Wist je dat hij ook nog in Sinterklaas geloofdquote:Op maandag 11 mei 2009 04:36 schreef Peter6000 het volgende:
Pim denkt elke keer als hij het woord speculeren hoort aan speculaas, en dan krijgt hij honger.
Is het 4:40 of snap ik em gewoon niet?quote:Op maandag 11 mei 2009 04:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Pijpen op 'n hard stukje ....
Huub hebben ze al ingezet voor wat publiciteitquote:Op maandag 11 mei 2009 04:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. We moeten niet zeuren over 'n enkel konijn, je kunt gewoon nieuwe maken. Uiteindelijk kunnen ze altijd nog Huub inzetten. Hij leeft als een konijn, nooit twee nachten in hetzelfde hol !
Nee, hier is het niet 4:40 (zit in 'n saai hotel in Boston, 6 uur tijdsverschil).quote:Op maandag 11 mei 2009 04:40 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Is het 4:40 of snap ik em gewoon niet?
Dan snap ik em niet...quote:Op maandag 11 mei 2009 04:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, hier is het niet 4:40 (zit in 'n saai hotel in Boston, 6 uur tijdsverschil).
Eline zit vol verrassingen, damn wat een wijffiequote:Op maandag 11 mei 2009 04:44 schreef BobbyRond het volgende:
Camphuys? Fritzl? What's the difference?
Extra puistjes bijvoorbeeldquote:Op maandag 11 mei 2009 05:01 schreef BobbyRond het volgende:
Wat kon Amber nou gebeuren toen Jeroen van haar genoot?
Er is leven, er is leven na de dood
quote:Op maandag 11 mei 2009 05:01 schreef BobbyRond het volgende:
Met dank aan Freek de Jonge en de voorzet van Peter
had je het er trouwens nog persoonlijk met Amber over gehad face 2 face?quote:Op maandag 11 mei 2009 05:01 schreef BobbyRond het volgende:
Met dank aan Freek de Jonge en de voorzet van Peter
Ik wist in het begin niet zo goed hoe ik daarover had moeten beginnen, maar het was heel slecht geweest als ze thuis kwam en ze zag ineens die beelden.quote:Op maandag 11 mei 2009 05:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]
had je het er trouwens nog persoonlijk met Amber over gehad face 2 face?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |