Flappiequote:Op maandag 11 mei 2009 16:41 schreef Marrije het volgende:
Marielin: hij komt nog een keer terug! Hoop ik. . .
Ja hoor, op je bord!
3 minuten later:quote:Op maandag 11 mei 2009 16:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze zaten vanmiddag te zeuren over de viezigheid, Eline wilde graag een mop om te dweilen maar zo niet, ach dan bleef het maar vies. Niemand die op het idee komt om gewoon met een natte lap ff te gaan dweilen (douchewater opvangen en met de handdoeken dweilen o.i.d.)
Jij fluistert haar in.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:44 schreef Loedertje het volgende:
Wow, Marilien gaat vegen en de wc doen
Marilien krijgt een schoonmaakaanval
valt mee, genoeg water bij de hand, beetje proesten en kuchen, Als het mislukt natuurlijk, misschien lukt het ze welquote:Op maandag 11 mei 2009 16:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik had nog nooit van zo'n kaneel challenge gehoord, net even die filmpjes bekeken... en nog wat gegoogled. Helemaal ongevaarlijk lijkt het me niet te zijn? Ik kwam wat verhalen tegen van "ervaringsdeskundigen" die afgevoerd moesten worden naar het ziekenhuis, omdat het kaneel in de luchtpijp terecht was gekomen en daarom stikten
Ben je nieuw hier?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:44 schreef Copycat het volgende:
Is de stilzwijgende afspraak overboord dat de laatste poster een nieuwe COS maakt?
Die afspraak is al bij BB overboord gegaan geleuf ikquote:Op maandag 11 mei 2009 16:44 schreef Copycat het volgende:
Is de stilzwijgende afspraak overboord dat de laatste poster een nieuwe COS maakt?
Ik heb gezocht op kipschnitzel en vond verhalen over mensen bij wie de kip in de luchtpijp was blijven hangen en die daardoor gestorven zijn!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik had nog nooit van zo'n kaneel challenge gehoord, net even die filmpjes bekeken... en nog wat gegoogled. Helemaal ongevaarlijk lijkt het me niet te zijn? Ik kwam wat verhalen tegen van "ervaringsdeskundigen" die afgevoerd moesten worden naar het ziekenhuis, omdat het kaneel in de luchtpijp terecht was gekomen en daarom stikten
En wel al een plan klaar staan als het niet mee valt????quote:Op maandag 11 mei 2009 16:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
valt mee, genoeg water bij de hand, beetje proesten en kuchen, Als het mislukt natuurlijk, misschien lukt het ze wel
Ja. Aangenaam. Ik dacht dat ie nog steeds gold. Niet dus. Mooiquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb gezocht op kipschnitzel en vond verhalen over mensen bij wie de kip in de luchtpijp was blijven hangen en die daardoor gestorven zijn!
Wat te denken van het overlijden aan het DRINKEN van water:quote:Op maandag 11 mei 2009 16:48 schreef D. het volgende:
[..]
Er schijnen zelfs mensen ooit verdronken te zijn, dus ik stel een algeheel verbod op water voor
daar was vorige week nog een relletje over en de afspraak is ja. Was voor mij ook nieuw.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:44 schreef Copycat het volgende:
morgen een kok erbij die een gevild konijn gaat bereiden en braden en dan de dames in het dagduel met extreme eatingquote:
Dat leek sommige (mods) geen goed idee, want stel je voor dat je 3 minuten moet wachten op een nieuw deeltjequote:Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Aangenaam. Ik dacht dat ie nog steeds gold. Niet dus. Mooi.
tuurlijk, we staan altijd standby om in te grijpen als de veiligheid in het geding is, altijd iemand aanwezig met BHV diploma, en ze worden goed in de gaten gehoudenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef blomst het volgende:
[..]
En wel al een plan klaar staan als het niet mee valt????
Als ze heelhuids uit de bunker komen zijn het met recht overlevers te noemenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:49 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat te denken van het overlijden aan het DRINKEN van water:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterintoxicatie
Niks ervan. Gewoon als vlees bij de boodschappen. Zelf bereiden. Konijn is niks extreems aan, qua etenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:49 schreef snetje het volgende:
morgen een kok erbij die een gevild konijn gaat bereiden en braden en dan de dames in het dagduel met extreme eating
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:48 schreef D. het volgende:
[..]
Er schijnen zelfs mensen ooit verdronken te zijn, dus ik stel een algeheel verbod op water voor
En de verliezer moet buiten slapenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:49 schreef snetje het volgende:
[..]
morgen een kok erbij die een gevild konijn gaat bereiden en braden en dan de dames in het dagduel met extreme eating
het gevilde konijn ziet er echt wel creapy uit btwquote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks ervan. Gewoon als vlees bij de boodschappen. Zelf bereiden. Konijn is niks extreems aan, qua eten.
die kan altijd nog. eerst cinnamon challengequote:Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef FuTilE het volgende:
Ik zou overigens ipv kaneel eens denken aan dit:
Misschien iets veiliger dan kaneel, maar hoogstwaarschijnlijk net zo onplezant. En uiteraard de Jolokia-peper nonchalant op het bordje leggen, tussen de sla, naast een ander enigszins onsmakelijk maar niet onacceptabel item (rauwe haring ofzo), en zeggen dat het hele bord leeg moet. Dan is de verrassing net íets groter
extreem viesquote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks ervan. Gewoon als vlees bij de boodschappen. Zelf bereiden. Konijn is niks extreems aan, qua eten.
een beetje als een konijn zonder huid?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het gevilde konijn ziet er echt wel creapy uit btw
Creepyquote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef ditisHuub het volgende:
Konijn is lekkerquote:
8 uur vanaaf denk ik?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:52 schreef Toverheks het volgende:
ik las het gister voor het eerst van dat kaneel, had Danny gepost, volgens de jongens hier, 23 en 23 jaar lukt het dus wel. Dus ben benieuwd, en wanneer staat het te gebeuren dan???
Rauwe haring? Jij bakt je haring altijd?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef FuTilE het volgende:
Ik zou overigens ipv kaneel eens denken aan dit:
Misschien iets veiliger dan kaneel, maar hoogstwaarschijnlijk net zo onplezant. En uiteraard de Jolokia-peper nonchalant op het bordje leggen, tussen de sla, naast een ander enigszins onsmakelijk maar niet onacceptabel item (rauwe haring ofzo), en zeggen dat het hele bord leeg moet. Dan is de verrassing net íets groter
ja! en @ Danny, idd als een konijn zonder huid. Heb menig haas gevild toen ik stage liep als kok bij t Okura, maar t blijft een raar gezichtquote:Op maandag 11 mei 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Creepy.
En zo moet het ook. Lijkt het wel op een gevilde versie van de BunkerBunny?
Wij hebben het met kerst weleens op tafel gehad, maar geef mijn portie maar aan de spreekwoordelijke Fikkiequote:
mooiquote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ze zijn nuchter genoeg om daar niet in te trappen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Creepy.
En zo moet het ook. Lijkt het wel op een gevilde versie van de BunkerBunny?
ik heb er vannacht zelfs van gedroomd, zoveel voorpretquote:Op maandag 11 mei 2009 16:54 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij is de truuk om eerst een redelijke slok water in je mond te houden voordat je de challenge begint.. dan lukt het.
maar hebben jullie 't ook echt geprobeerd op de redactie?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:54 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb er vannacht zelfs van gedroomd, zoveel voorpret
Dat vraag ik me dus serieus af.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:54 schreef Loedertje het volgende:
Ze zijn nuchter genoeg om daar niet in te trappen.
ik denk dat ze na de cinamon challenge jullie overal toe in staat achtenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik denk dat Eline en Marielin het risico niet gaan nemen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |