Ik denk dat de redactie het niet aandurft.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou goed dan,pilletjes all around.
Poll?
ik kon het eerst nog wel verdragen hoe Pim zich opstelt maar dat begint bij mij toch ook in een snel tempo nu af te brokkelenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat kan ie zelf ook bedenken, word een beetje moe van zijn lakse houding..
er is ook niet bewezen te zien dat ze echt geneukt hebben toch :S hij lag een beetje te knuffelen met dr...carequote:Op maandag 11 mei 2009 11:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Omdat niet bewezen is dat ze daadwerkelijk sliep, noch bewezen is dat ze het erg vond, noch bewezen is dat ze ermee zit. Je kunt nu die gozer wel helemaal zwart maken, maar zolang je niet weet of hij haar daadwerkelijk heeft aangerand is het gewoon smaad en laster en kun je zelfs aangeklaagd worden als je dergelijke dingen roept.
En nu dus erover ophouden.
yepquote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef Chanel5 het volgende:
Is de condoomopblaasopdracht gelukt?
Hihi, je doet een Elientjequote:Op maandag 11 mei 2009 11:12 schreef Maanvis het volgende:
mensjes, ruzietjes.
Nee dat is niet waar, en had je daardoor een lekkage bij de buren veroorzaakt.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geloof me, DAAR kan je ook hard onder in slaap vallen![]()
ik heb ooit geslapen op t doucheputje en vervolgens heel t huis blank gezet![]()
die hebben ze gisteravond weer teruggekregenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef NrTH het volgende:
Hebben ze hun "gejatte" spulletjes al terug gekregen trouwens?
Ik denk ook dat het eigenlijk niet kan maar het zou toch wel grappig zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat de redactie het niet aandurft.
XTC stond nl. op het boodschappenlijstje en is door de kijkers in grote hoeveelheden aangeschaft, maar vooralsnog heb ik nog niets de bunker in zien gaan
Lees dan haar welkoms topic even daar schrijft ze zelf heel erg duidelijk dat ze sliepquote:Op maandag 11 mei 2009 11:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Omdat niet bewezen is dat ze daadwerkelijk sliep, noch bewezen is dat ze het erg vond, noch bewezen is dat ze ermee zit. Je kunt nu die gozer wel helemaal zwart maken, maar zolang je niet weet of hij haar daadwerkelijk heeft aangerand is het gewoon smaad en laster en kun je zelfs aangeklaagd worden als je dergelijke dingen roept.
En nu dus erover ophouden.
Het houd je wel wakker!!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef Jimbo het volgende:
teringik heb net een scheet hier op kantoor gelaten
ding hangt nu al zn 10 min in de lucht
fuck dat meurt
hihi jimbo is een puber![]()
![]()
jaquote:Op maandag 11 mei 2009 11:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, en had je daardoor een lekkage bij de buren veroorzaakt.
soort mosterd gasquote:
jammerquote:Op maandag 11 mei 2009 11:22 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
die hebben ze gisteravond weer teruggekregen
Goed dat je het zei, declaratie vwb London is ook ingevuldquote:
Daar heeft Marielin dan ook hard genoeg voor gezeurd, pfff ze had kunnen weten dat het een onderdeel van een opdracht was dus heeft zij zich flink in de kaart laten kijken.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:22 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
die hebben ze gisteravond weer teruggekregen
en dat is GEEN bewijs. en nogmaals; als je dergelijke dingen over jeroen roept ben je dus gewoon strafbaar. Hou er dus over op want aangezien ik verantwoordelijk gehouden kan worden zal ik uiteindelijk moeten overgaan tot bannen. Voor een soortgelijk iets, namelijk het iemand valselijk beschuldigen van pedofilie, is Yvonne van Hertum volledig terecht veroordeeld tot 4 maanden cel waarvan 2 maanden voorwaardelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:22 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Lees dan haar welkoms topic even daar schrijft ze zelf heel erg duidelijk dat ze sliep
hahaha dus jij werd wakker de deurbel in je naakie...ow heb nu het beeld op mijn netvliesquote:
nou ze waren niet thuisquote:Op maandag 11 mei 2009 11:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha dus jij werd wakker de deurbel in je naakie...ow heb nu het beeld op mijn netvlies![]()
de ogen van Pim staan nu helemaal alle kanten op
wut ?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:29 schreef Pek het volgende:
Kom op mensen, stem even op nagels lakken, om het gekloot met sigarettten te stoppen![]()
Kliederen met een stift was toen ik 5 was al niet leuk meer
Broek dicht naaien is kloten met andermans eigendommen
Nagels lakken dus.
Neuh, aanpakken die junkiesquote:Op maandag 11 mei 2009 11:29 schreef Pek het volgende:
Kom op mensen, stem even op nagels lakken, om het gekloot met sigarettten te stoppen![]()
Kliederen met een stift was toen ik 5 was al niet leuk meer
Broek dicht naaien is kloten met andermans eigendommen
Nagels lakken dus.
Zijn ze ook nog een beetje actief of hangen ze enkel?quote:
Ow, da's een andere Yvonnequote:Op maandag 11 mei 2009 11:26 schreef Danny het volgende:
[..]
en dat is GEEN bewijs. en nogmaals; als je dergelijke dingen over jeroen roept ben je dus gewoon strafbaar. Hou er dus over op want aangezien ik verantwoordelijk gehouden kan worden zal ik uiteindelijk moeten overgaan tot bannen. Voor een soortgelijk iets, namelijk het iemand valselijk beschuldigen van pedofilie, is Yvonne van Hertum volledig terecht veroordeeld tot 4 maanden cel waarvan 2 maanden voorwaardelijk.
Met klem dus het verzoek er alsnog over op de houden.
hangen en proberen te lachenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn ze ook nog een beetje actief of hangen ze enkel?
te langquote:Op maandag 11 mei 2009 11:37 schreef Spooky4u het volgende:
Hoelang zit er steeds tussen de lichten aan en uit?
Van mij ook, erg saai zo.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:36 schreef Danny het volgende:
van mij mag het licht daar wel weer aan eigenlijk...
Daar worden ze misschien wel weer een beetje actiever van idd.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:36 schreef Danny het volgende:
van mij mag het licht daar wel weer aan eigenlijk...
ze allemaal niet actief dus warempel valt er straks ččn in slaapquote:Op maandag 11 mei 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn ze ook nog een beetje actief of hangen ze enkel?
ik heb gewoon streams hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij is er niets op de streams, heb ik het mis?
een stel zombies en een konijn, denk ikquote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Maanvis het volgende:
Er gebeurt weinig, maar er is wel beeldquote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ze zijn allemaal niet actief dus warempel valt er straks ččn in slaap
dat dsquote:
knijnquote:Op maandag 11 mei 2009 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
een stel zombies en een konijn, denk ik
Ik voel weer een Ernst en Bobbie liedje opkomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |