De hallo-dag.quote:Op maandag 11 mei 2009 05:03 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dag als in hallo of dag als in doei?
Gaan ze Jeroen nog aanpakken ? Wat we zagen op de stream was toch echt te banaal voor woorden. Daarover moet je Amber niet aanspreken, laat Jeroen maar gewoon verantwoording afleggen. Toon hem, ten overstaan van de hele groep, de beelden en vraag hem een uitleg.quote:Op maandag 11 mei 2009 05:15 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik wist in het begin niet zo goed hoe ik daarover had moeten beginnen, maar het was heel slecht geweest als ze thuis kwam en ze zag ineens die beelden.
Bram en Mariëll hebben beiden met haar gesproken over wat zich had voorgevallen en daarna heeft ze de beelden gezien. Amber staat stevig genoeg in d'r schoenen om het goed op te vatten. Vond het ook wel goed dat de regie het zo heeft opgevangen.
Ik heb Amber verder niet echt lang gesproken. Ze had d'r twee zusjes, d'r vader en een goede vriendin om haar op te pikken. Wie ben ik dan om haar aandacht op te eisen?
quote:Op maandag 11 mei 2009 05:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gaan ze Jeroen nog aanpakken ? Wat we zagen op de stream was toch echt te banaal voor woorden. Daarover moet je Amber niet aanspreken, laat Jeroen maar gewoon verantwoording afleggen. Toon hem, ten overstaan van de hele groep, de beelden en vraag hem een uitleg.
Pim hoestte.quote:Op maandag 11 mei 2009 05:47 schreef Susi het volgende:
Is er nog iets vanaf 3 uur tot nu gebeurd wat de moeite waard is om te weten ?
De bonen zijn bijna gaarquote:Op maandag 11 mei 2009 05:47 schreef Susi het volgende:
JAquote:Op maandag 11 mei 2009 05:47 schreef Susi het volgende:
quote:
In de SV staat dat ze daar om twee uur ofzo aan begonnenquote:Op maandag 11 mei 2009 05:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
De bonen zijn bijna gaar![]()
En die gasten zijn het al een tijd.
Dan heb ik dat gemist.quote:Op maandag 11 mei 2009 05:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Al ruim voor 3 uur was dat volgens mij hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |