Nou dát vergeef ik 'm dan wel, een een mauwtje als zwanenzang.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dan niet mauwen als jeroen hem op een mes rijgt
LOLquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hou toch op, andere fora zijn gewoon kut![]()
Fok! ftw
He, niet alle fora over 1 kam scheren hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hou toch op, andere fora zijn gewoon kut![]()
Nee, zo ben ik niet... Vraag maar aan Quinty, ik wil iedereen te vriend houden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je tegen Sigmund gezegd dat hij Peter flink op moet fokken? "Kom in het reine met je innerlijke zelf, SLA JEROEN VOOR Z"N GLUIPERIGE BAKKES!"
Ja fijn... laat ze gewoon een maand aan de tafel hangen... vooral géén initiatief tonen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef lies1958 het volgende:
deze tussendoortjes met de regie komen bij mij toch niet over alsof de regie zich nergens mee zou bemoeien. Zij werken dus op deze manier in mijn ogen mee aan een plan van jeroen. Dat was toch niet het concept?
Jeroen heeft die peuken gewonnen met een opdracht dus dan zouden die gewoon via de orginele weg naar binnen moeten komen net zo als bij de andere opdrachten en niet stiekem midden in de nacht.
En het lijkt mij ook niet dat jeroen zelf zoveel sigaretten mee heeft genomen als persoonlijk item. Heb hem ook wel eens horen zeggen dat hij daarvan niets wist.
Maar dat samenwerken van regie en jeroen nu vind ik naar de andere niet kloppen. Gooi gewoon die sigaretten naar binnen nu op de gewone manier komt ook wel weer heibel van als dat de eventuele opzet is.
Op dit moment 793 die ingelogd zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Heeft iemand cijfers over het aantal FOK!kers?
Laat Peter ook maar bellen... heeft sigaretten nodig voor het spel... lekker de hele dag rook in Jeroens face blazen. Helaas het ontbreekt hem aan die creativiteit. En hij wet natuurlijk niet dat je items gewoon kan bestellen voor het spel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
En Cc, daar doel ik dus ook op. Hij wordt zo een verlengstuk van de redactie (Huub?) i.p.v. gelijkwaardig deelnemer aan het spel.
altijd nog beter dan de Peutershow..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat 'men' moet uitkijken dat het niet de Jeroenshow wordt.
meer dan 152quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:06 schreef BobbyRond het volgende:
Heeft iemand cijfers over het aantal FOK!kers?
Oeee, dat lijkt me leukquote:Ik hoor dus niet op GP als ik achter de FOK!kers om op GP ga roddelen over Danny. Misschien is het leuk om die berichten even hier te pasten?
Ik vind je eigenlijk maar een eikel hoorquote:Klopt, mijn leven draait om het feit dat mensen mij lief vinden. Piep piep hallo!
toekijkenquote:Ik zit thuis door een combinatie van factoren.
FOK!kers vonden mij irritant omdat ik zoveel praatte, zeker als ik lam was.
FOK!kers wilden mij eruit hebben zodat er meer ruzie zou ontstaan
Danny wilde Renate eruit en zou mij omhoog stemmen op het laatste moment (of wie er dan ook onderaan stond).
Dit kon niet meer omdat de site gehackt was rond 11 uur in de ochtend.
Toen de overlevers mochten kiezen tussen mij eruit of Renate, is iedereen van Renate naar mij geswitcht door het betoog van Peter.
Wat was de rol van GP hierin dan?
Ook weer waar... kun je Jeroen echter niet qualijk nemen, die probeert er uit te halen wat er in zit...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat 'men' moet uitkijken dat het niet de Jeroenshow wordt.
Eens. Na twee opdrachten is het wel weer 'leuk' geweest en tijd om ook Jeroen weer gewoon Overlever te laten zijn ipv dubbelspeler.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef Disana het volgende:
En Cc, daar doel ik dus ook op. Hij wordt zo een verlengstuk van de redactie (Huub?) i.p.v. gelijkwaardig deelnemer aan het spel.
Ik vind het voor Peter en de anderen pleiten dat ze er geen strategisch treiterspelletje van maken. En ik dacht dat de opzet ervan ook anders was dan ik nu zie gebeuren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Laat Peter ook maar bellen... heeft sigaretten nodig voor het spel... lekker de hele dag rook in Jeroens face blazen. Helaas het ontbreekt hem aan die creativiteit. En hij wet natuurlijk niet dat je items gewoon kan bestellen voor het spel.
ben ik voledig met je eensquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef lies1958 het volgende:
deze tussendoortjes met de regie komen bij mij toch niet over alsof de regie zich nergens mee zou bemoeien. Zij werken dus op deze manier in mijn ogen mee aan een plan van jeroen. Dat was toch niet het concept?
Jeroen heeft die peuken gewonnen met een opdracht dus dan zouden die gewoon via de orginele weg naar binnen moeten komen net zo als bij de andere opdrachten en niet stiekem midden in de nacht.
En het lijkt mij ook niet dat jeroen zelf zoveel sigaretten mee heeft genomen als persoonlijk item. Heb hem ook wel eens horen zeggen dat hij daarvan niets wist.
Maar dat samenwerken van regie en jeroen nu vind ik naar de andere niet kloppen. Gooi gewoon die sigaretten naar binnen nu op de gewone manier komt ook wel weer heibel van als dat de eventuele opzet is.
Ik wil helemaal geen show die draait om één van de Overlevers.quote:
Welke andere?quote:
Jeroen krijgt ze voor opdrachten die hij volbrengt, ook Marielin vraagt telkens sigaretten voor elke opdracht die ze wint, zoveel sigaretten heeft ook zij niet op haar lijst.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Laat Peter ook maar bellen... heeft sigaretten nodig voor het spel... lekker de hele dag rook in Jeroens face blazen. Helaas het ontbreekt hem aan die creativiteit. En hij wet natuurlijk niet dat je items gewoon kan bestellen voor het spel.
moet ze het alleen nog wel begrijpen .... tot nu heeft het haar alleen maar erg onzeker gemaakt..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:04 schreef Micha164 het volgende:
Ik vind het wel relaxt dat ze post mogen ontvangen.
Heb ik toch aan Marielin kunnen laten doorschemeren dat ze als 1e gerankeerd stond met de eliminatie. Wellicht dat ik nu meer creatief moet zijn om dergelijke info de bunker in te krijgen ;-)
Het punt is wel een beetje dat Jeroen hierin geholpen wordt door de redactie. Achter de rug van de anderen om met camera's dealtjes maken, dat kan alleen als de redactie meer achter Jeroen dan de anderen (die wel oprecht spelen) staat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ook weer waar... kun je Jeroen echter niet qualijk nemen, die probeert er uit te halen wat er in zit...
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:12 schreef NrTH het volgende:
[..]
Jeroen krijgt ze voor opdrachten die hij volbrengt, ook Marielin vraagt telkens sigaretten voor elke opdracht die ze wint, zoveel sigaretten heeft ook zij niet op haar lijst.
Dus iedereen kan dat gewoon, echt niet alleen Jeroen.
Elinequote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:11 schreef BobbyRond het volgende:
Eline: Ik ga de vloer niet Renate-stylo schoonmaken
Buiten dat hij ONTMASKERD IS en dus geen geheime opdrachten meer zou moeten krijgen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Na twee opdrachten is het wel weer 'leuk' geweest en tijd om ook Jeroen weer gewoon Overlever te laten zijn ipv dubbelspeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |