Bedank hier de streamers die de tijd en moeite nemen om ons op de hoogte te houden van de gebeurtenissen in The Bunker! A.u.b. niet ouwehoeren over schrijfstijl, tikfouten e.d.! Dan moet je het zelf maar doen of zelf 24/7 streamen.
TS begint! Marrije, HappyMe, Mooiii, heel erg bedankt voor de verslagen van afgelopen avond/nacht! Enne Danny....
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me I open up my arms and I embrace the mystery I am gonna shine
Ondanks de soms snerende opmerkingen naar Renate toe, toch mijn welgemeende complimenten aan de schrijvers van de streamverslagen. Ik ben in korte tijd weer volledig op de hoogte.
Follow your heart and your dreams won't be far behind Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
Iedereen is een kutlultrut Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen