Ik zie Pim nou niet 1-2-3 iets ondernemen, misschien met iemand samen maar in zijn eentje???quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en dat baseer je op? ik denk dat hij het wél kan, hij heeft nog niks van zichzelf laten zien
[..]
daarom, laat hem maar eens wat doen, hij gaf net zelf aan dat ie n voorzetje moet krijgen en dan los komt, mooie kans dus
Bladiebladiebla, kritiek hebben is leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:39 schreef Micha164 het volgende:
"Het is veel eenvoudiger om kritiek te leveren dan om het bij het rechte eind te hebben."
Benjamin Disraeli
Dat is het zeker. Maar (iig) mijn inziens krijgen ze te veel fanmail en denken ze daardoor dat ze helemaal geweldig zijn en dat half Nederland zit te kijken. Ze zitten er maar 25 dagen in totaal hoor. Niet allemaal hosanna en hoezee.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:39 schreef Micha164 het volgende:
"Het is veel eenvoudiger om kritiek te leveren dan om het bij het rechte eind te hebben."
Benjamin Disraeli
Klopt. Peter zelfs twee keer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:44 schreef Micha164 het volgende:
Volgens mij is/was er ook een poll met "wie krijgt er fanmail" maar net kreeg toch iedereen fanmail?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |