Ja ik geloof het welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Mag je je spullen nu wel of niet delen??
Nee, hij vulde z'n ene pakje aan met het andere pakje, de rest denkt nog steeds dat hij maar 1 pakje heeft ipv 2.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens mij iemand anders zn peuken in zn pakje doen en vervolgens aanbieden
Hij loopt gewoon 'mooi weer' te spelen door de zwakte van de redactie. Nu volgt zelfs zijn chantage, hij maakt de sigaretten de inzet voor een challenge.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Tot nu toe deelt hij ze gewoon uit.
En speltechnisch heeft hij groot gelijk.
Nee hoor, hij vult zijn bijna lege pakje met het volle pakje dat hij vanmiddag kreeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij jat gewoon van anderenhadden ze t ook maar niet moeten laten slingeren
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Robbert : "Als iemand nog een gesprek wil, dan kan dat ...."
Een uurtje-factuurtje-type dus !
zo mooiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nee, hij vulde z'n ene pakje aan met het andere pakje, de rest denkt nog steeds dat hij maar 1 pakje heeft ipv 2.
met die lochica word jij Reohamrawsquote:
Dat is toch slim, dit soort dingen gebeuren overal waar groepen functioneren met tekorten. (gevangenissen etc etc) En ik heb hem (nog) niets zien terugvragen , hij deelt ze gewoon uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij loopt gewoon 'mooi weer' te spelen door de zwakte van de redactie. Nu volgt zelfs zijn chantage, hij maakt de sigaretten de inzet voor een challenge.
* JediMasterLucia wacht afquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:39 schreef ditisHuub het volgende:
Bart gaat bijna naar binnen!
- Eline en Amber-fan onder je nickquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat ik lesbisch zou zijn?
De gluiperd,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nee hoor, hij vult zijn bijna lege pakje met het volle pakje dat hij vanmiddag kreeg.
is ze ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
- Eline en Amber-fan onder je nick
- Je continue comments over de dames
- Volgens mij heb ik er al eerder mensen over gehoord
Als Huub "bijna" zegt, dan is dat binnen nu en 2 uur.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Aardig, maar jouw voorspellingen zijn niet echt betrouwbaar ........
Hij maakt het nu inzet voor een challenge. Het is ook niet zijn slimheid, maar de zwakte van de redactie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat is toch slim, dit soort dingen gebeuren overal waar groepen functioneren met tekorten. (gevangenissen etc etc) En ik heb hem (nog) niets zien terugvragen , hij deelt ze gewoon uit.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Als Huub "bijna" zegt, dan is dat binnen nu en 2 uur.
Right, ze gaan eerst eten zekerquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij maakt het nu inzet voor een challenge. Het is ook niet zijn slimheid, maar de zwakte van de redactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |