- Polls en streams moeten openbaar zonder inloggen en betalen te zien zijn ( kijken gratis , invloed = betalen)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:30 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Is inderdaad hemelsbreed verschil maar denk dan weer wel dat het orginele concept heel saai was om naar te kijken. Dat was in de 1e week vooral de klacht.
Huub heeft in mijn ogen toch gelijk gehad met zijn blog voordat het begon dat er een langere aanloop periode voor nodig was dan nu is genomen.
Om het voor de kijkers leuk te maken moet er wel input zijn van de regie. Het kan gewoon niet anders.
Nu erger ik me aan dingen die in mijn ogen niet kloppen omdat ik het format anders voor ogen had en dat komt niet overeen met wat er nu is.
Het is gewoon een dubbel gevoel. Ben heel blij met weer een RLS om te volgen en lig ook regelmatig in een deuk maar daar tegenover weer het in mijn gevoel niet eerlijk volgens de regels verlopen met bv deze laatste opdracht van Jeroen.
Moet zelf even omschakelen in mijn denken over dit programma.
Linkje?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja. Hij schreef dat 20 tegen-stemmers niet opwegen tegen 80 fanmail schrijvers. Dus werd de poll genegeerd.
Peter wacht op de therapeut is niet allitereerderig achtig-ish!quote:
Therapeut?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef Susi het volgende:
Op de peuk of de poet ?
Of anders ; wat is een peut ?
Ik denk dat hij bedoelt:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef Susi het volgende:
Op de peuk of de poet ?
peuter wacht op peut was leuker geweestquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:36 schreef Gert het volgende:
met in de TT iets allitereerderig achtig-ish voor Cc.![]()
Therapeuter.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef Susi het volgende:
Op de peuk of de poet ?
Stemmers zijn betalende mensen. Fanmail is gratis.... Lijkt mij dat je dan toch echt je poll moet aanhouden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja. Hij schreef dat 20 tegen-stemmers niet opwegen tegen 80 fanmail schrijvers. Dus werd de poll genegeerd.
Nee, dat heb niet zo snel teruggevonden. Het was als ik het goed herriner de nacht dat jij een forse discussie had met Huub.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Stemmers zijn betalende mensen. Fanmail is gratis.... Lijkt mij dat je dan toch echt je poll moet aanhouden.
Danny heeft zijn vakantiegeld er tegenaan gegooidquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Wat is er in hemelsnaam met Jeroen gebeurt?
Hij staat vet onder nul![]()
![]()
[ afbeelding ]
dat heeft danny gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Wat is er in hemelsnaam met Jeroen gebeurt?
![]()
[ afbeelding ]
Dat heeft Danny in z'n 1tje gedaan, om een statement te maken naar de regie ( ? )quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Wat is er in hemelsnaam met Jeroen gebeurt?
![]()
[ afbeelding ]
dat dus. Maar ik wacht even op een linkje, want ik kan maar met moeite geloven dat Huub zo'n enorm DOMME uitspraak zou doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Stemmers zijn betalende mensen. Fanmail is gratis.... Lijkt mij dat je dan toch echt je poll moet aanhouden.
Ask de rooie!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is er in hemelsnaam met Jeroen gebeurt?
![]()
[ afbeelding ]
Het zou acceptabeler zijn als Jeroen op één lijn werd gesteld met de andere overlevers. Maar zijn -in mijn ogen onaangename, maar dat is persoonlijk- anders-zijn wordt nu uitgebuit over de rug van de anderen heen. Ja, voor kijkplezier kennelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Het slaat in mijn ogen ook te ver door. Al vind ik wel dat samen overleven ook betekend dat je om moet kunnen gaan met diverse karakters. Het moet ook niet te gezapig worden maar hier wordt gekozen voor zg streamplezier. Net als bij DGK krijgt dat de overhand.
Dat kwalificeer ik dan als een dislitteratie. Vraag vrijdag maar aan Bart.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Gert het volgende:
Peter wacht op de therapeut is niet allitereerderig achtig-ish!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |