om zo'n transcript uit te werken
Bedank HIER voor de geweldige streamverslagen!quote:Op maandag 11 mei 2009 03:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
yw
quote:Op maandag 11 mei 2009 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zet hem wel even in Streamverslagen, bedankt
Oh ik dacht copy/paste ergens vandaanquote:Op maandag 11 mei 2009 03:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
yw
Ze zat net met een pruillipje:"Calimero"...*zucht*quote:Op maandag 11 mei 2009 03:15 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Geinig dat Eline nu weet dat ze als Calimero bekend staat btw
Wordt goed gelezen hoor, en dat mag ook wel nadat je er die moeite voor hebt gedaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:15 schreef BobbyRond het volgende:
[..]Jeuj, m'n eerste bijdrage aan de Streamverslagen!
Ze kwam meteen met de piep piep hallo!quote:Op maandag 11 mei 2009 03:15 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Oh ik dacht copy/paste ergens vandaandankje!
Geinig dat Eline nu weet dat ze als Calimero bekend staat btw
*uche* kookplaat *uche*quote:Op maandag 11 mei 2009 03:16 schreef BobbyRond het volgende:
Whahaha, ze hebben nog 1 lucifer, als de opdracht voor Jeroen alle aanstekers en lucifers pikken wordt, dan is het echt een eitje!
Ik heb em nog maar 1 keertje bekeken toen ik net eruit was... Misschien als de COS'sen wat minder hard gaan dat ik daar ooit nog de tijd voor neem.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Wordt goed gelezen hoor, en dat mag ook wel nadat je er die moeite voor hebt gedaan.
Welke poll? Wees toch een duidelijk man, je doet de hele avond al zo vaagquote:Op maandag 11 mei 2009 03:17 schreef swarmahoer het volgende:
ah, al het vuur is al uit de bunkerjammer van de poll
Hahaha ja echt een afspraak onderling is er niet neequote:Op maandag 11 mei 2009 03:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik las dat er telkens 3 mensen actief zijn, en 2 mogen rusten.
Wie uhhhhhhhhhhhh, zijn er dan nu actief?
snap ik hoor gooide ook net 2 opdrachten door elkaarquote:Op maandag 11 mei 2009 03:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Sinds ze beide kaal zijn haal ik de namen door elkaar
Er zit daar boven een vrouw. We hebben haar al twee keer iets horen omroepen. Hehe.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:21 schreef Espabilado het volgende:
Kap eens met inzoomen op peters bilspleet
Je hebt alleen Peter en Marielin ermee. Peter is niet erg, maar Marielin verdient wel wat slack imoquote:Op maandag 11 mei 2009 03:19 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dan moet Jeroen die ook jatten vind ik, bij gebrek aan aanstekers
Echt waar? lolquote:Op maandag 11 mei 2009 03:16 schreef BobbyRond het volgende:
Whahaha, ze hebben nog 1 lucifer, als de opdracht voor Jeroen alle aanstekers en lucifers pikken wordt, dan is het echt een eitje!
Misschien moet ik rond een uurtje of 6 een nieuwe hint geven voor de actie van Jeroen...quote:
Kennelijk valt de camera-man ergens voor .......quote:Op maandag 11 mei 2009 03:21 schreef Espabilado het volgende:
Ja maar dat toch helemaal niet aantrekkelijkquote:Op maandag 11 mei 2009 03:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit daar boven een vrouw. We hebben haar al twee keer iets horen omroepen. Hehe.
Hij ijsbeert weer. Jij blij.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar dat toch helemaal niet aantrekkelijk
Kan er niet om lachen helaasquote:Op maandag 11 mei 2009 03:16 schreef BobbyRond het volgende:
Mariell aan de knoppen, of Cc?quote:Op maandag 11 mei 2009 03:21 schreef Espabilado het volgende:
hoeveel polls die een optie hebben met aanstekers/lucifers de bunker uit heb je gezien op de sitequote:Op maandag 11 mei 2009 03:18 schreef Pek het volgende:
[..]
Welke poll? Wees toch een duidelijk man, je doet de hele avond al zo vaag
quote:
go wat ben jij vaag bezig.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:18 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb em nog maar 1 keertje bekeken toen ik net eruit was... Misschien als de COS'sen wat minder hard gaan dat ik daar ooit nog de tijd voor neem.
Is het iemand trouwens opgevallen dat de Stretto niet meer gespamt wordt?
Laat het @ Kaat maar niet horenquote:
Waarom niet? Ze heeft haar zin, een skippybal in de Bunkerquote:
Mag het, om half 4?quote:
Was dat de bedoeling?quote:Op maandag 11 mei 2009 03:32 schreef PC eend het volgende:
Ik snap niet hoe ze die condooms nu nog willen verkopen
Ja ,indirect welquote:Op maandag 11 mei 2009 03:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze heeft haar zin, een skippybal in de Bunker
Heel eenvoudig : "Zo Goed Als Nieuw, Bijna Niet Gebruikt"quote:Op maandag 11 mei 2009 03:32 schreef PC eend het volgende:
Ik snap niet hoe ze die condooms nu nog willen verkopen
ach ja had niet anders verwacht van jou.jammer staat geen coontje van dikke middel vingerquote:Op maandag 11 mei 2009 03:19 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dan moet Jeroen die ook jatten vind ik, bij gebrek aan aanstekers
Zou ze dat niet weten, met al haar 'wist-je-datjes'?quote:Op maandag 11 mei 2009 03:35 schreef Peter6000 het volgende:
Die vermoeidheid komt natuurlijk omdat Eline vandaag nog geen bladgroentes heeft gegeten.
Daar zit namelijk folietamodine in, en zonder folietamodine word je moe.
Ze heeft het momenteel te druk met Peter in een slachtofferrol te duwen, dus het zit nu niet in haar werkgeheugen, denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:35 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Zou ze dat niet weten, met al haar 'wist-je-datjes'?
Bij gebrek aan beter kan je deze gebruiken:quote:
RELLENquote:Op maandag 11 mei 2009 03:35 schreef bamby het volgende:
[..]
ach ja had niet anders verwacht van jou.jammer staat geen coontje van dikke middel vinger
Werkgeheugen kost weinig en je ken er nooit genoeg van hebben zodra je in 64bit gaat denken.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:37 schreef Peter6000 het volgende:
dus het zit nu niet in haar werkgeheugen, denk ik.
Classicquote:Op maandag 11 mei 2009 03:40 schreef BobbyRond het volgende:
Eline: 'Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht.'
Peter: 'Zal ik nog een keer langslopen?'
Piep piep hallo!quote:Op maandag 11 mei 2009 03:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eline is werkelijk geweldig, ze kan alles en iedereen inpakken.
Trustenquote:Op maandag 11 mei 2009 03:41 schreef mooiiiiii het volgende:
Adios![]()
O en Peter vind ik echt en echt helemaal niks![]()
okequote:Op maandag 11 mei 2009 03:38 schreef Pek het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter kan je deze gebruiken:
Ik heb zo'n hekel aan dat soort meiden...nu ga ik echtquote:Op maandag 11 mei 2009 03:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
trustequote:Op maandag 11 mei 2009 03:41 schreef mooiiiiii het volgende:
Adios![]()
O en Peter vind ik echt en echt helemaal niks![]()
Da's mooiiiiiiquote:Op maandag 11 mei 2009 03:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dat soort meiden...nu ga ik echt
Na deze 36 uur Eline 8 uur buiten laten slapen. Ik ben ervan overtuigd dat ze het zonder morren doet. Een beetje gepiep natuurlijk, maar zeker niet dat gejankzak van Marielin. Ze is sterker dan je denkt hoor, heel stabiel tot nu toequote:Op maandag 11 mei 2009 03:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
hahahaa daar dacht ik ook gelijk aanquote:Op maandag 11 mei 2009 03:46 schreef Espabilado het volgende:
haha Jeroen zei 'maar ja!'
en ik dacht meteen : ik heb geen bananen...'
hoor je PIm 'geen bananen...'
Zeker weten dat ze heel sterk is. Haar kracht zit 'm in het feit dat ze alles kan ombuigen naar "Wat leuk" en "Hoe schattig". Als een van de weinigen ziet ze overal de positieve kanten van in. Zelfs als het vriest wordt ze nog blij van de gedachte dat het ooit weer gaat dooien.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:46 schreef Pek het volgende:
[..]
Na deze 36 uur Eline 8 uur buiten laten slapen. Ik ben ervan overtuigd dat ze het zonder morren doet. Een beetje gepiep natuurlijk, maar zeker niet dat gejankzak van Marielin. Ze is sterker dan je denkt hoor, heel stabiel tot nu toe
Dat dus, het is echt een kanjerquote:Op maandag 11 mei 2009 03:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker weten dat ze heel sterk is. Haar kracht zit 'm in het feit dat ze alles kan ombuigen naar "Wat leuk" en "Hoe schattig". Als een van de weinigen ziet ze overal de positieve kanten van in. Zelfs als het vriest wordt ze nog blij van de gedachte dat het ooit weer gaat dooien.
Ik vind het fijn voor haar dat ze weg is, volgens mij heeft ze op haar tenen moeten lopen om het vol te houden. Ik vond het pijnlijk om haar daar te zien en de reacties in de COS te lezen.quote:
Ik vond het wel goed hoe ze reageerde op de berichten op FOK!quote:Op maandag 11 mei 2009 03:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor haar dat ze weg is, volgens mij heeft ze op haar tenen moeten lopen om het vol te houden. En vond het pijnlijk om haar daar te zien en de reacties in de COS te lezen.
Dus nee: ik mis haar niet.
Naar mijn idee had ze een masker van zelfspot op, om niet geraakt te worden.quote:Op maandag 11 mei 2009 04:01 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik vond het wel goed hoe ze reageerde op de berichten op FOK!
I have no idea...quote:Op maandag 11 mei 2009 04:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Naar mijn idee had ze een masker van zelfspot op, om niet geraakt te worden.
Ik kan me niet voorstellen dat het je niet raakt als je al die bagger over jezelf leest.
Maar ik hoop dat ik me vergis.
Weer bewijs: de regie vindt dat ze wat nare verwondingen heeft, die in een zoutbadje moeten. Ik heb haar nog niet horen piepen hierover. Bikkeltjequote:Op maandag 11 mei 2009 03:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker weten dat ze heel sterk is. Haar kracht zit 'm in het feit dat ze alles kan ombuigen naar "Wat leuk" en "Hoe schattig". Als een van de weinigen ziet ze overal de positieve kanten van in. Zelfs als het vriest wordt ze nog blij van de gedachte dat het ooit weer gaat dooien.
Ik vind het een beetje overdrevenquote:Op maandag 11 mei 2009 04:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even een complimentje voor de Redacteur/Regiseur : Je ziet heel scherp dat iemand (in dit geval Eline) een wondje heeft en dat je daar wat extra aandacht aan weet te besteden. Heel attent en heel alert !
Hij heeft meer een coupe-Buddha...quote:Op maandag 11 mei 2009 04:08 schreef bamby het volgende:
zie jeroen ijsberen trek hem een pij aan zou zomaar als monik door kunnen gaan not![]()
![]()
quote:Op maandag 11 mei 2009 04:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Zolang iemand anders maar wel alert blijft.
Prinsesje heeft auquote:
Amputeren.quote:Op maandag 11 mei 2009 04:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Prinsesje heeft au![]()
Wat zou jij doen, harteloze bruut
Edit net te laat, damnquote:
Zonder twijfel zal VOL wel een actie startenquote:Op maandag 11 mei 2009 04:14 schreef PC eend het volgende:
Is de dierenbescherming al aangeschreven trouwens?
quote:Op maandag 11 mei 2009 04:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zonder twijfel zal VOL wel een actie starten
Lijkt me best wel weer een stukje sensatie : Milieu-politie met sirene en zwaailamp aan de deur, grote demonstratie's van het konijnenfront achter de dranghekken aan de overkant van de Beukenlaan. Drie busjes ME stand-by op de Woenselse Markt, tijdelijk het station Beukenlaan ontruimd, NS dienstregeling aangepast en de Rondweg afgesloten.quote:
No thanksquote:Op maandag 11 mei 2009 04:25 schreef Peter6000 het volgende:
Iemand nog behoefte aan een plaatje van de reet van Jeroen?
PM Bubba ffquote:Op maandag 11 mei 2009 04:25 schreef Peter6000 het volgende:
Scanman?quote:Op maandag 11 mei 2009 04:25 schreef Peter6000 het volgende:
Het offer moet gebracht worden aan de oppergod Publiciteitquote:Op maandag 11 mei 2009 04:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me best wel weer een stukje sensatie : Milieu-politie met sirene en zwaailamp aan de deur, grote demonstratie's van het konijnenfront achter de dranghekken aan de overkant van de Beukenlaan. Drie busjes ME stand-by op de Woenselse Markt, tijdelijk het station Beukenlaan ontruimd, NS dienstregeling aangepast en de Rondweg afgesloten.
Feestje
Met sambal ?quote:Op maandag 11 mei 2009 04:25 schreef Peter6000 het volgende:
Dat ben ik wel met je eens. We moeten niet zeuren over 'n enkel konijn, je kunt gewoon nieuwe maken. Uiteindelijk kunnen ze altijd nog Huub inzetten. Hij leeft als een konijn, nooit twee nachten in hetzelfde hol !quote:Op maandag 11 mei 2009 04:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het offer moet gebracht worden aan de oppergod Publiciteit
Kortom het konijn MOET dood
Wist je dat hij ook nog in Sinterklaas geloofdquote:Op maandag 11 mei 2009 04:36 schreef Peter6000 het volgende:
Pim denkt elke keer als hij het woord speculeren hoort aan speculaas, en dan krijgt hij honger.
Is het 4:40 of snap ik em gewoon niet?quote:Op maandag 11 mei 2009 04:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Pijpen op 'n hard stukje ....
Huub hebben ze al ingezet voor wat publiciteitquote:Op maandag 11 mei 2009 04:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. We moeten niet zeuren over 'n enkel konijn, je kunt gewoon nieuwe maken. Uiteindelijk kunnen ze altijd nog Huub inzetten. Hij leeft als een konijn, nooit twee nachten in hetzelfde hol !
Nee, hier is het niet 4:40 (zit in 'n saai hotel in Boston, 6 uur tijdsverschil).quote:Op maandag 11 mei 2009 04:40 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Is het 4:40 of snap ik em gewoon niet?
Dan snap ik em niet...quote:Op maandag 11 mei 2009 04:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, hier is het niet 4:40 (zit in 'n saai hotel in Boston, 6 uur tijdsverschil).
Eline zit vol verrassingen, damn wat een wijffiequote:Op maandag 11 mei 2009 04:44 schreef BobbyRond het volgende:
Camphuys? Fritzl? What's the difference?
Extra puistjes bijvoorbeeldquote:Op maandag 11 mei 2009 05:01 schreef BobbyRond het volgende:
Wat kon Amber nou gebeuren toen Jeroen van haar genoot?
Er is leven, er is leven na de dood
quote:Op maandag 11 mei 2009 05:01 schreef BobbyRond het volgende:
Met dank aan Freek de Jonge en de voorzet van Peter
had je het er trouwens nog persoonlijk met Amber over gehad face 2 face?quote:Op maandag 11 mei 2009 05:01 schreef BobbyRond het volgende:
Met dank aan Freek de Jonge en de voorzet van Peter
Ik wist in het begin niet zo goed hoe ik daarover had moeten beginnen, maar het was heel slecht geweest als ze thuis kwam en ze zag ineens die beelden.quote:Op maandag 11 mei 2009 05:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]
had je het er trouwens nog persoonlijk met Amber over gehad face 2 face?
De hallo-dag.quote:Op maandag 11 mei 2009 05:03 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dag als in hallo of dag als in doei?
Gaan ze Jeroen nog aanpakken ? Wat we zagen op de stream was toch echt te banaal voor woorden. Daarover moet je Amber niet aanspreken, laat Jeroen maar gewoon verantwoording afleggen. Toon hem, ten overstaan van de hele groep, de beelden en vraag hem een uitleg.quote:Op maandag 11 mei 2009 05:15 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik wist in het begin niet zo goed hoe ik daarover had moeten beginnen, maar het was heel slecht geweest als ze thuis kwam en ze zag ineens die beelden.
Bram en Mariëll hebben beiden met haar gesproken over wat zich had voorgevallen en daarna heeft ze de beelden gezien. Amber staat stevig genoeg in d'r schoenen om het goed op te vatten. Vond het ook wel goed dat de regie het zo heeft opgevangen.
Ik heb Amber verder niet echt lang gesproken. Ze had d'r twee zusjes, d'r vader en een goede vriendin om haar op te pikken. Wie ben ik dan om haar aandacht op te eisen?
quote:Op maandag 11 mei 2009 05:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gaan ze Jeroen nog aanpakken ? Wat we zagen op de stream was toch echt te banaal voor woorden. Daarover moet je Amber niet aanspreken, laat Jeroen maar gewoon verantwoording afleggen. Toon hem, ten overstaan van de hele groep, de beelden en vraag hem een uitleg.
Pim hoestte.quote:Op maandag 11 mei 2009 05:47 schreef Susi het volgende:
Is er nog iets vanaf 3 uur tot nu gebeurd wat de moeite waard is om te weten ?
De bonen zijn bijna gaarquote:Op maandag 11 mei 2009 05:47 schreef Susi het volgende:
JAquote:Op maandag 11 mei 2009 05:47 schreef Susi het volgende:
quote:
In de SV staat dat ze daar om twee uur ofzo aan begonnenquote:Op maandag 11 mei 2009 05:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
De bonen zijn bijna gaar![]()
En die gasten zijn het al een tijd.
Dan heb ik dat gemist.quote:Op maandag 11 mei 2009 05:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Al ruim voor 3 uur was dat volgens mij hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |