nee jeroentje doet nooit watquote:Op maandag 11 mei 2009 02:41 schreef wicky. het volgende:Jereoen egt zo droog... wat heb ik nou weer gedaan
is vanmiddag ook geluktquote:Op maandag 11 mei 2009 02:43 schreef Loedertje het volgende:Wel veel peuken en nog maar 2 lucifers
Eline* dan maak je toch vuur op de kookplaats (ehmz, dat is toch een electrische ?)
Werkt ook, een grote autoaansteker zeg maarquote:Op maandag 11 mei 2009 02:43 schreef Loedertje het volgende:
D
Eline* dan maak je toch vuur op de kookplaats (ehmz, dat is toch een electrische ?)
Eens, gooi die portable dvd naar benedenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:44 schreef evaxsis het volgende:
hahaha Jeroen vraagt wat hij gedaan heeft, ik zeg kom maar op met de beelden bijvoorbeeld dat hij wil gaan poepen op de grafkist
Was dat nou een bericht van Bobby of van Amber over Jeroen?quote:
Amber heeft dat geschrevenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:47 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Was dat nou een bericht van Bobby of van Amber over Jeroen?
hij geeft steeds de groep de schuld als hij een opdracht verkanld heeftquote:
Mee eens!quote:
Dat in het ongewisse laten en speculeren is veel leukerquote:Op maandag 11 mei 2009 02:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
jah dan kunnen we lachenik wil die bekkies wel is zien
van amberquote:Op maandag 11 mei 2009 02:47 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Was dat nou een bericht van Bobby of van Amber over Jeroen?
ha bobby, je brief is net voorgelezenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mee eens!
Hoi allen, heb al die tijd niet gereageerd, want ik moest nog een COS'je of 20 teruglezen
Ik heb stukjes terug gekeken, ik was zelf aan het feestenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:48 schreef wicky. het volgende:
zou wel lachen zijn,wat een nacht was dat zeg
geweldig !
Dan snap ik haar welkoms topic niet hoor. Ze weet van niks maar komt er zelf op terug terwijl de discussie afgelopen zou zijn.quote:
Ik hoorde het jaquote:Op maandag 11 mei 2009 02:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ha bobby, je brief is net voorgelezen
Het is maar waar je op let, hèquote:
Jij bent echt ergquote:Op maandag 11 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mee eens!
Hoi allen, heb al die tijd niet gereageerd, want ik moest nog een COS'je of 20 teruglezen
vrij zeker morgenquote:Op maandag 11 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mee eens!
Hoi Bobby,quote:Op maandag 11 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mee eens!
Ze vond de poeppoging in de kist toch erger? Of heb ik iets gemistquote:Op maandag 11 mei 2009 02:50 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dan snap ik haar welkoms topic niet hoor. Ze weet van niks maar komt er zelf op terug terwijl de discussie afgelopen zou zijn.
en toch zou ik het wel willen zien en dan vette confrontatie er achter aanquote:Op maandag 11 mei 2009 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat in het ongewisse laten en speculeren is veel leuker
Dat bleek niet helemaal hoe ze het gezegd heeft... zie het welkom amber topicquote:Op maandag 11 mei 2009 02:51 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze vond de poeppoging in de kist toch erger? Of heb ik iets gemist
Heb je hem bij de hand? Dat je hem hier kunt copy/pasten?quote:Op maandag 11 mei 2009 02:49 schreef BobbyRond het volgende:
Mailtje van Amber was van 18.00 vandaag en mijne is van een half uurtje geleden
Productiemedewerkerquote:
bikkel...jij hoort in de bunkerquote:Op maandag 11 mei 2009 02:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Noop
Heb vrijdag op zaterdag ook 1 uurtje geslapen en toen gewerkt van 7 tot 4
He slaapkoppen!quote:Op maandag 11 mei 2009 02:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Heb je hem bij de hand? Dat je hem hier kunt copy/pasten?
Ben wel benieuwd (was net aan het tandenpoetsen)
En dan ga je er op letten, ik snap hetquote:Op maandag 11 mei 2009 02:51 schreef Disana het volgende:
[..]
De camera is er ook gek op. En ik heb een paar keer een vrouwenstem gehoord
quote:Op maandag 11 mei 2009 02:55 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Ze vinden dat spelletje echt niets he?
quote:Op maandag 11 mei 2009 02:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
He slaapkoppen!
Ik zit nog te kijken hoor!
Ik had jullie toch gezegd dat ik op jullie zou blijven letten!
Groeten,
Bunker Bob
Die van Amber typ ik wel ff over, ff de stream terugspoelen... (Lang leve Mac)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |