Neuh, aanpakken die junkiesquote:Op maandag 11 mei 2009 11:29 schreef Pek het volgende:
Kom op mensen, stem even op nagels lakken, om het gekloot met sigarettten te stoppen![]()
Kliederen met een stift was toen ik 5 was al niet leuk meer
Broek dicht naaien is kloten met andermans eigendommen
Nagels lakken dus.
Zijn ze ook nog een beetje actief of hangen ze enkel?quote:
Ow, da's een andere Yvonnequote:Op maandag 11 mei 2009 11:26 schreef Danny het volgende:
[..]
en dat is GEEN bewijs. en nogmaals; als je dergelijke dingen over jeroen roept ben je dus gewoon strafbaar. Hou er dus over op want aangezien ik verantwoordelijk gehouden kan worden zal ik uiteindelijk moeten overgaan tot bannen. Voor een soortgelijk iets, namelijk het iemand valselijk beschuldigen van pedofilie, is Yvonne van Hertum volledig terecht veroordeeld tot 4 maanden cel waarvan 2 maanden voorwaardelijk.
Met klem dus het verzoek er alsnog over op de houden.
hangen en proberen te lachenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn ze ook nog een beetje actief of hangen ze enkel?
te langquote:Op maandag 11 mei 2009 11:37 schreef Spooky4u het volgende:
Hoelang zit er steeds tussen de lichten aan en uit?
Van mij ook, erg saai zo.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:36 schreef Danny het volgende:
van mij mag het licht daar wel weer aan eigenlijk...
Daar worden ze misschien wel weer een beetje actiever van idd.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:36 schreef Danny het volgende:
van mij mag het licht daar wel weer aan eigenlijk...
ze allemaal niet actief dus warempel valt er straks ččn in slaapquote:Op maandag 11 mei 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn ze ook nog een beetje actief of hangen ze enkel?
ik heb gewoon streams hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij is er niets op de streams, heb ik het mis?
een stel zombies en een konijn, denk ikquote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Maanvis het volgende:
Er gebeurt weinig, maar er is wel beeldquote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ze zijn allemaal niet actief dus warempel valt er straks ččn in slaap
dat dsquote:
knijnquote:Op maandag 11 mei 2009 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
een stel zombies en een konijn, denk ik
Ik voel weer een Ernst en Bobbie liedje opkomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |