waarom zijn het ALTIJD vrouwen die dat zeggen ?quote:
dat dus, en en en susi we zijn het teveel eens, dat is stomquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Welke rest ? Als je mijn posts doorleest zul je merken dat ik mij ook in die mening kan vinden.
Dat is voor jou puur eigenbelang...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ik snap je wel ,maar ik snap je niet.......snap je?deze stemronde laten voor wat het is ,maar in de volgende stemronde veranderingen doorvoeren dat je niet meer dit soort vreemde actie's krijgt.en tja tuurlijk moeten mensen op jeroen stemmen,de kas moet weer gespekt worden.....en weet je ik kan het me van de redactie nog voorstellen ook.geld moet rollen,maar er moet ook binnenkomen.zelfstandig zeg maar dus de nodige ervaring.
t komt eind october, MET jimbo erinquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zit niet in de organisatie, maar zou m'n geld er wel op durven zetten ja.
Zolang het aantal stemmers onder de 5000 zit (gok dat het nu rond de 200 zitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Snappen is één....
Nu nog een betere oplossing die eerlijk is én opbrengsten genereert!
( Dat laatste word namelijk nog weleens vergeten bij alle goede ideeën)
Dan breekt hij maar af hoor, we zitten te wachten jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zit Bart nog te poepen of wat is er aan de hand
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Welke rest ? Als je mijn posts doorleest zul je merken dat ik mij ook in die mening kan vinden.
Net werkte het gewoon ook niet lekker hoor, als er een quote binnen je quote stond ging hij flippen ;xquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:32 schreef swarmahoer het volgende:
wil degene die moeite heeft met de quoteknop/splitknop ff nakijken hoe t werkt, dank u
Ik doelde met name op JEROENquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:32 schreef bunkerman het volgende:
ach ja lekkersimpel..........ik heb niets met die gozer vind het een freak ,maar deze freak maakt wel het programma ...........zoals huub DGK op de kaart heeft gezet.zonder huub zou dgk geen s6 geworden zijn.maar goed ik stop met deze discussie ,want ik weet haast wel zeker dat de redactie hier zelf ook wel achterkomt dat met deze manier van stemmen je het proggie verkloot.
Ja ik ook ,echt zwaar irri ,doe dan lekker niet mee met dit spelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:33 schreef Toverheks het volgende:
tering en weer over die sigaretten, wordt er wel moe van hoor.
cc is nog niet thuis, momentje geduld dus nogquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zit Bart nog te poepen of wat is er aan de hand
Marilyn is gewoon egoistisch eerst 7 pakjes van Peter meeroken en dan nu niet sigaretten kiezen nu Peter het nodig heeftquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef Jacquelineh het volgende:
peter toch nu is het oneerlijk als marielin bijvb creme voor gezicht zou kiezen ipv sigaretten
Waar maak je uit op dat ik lesbisch zou zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:28 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jij bent echt de jehova onder de lesbische vrouwen he?
Aha oke dat is hetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
cc is nog niet thuis, momentje geduld dus nog
nee, en een tip, zet je foon uit kan je ook niks missenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef Laysa het volgende:
is '' het ''beloofde van huub al geweest???? ik zat aan de foon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |