hahahaa daar dacht ik ook gelijk aanquote:Op maandag 11 mei 2009 03:46 schreef Espabilado het volgende:
haha Jeroen zei 'maar ja!'
en ik dacht meteen : ik heb geen bananen...'
hoor je PIm 'geen bananen...'
Zeker weten dat ze heel sterk is. Haar kracht zit 'm in het feit dat ze alles kan ombuigen naar "Wat leuk" en "Hoe schattig". Als een van de weinigen ziet ze overal de positieve kanten van in. Zelfs als het vriest wordt ze nog blij van de gedachte dat het ooit weer gaat dooien.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:46 schreef Pek het volgende:
[..]
Na deze 36 uur Eline 8 uur buiten laten slapen. Ik ben ervan overtuigd dat ze het zonder morren doet. Een beetje gepiep natuurlijk, maar zeker niet dat gejankzak van Marielin. Ze is sterker dan je denkt hoor, heel stabiel tot nu toe
Dat dus, het is echt een kanjerquote:Op maandag 11 mei 2009 03:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker weten dat ze heel sterk is. Haar kracht zit 'm in het feit dat ze alles kan ombuigen naar "Wat leuk" en "Hoe schattig". Als een van de weinigen ziet ze overal de positieve kanten van in. Zelfs als het vriest wordt ze nog blij van de gedachte dat het ooit weer gaat dooien.
Ik vind het fijn voor haar dat ze weg is, volgens mij heeft ze op haar tenen moeten lopen om het vol te houden. Ik vond het pijnlijk om haar daar te zien en de reacties in de COS te lezen.quote:
Ik vond het wel goed hoe ze reageerde op de berichten op FOK!quote:Op maandag 11 mei 2009 03:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor haar dat ze weg is, volgens mij heeft ze op haar tenen moeten lopen om het vol te houden. En vond het pijnlijk om haar daar te zien en de reacties in de COS te lezen.
Dus nee: ik mis haar niet.
Naar mijn idee had ze een masker van zelfspot op, om niet geraakt te worden.quote:Op maandag 11 mei 2009 04:01 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik vond het wel goed hoe ze reageerde op de berichten op FOK!
I have no idea...quote:Op maandag 11 mei 2009 04:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Naar mijn idee had ze een masker van zelfspot op, om niet geraakt te worden.
Ik kan me niet voorstellen dat het je niet raakt als je al die bagger over jezelf leest.
Maar ik hoop dat ik me vergis.
Weer bewijs: de regie vindt dat ze wat nare verwondingen heeft, die in een zoutbadje moeten. Ik heb haar nog niet horen piepen hierover. Bikkeltjequote:Op maandag 11 mei 2009 03:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker weten dat ze heel sterk is. Haar kracht zit 'm in het feit dat ze alles kan ombuigen naar "Wat leuk" en "Hoe schattig". Als een van de weinigen ziet ze overal de positieve kanten van in. Zelfs als het vriest wordt ze nog blij van de gedachte dat het ooit weer gaat dooien.
Ik vind het een beetje overdrevenquote:Op maandag 11 mei 2009 04:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even een complimentje voor de Redacteur/Regiseur : Je ziet heel scherp dat iemand (in dit geval Eline) een wondje heeft en dat je daar wat extra aandacht aan weet te besteden. Heel attent en heel alert !
Hij heeft meer een coupe-Buddha...quote:Op maandag 11 mei 2009 04:08 schreef bamby het volgende:
zie jeroen ijsberen trek hem een pij aan zou zomaar als monik door kunnen gaan not![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |