quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
en die zijn allemaal van Danny, zonde van het geld man daar kan je zoveel andere leuke dingen voor doen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet die eerst janken en dreigen met geweld
Dat dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan straks klagen dat het zo'n saai programma is
Je komt er alleen door als je een heel lief zoetsappig berichtje stuurt waarin je alles geweldig vind, liefst nog een sneer naar Jeroen erin ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:02 schreef Kanjer het volgende:
iedere keer als ik een mailtje stuur komt het niet door geloof ik
of moet ik eerst peuter een mailtje sturen? regie
En dat ie drie minuten de tijd krijgt die gel op te vreten. Anders duwen we die pot in zijn reet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik stem voor dat we Peuter zijn Gel terug geven... als opkikkertje!
Ik stem voor dat peuter een speentje krijgtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Me2 ik zeg een polletjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Lekker bezig jij.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:59 schreef Dottey het volgende:
15.35 Peter loopt rondjes en vraagt zich af waar zijn sokken blijven. Pim en Jeroen houden de wacht bij het broodje in de oven.
15.52 De overlevers zitten ondertussen zwijgzaam aan hun avondmaaltje. Peter heeft omeletjes gebakken voor op het brood door Pim gebakken.
Er is een kaartje via het voorraad hok de bunker ingekomen. Het is steunende post voor Peter, die het duidelijk eventjes kan gebruiken.
Peter leest hem voor nadat hij zijn mond leeg heeft gespoeld met wat water.
Hij leest hem zachtjes voor aan de overige bewoners. Hij moet er lang over denken om het kaartje te verwerken. Hij leest hem stilletjes een paar keer voor zichzelf.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik stem voor dat peuter een speentje krijgt
Ja echt he... val me ook vies van hem tegenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:04 schreef bunkerman het volgende:
snif snif snif snif..........wat is die peter een miet...............een zacht gekookt eitje.........
Nee stel je voor zegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:51 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Als Peter Robert maar niet slaat dan
danny vind peter wel lief.........zie tussenstand poll..........quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:03 schreef wicky. het volgende:
Zo baby heeft weer even een opkikkertje gehad ,neem aan dat hij nu wel een keer uit gejankt is
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:04 schreef Spooky4u het volgende:
Is er nu al antwoord van Dementor gekomen? Waar gaat de redactie nu hard naar sturen?...
En met de groetjes en kusjes en knuffeltjes van GoldenPagequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:03 schreef NrTH het volgende:
[..]
Je komt er alleen door als je een heel lief zoetsappig berichtje stuurt waarin je alles geweldig vind, liefst nog een sneer naar Jeroen erin ook.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker bezig jij.![]()
Staat die FOK! snoeppot er nog? Of is die leeggevroten?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:58 schreef wicky. het volgende:
Ik vind het niet eerlijk dat Peter voorgetrokken wordt![]()
Eensch... kappuh met die individuele beloningen als er geen prestaties voor geleverd zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peuter krijgt een opkikker kaartje,.,.
Wat een voortrekkerij! Maar ik hoor Peuter niet zeggen dat hij het niet wil omdat de anderen het ook niet krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |