De regels van het stemmen veranderen omdat iemand bedacht heeft ik zet al mijn credits in op............quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:14 schreef blomst het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus.......ik zou de redactie het advies willen geven dat je niet vaker dan 10x mag stemmen op dezelfde persoon.en ja ik sn komen,maar wel op een manier dat het spel eerlijk gespeeld word.
Nu zijn mijn credits toch al op, maar idd: zo`n achterstand werkt zeer demotiverend.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:01 schreef Gert het volgende:
Ik denk bijvoorbeeld niet dat veel mensen deze stemronde nog zin hebben om te proberen de gigantische achterstand van Jeroen ongedaan te maken. Zeker niet als je weet dat -indien nodig- er gewoon nóg wat honderdjes tegenaan worden gegooid om Jeroen uit de bunker te krijgen.
Dat moet je deze stemronde ook beslist niet doen natuurlijk. Dat zou diefstal zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:14 schreef blomst het volgende:
De regels van het stemmen veranderen omdat iemand bedacht heeft ik zet al mijn credits in op............
Dan zou juist niet eerlijk zijn.
Hij heeft het hier vermelt dat bart na deze man zou komenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En Huub voorspelde nog zo dat het om 18:00 leuk zou worden ........
Vraag mij af op welke opleiding/cursus men wiskunde geeft met dit soort opdrachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze had deze test op school al eens gedaan met wiskundeles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |