- Polls en streams moeten openbaar zonder inloggen en betalen te zien zijn ( kijken gratis , invloed = betalen)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:30 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Is inderdaad hemelsbreed verschil maar denk dan weer wel dat het orginele concept heel saai was om naar te kijken. Dat was in de 1e week vooral de klacht.
Huub heeft in mijn ogen toch gelijk gehad met zijn blog voordat het begon dat er een langere aanloop periode voor nodig was dan nu is genomen.
Om het voor de kijkers leuk te maken moet er wel input zijn van de regie. Het kan gewoon niet anders.
Nu erger ik me aan dingen die in mijn ogen niet kloppen omdat ik het format anders voor ogen had en dat komt niet overeen met wat er nu is.
Het is gewoon een dubbel gevoel. Ben heel blij met weer een RLS om te volgen en lig ook regelmatig in een deuk maar daar tegenover weer het in mijn gevoel niet eerlijk volgens de regels verlopen met bv deze laatste opdracht van Jeroen.
Moet zelf even omschakelen in mijn denken over dit programma.
Linkje?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja. Hij schreef dat 20 tegen-stemmers niet opwegen tegen 80 fanmail schrijvers. Dus werd de poll genegeerd.
Peter wacht op de therapeut is niet allitereerderig achtig-ish!quote:
Therapeut?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef Susi het volgende:
Op de peuk of de poet ?
Of anders ; wat is een peut ?
Ik denk dat hij bedoelt:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef Susi het volgende:
Op de peuk of de poet ?
peuter wacht op peut was leuker geweestquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:36 schreef Gert het volgende:
met in de TT iets allitereerderig achtig-ish voor Cc.![]()
Therapeuter.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef Susi het volgende:
Op de peuk of de poet ?
Stemmers zijn betalende mensen. Fanmail is gratis.... Lijkt mij dat je dan toch echt je poll moet aanhouden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja. Hij schreef dat 20 tegen-stemmers niet opwegen tegen 80 fanmail schrijvers. Dus werd de poll genegeerd.
Nee, dat heb niet zo snel teruggevonden. Het was als ik het goed herriner de nacht dat jij een forse discussie had met Huub.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Stemmers zijn betalende mensen. Fanmail is gratis.... Lijkt mij dat je dan toch echt je poll moet aanhouden.
Danny heeft zijn vakantiegeld er tegenaan gegooidquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Wat is er in hemelsnaam met Jeroen gebeurt?
Hij staat vet onder nul![]()
![]()
[ afbeelding ]
dat heeft danny gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Wat is er in hemelsnaam met Jeroen gebeurt?
![]()
[ afbeelding ]
Dat heeft Danny in z'n 1tje gedaan, om een statement te maken naar de regie ( ? )quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Wat is er in hemelsnaam met Jeroen gebeurt?
![]()
[ afbeelding ]
dat dus. Maar ik wacht even op een linkje, want ik kan maar met moeite geloven dat Huub zo'n enorm DOMME uitspraak zou doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Stemmers zijn betalende mensen. Fanmail is gratis.... Lijkt mij dat je dan toch echt je poll moet aanhouden.
Ask de rooie!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is er in hemelsnaam met Jeroen gebeurt?
![]()
[ afbeelding ]
Het zou acceptabeler zijn als Jeroen op één lijn werd gesteld met de andere overlevers. Maar zijn -in mijn ogen onaangename, maar dat is persoonlijk- anders-zijn wordt nu uitgebuit over de rug van de anderen heen. Ja, voor kijkplezier kennelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Het slaat in mijn ogen ook te ver door. Al vind ik wel dat samen overleven ook betekend dat je om moet kunnen gaan met diverse karakters. Het moet ook niet te gezapig worden maar hier wordt gekozen voor zg streamplezier. Net als bij DGK krijgt dat de overhand.
Dat kwalificeer ik dan als een dislitteratie. Vraag vrijdag maar aan Bart.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Gert het volgende:
Peter wacht op de therapeut is niet allitereerderig achtig-ish!
Iermand heeft er heel bruut een tientje tegen aan gegooid!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Wat is er in hemelsnaam met Jeroen gebeurt?
![]()
[ afbeelding ]
Danny in de bochtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Wat is er in hemelsnaam met Jeroen gebeurt?
![]()
[ afbeelding ]
ik kan er niet tegen als ik als kijker in de pis word genomen. Bij andere RLS'sen kon ik daar weinig tegen doen. Hier ligt dat anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef snetje het volgende:
Marilien : maar ik wil nog wel mail van mijn vriend!
even wachten Marilien.. hij doet zijn best om ze nu nog creatiever in elkaar te breien zodat je er straks helemaal niks meer van snapt
Al een tijdje geleden dacht ik toen er hier nogal discussie was over de fanmail.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
poeh, dat was eergisteren in de middag ergens?
Hup! Stemmen voor Jeroen dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef mazaru het volgende:
Als ze Jeroen er echt uitgooien, dan is het programma afgelopen. Dan zitten er alleen nog ja-knikkers en een stilzwijgende in.
You are supermanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef Danny het volgende:
[..]
ik kan er niet tegen als ik als kijker in de pis word genomen. Bij andere RLS'sen kon ik daar weinig tegen doen. Hier ligt dat anders.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Heeft iemand cijfers over het aantal FOK!kers?
[..]
Ik hoor dus niet op GP als ik achter de FOK!kers om op GP ga roddelen over Danny. Misschien is het leuk om die berichten even hier te pasten?
[..]
Klopt, mijn leven draait om het feit dat mensen mij lief vinden. Piep piep hallo!
[..]
Ik zit thuis door een combinatie van factoren.
FOK!kers vonden mij irritant omdat ik zoveel praatte, zeker als ik lam was.
FOK!kers wilden mij eruit hebben zodat er meer ruzie zou ontstaan
Danny wilde Renate eruit en zou mij omhoog stemmen op het laatste moment (of wie er dan ook onderaan stond).
Dit kon niet meer omdat de site gehackt was rond 11 uur in de ochtend.
Toen de overlevers mochten kiezen tussen mij eruit of Renate, is iedereen van Renate naar mij geswitcht door het betoog van Peter.
Wat was de rol van GP hierin dan?
[..]
Het is popie jopie, niet opie jopie.
Ik ga toch tegen jou in? Of ben ik nou gek?
Graag zie ik een reactie van jou tegemoet... Dat breekt zo lekker de week!
Ik zou met je meegaan, maar voorlopig hoef ik zo niets te doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef Danny het volgende:
[..]
ik kan er niet tegen als ik als kijker in de pis word genomen. Bij andere RLS'sen kon ik daar weinig tegen doen. Hier ligt dat anders.
danny zn schuldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Danny was een beetje boosquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Wat is er in hemelsnaam met Jeroen gebeurt?
![]()
[ afbeelding ]
wist nje dat je met 200 stemmen minder je het ook al gehaald hadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, die zak geld die je naar binnen hebt geschoven doet vast erg veel pijn bij zequote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef Danny het volgende:
[..]
En dan straks klagen dat het zo'n saai programma isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Maar je kunt het Jeroen toch niet qualijk nemen dat hij de ruimte neemt die hem geboden wordt?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:43 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja, die zak geld die je naar binnen hebt geschoven doet vast erg veel pijn bij ze
Dat vond ik ook, maar dat wou er bij hem niet in en daarom was ik een klein kind dat door bleef zeurenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Kom nou, dooiers kapot makenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:44 schreef NrTH het volgende:
[..]
Meh ik wil zo graag dat mes pakken en die dooiers even kapot prikken.
Hele dooiers
Dan alleen maar Ja knikkers en een halve dooie, maar dan is het wel een eerlijk programma, want de kijker beslist toch en niet de crew.?????quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef mazaru het volgende:
Als ze Jeroen er echt uitgooien, dan is het programma afgelopen. Dan zitten er alleen nog ja-knikkers en een stilzwijgende in.
Jeroen zet de mensen op scherp en houd ze een spiegel voor...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef Susi het volgende:
Nja, ik heb nu al de streams amper meer aan, maar ik denk niet dat ik ze nog veel aan ga zetten als Jeroen er uit is.
Waar kijken we dan in vredesnaam naar ? Daarnaast vind ik dat Jeroen heus niet als de lul overkomt zo als hij is. 't Wordt voornamelijk overdreven omdat hij de enige is die soms buiten de lijnen pist, terwijl dat ook niet heel vaak beurt.
Dooier kapot en je ei gewoon aan beide kanten bakken ipv maar aan één kantquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kom nou, dooiers kapot maken
nou. . . Maar ik heb even naar de zoekfunctie gekeken en die is op 28 04 voor het laatst bijgewerkt, dat gaat m niet wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:39 schreef Danny het volgende:
[..]
dat dus. Maar ik wacht even op een linkje, want ik kan maar met moeite geloven dat Huub zo'n enorm DOMME uitspraak zou doen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:47 schreef sunny16947 het volgende:
Is dit een RLS dan? Ik zie er helemaal niks RL in. En een soap heeft toch een verhaallijn. Ook niet te vinden. Het is gewoon een online spel met echte mensen en gestuurd door freaky en extreme personen.
En volgens mij is dit dag 15, dus nog 10 te gaan. Wanneer is de volgende exit? Ze mogen wel opschieten.
Ik vind hem wel een lul., maar los van dat, 't is een duidelijk sein aan de redactie. Blijf met je vingers af van het concept en neem die 1) die spelers niet bij de benen geef 2) de streamers wat je beloofd hebt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef Susi het volgende:
Daarnaast vind ik dat Jeroen heus niet als de lul overkomt zo als hij is. 't Wordt voornamelijk overdreven omdat hij de enige is die soms buiten de lijnen pist, terwijl dat ook niet heel vaak beurt.
weet jij nog wanneer dat was?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar dat wou er bij hem niet in en daarom was ik een klein kind dat door bleef zeuren
tja...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
tering, bijna 700 min stemmen, dat zijn 1400 normale stemmen (dacht dat - dubbel telde?)
das bijna 250 euro
Als Peter Robert maar niet slaat danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Jeroen zet de mensen op scherp en houd ze een spiegel voor...
Peutertje kan niet zo goed tegen zijn spiegelbeeld... Als Dr. Freud ballen heeft wijst die hem daar even fijntjes op.
Als Danny nu bekend maakt wie ie gaat laten winnen zijn we ook klaar...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goffer, ik wordt er zowaar vrolijk van![]()
Kutredactie ook![]()
LOLquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:51 schreef akveor het volgende:
Als Danny nu bekend maakt wie ie gaat laten winnen zijn we ook klaar...![]()
![]()
daar is pas over nagedachtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
- Polls en streams moeten openbaar zonder inloggen en betalen te zien zijn ( kijken gratis , invloed = betalen)
- Polls moeten een vastgestelde looptjid hebben met een timer
- Polls moeten duidelijk zijn
- Polls moeten ook een optie hebben: Nee, dit willen we niet.
- Misschien een optie dat de bewoners (sommige) polls live op een scherm kunnen volgens... Leuk om de reacties te zien.
- Voordat een door een user verzonnen Poll daadwerkelijk er door komt moeten er een minimaal aantal voorkeurstemmen zijn.
Zo maar wat gedachten tot nu toe..
en die zijn allemaal van Danny, zonde van het geld man daar kan je zoveel andere leuke dingen voor doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
tering, bijna 700 min stemmen, dat zijn 1400 normale stemmen (dacht dat - dubbel telde?)
das bijna 250 euro
De redactie moet wel consistent blijven, dat zeker en dat gebeurt niet. Natuurlijk wil je een succesvol programma maken met goede beelden, maar dat gaat niet met deze groep (passieve) mensen, en daarom worden er waarschijnlijk al die 'regeltjes' maar overtreden. En ja, dan krijg je hier gezeik dat het niet klopt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een lul., maar los van dat, 't is een duidelijk sein aan de redactie. Blijf met je vingers af van het concept en neem die 1) die spelers niet bij de benen geef 2) de streamers wat je beloofd hebt.
Ik klop het ei altijd eerst voor het in de pan gaat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:44 schreef NrTH het volgende:
[..]
Meh ik wil zo graag dat mes pakken en die dooiers even kapot prikken.
Hele dooiers
Ik krijg toch sterk het idee dat er weer iets verkeerd is gegaan met kopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
en die zijn allemaal van Danny, zonde van het geld man daar kan je zoveel andere leuke dingen voor doen
't Is wel gezellig hoor, en 't programma is bijna over.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:55 schreef BobbyRond het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik aan het spijbelen ben voor streams
This has got to stop
Heb ik ook gelezen. Ik geloof dat het Akveor was.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg toch sterk het idee dat er weer iets verkeerd is gegaan met kopen.
Gisteren was er toch ook al iemand die 1000 credits kreeg en er maar 100 gekocht had?
Daar zit een aantal punten tussen waar serieus over gedacht wordt daar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
- Polls en streams moeten openbaar zonder inloggen en betalen te zien zijn ( kijken gratis , invloed = betalen)
- Polls moeten een vastgestelde looptjid hebben met een timer
- Polls moeten duidelijk zijn
- Polls moeten ook een optie hebben: Nee, dit willen we niet.
- Misschien een optie dat de bewoners (sommige) polls live op een scherm kunnen volgens... Leuk om de reacties te zien.
- Voordat een door een user verzonnen Poll daadwerkelijk er door komt moeten er een minimaal aantal voorkeurstemmen zijn.
Zo maar wat gedachten tot nu toe..
Ja echt hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peuter krijgt een opkikker kaartje,.,.
Wat een voortrekkerij! Maar ik hoor Peuter niet zeggen dat hij het niet wil omdat de anderen het ook niet krijgen!
hoelang nu nog ? 2 weken?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:55 schreef Susi het volgende:
[..]
't Is wel gezellig hoor, en 't programma is bijna over.
jankbek is het toch ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peuter krijgt een opkikker kaartje,.,.
Wat een voortrekkerij! Maar ik hoor Peuter niet zeggen dat hij het niet wil omdat de anderen het ook niet krijgen!
puik planquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:58 schreef NrTH het volgende:
Tijd voor Fanmail? Waarom niet een rondje hatemail?
Je kan ook zeggen dat de rest van de groep overschaduwd word door Jeroen en daardoor niet goed uit de verf komt. Er is weinig kans tot wrijving tussen de anderen door z'n bemoeizucht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:54 schreef Susi het volgende:
[..]
De redactie moet wel consistent blijven, dat zeker en dat gebeurt niet. Natuurlijk wil je een succesvol programma maken met goede beelden, maar dat gaat niet met deze groep (passieve) mensen, en daarom worden er waarschijnlijk al die 'regeltjes' maar overtreden. En ja, dan krijg je hier gezeik dat het niet klopt.
Dan moet die eerst janken en dreigen met geweldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Misschien lijdt Pim wel net zo hard als Peuter maar dan in stilte.. ... maar hij gaat niet lopen janken om een paar sokken...
Waarom krijgt Pim geen kaartje?
Het is deels een spagaat tussen leuke streams willen presenteren en niet te veel invloed uitoefenen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:54 schreef Susi het volgende:
[..]
De redactie moet wel consistent blijven, dat zeker en dat gebeurt niet. Natuurlijk wil je een succesvol programma maken met goede beelden, maar dat gaat niet met deze groep (passieve) mensen, en daarom worden er waarschijnlijk al die 'regeltjes' maar overtreden. En ja, dan krijg je hier gezeik dat het niet klopt.
Hij is zieligquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:56 schreef NrTH het volgende:
Krijgt Peuter nou nog een keer fanmail?
Wat een onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |