Hij maakt het nu inzet voor een challenge. Het is ook niet zijn slimheid, maar de zwakte van de redactie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat is toch slim, dit soort dingen gebeuren overal waar groepen functioneren met tekorten. (gevangenissen etc etc) En ik heb hem (nog) niets zien terugvragen , hij deelt ze gewoon uit.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Als Huub "bijna" zegt, dan is dat binnen nu en 2 uur.
Right, ze gaan eerst eten zekerquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij maakt het nu inzet voor een challenge. Het is ook niet zijn slimheid, maar de zwakte van de redactie.
Misschien heeft dit wel te maken met de aankondiging van '18' uurquote:
mis ik wat??? het was toch Quoten van een bericht, ik klik op die 2 blauwe haakjesquote:
Duurt dat bijna altijd zolang?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:39 schreef ditisHuub het volgende:
Bart gaat bijna naar binnen!
Bedankt!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:45 schreef Copycat het volgende:
Mijn boodschappen zijn binnen. Gooi Bart die bunker maar in.
quote:
Dacht je dat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:50 schreef blomst het volgende:
Wt vreemd, ze kregen toch al die boodschappen binnen die door de streamers werden gekozen????
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Danny het volgende:
en het is nu officieel de treitershow.
dag jeroen.
Zaterdag *maybe*quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Danny het volgende:
dag jeroen.
Misschien koop ik zelfs wel credits danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Jimbo het volgende:
als iedereen stemt dat ALLES weg moet, krijgen we echt leuke tv , en naakte elines
Maar nu heb jij er dusdanig veel credits tegenaan gegooid, dat het niet leuk is voor de rest om te stemmen. En aan Renate heb jij ook al onwijs veel geld besteed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef Danny het volgende:
Waar ik NIET tegen kan is als de redactie allerhande rare dingen bedenkt puur en alleen voor de kijkcijfers of puur en alleen voor hun eigen lolletje, of als de redactie de kijker wegzet als dom of onbelangrijk.
De actie om bobby eruit te stemmen ten gunste van Renate werkte prima merkte ik en ik besloot hetzelfde trucje toe te passen op jeroen. That's it.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef Danny het volgende:
Voor de duidelijkheid;
ik verlang niet dat we alles kunnen beslissen. Ik verlang dat ALS we kunnen beslissen dat we EERLIJKE keuzes krijgen en dat de gemaakte keuzes worden nageleefd. Ik verwacht dat de redactie een mediair is tussen stemmer/streamer en overlever en dat de door de redactie bedachte opdrachten eerlijk en onbevooroordeeld zijn. Ik verwacht dat de redactie niet opeigen houtje doelbewust mensen tegen elkaar op gaat zetten, mensen voortrekt ten opzichte van anderen etc.
Ik verwacht dat iedereen zijn eigen spel kan en mag spelen. Als jeroen uit eigen beweging een beetje wil stoken? Prima. Wil pim de hele dag stil zijn? Ga je gang.
Waar ik NIET tegen kan is als de redactie allerhande rare dingen bedenkt puur en alleen voor de kijkcijfers of puur en alleen voor hun eigen lolletje, of als de redactie de kijker wegzet als dom of onbelangrijk.
De actie om bobby eruit te stemmen ten gunste van Renate werkte prima merkte ik en ik besloot hetzelfde trucje toe te passen op jeroen. That's it.
Als ze het koud hebben mogen er geen bakjes water in de magnetron of op de kookplaat, deze hebben een andere functie. Als ze het koud hebben verzinnen ze maar iets fysieks om het warm te krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Disana het volgende:
---
Het ging zo snel dat ik vast iets heb gemist
Ik zeg... ik hou der vanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:52 schreef Copycat het volgende:
Eindelijk die harde hand. Me like harde handen.
Je zit in een bunker, als overlever. Niet in de ballenbak, als kleuter.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Danny het volgende:
dag jeroen.
danny de bunker uit zeg ik jequote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Danny het volgende:
dag jeroen.
Já, dit is tenminste het stevige werk, zweep er overquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:52 schreef Copycat het volgende:
Je zit in een bunker, als overlever. Niet in de ballenbak, als kleuter.
Thanks Disana... ik had slechts het tromgeroffel van een paar redactie leden gehoort en in een zucht en een scheet was het dus al gebeurd en het net gemist...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Disana het volgende:
18.46
De camera gaat op de trap. Bart komt binnen en wenst iedereen goedenavond. Men moet aan tafel gaan zitten.
Bart leest een mededeling voor. Bunker Fase II gaat nu in, de streamer wil dat jullie harder aangepakt gaan worden, sancties worden bepaald door de streamer. Er lopen 3 polls waarmee jullie leefomstandigheden voor de komende drie dagen worden bepaald. Alle kleding en persoonlijke items moeten op tafel komen en het voedsel wordt geinventariseerd. Het kan zijn dat de streamer zaken in wil nemen. Handen warmen is vanaf nu voorbij en persoonlijke gesprekken met boven zijn voorbij. Het wordt tijd dat jullie je gaan gedragen als overlevers.
Iedereen is er stil van.
---
Het ging zo snel dat ik vast iets heb gemist
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:52 schreef NrTH het volgende:
Persoonlijke items...
1 Alles the Bunker uit.
De helft the Bunker uit
Niets the Bunker uit.
Voedsel...
2 Alles the Bunker uit.
De helft the Bunker uit.
Niets the Bunker uit
Kleding...
3 Alles the Bunker uit.
De helft the Bunker uit.
Niets the Bunker uit
Eerst zienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:53 schreef tjeez3 het volgende:
briljant bedacht , heerlijk toch, hier worden ze allemaal even hard mee gepakt!!!
zelfs je eerder gegeven stemmen zijn nu geen drol meer waard.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een gelul. De huidige stand inventariseren en geen rekening houden met de "gewonnen" items volgens eerdere opdrachten. Dit slaat toch nergens op !
Het snoep.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:54 schreef Danny het volgende:
[..]
zelfs je eerder gegeven stemmen zijn nu geen drol meer waard.
Waar blijft bv de biefstuk voor Marielin? De snoep voor Marielin?
Ja Kut he zinloos stemmen.So irriquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja tog ,wat dan ze zitten niet in een vakantie huisje ofzoquote:
Zet ik erbij, dankjewel!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als ze het koud hebben mogen er geen bakjes water in de magnetron of op de kookplaat, deze hebben een andere functie. Als ze het koud hebben verzinnen ze maar iets fysieks om het warm te krijgen
Mee eens, ik ben met een glimlach naar buiten gelopen, omdat ik eruit ben gewerkt door de streamers en door de bewoners. Het is een spel dus daar kan iedereen 'slachtoffer' van worden. Ook Jeroen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef Danny het volgende:
Voor de duidelijkheid;
ik verlang niet dat we alles kunnen beslissen. Ik verlang dat ALS we kunnen beslissen dat we EERLIJKE keuzes krijgen en dat de gemaakte keuzes worden nageleefd. Ik verwacht dat de redactie een mediair is tussen stemmer/streamer en overlever en dat de door de redactie bedachte opdrachten eerlijk en onbevooroordeeld zijn. Ik verwacht dat de redactie niet opeigen houtje doelbewust mensen tegen elkaar op gaat zetten, mensen voortrekt ten opzichte van anderen etc.
Ik verwacht dat iedereen zijn eigen spel kan en mag spelen. Als jeroen uit eigen beweging een beetje wil stoken? Prima. Wil pim de hele dag stil zijn? Ga je gang.
Juist. Huub voorspelde een hele leuke actie, maar het is in feite een grove belediging voor iedereen die stemmen (=credits) heeft gespendeerd. Een belediging voor iedereen die tot nu toe heeft meegedaan !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:54 schreef Danny het volgende:
[..]
die worden er absoluut ingedaan! niet zo snel concluderen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:54 schreef Danny het volgende:
[..]
En terecht !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zet ik erbij, dankjewel!
Moet je die polls zien, iedereen kiest voor Alles
die krijgt ze niet, da's dan toch wel weer een positief puntje aan dit verhaalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:54 schreef Danny het volgende:
[..]
en de crew ookquote:
Doe geen moeite, vind het prima zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
die worden er absoluut ingedaan! niet zo snel concluderen!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:57 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mee eens, ik ben met een glimlach naar buiten gelopen, omdat ik eruit ben gewerkt door de streamers en door de bewoners. Het is een spel dus daar kan iedereen 'slachtoffer' van worden. Ook Jeroen.
Bij waren het een mannetje of 20 die mij de min in stemden, bij Jeroen is het hoofdzakelijk Danny... Ik zie het punt niet, al vind ik het niet slim om Jeroen eruit te stemmen, omdat TBO dan doodvalt voor m'n gevoel.
Welke stemmen... die staan er nog steeds toch....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:54 schreef Danny het volgende:
[..]
achy daar is danny meer dan bekend mee !quote:
Ok, je leeftijd doet er nu echt niet meer toe. Ik hou van jequote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:52 schreef Copycat het volgende:
dat laatste hoeft voor mij niet zo nodigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Jimbo het volgende:
als iedereen stemt dat ALLES weg moet, krijgen we echt leuke tv , en naakte elines
alles dus ook de camara s ?quote:
Danny's moodswings kennende stemt ie Jeroen morgen weer naar no1.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:57 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mee eens, ik ben met een glimlach naar buiten gelopen, omdat ik eruit ben gewerkt door de streamers en door de bewoners. Het is een spel dus daar kan iedereen 'slachtoffer' van worden. Ook Jeroen.
Bij waren het een mannetje of 20 die mij de min in stemden, bij Jeroen is het hoofdzakelijk Danny... Ik zie het punt niet, al vind ik het niet slim om Jeroen eruit te stemmen, omdat TBO dan doodvalt voor m'n gevoel.
dit is gewoon een pissige reactie van de redactie op kritiek.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
die worden er absoluut ingedaan! niet zo snel concluderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |