- Polls en streams moeten openbaar zonder inloggen en betalen te zien zijn ( kijken gratis , invloed = betalen)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:30 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Is inderdaad hemelsbreed verschil maar denk dan weer wel dat het orginele concept heel saai was om naar te kijken. Dat was in de 1e week vooral de klacht.
Huub heeft in mijn ogen toch gelijk gehad met zijn blog voordat het begon dat er een langere aanloop periode voor nodig was dan nu is genomen.
Om het voor de kijkers leuk te maken moet er wel input zijn van de regie. Het kan gewoon niet anders.
Nu erger ik me aan dingen die in mijn ogen niet kloppen omdat ik het format anders voor ogen had en dat komt niet overeen met wat er nu is.
Het is gewoon een dubbel gevoel. Ben heel blij met weer een RLS om te volgen en lig ook regelmatig in een deuk maar daar tegenover weer het in mijn gevoel niet eerlijk volgens de regels verlopen met bv deze laatste opdracht van Jeroen.
Moet zelf even omschakelen in mijn denken over dit programma.
Linkje?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja. Hij schreef dat 20 tegen-stemmers niet opwegen tegen 80 fanmail schrijvers. Dus werd de poll genegeerd.
Peter wacht op de therapeut is niet allitereerderig achtig-ish!quote:
Therapeut?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef Susi het volgende:
Op de peuk of de poet ?
Of anders ; wat is een peut ?
Ik denk dat hij bedoelt:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef Susi het volgende:
Op de peuk of de poet ?
peuter wacht op peut was leuker geweestquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:36 schreef Gert het volgende:
met in de TT iets allitereerderig achtig-ish voor Cc.![]()
Therapeuter.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef Susi het volgende:
Op de peuk of de poet ?
Stemmers zijn betalende mensen. Fanmail is gratis.... Lijkt mij dat je dan toch echt je poll moet aanhouden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja. Hij schreef dat 20 tegen-stemmers niet opwegen tegen 80 fanmail schrijvers. Dus werd de poll genegeerd.
Nee, dat heb niet zo snel teruggevonden. Het was als ik het goed herriner de nacht dat jij een forse discussie had met Huub.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Stemmers zijn betalende mensen. Fanmail is gratis.... Lijkt mij dat je dan toch echt je poll moet aanhouden.
Danny heeft zijn vakantiegeld er tegenaan gegooidquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Wat is er in hemelsnaam met Jeroen gebeurt?
Hij staat vet onder nul![]()
![]()
[ afbeelding ]
dat heeft danny gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Wat is er in hemelsnaam met Jeroen gebeurt?
![]()
[ afbeelding ]
Dat heeft Danny in z'n 1tje gedaan, om een statement te maken naar de regie ( ? )quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Wat is er in hemelsnaam met Jeroen gebeurt?
![]()
[ afbeelding ]
dat dus. Maar ik wacht even op een linkje, want ik kan maar met moeite geloven dat Huub zo'n enorm DOMME uitspraak zou doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Stemmers zijn betalende mensen. Fanmail is gratis.... Lijkt mij dat je dan toch echt je poll moet aanhouden.
Ask de rooie!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is er in hemelsnaam met Jeroen gebeurt?
![]()
[ afbeelding ]
Het zou acceptabeler zijn als Jeroen op één lijn werd gesteld met de andere overlevers. Maar zijn -in mijn ogen onaangename, maar dat is persoonlijk- anders-zijn wordt nu uitgebuit over de rug van de anderen heen. Ja, voor kijkplezier kennelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Het slaat in mijn ogen ook te ver door. Al vind ik wel dat samen overleven ook betekend dat je om moet kunnen gaan met diverse karakters. Het moet ook niet te gezapig worden maar hier wordt gekozen voor zg streamplezier. Net als bij DGK krijgt dat de overhand.
Dat kwalificeer ik dan als een dislitteratie. Vraag vrijdag maar aan Bart.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Gert het volgende:
Peter wacht op de therapeut is niet allitereerderig achtig-ish!
Iermand heeft er heel bruut een tientje tegen aan gegooid!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Wat is er in hemelsnaam met Jeroen gebeurt?
![]()
[ afbeelding ]
Danny in de bochtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Wat is er in hemelsnaam met Jeroen gebeurt?
![]()
[ afbeelding ]
ik kan er niet tegen als ik als kijker in de pis word genomen. Bij andere RLS'sen kon ik daar weinig tegen doen. Hier ligt dat anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef snetje het volgende:
Marilien : maar ik wil nog wel mail van mijn vriend!
even wachten Marilien.. hij doet zijn best om ze nu nog creatiever in elkaar te breien zodat je er straks helemaal niks meer van snapt
Al een tijdje geleden dacht ik toen er hier nogal discussie was over de fanmail.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
poeh, dat was eergisteren in de middag ergens?
Hup! Stemmen voor Jeroen dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef mazaru het volgende:
Als ze Jeroen er echt uitgooien, dan is het programma afgelopen. Dan zitten er alleen nog ja-knikkers en een stilzwijgende in.
You are supermanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef Danny het volgende:
[..]
ik kan er niet tegen als ik als kijker in de pis word genomen. Bij andere RLS'sen kon ik daar weinig tegen doen. Hier ligt dat anders.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Heeft iemand cijfers over het aantal FOK!kers?
[..]
Ik hoor dus niet op GP als ik achter de FOK!kers om op GP ga roddelen over Danny. Misschien is het leuk om die berichten even hier te pasten?
[..]
Klopt, mijn leven draait om het feit dat mensen mij lief vinden. Piep piep hallo!
[..]
Ik zit thuis door een combinatie van factoren.
FOK!kers vonden mij irritant omdat ik zoveel praatte, zeker als ik lam was.
FOK!kers wilden mij eruit hebben zodat er meer ruzie zou ontstaan
Danny wilde Renate eruit en zou mij omhoog stemmen op het laatste moment (of wie er dan ook onderaan stond).
Dit kon niet meer omdat de site gehackt was rond 11 uur in de ochtend.
Toen de overlevers mochten kiezen tussen mij eruit of Renate, is iedereen van Renate naar mij geswitcht door het betoog van Peter.
Wat was de rol van GP hierin dan?
[..]
Het is popie jopie, niet opie jopie.
Ik ga toch tegen jou in? Of ben ik nou gek?
Graag zie ik een reactie van jou tegemoet... Dat breekt zo lekker de week!
Ik zou met je meegaan, maar voorlopig hoef ik zo niets te doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef Danny het volgende:
[..]
ik kan er niet tegen als ik als kijker in de pis word genomen. Bij andere RLS'sen kon ik daar weinig tegen doen. Hier ligt dat anders.
danny zn schuldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Danny was een beetje boosquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Wat is er in hemelsnaam met Jeroen gebeurt?
![]()
[ afbeelding ]
wist nje dat je met 200 stemmen minder je het ook al gehaald hadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, die zak geld die je naar binnen hebt geschoven doet vast erg veel pijn bij zequote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef Danny het volgende:
[..]
En dan straks klagen dat het zo'n saai programma isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Maar je kunt het Jeroen toch niet qualijk nemen dat hij de ruimte neemt die hem geboden wordt?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:43 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja, die zak geld die je naar binnen hebt geschoven doet vast erg veel pijn bij ze
Dat vond ik ook, maar dat wou er bij hem niet in en daarom was ik een klein kind dat door bleef zeurenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Kom nou, dooiers kapot makenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:44 schreef NrTH het volgende:
[..]
Meh ik wil zo graag dat mes pakken en die dooiers even kapot prikken.
Hele dooiers
Dan alleen maar Ja knikkers en een halve dooie, maar dan is het wel een eerlijk programma, want de kijker beslist toch en niet de crew.?????quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef mazaru het volgende:
Als ze Jeroen er echt uitgooien, dan is het programma afgelopen. Dan zitten er alleen nog ja-knikkers en een stilzwijgende in.
Jeroen zet de mensen op scherp en houd ze een spiegel voor...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef Susi het volgende:
Nja, ik heb nu al de streams amper meer aan, maar ik denk niet dat ik ze nog veel aan ga zetten als Jeroen er uit is.
Waar kijken we dan in vredesnaam naar ? Daarnaast vind ik dat Jeroen heus niet als de lul overkomt zo als hij is. 't Wordt voornamelijk overdreven omdat hij de enige is die soms buiten de lijnen pist, terwijl dat ook niet heel vaak beurt.
Dooier kapot en je ei gewoon aan beide kanten bakken ipv maar aan één kantquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kom nou, dooiers kapot maken
nou. . . Maar ik heb even naar de zoekfunctie gekeken en die is op 28 04 voor het laatst bijgewerkt, dat gaat m niet wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:39 schreef Danny het volgende:
[..]
dat dus. Maar ik wacht even op een linkje, want ik kan maar met moeite geloven dat Huub zo'n enorm DOMME uitspraak zou doen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:47 schreef sunny16947 het volgende:
Is dit een RLS dan? Ik zie er helemaal niks RL in. En een soap heeft toch een verhaallijn. Ook niet te vinden. Het is gewoon een online spel met echte mensen en gestuurd door freaky en extreme personen.
En volgens mij is dit dag 15, dus nog 10 te gaan. Wanneer is de volgende exit? Ze mogen wel opschieten.
Ik vind hem wel een lul., maar los van dat, 't is een duidelijk sein aan de redactie. Blijf met je vingers af van het concept en neem die 1) die spelers niet bij de benen geef 2) de streamers wat je beloofd hebt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef Susi het volgende:
Daarnaast vind ik dat Jeroen heus niet als de lul overkomt zo als hij is. 't Wordt voornamelijk overdreven omdat hij de enige is die soms buiten de lijnen pist, terwijl dat ook niet heel vaak beurt.
weet jij nog wanneer dat was?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar dat wou er bij hem niet in en daarom was ik een klein kind dat door bleef zeuren
tja...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
tering, bijna 700 min stemmen, dat zijn 1400 normale stemmen (dacht dat - dubbel telde?)
das bijna 250 euro
Als Peter Robert maar niet slaat danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Jeroen zet de mensen op scherp en houd ze een spiegel voor...
Peutertje kan niet zo goed tegen zijn spiegelbeeld... Als Dr. Freud ballen heeft wijst die hem daar even fijntjes op.
Als Danny nu bekend maakt wie ie gaat laten winnen zijn we ook klaar...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goffer, ik wordt er zowaar vrolijk van![]()
Kutredactie ook![]()
LOLquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:51 schreef akveor het volgende:
Als Danny nu bekend maakt wie ie gaat laten winnen zijn we ook klaar...![]()
![]()
daar is pas over nagedachtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
- Polls en streams moeten openbaar zonder inloggen en betalen te zien zijn ( kijken gratis , invloed = betalen)
- Polls moeten een vastgestelde looptjid hebben met een timer
- Polls moeten duidelijk zijn
- Polls moeten ook een optie hebben: Nee, dit willen we niet.
- Misschien een optie dat de bewoners (sommige) polls live op een scherm kunnen volgens... Leuk om de reacties te zien.
- Voordat een door een user verzonnen Poll daadwerkelijk er door komt moeten er een minimaal aantal voorkeurstemmen zijn.
Zo maar wat gedachten tot nu toe..
en die zijn allemaal van Danny, zonde van het geld man daar kan je zoveel andere leuke dingen voor doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
tering, bijna 700 min stemmen, dat zijn 1400 normale stemmen (dacht dat - dubbel telde?)
das bijna 250 euro
De redactie moet wel consistent blijven, dat zeker en dat gebeurt niet. Natuurlijk wil je een succesvol programma maken met goede beelden, maar dat gaat niet met deze groep (passieve) mensen, en daarom worden er waarschijnlijk al die 'regeltjes' maar overtreden. En ja, dan krijg je hier gezeik dat het niet klopt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een lul., maar los van dat, 't is een duidelijk sein aan de redactie. Blijf met je vingers af van het concept en neem die 1) die spelers niet bij de benen geef 2) de streamers wat je beloofd hebt.
Ik klop het ei altijd eerst voor het in de pan gaat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:44 schreef NrTH het volgende:
[..]
Meh ik wil zo graag dat mes pakken en die dooiers even kapot prikken.
Hele dooiers
Ik krijg toch sterk het idee dat er weer iets verkeerd is gegaan met kopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
en die zijn allemaal van Danny, zonde van het geld man daar kan je zoveel andere leuke dingen voor doen
't Is wel gezellig hoor, en 't programma is bijna over.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:55 schreef BobbyRond het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik aan het spijbelen ben voor streams
This has got to stop
Heb ik ook gelezen. Ik geloof dat het Akveor was.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg toch sterk het idee dat er weer iets verkeerd is gegaan met kopen.
Gisteren was er toch ook al iemand die 1000 credits kreeg en er maar 100 gekocht had?
Daar zit een aantal punten tussen waar serieus over gedacht wordt daar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
- Polls en streams moeten openbaar zonder inloggen en betalen te zien zijn ( kijken gratis , invloed = betalen)
- Polls moeten een vastgestelde looptjid hebben met een timer
- Polls moeten duidelijk zijn
- Polls moeten ook een optie hebben: Nee, dit willen we niet.
- Misschien een optie dat de bewoners (sommige) polls live op een scherm kunnen volgens... Leuk om de reacties te zien.
- Voordat een door een user verzonnen Poll daadwerkelijk er door komt moeten er een minimaal aantal voorkeurstemmen zijn.
Zo maar wat gedachten tot nu toe..
Ja echt hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peuter krijgt een opkikker kaartje,.,.
Wat een voortrekkerij! Maar ik hoor Peuter niet zeggen dat hij het niet wil omdat de anderen het ook niet krijgen!
hoelang nu nog ? 2 weken?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:55 schreef Susi het volgende:
[..]
't Is wel gezellig hoor, en 't programma is bijna over.
jankbek is het toch ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wat een voortrekkerij! Maar ik hoor Peuter niet zeggen dat hij het niet wil omdat de anderen het ook niet krijgen!
puik planquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:58 schreef NrTH het volgende:
Tijd voor Fanmail? Waarom niet een rondje hatemail?
Je kan ook zeggen dat de rest van de groep overschaduwd word door Jeroen en daardoor niet goed uit de verf komt. Er is weinig kans tot wrijving tussen de anderen door z'n bemoeizucht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:54 schreef Susi het volgende:
[..]
De redactie moet wel consistent blijven, dat zeker en dat gebeurt niet. Natuurlijk wil je een succesvol programma maken met goede beelden, maar dat gaat niet met deze groep (passieve) mensen, en daarom worden er waarschijnlijk al die 'regeltjes' maar overtreden. En ja, dan krijg je hier gezeik dat het niet klopt.
Dan moet die eerst janken en dreigen met geweldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Misschien lijdt Pim wel net zo hard als Peuter maar dan in stilte.. ... maar hij gaat niet lopen janken om een paar sokken...
Waarom krijgt Pim geen kaartje?
Het is deels een spagaat tussen leuke streams willen presenteren en niet te veel invloed uitoefenen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:54 schreef Susi het volgende:
[..]
De redactie moet wel consistent blijven, dat zeker en dat gebeurt niet. Natuurlijk wil je een succesvol programma maken met goede beelden, maar dat gaat niet met deze groep (passieve) mensen, en daarom worden er waarschijnlijk al die 'regeltjes' maar overtreden. En ja, dan krijg je hier gezeik dat het niet klopt.
Hij is zieligquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:56 schreef NrTH het volgende:
Krijgt Peuter nou nog een keer fanmail?
Wat een onzin.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
en die zijn allemaal van Danny, zonde van het geld man daar kan je zoveel andere leuke dingen voor doen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet die eerst janken en dreigen met geweld
Dat dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan straks klagen dat het zo'n saai programma is
Je komt er alleen door als je een heel lief zoetsappig berichtje stuurt waarin je alles geweldig vind, liefst nog een sneer naar Jeroen erin ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:02 schreef Kanjer het volgende:
iedere keer als ik een mailtje stuur komt het niet door geloof ik
of moet ik eerst peuter een mailtje sturen? regie
En dat ie drie minuten de tijd krijgt die gel op te vreten. Anders duwen we die pot in zijn reet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik stem voor dat we Peuter zijn Gel terug geven... als opkikkertje!
Ik stem voor dat peuter een speentje krijgtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Me2 ik zeg een polletjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Lekker bezig jij.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:59 schreef Dottey het volgende:
15.35 Peter loopt rondjes en vraagt zich af waar zijn sokken blijven. Pim en Jeroen houden de wacht bij het broodje in de oven.
15.52 De overlevers zitten ondertussen zwijgzaam aan hun avondmaaltje. Peter heeft omeletjes gebakken voor op het brood door Pim gebakken.
Er is een kaartje via het voorraad hok de bunker ingekomen. Het is steunende post voor Peter, die het duidelijk eventjes kan gebruiken.
Peter leest hem voor nadat hij zijn mond leeg heeft gespoeld met wat water.
Hij leest hem zachtjes voor aan de overige bewoners. Hij moet er lang over denken om het kaartje te verwerken. Hij leest hem stilletjes een paar keer voor zichzelf.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik stem voor dat peuter een speentje krijgt
Ja echt he... val me ook vies van hem tegenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:04 schreef bunkerman het volgende:
snif snif snif snif..........wat is die peter een miet...............een zacht gekookt eitje.........
Nee stel je voor zegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:51 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Als Peter Robert maar niet slaat dan
danny vind peter wel lief.........zie tussenstand poll..........quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:03 schreef wicky. het volgende:
Zo baby heeft weer even een opkikkertje gehad ,neem aan dat hij nu wel een keer uit gejankt is
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:04 schreef Spooky4u het volgende:
Is er nu al antwoord van Dementor gekomen? Waar gaat de redactie nu hard naar sturen?...
En met de groetjes en kusjes en knuffeltjes van GoldenPagequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:03 schreef NrTH het volgende:
[..]
Je komt er alleen door als je een heel lief zoetsappig berichtje stuurt waarin je alles geweldig vind, liefst nog een sneer naar Jeroen erin ook.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker bezig jij.![]()
Staat die FOK! snoeppot er nog? Of is die leeggevroten?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:58 schreef wicky. het volgende:
Ik vind het niet eerlijk dat Peter voorgetrokken wordt![]()
Eensch... kappuh met die individuele beloningen als er geen prestaties voor geleverd zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peuter leest het kaartje nog een keer of 4 à 5 ... op zoek naar complotten en geheime berichten...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En Peutertje valt door de mand uit de kast.... Hij woont samen
Het zal je vriend maar wezen zegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En Peutertje valt door de mand.... Hij woont samen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:04 schreef Gert het volgende:
Staat die FOK! snoeppot er nog? Of is die leeggevroten?
Owh, en nu moet de redactie opeens wel gaan inspringen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:09 schreef Disana het volgende:
Ik word een beetje flauw van dat getreiter van Peter door Jeroen. Iedereen zit ook maar schaapachtig mee te lachen, makkelijk scoren zo. Schroef die Jeroen eens een paar tandjes lager redactie.
zodra de regie extra drank naar beneden stuurt bij een feestje is alles wel oke ... maar ja dan begin ik weer te zeikenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is deels een spagaat tussen leuke streams willen presenteren en niet te veel invloed uitoefenen.
Mooi voor de evaluatie.
En gezeik houd je echt altijd. Zelfs als alles perfect zou zijn, zou je dáár weer gezeik over krijgen.
Daar moeten ze maar mee leren leven.
volgens mij heb ik wat gemistquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:09 schreef Disana het volgende:
Ik word een beetje flauw van dat getreiter van Peter door Jeroen. Iedereen zit ook maar schaapachtig mee te lachen, makkelijk scoren zo. Schroef die Jeroen eens een paar tandjes lager redactie.
Het duurde even, maar ik heb 'm gevondenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja want ik heb al wat zitten zoeken, maar geen beginnen aan
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Er stond een stukje privé tekst op de kaart, ik hoorde hem dat zeggen. Ik snap alleen niet dat dat mag. Niemand, behalve de regie, weet wat er staat. Ik mis nu dus de transparantie. Als de mede-overlevers het niet mogen horen, ok, maar wij moeten het dan op de site kunnen lezen o.i.d.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peuter leest het kaartje nog een keer of 4 à 5 ... op zoek naar complotten en geheime berichten...
Ik dacht dat ze dat nou eindelijk opgelost hadden, er was 1 foutje doorheen geglipt meen ik gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg toch sterk het idee dat er weer iets verkeerd is gegaan met kopen.
Gisteren was er toch ook al iemand die 1000 credits kreeg en er maar 100 gekocht had?
Waar slaat dat op? Heb je niet meegelezen en de argumenten gezien voor het in een positieve uitzonderingspositie zetten van Jeroen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Owh, en nu moet de redactie opeens wel gaan inspringen?
Nou nou nou.... wat een agressiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat ie drie minuten de tijd krijgt die gel op te vreten. Anders duwen we die pot in zijn reet.
ja nou euh ... nee ik zeg maar even niksquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:01 schreef bunkerman het volgende:
[..]
wie zegt dat danny die zelf betaald heeft.............
In Cc's mik denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb nog geen snoeppot gezien!!! WAAR?!
Treiteren??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:09 schreef Disana het volgende:
Juist, dat was het bericht waar ik op doelde. Knap gevonden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:11 schreef D. het volgende:
[..]
Het duurde even, maar ik heb 'm gevonden
[TBO COS #120] Viste, visite
ah ja inderdaad dit is mquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:11 schreef D. het volgende:
[..]
Wat goed van jequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:11 schreef D. het volgende:
[..]
Die peut steek ik ook in Peter's reetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:12 schreef Sjet het volgende:
Nou nou nou.... wat een agressie![]()
Misschien ook ff een gesprekje met de peut
Doe dan wel eerst de peut en dan de gel, anders gaat het te makkelijk en is het streammoment te snel voorbij!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die peut steek ik ook in Peter's reet.
+1quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:12 schreef NrTH het volgende:
Ik ga Peuter ook maar eens fanmail sturen, kijken of hij het oppakt.
Hoi Peter, alles goed daar?
Uiteraard vinden wij je heel lief allemaal, je doet het goed.
Iedereen hier is fan van je hoor!
Lekker jezelf blijven en je eigen ding doen.
Laat Jeroen maar pesten, niks van aantrekken.
In dit programma ben jij echt de stoerste.
Echt waar.
!
Daar maak ik eerst een poll over.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Doe dan wel eerst de peut en dan de gel, anders gaat het te makkelijk en is het streammoment te snel voorbij!
En dan z'n singletje ook nog over de speakers, wat een FEEST!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:14 schreef mazaru het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je er honderden euro's tegenaan gooit om dit er in te houden.
Zo iemand zou je op ieder feestje moeten hebben, dat brengt de sfeer er in![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:12 schreef NrTH het volgende:
Ik ga Peuter ook maar eens fanmail sturen, kijken of hij het oppakt.
Hoi Peter, alles goed daar?
Uiteraard vinden wij je heel lief allemaal, je doet het goed.
Iedereen hier is fan van je hoor!
Lekker jezelf blijven en je eigen ding doen.
Laat Jeroen maar pesten, niks van aantrekken.
In dit programma ben jij echt de stoerste.
Echt waar.
!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar maak ik eerst een poll over.
Eerst de gel!
Eerst de peut!
Tegelijk horizontaal erin schuiven!
Even een koude douche nemen hoor! Ik raak helemaal opgewonden!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:16 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan z'n singletje ook nog over de speakers, wat een FEEST!
Daar zit het grote probleem van de redactie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:09 schreef Disana het volgende:
die discussie is al eerder geweest en Danny zegt van wel en dat kan je dan in twijfel trekkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:01 schreef bunkerman het volgende:
[..]
wie zegt dat danny die zelf betaald heeft.............
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:19 schreef Kanjer het volgende:
allemaal sokken sturen
maar dan voor jeroen,haha
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die peut steek ik ook in Peter's reet.
huh uitbarsting , hbe ik wat gemist ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:19 schreef BobbyRond het volgende:
Komt Robert helemaal voor niets daarheen!
Heeft iemand trouwens de uitbarsting van Peter van vanmorgen? Ik sliep nog door het latertje van afgelopen nacht.
Anders bij deze een request aan HiDiHo
Jaquote:
Zo zie ik het ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar zit het grote probleem van de redactie.
Jeroen kickt op macht. Eerst het grote bed in z'n macht gekregen, langszaam iedereen bang gemaakt. Daarmee heeft hij z'n plaats in de bunker verkregen.
Vervolgens doet hij 'n geheime opdracht en met 'n tussenstapje liet hij vanmiddag zien dat hij de macht over de redactie heeft gekregen. Met z'n melding "Ik wil sigaretten, dan doe ik morgen een nieuw experimentje" en het "JA" van de redactie, weet hij dat ihij de troeven van de redactie in handen heeft.
soms vraag ik me af ... wat nu als Jeroen een fanatieke roker was geweest en niet Peter ... wat had ze dan gedaan ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Marilien, als die een situatie gaat analyseren... dan maakt ze het meestal erger.. is me al een paar keer opgevallen.
Ze bedoelt het wel goed, maar haar manier van verwoorden is vaak een verergering ipv een geruststelling.
Maar dat geeft niet
Hoe laat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:19 schreef BobbyRond het volgende:
Komt Robert helemaal voor niets daarheen!
Heeft iemand trouwens de uitbarsting van Peter van vanmorgen? Ik sliep nog door het latertje van afgelopen nacht.
Anders bij deze een request aan HiDiHo
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
die discussie is al eerder geweest en Danny zegt van wel en dat kan je dan in twijfel trekken
Terug naar zijn oude plek in de roedel. Goed idee.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook.
Aanvankelijk moet iemand (Huub vermoed ik) bij de redactie gedacht hebben dat je met Jeroen spannende streams kunt maken. Maar dat heeft zich tegen ze gekeerd. Toch is het niet te laat om Jeroen weer op zijn oude positie als gewone medespeler te zetten. Begin eens met het verbieden zijn sigaretten te delen (dan zit hij er maar mee): Eline moest ook haar spiegel inleveren toen ze hem met Marielin deelde.
3x??hoor hem de hele dag al sniffen........gussie die peter ook.....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Peter die tot 3 keer toe in huilen uitbarst...?
Ja ik viel me mijn neus in de boter toen ik online kwamquote:
Dat ene pakje peuken zal geen verschil maken...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Terug naar zijn oude plek in de roedel. Goed idee.
Ok, zijn beste 10 minuten danquote:
oh dat was tquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:21 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja
Peuter ging huilen omdat z'n sokjes niet bij de was zaten en Jeroen wel schoenen met hakjes aan mocht en hij niet
[StreamVerslagen] vrijdag 1 mei t/m dinsdag 12 mei
Ik denk dat er aan Huub teveel credits worden gegeven. De verantwoording en de beslissingen worden genomen door B&B en mariel waarschijnlijk. Huub is gewoon vrijwilliger en vindt het leuk om daar te werken, en heeft echt niet de macht die hem toegedicht wordt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook.
Aanvankelijk moet iemand (Huub vermoed ik) bij de redactie gedacht hebben dat je met Jeroen spannende streams kunt maken. Maar dat heeft zich tegen ze gekeerd. Toch is het niet te laat om Jeroen weer op zijn oude positie als gewone medespeler te zetten. Begin eens met het verbieden zijn sigaretten te delen (dan zit hij er maar mee): Eline moest ook haar spiegel inleveren toen ze hem met Marielin deelde.
Jeroen had toen nog zijn nette kleding bij zich. En Peter is gewoon enorm vermoeid, waardoor het relativeren van kleine dingetjes niet meer zo gemakkelijk gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:21 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja
Peuter ging huilen omdat z'n sokjes niet bij de was zaten en Jeroen wel schoenen met hakjes aan mocht en hij niet
[StreamVerslagen] vrijdag 1 mei t/m dinsdag 12 mei
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:25 schreef bunkerman het volgende:
[..]
3x??hoor hem de hele dag al sniffen........gussie die peter ook.....
Hij is ook verkouden daar snuft hij ook van buiten zijn heftige emotie's om.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:25 schreef bunkerman het volgende:
[..]
3x??hoor hem de hele dag al sniffen........gussie die peter ook.....
Dat lijkt me inderdaad ook erg leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef lies1958 het volgende:
Jeroen moeten ze gewoon pakken met geen drank meer als de rest wel krijgt. Tenslotte is jeroen gestoord als hij gedronken heeft.
Kijken hoe jeroen zich voelt als iedereen lekker zat om hem is en hij moet toekijken.
DGK erfenisje...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat er aan Huub teveel credits worden gegeven. De verantwoording en de beslissingen worden genomen door B&B en mariel waarschijnlijk. Huub is gewoon vrijwilliger en vindt het leuk om daar te werken, en heeft echt niet de macht die hem toegedicht wordt.
Hij draagt misschien wel ideeen aan maar de eindbeslissing wordt door andere genomen.
Valt mij trouwens op dat er wel heel vaak naar huub gewezen wordt als er dingen niet kloppen.
Als ik een breekpuntje heb, dan ga ik ook altijd dreigen met geweldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jeroen had toen nog zijn nette kleding bij zich. En Peter is gewoon enorm vermoeid, waardoor het relativeren van kleine dingetjes niet meer zo gemakkelijk gaan.
Hij had gewoon even een klein "breekpuntje" toen hij zijn sokjes niet had.
Waarschijnlijk is een keertje lekker slapen niet verkeerd voor de overlevers.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die kale mafdaai is wel goed voor de omzet
[ afbeelding ]
Dat duurt een uurquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef BobbyRond het volgende:
Rondom 12.30
Zie de dubbele cap van mazaru: [TBO COS #173] Waar Peter doordraait
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
DGK erfenisje...
Ach over een jaar is het allemaal de schuld van Jeroen!
Dat laatste is niet per se raar. Het is ontegenzeggelijk veranderd vanaf het moment dat Huub erbij kwam (neem alleen al de flauwe nachtelijke grollen à la DGK). Huub put uit zijn persoonlijke DGK ervaring en heeft van tevoren gezegd dat dit concept in deze vorm minder kans van slagen had. Huub heeft mede CBML gemaakt, dat ronduit dreef op manipulatie en sturing.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat er aan Huub teveel credits worden gegeven. De verantwoording en de beslissingen worden genomen door B&B en mariel waarschijnlijk. Huub is gewoon vrijwilliger en vindt het leuk om daar te werken, en heeft echt niet de macht die hem toegedicht wordt.
Hij draagt misschien wel ideeen aan maar de eindbeslissing wordt door andere genomen.
Valt mij trouwens op dat er wel heel vaak naar huub gewezen wordt als er dingen niet kloppen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:27 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Hij is ook verkouden daar snuft hij ook van buiten zijn heftige emotie's om.
En wat voor machtsinstrument heeft ie dan tegen de redactie in handen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar zit het grote probleem van de redactie.
Jeroen kickt op macht. Eerst het grote bed in z'n macht gekregen, langszaam iedereen bang gemaakt. Daarmee heeft hij z'n plaats in de bunker verkregen.
Vervolgens doet hij 'n geheime opdracht en met 'n tussenstapje liet hij vanmiddag zien dat hij de macht over de redactie heeft gekregen. Met z'n melding "Ik wil sigaretten, dan doe ik morgen een nieuw experimentje" en het "JA" van de redactie, weet hij dat ihij de troeven van de redactie in handen heeft.
Danny heeft gezegd dat wij als collectief best tegen hem in mogen gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:27 schreef Jimbo het volgende:
ik zou t mooi vinden als zde intern 1000 credits erdoorheen jagen om danny zn werk ongedaan te maken
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:27 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Hij is ook verkouden daar snuft hij ook van buiten zijn heftige emotie's om.
Als het een ander persoon door zou draaien zou die ook post krijgen. Het is denk ik niet dat er iemand favoriet is of het daar om doet!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik een breekpuntje heb, dan ga ik ook altijd dreigen met geweld![]()
Heel normaal hoor, hoor je ook geen sanctie voor te krijgen. Daar hoor je gewoon fanmail voor te krijgen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Danny heeft gezegd dat wij als collectief best tegen hem in mogen gaan.
1000 credits kost 225 euro. Met 23 man een tientje investeren?
Danny gaat zijn eigen fout maar goed maken..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wij gebruiken ook zakdoeken van tempo, peter dus niet. Het toiletpapier is natuurlijk veel te hard voor hem krijgt hij een schrale neus van. Daarom snift hijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:31 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ik snuf niet de hele dag door als ik verkouden ben.................maar goed ieder mens is anders...gelukkig maar.
Dan gaat hij zuigen en treiteren en opdrachten verknetteren let maar op.Mag en vertrouw die gast voor geen meter.Alleen het zien van kop en die blik in zijn ogen doen bij mij al mijn stekels overeind komen brrquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef lies1958 het volgende:
Jeroen moeten ze gewoon pakken met geen drank meer als de rest wel krijgt. Tenslotte is jeroen gestoord als hij gedronken heeft.
Kijken hoe jeroen zich voelt als iedereen lekker zat om hem is en hij moet toekijken.
Ik wel hoor, en ik denk de meeste mensen wel, dus dat snuiven vind ik niet zo raar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:31 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ik snuf niet de hele dag door als ik verkouden ben.................maar goed ieder mens is anders...gelukkig maar.
nee, 12.08 denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef BobbyRond het volgende:
Rondom 12.30
Zie de dubbele cap van mazaru: [TBO COS #173] Waar Peter doordraait
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb alleen peuter tot nu toe horen dreigen met geweld. Net zoals ik ook alleen peuter met scheldwoorden heb horen gooien.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als het een ander persoon door zou draaien zou die ook post krijgen. Het is denk ik niet dat er iemand favoriet is of het daar om doet!
Dreigen met geweld![]()
Geweldpleging is pas stokslagen krijgen kjoh
Jonges relax, Peuter kan er niets aan doen.... De meeste Peuters lopen rond met een snottebelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:33 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Wij gebruiken ook zakdoeken van tempo, peter dus niet. Het toiletpapier is natuurlijk veel te hard voor hem krijgt hij een schrale neus van. Daarom snift hij
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Waarom mag Peuter wèl verkouden zijn en de rest niet?
Voortrekkerij!
Of tijdens vergaderingen en overleg is hij voor de rest verbaal te sterk. En kan ie op die manier z'n stempel drukken op dit concept. Misschien heb ik het mis maar het kwam zondag allemaal een beetje over alsof hij het daar voor het zeggen heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste is niet per se raar. Het is ontegenzeggelijk veranderd vanaf het moment dat Huub erbij kwam (neem alleen al de flauwe nachtelijke grollen à la DGK). Huub put uit zijn persoonlijke DGK ervaring en heeft van tevoren gezegd dat dit concept in deze vorm minder kans van slagen had. Huub heeft mede CBML gemaakt, dat ronduit dreef op manipulatie en sturing.
Z'n "macht" is, dat hij nu een pakje sigaretten eist, straks wordt dat 'n krat bier en zo gaat het stapje voor stapje verder. Z'n werkwijze is als een visser langszaam de buit naar binnen halen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:30 schreef akveor het volgende:
[..]
En wat voor machtsinstrument heeft ie dan tegen de redactie in handen?
Dat ie het spel levend houdt?![]()
Kom op redactie vertel maar dat Jeroen de mol is!
Die jongen heeft geen problemen met Jeroen, die jongen heeft problemen met zichzelf...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb alleen peuter tot nu toe horen dreigen met geweld. Net zoals ik ook alleen peuter met scheldwoorden heb horen gooien.
'Strontboer', 'klootzak', etc. etc.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:33 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Wij gebruiken ook zakdoeken van tempo, peter dus niet. Het toiletpapier is natuurlijk veel te hard voor hem krijgt hij een schrale neus van. Daarom snift hij
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:33 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja echt he.. dat blijkt wel na gister avond en vanochtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Die jongen heeft geen problemen met Jeroen, die jongen heeft problemen met zichzelf...
Om dat in te zien heb je geen Freud nodig...
Dat krijg je als de anderen alleen maar naar het aas blijven staren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Z'n "macht" is, dat hij nu een pakje sigaretten eist, straks wordt dat 'n krat bier en zo gaat het stapje voor stapje verder. Z'n werkwijze is als een visser langszaam de buit naar binnen halen.
Ik krijg die indruk ook, maar remind me, waarom precies op zondag?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Of tijdens vergaderingen en overleg is hij voor de rest verbaal te sterk. En kan ie op die manier z'n stempel drukken op dit concept. Misschien heb ik het mis maar het kwam zondag allemaal een beetje over alsof hij het daar voor het zeggen heeft.
en dan is het weer wachten op dat Danny weer boos wordt op B&B en weer flink tekeer gaat met zijn credits daarbij geen rekening houden met andere streamers etc.. etc...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb er 60 euro aan uitgegeven... en zoals het nu lijkt was dat ook het laatste... het moet wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Waarom mag Peuter wèl verkouden zijn en de rest niet?
Voortrekkerij!
Dat is Alsido.quote:
Er komt dus nóg een secret agent actie?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Disana het volgende:
Wel verdomme. Een pakje sigaretten verstopt onder het mom van iets aan de camera's doen. Ik vind dit echt niet kunnen redactie.
Van mij mogen ze, als ze maar niet verwachten dat ik de volgende keer mee doequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Disana het volgende:
Wel verdomme. Een pakje sigaretten verstopt onder het mom van iets aan de camera's doen. Ik vind dit echt niet kunnen redactie.
Knapquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is Alsido.![]()
Damn, ik herinner me zijn naam eindelijk een keer zonder haperen.
Binnen drie weken gelukt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:44 schreef mazaru het volgende:
Knap
Dat is nou echt een naam die ik nooit in mijn hoofd zou krijgen
Ik zoek voor dat soort namen meestal een ezelsbruggetje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Binnen drie weken gelukt.
En morgen ben ik het weer kwijt.
Ahquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:38 schreef BobbyRond het volgende:
Volgens mij heet de man van Mariëll toch Alsido / Alcido... Hij is nu camera's aanut fixen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Disana het volgende:
Ik wel, ik zie daar niet zoveel kwaad in. Wél vind ik dat ze niet alleen Jeroen geheime opdrachten moeten geven. Maar wat was het experimentje nou van Jeroen? Of krijgt ie zn sigaretten al vóór ie iets heeft gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Disana het volgende:
Een pakje sigaretten verstopt onder het mom van iets aan de camera's doen. Ik vind dit echt niet kunnen redactie.
Hij krijgt ze volgens mij voor de geslaagde opdracht van het verduisteren van alles wat vuur maakt. En hij zei dat hij er voor morgen een plannetje mee heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik wel, ik zie daar niet zoveel kwaad in. Wél vind ik dat ze niet alleen Jeroen geheime opdrachten moeten geven. Maar wat was het experimentje nou van Jeroen? Of krijgt ie zn sigaretten al vóór ie iets heeft gedaan
Duidelijk voorbeeld dus, dat de redactie slaafs de opdrachten van Jeroen uitvoert.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:46 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij krijgt de mogelijkheden dan ook in zijn schoot geworpen, met 'secret mission' na 'secret mission'.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:49 schreef wicky. het volgende:
Ik vind Jeroen 1 van de weinige die het Spel tenminste snapt! en ook speelt
dit was het item volgens mij wat hij heeft verdiend voor het wegnemen van lucifers&aanstekers..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik wel, ik zie daar niet zoveel kwaad in. Wél vind ik dat ze niet alleen Jeroen geheime opdrachten moeten geven. Maar wat was het experimentje nou van Jeroen? Of krijgt ie zn sigaretten al vóór ie iets heeft gedaan
ah op die manierquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij krijgt ze volgens mij voor de geslaagde opdracht van het verduisteren van alles wat vuur maakt. En hij zei dat hij er voor morgen een plannetje mee heeft.
Dat krat bier heeft ie al... hij loopt ook al met een kale knar. Na Peters kale kop vond ik dat vreemd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Z'n "macht" is, dat hij nu een pakje sigaretten eist, straks wordt dat 'n krat bier en zo gaat het stapje voor stapje verder. Z'n werkwijze is als een visser langszaam de buit naar binnen halen.
Ik heb meer het idee dat hij dit als "attribuut voor het experiment" heeft gevraagd. Zonder zelfs uit te leggen wat het experiment dan wel is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij krijgt ze volgens mij voor de geslaagde opdracht van het verduisteren van alles wat vuur maakt. En hij zei dat hij er voor morgen een plannetje mee heeft.
daar is een poll voor geweest! had dan nee gestemd .....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef Poezewoes het volgende:
Klopt geen hol van dat die Jeroen de ene na de andere geheime opdracht krijgt, vind het een beetje John de Mol achtig .
Als ze zo door gaan brengt de bunker dus helemaal niks nieuws dan wordt het een beetje van hezefde beetje gepikt van DGK beetje gepikt van wie is de mol , Jeroen is de Brian van de Bunker die wordt ook beschermt en mag alles doen!!!
de streamer heeft invloed, dat was bij dgk niet zo, of ga je nu ontkennen dat de streamer uberhaupt invloed heeftquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef Poezewoes het volgende:
Klopt geen hol van dat die Jeroen de ene na de andere geheime opdracht krijgt, vind het een beetje John de Mol achtig .
Als ze zo door gaan brengt de bunker dus helemaal niks nieuws dan wordt het een beetje van hezefde beetje gepikt van DGK beetje gepikt van wie is de mol , Jeroen is de Brian van de Bunker die wordt ook beschermt en mag alles doen!!!
Ik denk toch dat jij, net als veel anderen, het uitgangspunt van het spel wat uit het oog verloren bentquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:49 schreef wicky. het volgende:
Ik vind Jeroen 1 van de weinige die het Spel tenminste snapt! en ook speelt
Tot ie ontmaskerd zou worden hé... gelukkig voor hem heeft niemand hem al door...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij krijgt de mogelijkheden dan ook in zijn schoot geworpen, met 'secret mission' na 'secret mission'.
En wat denk je van deze? Zomaar een blikje bier? Rond 4min 20..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Duidelijk voorbeeld dus, dat de redactie slaafs de opdrachten van Jeroen uitvoert.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:53 schreef akveor het volgende:
Tot ie ontmaskerd zou worden hé... gelukkig voor hem heeft niemand hem al door...
Ja, toen was het begonnen. Toen kreeg hij al zaken toegespeeld en dat nog steeds door.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:54 schreef akveor het volgende:
[..]
En wat denk je van deze? Zomaar een blikje bier? Rond 4min 20..
Bij dgk kon je ook smsen en hier kun je als 'streamer' ook niets beslissen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
de streamer heeft invloed, dat was bij dgk niet zo, of ga je nu ontkennen dat de streamer uberhaupt invloed heeft
Iedereen was toch hartstikke brak van die 36 uurs opdracht... en weinig interessante polls... Ook de redactie was in afwachting van Jeroens terugkeer blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Gisteren was een dag zonder Jeroen... Niet alleen de streamers vielen in slaap... ook uit de rest van de groep kwam geen enkel initiatief, geluid of leuk moment.
Dus het is niet Jeroen die de groep overschaduwt, zonder hem is het ook niets....
Laat Jeroen maar schuiven en zijn ding doen!
Nee hij vroeg van middag om een pakje sigareten aan de regie en dan had hij voor morgen nog een expirimentjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef snetje het volgende:
[..]
dit was het item volgens mij wat hij heeft verdiend voor het wegnemen van lucifers&aanstekers..
Nee dit is dus meewerken door de regie in een spel van jeroen richting anderen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Disana het volgende:
juist jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Duidelijk voorbeeld dus, dat de redactie slaafs de opdrachten van Jeroen uitvoert.
HIj heeft die sigaretten verdiend met het laten verdwijnen van de aansteker en wil het morgen gebruiken voor een experimentje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee hij vroeg van middag om een pakje sigareten aan de regie en dan had hij voor morgen nog een expirimentje![]()
Hij vroeg vanochten in de luchtruimte om peuken dat hij die vanacht graag wou... zodat hij dan morgen een expirimentje heb ,kwa peukenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee hij vroeg van middag om een pakje sigareten aan de regie en dan had hij voor morgen nog een expirimentje![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef Poezewoes het volgende:
Ik kan helaas niet overheen boksen, was het een bekende van mij dan had ik het er nog wel voor over gehadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:24 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ach boeie verder ook..........centjes........mensen.......uit de portemonee halen zeg maar.
Juist, het was gewoon "Als ik sigaretten krijg dan doe ik morgen een kunstje". En dat kunstje gaat vrijwel zeker tegen de rokers. Dus de redactie steunt hem om 2 anderen te grazen te nemen - ten gunste van Jeroen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja. Dus nu ook niet zeuren als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De stemmers hebben toch accoord gegeven voor geheime opdrachten?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Er heeft nog niemand de woorden gesproken: Bij deze ontmasker ik Jeroen las uitvoerder van de geheime missies. En zolang die exacte zin niet wordt uitgesproken, is Jeroen niet ontmaskerd.
Ja maar ik dacht dat hij dat wel als beloning voor de geslaagde opdracht vroeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Dat maakt het ook wel erg tricky...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Er heeft nog niemand de woorden gesproken: Bij deze ontmasker ik Jeroen las uitvoerder van de geheime missies. En zolang die exacte zin niet wordt uitgesproken, is Jeroen niet ontmaskerd.
En daar is niet een poll over geweest???quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist, het was gewoon "Als ik sigaretten krijg dan doe ik morgen een kunstje". En dat kunstje gaat vrijwel zeker tegen de rokers. Dus de redactie steunt hem om 2 anderen te grazen te nemen - ten gunste van Jeroen.
klopt als een busquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat hij dit als "attribuut voor het experiment" heeft gevraagd. Zonder zelfs uit te leggen wat het experiment dan wel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |