Dat vond ik ook, maar dat wou er bij hem niet in en daarom was ik een klein kind dat door bleef zeurenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Stemmers zijn betalende mensen. Fanmail is gratis.... Lijkt mij dat je dan toch echt je poll moet aanhouden.
Kom nou, dooiers kapot makenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:44 schreef NrTH het volgende:
[..]
Meh ik wil zo graag dat mes pakken en die dooiers even kapot prikken.
Hele dooiers
Dan alleen maar Ja knikkers en een halve dooie, maar dan is het wel een eerlijk programma, want de kijker beslist toch en niet de crew.?????quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef mazaru het volgende:
Als ze Jeroen er echt uitgooien, dan is het programma afgelopen. Dan zitten er alleen nog ja-knikkers en een stilzwijgende in.
Jeroen zet de mensen op scherp en houd ze een spiegel voor...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef Susi het volgende:
Nja, ik heb nu al de streams amper meer aan, maar ik denk niet dat ik ze nog veel aan ga zetten als Jeroen er uit is.
Waar kijken we dan in vredesnaam naar ? Daarnaast vind ik dat Jeroen heus niet als de lul overkomt zo als hij is. 't Wordt voornamelijk overdreven omdat hij de enige is die soms buiten de lijnen pist, terwijl dat ook niet heel vaak beurt.
Dooier kapot en je ei gewoon aan beide kanten bakken ipv maar aan één kantquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kom nou, dooiers kapot maken
nou. . . Maar ik heb even naar de zoekfunctie gekeken en die is op 28 04 voor het laatst bijgewerkt, dat gaat m niet wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:39 schreef Danny het volgende:
[..]
dat dus. Maar ik wacht even op een linkje, want ik kan maar met moeite geloven dat Huub zo'n enorm DOMME uitspraak zou doen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:47 schreef sunny16947 het volgende:
Is dit een RLS dan? Ik zie er helemaal niks RL in. En een soap heeft toch een verhaallijn. Ook niet te vinden. Het is gewoon een online spel met echte mensen en gestuurd door freaky en extreme personen.
En volgens mij is dit dag 15, dus nog 10 te gaan. Wanneer is de volgende exit? Ze mogen wel opschieten.
Ik vind hem wel een lul., maar los van dat, 't is een duidelijk sein aan de redactie. Blijf met je vingers af van het concept en neem die 1) die spelers niet bij de benen geef 2) de streamers wat je beloofd hebt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef Susi het volgende:
Daarnaast vind ik dat Jeroen heus niet als de lul overkomt zo als hij is. 't Wordt voornamelijk overdreven omdat hij de enige is die soms buiten de lijnen pist, terwijl dat ook niet heel vaak beurt.
weet jij nog wanneer dat was?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar dat wou er bij hem niet in en daarom was ik een klein kind dat door bleef zeuren
tja...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
tering, bijna 700 min stemmen, dat zijn 1400 normale stemmen (dacht dat - dubbel telde?)
das bijna 250 euro
Als Peter Robert maar niet slaat danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Jeroen zet de mensen op scherp en houd ze een spiegel voor...
Peutertje kan niet zo goed tegen zijn spiegelbeeld... Als Dr. Freud ballen heeft wijst die hem daar even fijntjes op.
Als Danny nu bekend maakt wie ie gaat laten winnen zijn we ook klaar...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goffer, ik wordt er zowaar vrolijk van![]()
Kutredactie ook![]()
LOLquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:51 schreef akveor het volgende:
Als Danny nu bekend maakt wie ie gaat laten winnen zijn we ook klaar...![]()
![]()
daar is pas over nagedachtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
- Polls en streams moeten openbaar zonder inloggen en betalen te zien zijn ( kijken gratis , invloed = betalen)
- Polls moeten een vastgestelde looptjid hebben met een timer
- Polls moeten duidelijk zijn
- Polls moeten ook een optie hebben: Nee, dit willen we niet.
- Misschien een optie dat de bewoners (sommige) polls live op een scherm kunnen volgens... Leuk om de reacties te zien.
- Voordat een door een user verzonnen Poll daadwerkelijk er door komt moeten er een minimaal aantal voorkeurstemmen zijn.
Zo maar wat gedachten tot nu toe..
en die zijn allemaal van Danny, zonde van het geld man daar kan je zoveel andere leuke dingen voor doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
tering, bijna 700 min stemmen, dat zijn 1400 normale stemmen (dacht dat - dubbel telde?)
das bijna 250 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |