Is je muis goed geconfigureerd? de knoppen..quote:Op maandag 11 mei 2009 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee... Het is hartstikke OT, maar weet jij waarom FF bij het refreshen altijd terug gaat naar het begin van de pagina op Fok? IE gaat keurig terug naar de plek waar ik was gebleven.
Stoned swarmahoer ?quote:Op maandag 11 mei 2009 02:14 schreef swarmahoer het volgende:
post door slotje van eva, eva, vertel hier je geheim
nope whyquote:
nou ik zou het niet wetenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:14 schreef swarmahoer het volgende:
post door slotje van eva, eva, vertel hier je geheim
Nee ik luister staat er niet bij.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:17 schreef swarmahoer het volgende:
Poll: kijk jij op dit moment?ja nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
sorryquote:
gewoon 1 nacht doorhalen eigelijk, nog niet eens, want je kan vroeg naar bed daarnaquote:
Als je een beetje uitgerust bent is een nacht doorhalen een eitje. Heb ik zo vaak gedaan.quote:
Ja echt he ,dat heb ik ook al paar keer gehadquote:Op maandag 11 mei 2009 02:20 schreef evaxsis het volgende:
Tijd voor de koffie,
Ik krijg toch elke keer zo'n trek als hun wat nemen en nu wil ik weer koffie midden in de nacht
Geen idee meer wat mijn persoonlijke record is maar 1 nachtje is idd een eitje.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Als je een beetje uitgerust bent is een nacht doorhalen een eitje. Heb ik zo vaak gedaan.
Ja hoor, maar refreshen (F5) heeft niets met de muis te maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:13 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Is je muis goed geconfigureerd? de knoppen..
ik heb ook op ja gedrukt en ben deels nog spellen aan het doen en ook nog hier aan het kletsenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sorry
ik luister ook stiekem, maar heb toch op ja gedrukt
doorbranden van een draadje was peter opdracht vuurtje maken met magnesium stick tegen pimquote:Op maandag 11 mei 2009 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit wat COS-sen te doorCrOSsen, en ik lees dat Marielin vreselijk wordt achtergesteld.
En vervolgens lees in de de streamverslagen dat ze een pakje sigaretten heeft gewonnen met het doorknippen van een draadje.
Dus ik ben nu aan het onderzoeken hoe dat zit.
1 nacht doorhalen is 24u, in principe is 36 uur daarna nog een eitje maar toch wordt het dan lastiger.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gewoon 1 nacht doorhalen eigelijk, nog niet eens, want je kan vroeg naar bed daarna
Kijk jij wel of lees je wel eens de streamverslagen? Eline en Marielin hadden een uitdaging die neerkwam op het doorknippen van het juiste draadje waardoor een 'explosie' ontketend zou worden.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:23 schreef bamby het volgende:
[..]
doorbranden van een draadje was peter opdracht vuurtje maken met magnesium stick tegen pimpeter won kreeg een pakje peuken
Jah ik denk nu ah lekker chocokoffie, nou kan ik wel opblijven maar moet toch wat dingen morgen doen dus zodra hun de opdracht verliezen kan ik nog gaan slapenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:21 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja echt he ,dat heb ik ook al paar keer gehad
Als je maar iets hebt waar je aan kan werken dan is een nacht of 2 zo voorbij. tot de man met de hamer komt..quote:Op maandag 11 mei 2009 02:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
1 nacht doorhalen is 24u, in principe is 36 uur daarna nog een eitje maar toch wordt het dan lastiger.
jij leest ze niet, want dit was de opdracht van gisterquote:Op maandag 11 mei 2009 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk jij wel of lees je wel eens de streamverslagen? Eline en Marielin hadden een uitdaging die neerkwam op het doorknippen van het juiste draadje waardoor een 'explosie' ontketend zou worden.
een grote puzzelquote:Op maandag 11 mei 2009 02:26 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Als je maar iets hebt waar je aan kan werken dan is een nacht of 2 zo voorbij. tot de man met de hamer komt..
Ik schrijf ze wel maar lees ze niet? Hmmmmquote:Op maandag 11 mei 2009 02:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij leest ze niet, want dit was de opdracht van gister
dan lopen er 2 draadjes door elkaarquote:Op maandag 11 mei 2009 02:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schrijf ze wel maar lees ze niet? Hmmmm
Peter had het toch duidelijk over het draadje dat Marielin doorknipte.
Niet bij mijquote:Op maandag 11 mei 2009 02:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan lopen er 2 draadjes door elkaar
quote:
sorrie was die even kwijt ben ook maar een mensquote:Op maandag 11 mei 2009 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk jij wel of lees je wel eens de streamverslagen? Eline en Marielin hadden een uitdaging die neerkwam op het doorknippen van het juiste draadje waardoor een 'explosie' ontketend zou worden.
ruiken ze vanzelfquote:
Arm beest danquote:Op maandag 11 mei 2009 02:32 schreef wicky. het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze dat echt in de gaten houden
quote:
Het konijn is van iemand van de redactie en camera's zat toch.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Arm beest dan
Snap ook niet dat redactie niet zegt dat de schillen van zuidvruchten en in dit geval dus sinaasappel gevaarlijk is.
quote:Op maandag 11 mei 2009 02:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]Ze hebben al een dag niet gedoucht dus denk niet dat ze het ruiken, daarbij, bij de sla dachten ze ook niet even aan het konijn dus zullen ze ook niet opletten of de ontlasting van dat beestje goed is (als ze uberhaupt al eens omkijken naar het beestje )
Amputatiespel? Wat is dat ? Ow wow, Pim verteld wat het is, ijzerdraad laag over de grond in een donker bos spannen en dan hard door het bos gaan rennen ( hij zei letterlijk * dan heb je zulke jetsers in je benen..*)
jammerquote:Op maandag 11 mei 2009 02:40 schreef Espabilado het volgende:
Amber in brief naar de bewoners: Jeroen, ik heb de beelden van het feest teruggezien en je hebt je echt misdragen.
Zonder verder specifiek te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |