Fok! Zag er toen ongeveer net zo uit als nu. Veel users van toen, zijn er nu zelfs nog steedsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:57 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Was FOK! Ook zo'n phpBB forum?
Kreeg trouwens anderhalf uur geleden telefoon van Robert Schulte. Ik had om 3 uur m'n exit-gesprek met hem (normaal gesproken om te kijken of je mentaal nog helemaal intact bent, in mijn geval om m'n ervaringen in de bunker te bespreken). Hij belde af omdat hij nu naar The Bunker onderweg is omdat Peter een gesprek krijgt!
Een FOK! primeur
Heb je tegen Sigmund gezegd dat hij Peter flink op moet fokken? "Kom in het reine met je innerlijke zelf, SLA JEROEN VOOR Z"N GLUIPERIGE BAKKES!"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:57 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Was FOK! Ook zo'n phpBB forum?
Kreeg trouwens anderhalf uur geleden telefoon van Robert Schulte. Ik had om 3 uur m'n exit-gesprek met hem (normaal gesproken om te kijken of je mentaal nog helemaal intact bent, in mijn geval om m'n ervaringen in de bunker te bespreken). Hij belde af omdat hij nu naar The Bunker onderweg is omdat Peter een gesprek krijgt!
Een FOK! primeur
Ja wat dan? ze zitten niet in een vakantie huisje hoor! ,beetje actie kan geen kwaat ,het zijn tog geen mietjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:01 schreef Disana het volgende:
Bah, wat staat Jeroen nu weer te bekonkelen met boven. Weer sigaretten voor 'een experimentje'. En de camera knikt ja.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:01 schreef Disana het volgende:
Bah, wat staat Jeroen nu weer te bekonkelen met boven. Weer sigaretten voor 'een experimentje'. En de camera knikt ja.
Jawel, Robert belde me vanmorgen dat ie jouw ging afbellen omdat Peter wellicht ging huilen en hij dan daarheen moest.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:59 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wist je ook dat ik vandaag m'n gesprek had? Nee toch?
Goed dat je het zegt want ik geloofde Bobby. Ik vind niet dat we hier andere fora zwart moeten maken... nou ja, ééntje misschien danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef Quinty. het volgende:
[..]
152 leden hebben ze dus iets meer dan 4
en dan niet mauwen als jeroen hem op een mes rijgtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je tegen Sigmund gezegd dat hij Peter flink op moet fokken? "Kom in het reine met je innerlijke zelf, SLA JEROEN VOOR Z"N GLUIPERIGE BAKKES!"
Ja, maar dat is geen fanmail, dat is Commentaar op de streamsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
Er mag best een berichtje door dat Peter een hullie en een hypocriet is met z'n konijn, nu denkt hij dat hij een goed statement maakt daarmee
Ik neem aan dat je dan niet selectief vegetarisch bent?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Onzin... ik eet al 25 jaar vegetarisch en heb nog nooit voor iemand willen bepalen wat ie wel of niet moet eten. Laat staan klaarmaken.
Ik denk dat 'men' moet uitkijken dat het niet de Jeroenshow wordt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:01 schreef Disana het volgende:
Ik vind niet dat Jeroen op deze manier in een uitzonderingspositie buiten de groep gezet moet worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:02 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja wat dan? ze zitten niet in een vakantie huisje hoor! ,beetje actie kan geen kwaat ,het zijn tog geen mietjes
Mooi he? Ik snap die anderen ook niet hoor die laten hem veels te veel zijn gang gaan. Zorg dat ie niet alleen is. Maar die zitten daar echt hun tijd uit volgens mij en spelen echt geen spel.quote:
Geintjes hou ik van. Dit is gewoon natrappen. Mag, prima, ook allemaal geoorloofd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een gebbetje, daar ben je niet echt voor in, hè? Dat mag ook, hoor.
Ik stem voor 2quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind niet dat we hier andere fora zwart moeten maken... nou ja, ééntje misschien dan
Hou toch op, andere fora zijn gewoon kutquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt want ik geloofde Bobby. Ik vind niet dat we hier andere fora zwart moeten maken... nou ja, ééntje misschien dan
Hebben jullie geen geheime codetaal afgesproken? Dat is wel een beetje amateuristisch!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:04 schreef Micha164 het volgende:
Ik vind het wel relaxt dat ze post mogen ontvangen.
Heb ik toch aan Marielin kunnen laten doorschemeren dat ze als 1e gerankeerd stond met de eliminatie. Wellicht dat ik nu meer creatief moet zijn om dergelijke info de bunker in te krijgen ;-)
ik knikte ook al jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:03 schreef lies1958 het volgende:
Jeroen heeft dus weer zijn geheime opdracht gewonnen en vraagt daar weer sigaretten voor die vannacht dan binnen moeten komen want dan heeft hij morgen weer een experimentje.
En de camera knikt ja.
Heeft iemand cijfers over het aantal FOK!kers?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef Quinty. het volgende:
[..]
152 leden hebben ze dus iets meer dan 4
Ik hoor dus niet op GP als ik achter de FOK!kers om op GP ga roddelen over Danny. Misschien is het leuk om die berichten even hier te pasten?quote:en daar gaat het niet om maar je kruipt hier in danny en iedereen om populair te zijn maar die kunnen heel goed voor zichzelf praten
ik hoop dat ze de posts daar lezen wat je over danny schreef daar en hoe smakelijk je kon lachen om negatieve berichten die over danny gingen
dat is achter de rug om bobby en dat kan je van gp niet zeggen
Klopt, mijn leven draait om het feit dat mensen mij lief vinden. Piep piep hallo!quote:het gaat me niet om gp vol of fok of weet ik wat voor forum het gaat er om dat je overal mee slijmt en aardig gevonden wilt worden
Ik zit thuis door een combinatie van factoren.quote:als ze volgens jou daar 4 leden hebben hoe kan het dan dat je nu dan thuis zit?
of hebben ze allemaal hun krachten gebundeld en heb je het misschien onderschat
niet iedereen trapt in jou gekruip
Het is popie jopie, niet opie jopie.quote:fok heeft een groot deel van de stemmers maar tot nu toe doen ze het wel eerlijk maar dat kan je van jou niet zeggen bobby
ik vind niet dat je andere foras erbij hoeft te halen om je gelijk te krijgen en opie jopie te gaan doen
je lult met iedereen mee
denk niet dat ,dat handig is om het hier te plaatsen !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:04 schreef Micha164 het volgende:
Heb ik toch aan Marielin kunnen laten doorschemeren dat ze als 1e gerankeerd stond met de eliminatie. Wellicht dat ik nu meer creatief moet zijn om dergelijke info de bunker in te krijgen ;-)
Nou dát vergeef ik 'm dan wel, een een mauwtje als zwanenzang.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dan niet mauwen als jeroen hem op een mes rijgt
LOLquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hou toch op, andere fora zijn gewoon kut![]()
Fok! ftw
He, niet alle fora over 1 kam scheren hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hou toch op, andere fora zijn gewoon kut![]()
Nee, zo ben ik niet... Vraag maar aan Quinty, ik wil iedereen te vriend houden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je tegen Sigmund gezegd dat hij Peter flink op moet fokken? "Kom in het reine met je innerlijke zelf, SLA JEROEN VOOR Z"N GLUIPERIGE BAKKES!"
Ja fijn... laat ze gewoon een maand aan de tafel hangen... vooral géén initiatief tonen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef lies1958 het volgende:
deze tussendoortjes met de regie komen bij mij toch niet over alsof de regie zich nergens mee zou bemoeien. Zij werken dus op deze manier in mijn ogen mee aan een plan van jeroen. Dat was toch niet het concept?
Jeroen heeft die peuken gewonnen met een opdracht dus dan zouden die gewoon via de orginele weg naar binnen moeten komen net zo als bij de andere opdrachten en niet stiekem midden in de nacht.
En het lijkt mij ook niet dat jeroen zelf zoveel sigaretten mee heeft genomen als persoonlijk item. Heb hem ook wel eens horen zeggen dat hij daarvan niets wist.
Maar dat samenwerken van regie en jeroen nu vind ik naar de andere niet kloppen. Gooi gewoon die sigaretten naar binnen nu op de gewone manier komt ook wel weer heibel van als dat de eventuele opzet is.
Op dit moment 793 die ingelogd zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Heeft iemand cijfers over het aantal FOK!kers?
Laat Peter ook maar bellen... heeft sigaretten nodig voor het spel... lekker de hele dag rook in Jeroens face blazen. Helaas het ontbreekt hem aan die creativiteit. En hij wet natuurlijk niet dat je items gewoon kan bestellen voor het spel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
En Cc, daar doel ik dus ook op. Hij wordt zo een verlengstuk van de redactie (Huub?) i.p.v. gelijkwaardig deelnemer aan het spel.
altijd nog beter dan de Peutershow..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat 'men' moet uitkijken dat het niet de Jeroenshow wordt.
meer dan 152quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:06 schreef BobbyRond het volgende:
Heeft iemand cijfers over het aantal FOK!kers?
Oeee, dat lijkt me leukquote:Ik hoor dus niet op GP als ik achter de FOK!kers om op GP ga roddelen over Danny. Misschien is het leuk om die berichten even hier te pasten?
Ik vind je eigenlijk maar een eikel hoorquote:Klopt, mijn leven draait om het feit dat mensen mij lief vinden. Piep piep hallo!
toekijkenquote:Ik zit thuis door een combinatie van factoren.
FOK!kers vonden mij irritant omdat ik zoveel praatte, zeker als ik lam was.
FOK!kers wilden mij eruit hebben zodat er meer ruzie zou ontstaan
Danny wilde Renate eruit en zou mij omhoog stemmen op het laatste moment (of wie er dan ook onderaan stond).
Dit kon niet meer omdat de site gehackt was rond 11 uur in de ochtend.
Toen de overlevers mochten kiezen tussen mij eruit of Renate, is iedereen van Renate naar mij geswitcht door het betoog van Peter.
Wat was de rol van GP hierin dan?
Ook weer waar... kun je Jeroen echter niet qualijk nemen, die probeert er uit te halen wat er in zit...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat 'men' moet uitkijken dat het niet de Jeroenshow wordt.
Eens. Na twee opdrachten is het wel weer 'leuk' geweest en tijd om ook Jeroen weer gewoon Overlever te laten zijn ipv dubbelspeler.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef Disana het volgende:
En Cc, daar doel ik dus ook op. Hij wordt zo een verlengstuk van de redactie (Huub?) i.p.v. gelijkwaardig deelnemer aan het spel.
Ik vind het voor Peter en de anderen pleiten dat ze er geen strategisch treiterspelletje van maken. En ik dacht dat de opzet ervan ook anders was dan ik nu zie gebeuren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Laat Peter ook maar bellen... heeft sigaretten nodig voor het spel... lekker de hele dag rook in Jeroens face blazen. Helaas het ontbreekt hem aan die creativiteit. En hij wet natuurlijk niet dat je items gewoon kan bestellen voor het spel.
ben ik voledig met je eensquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef lies1958 het volgende:
deze tussendoortjes met de regie komen bij mij toch niet over alsof de regie zich nergens mee zou bemoeien. Zij werken dus op deze manier in mijn ogen mee aan een plan van jeroen. Dat was toch niet het concept?
Jeroen heeft die peuken gewonnen met een opdracht dus dan zouden die gewoon via de orginele weg naar binnen moeten komen net zo als bij de andere opdrachten en niet stiekem midden in de nacht.
En het lijkt mij ook niet dat jeroen zelf zoveel sigaretten mee heeft genomen als persoonlijk item. Heb hem ook wel eens horen zeggen dat hij daarvan niets wist.
Maar dat samenwerken van regie en jeroen nu vind ik naar de andere niet kloppen. Gooi gewoon die sigaretten naar binnen nu op de gewone manier komt ook wel weer heibel van als dat de eventuele opzet is.
Ik wil helemaal geen show die draait om één van de Overlevers.quote:
Welke andere?quote:
Jeroen krijgt ze voor opdrachten die hij volbrengt, ook Marielin vraagt telkens sigaretten voor elke opdracht die ze wint, zoveel sigaretten heeft ook zij niet op haar lijst.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Laat Peter ook maar bellen... heeft sigaretten nodig voor het spel... lekker de hele dag rook in Jeroens face blazen. Helaas het ontbreekt hem aan die creativiteit. En hij wet natuurlijk niet dat je items gewoon kan bestellen voor het spel.
moet ze het alleen nog wel begrijpen .... tot nu heeft het haar alleen maar erg onzeker gemaakt..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:04 schreef Micha164 het volgende:
Het punt is wel een beetje dat Jeroen hierin geholpen wordt door de redactie. Achter de rug van de anderen om met camera's dealtjes maken, dat kan alleen als de redactie meer achter Jeroen dan de anderen (die wel oprecht spelen) staat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ook weer waar... kun je Jeroen echter niet qualijk nemen, die probeert er uit te halen wat er in zit...
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:12 schreef NrTH het volgende:
[..]
Jeroen krijgt ze voor opdrachten die hij volbrengt, ook Marielin vraagt telkens sigaretten voor elke opdracht die ze wint, zoveel sigaretten heeft ook zij niet op haar lijst.
Dus iedereen kan dat gewoon, echt niet alleen Jeroen.
Elinequote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:11 schreef BobbyRond het volgende:
Eline: Ik ga de vloer niet Renate-stylo schoonmaken
Buiten dat hij ONTMASKERD IS en dus geen geheime opdrachten meer zou moeten krijgen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Na twee opdrachten is het wel weer 'leuk' geweest en tijd om ook Jeroen weer gewoon Overlever te laten zijn ipv dubbelspeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |