Onzin... ik eet al 25 jaar vegetarisch en heb nog nooit voor iemand willen bepalen wat ie wel of niet moet eten. Laat staan klaarmaken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Heeft niets met sentiment van doen. Als je weigert een konijn te eten omdat je zo'n dierenvriend bent, moet je ook weigeren om een kip, koe of varken naar binnen te schuiven. Per slot van rekening zijn ook dat dieren.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
Er mag best een berichtje door dat Peter een hullie en een hypocriet is met z'n konijn, nu denkt hij dat hij een goed statement maakt daarmee
Fok! Zag er toen ongeveer net zo uit als nu. Veel users van toen, zijn er nu zelfs nog steedsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:57 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Was FOK! Ook zo'n phpBB forum?
Kreeg trouwens anderhalf uur geleden telefoon van Robert Schulte. Ik had om 3 uur m'n exit-gesprek met hem (normaal gesproken om te kijken of je mentaal nog helemaal intact bent, in mijn geval om m'n ervaringen in de bunker te bespreken). Hij belde af omdat hij nu naar The Bunker onderweg is omdat Peter een gesprek krijgt!
Een FOK! primeur
Heb je tegen Sigmund gezegd dat hij Peter flink op moet fokken? "Kom in het reine met je innerlijke zelf, SLA JEROEN VOOR Z"N GLUIPERIGE BAKKES!"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:57 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Was FOK! Ook zo'n phpBB forum?
Kreeg trouwens anderhalf uur geleden telefoon van Robert Schulte. Ik had om 3 uur m'n exit-gesprek met hem (normaal gesproken om te kijken of je mentaal nog helemaal intact bent, in mijn geval om m'n ervaringen in de bunker te bespreken). Hij belde af omdat hij nu naar The Bunker onderweg is omdat Peter een gesprek krijgt!
Een FOK! primeur
Ja wat dan? ze zitten niet in een vakantie huisje hoor! ,beetje actie kan geen kwaat ,het zijn tog geen mietjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:01 schreef Disana het volgende:
Bah, wat staat Jeroen nu weer te bekonkelen met boven. Weer sigaretten voor 'een experimentje'. En de camera knikt ja.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:01 schreef Disana het volgende:
Bah, wat staat Jeroen nu weer te bekonkelen met boven. Weer sigaretten voor 'een experimentje'. En de camera knikt ja.
Jawel, Robert belde me vanmorgen dat ie jouw ging afbellen omdat Peter wellicht ging huilen en hij dan daarheen moest.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:59 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wist je ook dat ik vandaag m'n gesprek had? Nee toch?
Goed dat je het zegt want ik geloofde Bobby. Ik vind niet dat we hier andere fora zwart moeten maken... nou ja, ééntje misschien danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef Quinty. het volgende:
[..]
152 leden hebben ze dus iets meer dan 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |