hoeveel polls die een optie hebben met aanstekers/lucifers de bunker uit heb je gezien op de sitequote:Op maandag 11 mei 2009 03:18 schreef Pek het volgende:
[..]
Welke poll? Wees toch een duidelijk man, je doet de hele avond al zo vaag
quote:
go wat ben jij vaag bezig.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:18 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb em nog maar 1 keertje bekeken toen ik net eruit was... Misschien als de COS'sen wat minder hard gaan dat ik daar ooit nog de tijd voor neem.
Is het iemand trouwens opgevallen dat de Stretto niet meer gespamt wordt?
Laat het @ Kaat maar niet horenquote:
Waarom niet? Ze heeft haar zin, een skippybal in de Bunkerquote:
Mag het, om half 4?quote:
Was dat de bedoeling?quote:Op maandag 11 mei 2009 03:32 schreef PC eend het volgende:
Ik snap niet hoe ze die condooms nu nog willen verkopen
Ja ,indirect welquote:Op maandag 11 mei 2009 03:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze heeft haar zin, een skippybal in de Bunker
Heel eenvoudig : "Zo Goed Als Nieuw, Bijna Niet Gebruikt"quote:Op maandag 11 mei 2009 03:32 schreef PC eend het volgende:
Ik snap niet hoe ze die condooms nu nog willen verkopen
ach ja had niet anders verwacht van jou.jammer staat geen coontje van dikke middel vingerquote:Op maandag 11 mei 2009 03:19 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dan moet Jeroen die ook jatten vind ik, bij gebrek aan aanstekers
Zou ze dat niet weten, met al haar 'wist-je-datjes'?quote:Op maandag 11 mei 2009 03:35 schreef Peter6000 het volgende:
Die vermoeidheid komt natuurlijk omdat Eline vandaag nog geen bladgroentes heeft gegeten.
Daar zit namelijk folietamodine in, en zonder folietamodine word je moe.
Ze heeft het momenteel te druk met Peter in een slachtofferrol te duwen, dus het zit nu niet in haar werkgeheugen, denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:35 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Zou ze dat niet weten, met al haar 'wist-je-datjes'?
Bij gebrek aan beter kan je deze gebruiken:quote:
RELLENquote:Op maandag 11 mei 2009 03:35 schreef bamby het volgende:
[..]
ach ja had niet anders verwacht van jou.jammer staat geen coontje van dikke middel vinger
Werkgeheugen kost weinig en je ken er nooit genoeg van hebben zodra je in 64bit gaat denken.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:37 schreef Peter6000 het volgende:
dus het zit nu niet in haar werkgeheugen, denk ik.
Classicquote:Op maandag 11 mei 2009 03:40 schreef BobbyRond het volgende:
Eline: 'Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht.'
Peter: 'Zal ik nog een keer langslopen?'
Piep piep hallo!quote:Op maandag 11 mei 2009 03:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eline is werkelijk geweldig, ze kan alles en iedereen inpakken.
Trustenquote:Op maandag 11 mei 2009 03:41 schreef mooiiiiii het volgende:
Adios![]()
O en Peter vind ik echt en echt helemaal niks![]()
okequote:Op maandag 11 mei 2009 03:38 schreef Pek het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter kan je deze gebruiken:
Ik heb zo'n hekel aan dat soort meiden...nu ga ik echtquote:Op maandag 11 mei 2009 03:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
trustequote:Op maandag 11 mei 2009 03:41 schreef mooiiiiii het volgende:
Adios![]()
O en Peter vind ik echt en echt helemaal niks![]()
Da's mooiiiiiiquote:Op maandag 11 mei 2009 03:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dat soort meiden...nu ga ik echt
Na deze 36 uur Eline 8 uur buiten laten slapen. Ik ben ervan overtuigd dat ze het zonder morren doet. Een beetje gepiep natuurlijk, maar zeker niet dat gejankzak van Marielin. Ze is sterker dan je denkt hoor, heel stabiel tot nu toequote:Op maandag 11 mei 2009 03:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |