Hij was zelf net zo out als Amber. Het is dat zijn lichaam nog functioneerde. Verder heeft Amber zich eroverheen gezet en maakt ze er geen punt van verder. Ik zie niet in wie de kijker dan wel niet denkt dat hij is door erover door te drammen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:00 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Hoop ook dat er even met jeroen gesproken wordt over wat amber in haar mail bedoelde.
Een taak voor bart misschien? En het hem dan zelf in de groep laten vertellen. Wie weet blijft hij dan in het vervolg met zijn dronken kop van vrouwen af die knock out zijn.
Maar dit pas op de terugweg vertellen door bart.
quote:
Valt wel mee hoor.. op één been en met 2 vingers in ze neus..quote:Op maandag 11 mei 2009 11:08 schreef Chanel5 het volgende:
Hij probeert, door te staan, wakker te blijven maar je ziet zijn knieën knikken, die heeft het erg zwaar
Dat been zie ik maar die vingers in zijn neus?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.. op één been en met 2 vingers in ze neus..![]()
[ afbeelding ]
faal-roepers roepersquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.. op één been en met 2 vingers in ze neus..![]()
[ afbeelding ]
ik zou liever wat vingers in de dames zien verdwijnen dan in pim zn neusquote:Op maandag 11 mei 2009 11:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat been zie ik maar die vingers in zijn neus?
Hmm, na zo lang wakker zijn en niet al te veel eten? Lijkt me niet het spektakel waar we op zitten te wachten.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:10 schreef D. het volgende:
Ze hadden eigenlijk die XTC weleens mogen verstrekken
heeft zo ook veel aanquote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef Marrije het volgende:
Deze was eerder.
Eline kán niet meer, ze heeft 2 dooie tenen en het is ijskoud in de toko.
Ze wil gaan fietsen.
did ya miss mequote:
goed voor op zn cvquote:Op maandag 11 mei 2009 11:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er is een kant en klare: OP voor COS!
ff copy/paste en klaar!
Het overgrote deel van aangerande vrouwen doet geen aangifte en wil het er verder niet over hebben/er verder een punt van maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:07 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij was zelf net zo out als Amber. Het is dat zijn lichaam nog functioneerde. Verder heeft Amber zich eroverheen gezet en maakt ze er geen punt van verder. Ik zie niet in wie de kijker dan wel niet denkt dat hij is door erover door te drammen.
En wat betreft dat vertellen in de groep; het is geen knuffelclub.
Dat helpt ze wel de dag doorquote:Op maandag 11 mei 2009 11:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, na zo lang wakker zijn en niet al te veel eten? Lijkt me niet het spektakel waar we op zitten te wachten.
Why Soo Sériousss....quote:Op maandag 11 mei 2009 11:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat been zie ik maar die vingers in zijn neus?
snel hopenlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 11:12 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het niet slapen de mensjes in de bunker echt gaat opbreken, en er bijvoorbeeld kleine ruzietjes ontstaan vanwege het gekelderde humeur.
fail!quote:
Ja nou, daar is ook moeite voor gedaan, toch?quote:
dat kan ie zelf ook bedenken, word een beetje moe van zijn lakse houding..quote:Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef evaxsis het volgende:
ojee gevaarlijk Pim is gaan zitten die houdt het niet lang vol meert. ik zeg een koude douche voor Pim dan maar
Nou goed dan,quote:Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dat helpt ze wel de dag door
En spektakel is relatief hoor, ze worden wat vrolijker een actiever. Kan geen kwaad
quote:
geloof me, DAAR kan je ook hard onder in slaap vallenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef evaxsis het volgende:
ojee gevaarlijk Pim is gaan zitten die houdt het niet lang vol meert. ik zeg een koude douche voor Pim dan maar
Omdat niet bewezen is dat ze daadwerkelijk sliep, noch bewezen is dat ze het erg vond, noch bewezen is dat ze ermee zit. Je kunt nu die gozer wel helemaal zwart maken, maar zolang je niet weet of hij haar daadwerkelijk heeft aangerand is het gewoon smaad en laster en kun je zelfs aangeklaagd worden als je dergelijke dingen roept.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef NrTH het volgende:
[..]
Het overgrote deel van aangerande vrouwen doet geen aangifte en wil het er verder niet over hebben/er verder een punt van maken.
Dit komt puur uit schaamte, waarom zouden wij iemand moeten laten lopen omdat het slachtoffer het niet durft uit te spreken?
Ik denk dat de redactie het niet aandurft.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou goed dan,pilletjes all around.
Poll?
ik kon het eerst nog wel verdragen hoe Pim zich opstelt maar dat begint bij mij toch ook in een snel tempo nu af te brokkelenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat kan ie zelf ook bedenken, word een beetje moe van zijn lakse houding..
er is ook niet bewezen te zien dat ze echt geneukt hebben toch :S hij lag een beetje te knuffelen met dr...carequote:Op maandag 11 mei 2009 11:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Omdat niet bewezen is dat ze daadwerkelijk sliep, noch bewezen is dat ze het erg vond, noch bewezen is dat ze ermee zit. Je kunt nu die gozer wel helemaal zwart maken, maar zolang je niet weet of hij haar daadwerkelijk heeft aangerand is het gewoon smaad en laster en kun je zelfs aangeklaagd worden als je dergelijke dingen roept.
En nu dus erover ophouden.
yepquote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef Chanel5 het volgende:
Is de condoomopblaasopdracht gelukt?
Hihi, je doet een Elientjequote:Op maandag 11 mei 2009 11:12 schreef Maanvis het volgende:
mensjes, ruzietjes.
Nee dat is niet waar, en had je daardoor een lekkage bij de buren veroorzaakt.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geloof me, DAAR kan je ook hard onder in slaap vallen![]()
ik heb ooit geslapen op t doucheputje en vervolgens heel t huis blank gezet![]()
die hebben ze gisteravond weer teruggekregenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef NrTH het volgende:
Hebben ze hun "gejatte" spulletjes al terug gekregen trouwens?
Ik denk ook dat het eigenlijk niet kan maar het zou toch wel grappig zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat de redactie het niet aandurft.
XTC stond nl. op het boodschappenlijstje en is door de kijkers in grote hoeveelheden aangeschaft, maar vooralsnog heb ik nog niets de bunker in zien gaan
Lees dan haar welkoms topic even daar schrijft ze zelf heel erg duidelijk dat ze sliepquote:Op maandag 11 mei 2009 11:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Omdat niet bewezen is dat ze daadwerkelijk sliep, noch bewezen is dat ze het erg vond, noch bewezen is dat ze ermee zit. Je kunt nu die gozer wel helemaal zwart maken, maar zolang je niet weet of hij haar daadwerkelijk heeft aangerand is het gewoon smaad en laster en kun je zelfs aangeklaagd worden als je dergelijke dingen roept.
En nu dus erover ophouden.
Het houd je wel wakker!!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef Jimbo het volgende:
teringik heb net een scheet hier op kantoor gelaten
ding hangt nu al zn 10 min in de lucht
fuck dat meurt
hihi jimbo is een puber![]()
![]()
jaquote:Op maandag 11 mei 2009 11:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, en had je daardoor een lekkage bij de buren veroorzaakt.
soort mosterd gasquote:
jammerquote:Op maandag 11 mei 2009 11:22 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
die hebben ze gisteravond weer teruggekregen
Goed dat je het zei, declaratie vwb London is ook ingevuldquote:
Daar heeft Marielin dan ook hard genoeg voor gezeurd, pfff ze had kunnen weten dat het een onderdeel van een opdracht was dus heeft zij zich flink in de kaart laten kijken.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:22 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
die hebben ze gisteravond weer teruggekregen
en dat is GEEN bewijs. en nogmaals; als je dergelijke dingen over jeroen roept ben je dus gewoon strafbaar. Hou er dus over op want aangezien ik verantwoordelijk gehouden kan worden zal ik uiteindelijk moeten overgaan tot bannen. Voor een soortgelijk iets, namelijk het iemand valselijk beschuldigen van pedofilie, is Yvonne van Hertum volledig terecht veroordeeld tot 4 maanden cel waarvan 2 maanden voorwaardelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:22 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Lees dan haar welkoms topic even daar schrijft ze zelf heel erg duidelijk dat ze sliep
hahaha dus jij werd wakker de deurbel in je naakie...ow heb nu het beeld op mijn netvliesquote:
nou ze waren niet thuisquote:Op maandag 11 mei 2009 11:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha dus jij werd wakker de deurbel in je naakie...ow heb nu het beeld op mijn netvlies![]()
de ogen van Pim staan nu helemaal alle kanten op
wut ?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:29 schreef Pek het volgende:
Kom op mensen, stem even op nagels lakken, om het gekloot met sigarettten te stoppen![]()
Kliederen met een stift was toen ik 5 was al niet leuk meer
Broek dicht naaien is kloten met andermans eigendommen
Nagels lakken dus.
Neuh, aanpakken die junkiesquote:Op maandag 11 mei 2009 11:29 schreef Pek het volgende:
Kom op mensen, stem even op nagels lakken, om het gekloot met sigarettten te stoppen![]()
Kliederen met een stift was toen ik 5 was al niet leuk meer
Broek dicht naaien is kloten met andermans eigendommen
Nagels lakken dus.
Zijn ze ook nog een beetje actief of hangen ze enkel?quote:
Ow, da's een andere Yvonnequote:Op maandag 11 mei 2009 11:26 schreef Danny het volgende:
[..]
en dat is GEEN bewijs. en nogmaals; als je dergelijke dingen over jeroen roept ben je dus gewoon strafbaar. Hou er dus over op want aangezien ik verantwoordelijk gehouden kan worden zal ik uiteindelijk moeten overgaan tot bannen. Voor een soortgelijk iets, namelijk het iemand valselijk beschuldigen van pedofilie, is Yvonne van Hertum volledig terecht veroordeeld tot 4 maanden cel waarvan 2 maanden voorwaardelijk.
Met klem dus het verzoek er alsnog over op de houden.
hangen en proberen te lachenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn ze ook nog een beetje actief of hangen ze enkel?
te langquote:Op maandag 11 mei 2009 11:37 schreef Spooky4u het volgende:
Hoelang zit er steeds tussen de lichten aan en uit?
Van mij ook, erg saai zo.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:36 schreef Danny het volgende:
van mij mag het licht daar wel weer aan eigenlijk...
Daar worden ze misschien wel weer een beetje actiever van idd.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:36 schreef Danny het volgende:
van mij mag het licht daar wel weer aan eigenlijk...
ze allemaal niet actief dus warempel valt er straks èèn in slaapquote:Op maandag 11 mei 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn ze ook nog een beetje actief of hangen ze enkel?
ik heb gewoon streams hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij is er niets op de streams, heb ik het mis?
een stel zombies en een konijn, denk ikquote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Maanvis het volgende:
Er gebeurt weinig, maar er is wel beeldquote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ze zijn allemaal niet actief dus warempel valt er straks èèn in slaap
dat dsquote:
knijnquote:Op maandag 11 mei 2009 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
een stel zombies en een konijn, denk ik
Ik voel weer een Ernst en Bobbie liedje opkomenquote:
crematie was het toch?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:39 schreef mazaru het volgende:
Hoe laat gaat Jeroen naar die begrafenis?
Ik doelde eerder op het gebrek aan activiteit der menschenquote:
Da's best een bekentenisquote:Op maandag 11 mei 2009 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel weer een Ernst en Bobbie liedje opkomen
Zou ook kunnen. Ik ben nog van de oude stempelquote:
Bikkeltje blijft lachenquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:40 schreef Spooky4u het volgende:
Kan Jochem Meyers Wakker Worden er niet keihard ingegooid worden?
ik zou wel gaan trekken als ik zo lang zou moeten wakker blijven :" :'')quote:Op maandag 11 mei 2009 11:40 schreef Toverheks het volgende:
heb best meelij met die gasten, ik zou het niet trekken zolang wakker te blijven, ik zou stanend in slaap vallen
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zou wel gaan trekken als ik zo lang zou moeten wakker blijven :" :'')
Die zit straks natuurlijk in de auto en dat is link, je dommelt zo weg dan.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:44 schreef D. het volgende:
ik denk dat de lichten uit hen zelfs helpt. Al die lampen is ook zwaar aan de ogen.
Jeroen gaat dadelijk de zon in, dus die krijgt het helemaal zwaar
nooit gekekenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel weer een Ernst en Bobbie liedje opkomen
Jezelf of je medebewoners?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En dan meteen in slaap vallenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja. Bunker Bob heeft 'm helemaal uitgeschreven in COS159, dacht ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:51 schreef Stefan het volgende:
Vannacht had iemand over een e-mail die Amber na haar exit aan de bewoners mocht sturen en waarin ze het over Jeroen had. Klopt dat?
Die email staat gequote in een post door Bobby in één der nachterlijke commentaren op de streams.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:51 schreef Stefan het volgende:
Vannacht had iemand over een e-mail die Amber na haar exit aan de bewoners mocht sturen en waarin ze het over Jeroen had. Klopt dat?
mezelfquote:
Met dank aan Bob de Bunkerquote:Bericht van Amber (verstuurd op 10 mei rond 18.00):
Hey lieverds!
Wat is het heerlijk om weer thuis te zijn! Toen ik gisteravond boven kwam, was Bobby er ook, leuk om hem weer te zien.
Verder was het echt leuk om jullie van boven te volgen. Meiden, wat een schande dat jullie niet eens een beetje pannenkoeken kunnen bakken. Hahaha, Eline, dat zout! Ik lag helemaal in een deuk!
Oh ja, Eline, ik heb je zus en hondje nog gezien. Wat een schatje!
Ik ben gisteravond toen ik thuiskwam om een uur of drie nog ff snel de stad in gedoken en heb heerlijk al mijn vrienden weer kunnen zien. Ben echt heel blij dat ik eruit ben gegaan en niet een van jullie.
Blijf allemaal goed je best doen en de 32 uur zonder slaap kunnen jullie. Jullie staan ook echt al weer de hele dag op achtergrond.
Peter: Foei! Beetje zoenen met Eline terwijl je een vriendinnetje hebt. Verder heb ik ontzettend van je genoten.
Jeroen: Ik heb beelden van het feestje teruggezien en jij hebt je echt misdragen!
Pim: Trek je mond een beetje meer open. Op de streams lijk je nog wel stiller, maar ook lief hoor!
Eline: Je bent een lieverd! Op FOK! heb je een leuke bijnaam, Calimero.
Marielin: Wijf, je gaat winnen! Blijf lekker je stoere zelf. Micha heeft me al een berichtje op Hyves gestuurd.
Verder jongens, blijf sterk. Het gaat namelijk met de dag heftiger en zwaarder worden. Er is superveel op jullie gestemd en jullie hebben allemaal een hoop fans.
Ik zie jullie allemaal hoop ik tijdens de finale.
Ik stuur jullie snel weer een mail.
Dikke kus,
Ex-bunker Amber
P.S. De tieten en naakt-caps staan al overal!
Hier staat hij:quote:Op maandag 11 mei 2009 11:51 schreef Stefan het volgende:
bunker bobquote:Op maandag 11 mei 2009 11:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja. Bunker Bob heeft 'm helemaal uitgeschreven in COS159, dacht ik.
Dat is niet de bedoeling. Ongeacht de omstandigheden zit ook Jeroen nog in het spel.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:50 schreef Toverheks het volgende:
misschien laten ze jeroen ff in de auto zjn ogen dicht doen
naakt capsquote:
lientje mag meedoenquote:
al zal het niet de bedoeling wezen, in een auto (weet niet of hij ver moet rijden) dommel je nog sneller in, en hij staat straks toch in een aula etc. vind k erg heftig allemaal, dus van mij mag hij best 10 min zijn ogen dicht doen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling. Ongeacht de omstandigheden zit ook Jeroen nog in het spel.
Bart zegt net dat Jeroen niet inslaap mag vallen in de auto want anders is de opdracht mislukt. Ik had gehoopt dat hij wel even mocht slapen voor deze zware dag want als je zo moe bent worden de emoties versterktquote:Op maandag 11 mei 2009 11:50 schreef Toverheks het volgende:
misschien laten ze jeroen ff in de auto zjn ogen dicht doen, zal ik ze niet eens kwalijk nemen want hij krijgt toch een emotionelen middag.
gelijk de associatie dat ze kan strijken omdat ze een vrouw isquote:
en dat is maar goed ookquote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef beequeen het volgende:
Bart zegt heel duidelijk dat Jeroen niet mag slapen in de auto. Als hij in slaapt valt is het einde oefening.
ja ik hoorde het, gelukkig sta ik niet in de schoenen van Bart, ik heb best een beetje medelijden met Jeroen zware middag gaat ie tegemoetquote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef beequeen het volgende:
Bart zegt heel duidelijk dat Jeroen niet mag slapen in de auto. Als hij in slaapt valt is het einde oefening.
Nee, iedereen moet wakker blijven, dat is logisch.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bart zegt net dat Jeroen niet inslaap mag vallen in de auto want anders is de opdracht mislukt. Ik had gehoopt dat hij wel even mocht slapen voor deze zware dag want als je zo moe bent worden de emoties versterkt
Mogen ze dan om 20.00 uur gaan slapen?quote:Maandag 11 mei, 9.30 uur
Lange nacht ...
De Overlevers beginnen het nu toch echt wel heel zwaar te krijgen met de weekuitdaging. De vermoeidheid begint zijn tol te eisen. Sinds gisterochtend 8:00 uur zijn Peter, Pim, Eline, Marielin en Jeroen al wakker. Jeroen is erg met de uitvaart van zijn vriend bezig maar 'moet de knop nog even omzetten', zoals hij zelf zegt.
Peter's lijf probeert met man en macht de uitputtingsslag te winnen. Pim zit af en toe wat te knikkebollen maar lijkt er verder zonder al te veel moeite doorheen te komen. Omdat alle bewoners wel wat extra voedingsstoffen nodig hadden zijn er gedurende de nacht wat extra's naar The Bunker gegaan. Extra vitaminen, koolhydraten en zo verder. Maar dan nog, houden de Overlevers het vol om tot 20:00 uur vanavond wakker te blijven?
Jeroen wil zijn geheime warme douche nemen, maar hoe doet hij dit zonder de dat andere Overlevers dat doorhebben?
En voor wie het zich afvraagt, met het konijn gaat het uitstekend.
Bart gaat ook mee om dat in de gaten te houden. En ja, het is allemaal heftig, maar toch gaat het spel door.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef Toverheks het volgende:
al zal het niet de bedoeling wezen, in een auto (weet niet of hij ver moet rijden) dommel je nog sneller in, en hij staat straks toch in een aula etc. vind k erg heftig allemaal, dus van mij mag hij best 10 min zijn ogen dicht doen.
Dat is jouw gedachte.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gelijk de associatie dat ze kan strijken omdat ze een vrouw is
Nee. Ik heb de faciliteiten geleverd.quote:
vreemdquote:Op maandag 11 mei 2009 12:03 schreef beequeen het volgende:
Van de TBO site.
[..]
Mogen ze dan om 20.00 uur gaan slapen?
die heeft zich net even bijgeplamuurd hequote:Op maandag 11 mei 2009 12:03 schreef Pek het volgende:
Ja, Marielin, je ziet eruit als een verlopen crackhoer![]()
Eline ziet er nog onwaarschijnlijk fris uit, trouwens.
nee joh, om acht uur is er gewoon een dagduel natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
vreemd
Dan kunnen wij ook op tijd naar bed vanavond
Ik denk dat Bart hem hier wel doorheen sleept, maar zwaar is het zeker.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:02 schreef Toverheks het volgende:
ja ik hoorde het, gelukkig sta ik niet in de schoenen van Bart, ik heb best een beetje medelijden met Jeroen zware middag gaat ie tegemoet
Ik ook, en denk dat de mede overlevers hem best wel even wat rust gunnen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik hoorde het, gelukkig sta ik niet in de schoenen van Bart, ik heb best een beetje medelijden met Jeroen zware middag gaat ie tegemoet
Dan is het wel 36 uur. Ach, kunnen we om 20.00 uur iig allemaal naar FOK!radio luisterenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:03 schreef beequeen het volgende:
Van de TBO site.
[..]
Lekker handig, hebben wij dan niets meer om naar te kijken vanavond?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:03 schreef beequeen het volgende:
Van de TBO site.
[..]
Ojaquote:Op maandag 11 mei 2009 12:05 schreef Danny het volgende:
[..]
nee joh, om acht uur is er gewoon een dagduel natuurlijk
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan is het wel 36 uur. Ach, kunnen we om 20.00 uur iig allemaal naar FOK!radio luisteren
Wat Danny zegt.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:06 schreef Disana het volgende:
Lekker handig, hebben wij dan niets meer om naar te kijken vanavond?
Rerun marathon FOK!tvquote:Op maandag 11 mei 2009 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker handig, hebben wij dan niets meer om naar te kijken vanavond?
Ik snap nog steeds niet dat ze niet hun best doen wakker te blijvenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:07 schreef 5thencounter het volgende:
Scheelde weinig deze keer...
[ afbeelding ]
Als je Jeroen terugkomt reken dan maar dat ie helemaal stuk gaat wat mij niet ongeroerd laat.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:02 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet wakker blijven, dat is logisch.
Jeroen kan het, Bart is bij hem en die zal hem er ook heus wel doorheen trekken.
Maar dat het voor Jeroen een hele zware emotionele dag gaat worden dat geloof ik.
Ik gun hem geen rust. Voor hem is de opdracht in ieder geval al gemakkelijker vanwege het buiten de bunker zijn. Hij heeft afleiding, geen leuke afleiding, maar hij heeft het wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ook, en denk dat de mede overlevers hem best wel even wat rust gunnen.
zo close was ie ook weer nietm et die gast toch ?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over fok TV gesproken , kan ik ook filmpjes inleveren of moet jij perse op t filmpje staan ?quote:
Ik heb geen idee. Daar stond niks van in de opdracht.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:09 schreef 5thencounter het volgende:
Hoelang moeten ze eigenlijk "out" zijn voor het mislukken vd opdracht?
wat je ook doet de omstandigheden kan je niet gelijk maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daarnaast vind ik dat het licht aanmoet, Jeroen is nu immers ook in het (dag)licht. Nu zijn de omstandigheden weer maximaal ongelijk.
Zat ik net ook aan te denken, ik weet het iig niet. Ik vind dat ze ook beter op elkaar moeten letten, groepsgevoel hèquote:Op maandag 11 mei 2009 12:09 schreef 5thencounter het volgende:
Hoelang moeten ze eigenlijk "out" zijn voor het mislukken vd opdracht?
Jeroen was zijn beste vriend meende ikquote:Op maandag 11 mei 2009 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo close was ie ook weer nietm et die gast toch ?
Ze liggen allemaal te pitten? Welke stream kijk jij?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat ze niet hun best doen wakker te blijven
Klopt, Jeroens melatonine-afbraak in daglicht is volledig, die gaat klaarwakker worden...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daarnaast vind ik dat het licht aanmoet, Jeroen is nu immers ook in het (dag)licht. Nu zijn de omstandigheden weer maximaal ongelijk.
als t andersom niet zo is kan je nog n iet close zijnquote:
tering ze liggen idd allemaal voor pampusquote:Op maandag 11 mei 2009 12:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze liggen allemaal te pitten? Welke stream kijk jij?
Misschien zit Jeroen achterin een gepantserde auto?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
dat weet ik niet, maar al zal dat niet zo wezen het doet een mens toch wat in zo een aula lijkt mij.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in de auto zitten is wel verdomd moeilijk als je moe bent en wakker moet blijven.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik gun hem geen rust. Voor hem is de opdracht in ieder geval al gemakkelijker vanwege het buiten de bunker zijn. Hij heeft afleiding, geen leuke afleiding, maar hij heeft het wel.
Ze pitten nog net niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze liggen allemaal te pitten? Welke stream kijk jij?
* Jimbo is hartloosquote:Op maandag 11 mei 2009 12:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat weet ik niet, maar al zal dat niet zo wezen het doet een mens toch wat in zo een aula lijkt mij.
ze waren toch al 10 jaar vrienden dat vind ik best langquote:Op maandag 11 mei 2009 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pim.pquote:Op maandag 11 mei 2009 12:17 schreef beequeen het volgende:
Waarom gaat Pim niet fietsen ofzo? Dit gaat straks echt fout.
[ afbeelding ]
ah ok, valequote:Op maandag 11 mei 2009 12:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ze waren toch al 10 jaar vrienden dat vind ik best lang
Hij krijgt toch wel een zwarte zak over z'n hoofd van Bart? Anders is het niet eeeerlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 12:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, Jeroens melatonine-afbraak in daglicht is volledig, die gaat klaarwakker worden...
ja Jimbo maar je lijkt me ook wel weer lief op sommige punten, welke punten heb ik nog niet ontdektquote:
noortje is mn zwakke plekquote:Op maandag 11 mei 2009 12:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja Jimbo maar je lijkt me ook wel weer lief op sommige punten, welke punten heb ik nog niet ontdekt![]()
![]()
Jahoor.. hahaha.. afgevoerd als een crimineel...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:18 schreef Pek het volgende:
[..]
Hij krijgt toch wel een zwarte zak over z'n hoofd van Bart? Anders is het niet eeeerlijk
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahoor.. hahaha.. afgevioerd als een crimineel...
Je merkt het meteen dat Jeroen weg is.........nu kakt het helemaal in.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ze pitten nog net niet.
Ik wil springende, fietsende, douchende mensen zien
4 is niet genoeg?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:18 schreef Jimbo het volgende:
ik stem voor meer tieten im bunkert
Op weg naar de echte Bunker in Osdorpquote:Op maandag 11 mei 2009 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahoor.. hahaha.. afgevoerd als een crimineel...
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:22 schreef evaxsis het volgende:
de tafel staat in de fikhebben ze toch nog een beetje licht kunnen maken
Bij Eline mogen we toch wel haar eigen verkleinwoordjes gebruikenquote:
dat dan weer wel, ieder nadeel heeft zijn voordeelquote:Op maandag 11 mei 2009 12:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi, dan zit er een beetje adrenaline in, worden ze actiev er.
Puik plan. Ik zeg: doen!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:26 schreef siep86 het volgende:
een emmer koud water
Later!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat dan weer wel, ieder nadeel heeft zijn voordeel![]()
*eerst maar even naar de dierenarts, hoop niet veel te missen, tot laters
En nu is het wachten op de eerste die de echtheid van dit bericht in twijfel trekt.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:27 schreef Maanvis het volgende:
Voor de geïnteresseerden, hier is de overlijdensadvertentie van Ferry (die van de crematie waarJeroen nu heen gaat) http://files.ad.nl/fbweb/fbwebsite/index.php?page=ad_view&ad_id=11642
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu is het wachten op de eerste die de echtheid van dit bericht in twijfel trekt.
Je kunt er een karikatuur van maken, maar je kunt ook proberen de ongelijkheid zoveel gelijk te trekken door in ieder geval in die bunker het licht aan te doen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:18 schreef Pek het volgende:
[..]
Hij krijgt toch wel een zwarte zak over z'n hoofd van Bart? Anders is het niet eeeerlijk
Tja, je kunt natuurlijk ook gewoon een zelfvervullende profetie verkondigen hèquote:Op maandag 11 mei 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu is het wachten op de eerste die de echtheid van dit bericht in twijfel trekt.
Of je kunt miereneuken, ieder zijn dingquote:Op maandag 11 mei 2009 12:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt er een karikatuur van maken
Die zijn altijd zo lekker makkelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:35 schreef Maanvis het volgende:
Tja, je kunt natuurlijk ook gewoon een zelfvervullende profetie verkondigen hè.
Nieuwe poll.quote:Hulp bij wakker blijven?
»Ja, Bunker Jenga
»Ja, muziek aan
»Nee, lekker knikkebollen
»Nee, afpeigeren die handel
Nog maar een keer, er hangt vast wel een brandhaspel ergens daar, zet de hoge drukspuit er op! Iedereen weer klaarwakker en leuke TVquote:Op maandag 11 mei 2009 12:26 schreef siep86 het volgende:
een emmer koud water
Ik denk dat ze het beter niet warmer kunnen krijgen, dan vallen ze direct in slaap.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:44 schreef siep86 het volgende:
ach peter en eline kunnen elkaar toch lekker warm en wakker houden haha - beetje creatief denken moeten ze daar :p
quote:
Kou helpt, maar als ze het volhouden vind ik het erg knap. Dit valt niet meequote:Op maandag 11 mei 2009 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het beter niet warmer kunnen krijgen, dan vallen ze direct in slaap.
Ik lig ook steeds dubbel. Dat slome gepraat ook. Slaapdronken.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:45 schreef Rainesz het volgende:
Ik kom niet meer bij telkens als ik Pim zie weg sukkelen...
het is al een hele prestatie als je wat te doen hebt...zo jezelf vervelen is het een hele opgave om wakker te blijven
Dat doen ze sowieso al de hele tijd. Ook zonder slaapgebrek.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:50 schreef Htje het volgende:
[..]
Ik lig ook steeds dubbel. Dat slome gepraat ook. Slaapdronken.
En dan steeds maar weer constateren hoe heftig het is alsof ze het voor
het eerst vertellen.
Goeie! Stuur in, zou ik zeggenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef kahaarin het volgende:
Misschien kunnen ze er een opdrachtje ingooien met als beloning een red-bull?
Ja, inderdaad... 2 uur lang onafgebroken, volledig synchroon de vogeltjesdans doen op snoeiharde breakcore. Als het lukt mogen ze een blikje golden shower delen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef kahaarin het volgende:
Ik heb zo het idee dat ze geen opdracht krijgen, want Jeroen is niet aanwezig, maar als dat wel het geval is, zou ik ze ook een redbull als beloning gunnen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef kahaarin het volgende:
Wie moet dat blikje vullen?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef FuTilE het volgende:
Als het lukt mogen ze een blikje golden shower delen.
Redactie leest mee toch?quote:
Lief toch? Ze blijft positief tot het bittere eind. Als je Eline hierna 8 uur buiten laat slapen, dan doet ze dat gewoon. Daar ben ik van overtuigd. Die is echt veel sterker dan iedereen denktquote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef beequeen het volgende:
Calimero tegen Marielin: Nee hoor, je ziet er echt goed uit zo bij dat kaarslicht.![]()
Ehm, Golden shower....!?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... 2 uur lang onafgebroken, volledig synchroon de vogeltjesdans doen op snoeiharde breakcore. Als het lukt mogen ze een blikje golden shower delen.
Nee, het "onrechtvaardigheidsgevoel" van de streamers heeft haar vanaf gisteren al redelijk wat support opgeleverd. Danny heeft er volgens mij ook een handje in gehadquote:Op maandag 11 mei 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:
Dat chagrijn heeft Marielin geen windeieren gelegd.
Als ze niet had gechagrijnd over dit onrecht, had ze die extra stemmen niet gehad. Gehaaide tante, die Marielin.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, het "onrechtvaardigheidsgevoel" van de streamers heeft haar vanaf gisteren al redelijk wat support opgeleverd. Danny heeft er volgens mij ook een handje in gehad
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Naja, het wordt doorgaans waarschijnlijk íets anders gespeld, maar zo smaakt het wel.
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:01 schreef Kwaliteit het volgende:
het word godverdomme eens tijd dat ik mijn ip ban kwijt ben, krijg duizenden excuus mailtjes, maar verwijderen homaar
Die stemmen zijn voornamelijk omdat Danny er een paar honderd credits tegen heeft gegooid.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze niet had gechagrijnd over dit onrecht, had ze die extra stemmen niet gehad. Gehaaide tante, die Marielin.
Danny is ook met een natte vinger te lijmen. Lijkt mij wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef NrTH het volgende:
Die stemmen zijn voornamelijk omdat Danny er een paar honderd credits tegen heeft gegooid.
Daarvoor stond ze strak onderaan met vrij veel negatieve stemmen.
geen idee, FuTilE kwam daarmee, ik had het over red-bull.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef Dottey het volgende:
Golden shower![]()
wie zeikt er dan over wie heen?
Ze had inderdaad vrij veel negatieve stemmen, maar nog meer positieve en ze stond op zaterdagavond laat op de derde positiequote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die stemmen zijn voornamelijk omdat Danny er een paar honderd credits tegen heeft gegooid.
Daarvoor stond ze strak onderaan met vrij veel negatieve stemmen.
Inderdaad, hoog opgetrokken wenkbrauwen een een exquise neusje. Zet hem een rode pruik op en hij kan zo de matinée in bij de Moulin Rouge.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:18 schreef mazaru het volgende:
Pim zou best een mooie vrouw zijn![]()
[ afbeelding ]
Het is me wat.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:20 schreef mazaru het volgende:
Wat een gebrek aan tafelmanieren heeft Calimero zeg. Smakken, brood afscheuren in je mond en praten met een mond vol
ik meende ook dat dit een opdracht was met 36 uur wakker blijven en niet een opdracht zonder licht..quote:Op maandag 11 mei 2009 13:16 schreef Pek het volgende:
Maar het licht mag wel weer eens aan van mij.
*knipt met vingers*
edit: I'm not in control![]()
Het is niet wat, het is gewoon goor. Je zou er maar mee in een restaurant zitten. Dan zou je het zo in de kinderstoel zetten.quote:
Het valt mij juist op dat jij bij voortduring niets anders doet dan meningen over Eline proberen te ontkrachten en/of belachelijk te maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:32 schreef Pek het volgende:
Ah, de Eline-Haatbrigade is weer wakker![]()
Op dit moment over tafelmanieren gaan zeiken, hoe verzin je het
Ik ben geen Eline fan, maar Pek heeft wel gelijk imo.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het valt mij juist op dat jij bij voortduring niets anders doet dan meningen over Eline proberen te ontkrachten en/of belachelijk te maken.
Alleen maar omdat al die azijngleuven zo overtrokken op haar reageren, ze doet het gewoon goed. punt.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het valt mij juist op dat jij bij voortduring niets anders doet dan meningen over Eline proberen te ontkrachten en/of belachelijk te maken.
't Maakt allemaal niet uit, maar het was mij al eerder opgevallen dat juist zij dat in extreme vorm doet. Dat mag dan best gezegd worden lijkt mij.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:39 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik ben geen Eline fan, maar Pek heeft wel gelijk imo.
Deze "meningen" gaan ook nergens over, bijna allemaal praten ze met hun mond vol daar, maar alleen over Eline wordt er geklaagd, de rest is schijnbaar niet interessant genoeg om die klacht over te uiten.
Ze heeft dan ook niet veel te lijden gehad hè? Pannenkoeken bakken, 8 uur haar snavel houden, op haar dooie gemakkie fietsen tijdens de fysieke opdracht en een draadje doorknippen. Poeh hé.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:39 schreef Pek het volgende:
Alleen maar omdat al die azijngleuven zo overtrokken op haar reageren, ze doet het gewoon goed. punt.
Ik denk dat ze net een paar lijntjes coke toegediend heeft gekregen.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ja, deze opdracht doet ze tot nu toe uitmuntend. Het lijkt wel alsof zij het meest wakker lijkt.
Lol, misschien wel, het kan ook zijn dat ze er gewoon goed tegen kan. Hoe dan ook, ze doet het goed. Ik vind haar nog steeds een beetje irritant maar dit is een pluspuntje.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze net een paar lijntjes coke toegediend heeft gekregen.
Ook nog aan de drugs? De vuige temeier!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was een stamcafé hè, geen koffieshop voorzien van aanverwante artikelenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet ook wel om het eerlijk te houden, na die speed voor Jeroenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naïefje.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het was een stamcafé hè, geen koffieshop voorzien van aanverwante artikelen
Ook dat. Ik geloof dat Marilien straks een lijntje cyaankali krijgt.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:56 schreef Pek het volgende:
Moet ook wel om het eerlijk te houden, na die speed voor Jeroen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |