En Marielin zat nog zo op te scheppen dat ze wel een dagje zonder zou doen als het moest vanmiddag.. en nu is het alweer nag nag nag sigaretten nag nag nag peuken nag nag nag niet eerlijk nag nagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja ik ook ,echt zwaar irri ,doe dan lekker niet mee met dit spel
nou dus datquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:35 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Marilyn is gewoon egoistisch eerst 7 pakjes van Peter meeroken en dan nu niet sigaretten kiezen nu Peter het nodig heeft
ja maar......quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, en een tip, zet je foon uit kan je ook niks missen![]()
Je loopt er mee te koop.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat ik lesbisch zou zijn?
Met Idols en de kooi kon je niet zien hoeveel er gestemd werd,dus daar kan het ook wel bij gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Met de meeste fans hoort ook te winnen, maar met het meeste geld niet.
Bij een Idols heb je ook dat er mensen vaker stemmen, maar doordat er daar heel veel mensen zijn die stemmen valt dat in het niet.
Hier stemmen niet zo veel mensen, als 1 iemand dan veel geld heeft heeft het voor de rest geen nut meer om te gaan stemmen, dus wint niet degene met de meeste fans/die het het beste doet, maar de gene die (in dit geval) Danny eruit wil hebben/wil dat wint.
Ja echt, ik irriteer me er mateloos aan, lijkt wel of ze geen ander onderwerp hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja ik ook ,echt zwaar irri ,doe dan lekker niet mee met dit spel
eerst horen we twee jaar over lieke..quote:
Tot nu toe deelt hij ze gewoon uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zien jullie ook dat die kale aasgier met z'n pakje sigaretten loopt te paraderen ..... Wat een creep !
En was dat nu om marielin te zieken??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:37 schreef Jimbo het volgende:
dat lachje
en iemand zn eigen peuken aanbieden
Zal allemaal wel, er gaat niets gebeurenquote:
't Komt ook wel door de omgeving waar ze in zitten, dan grijp je eerder naar zulke middelen dan als je lekker rustig thuis in 't zonnetje zit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:36 schreef NrTH het volgende:
[..]
En Marielin zat nog zo op te scheppen dat ze wel een dagje zonder zou doen als het moest vanmiddag.. en nu is het alweer nag nag nag sigaretten nag nag nag peuken nag nag nag niet eerlijk nag nag
gooit je haren losquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:38 schreef wicky. het volgende:
Ja lekker... gooi je haar los boven het eten
ik denk tquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:38 schreef blomst het volgende:
[..]
En was dat nu om marielin te zieken??
Die bied hij geen sigaret aan.
Nee niks Ja maar, dan moet ik je weer helemaal bij kleppen en dat moet ook via de foonquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:38 schreef wicky. het volgende:
Ja lekker... gooi je haar los boven het eten
volgens mij iemand anders zn peuken in zn pakje doen en vervolgens aanbiedenquote:
quote:
werd tijd.quote:
quote:
hij jat gewoon van anderenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens mij iemand anders zn peuken in zn pakje doen en vervolgens aanbieden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |