Goeie! Stuur in, zou ik zeggenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef kahaarin het volgende:
Misschien kunnen ze er een opdrachtje ingooien met als beloning een red-bull?
Ja, inderdaad... 2 uur lang onafgebroken, volledig synchroon de vogeltjesdans doen op snoeiharde breakcore. Als het lukt mogen ze een blikje golden shower delen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef kahaarin het volgende:
Ik heb zo het idee dat ze geen opdracht krijgen, want Jeroen is niet aanwezig, maar als dat wel het geval is, zou ik ze ook een redbull als beloning gunnen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef kahaarin het volgende:
Wie moet dat blikje vullen?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef FuTilE het volgende:
Als het lukt mogen ze een blikje golden shower delen.
Redactie leest mee toch?quote:
Lief toch? Ze blijft positief tot het bittere eind. Als je Eline hierna 8 uur buiten laat slapen, dan doet ze dat gewoon. Daar ben ik van overtuigd. Die is echt veel sterker dan iedereen denktquote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef beequeen het volgende:
Calimero tegen Marielin: Nee hoor, je ziet er echt goed uit zo bij dat kaarslicht.![]()
Ehm, Golden shower....!?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... 2 uur lang onafgebroken, volledig synchroon de vogeltjesdans doen op snoeiharde breakcore. Als het lukt mogen ze een blikje golden shower delen.
Nee, het "onrechtvaardigheidsgevoel" van de streamers heeft haar vanaf gisteren al redelijk wat support opgeleverd. Danny heeft er volgens mij ook een handje in gehadquote:Op maandag 11 mei 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:
Dat chagrijn heeft Marielin geen windeieren gelegd.
Als ze niet had gechagrijnd over dit onrecht, had ze die extra stemmen niet gehad. Gehaaide tante, die Marielin.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, het "onrechtvaardigheidsgevoel" van de streamers heeft haar vanaf gisteren al redelijk wat support opgeleverd. Danny heeft er volgens mij ook een handje in gehad
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Naja, het wordt doorgaans waarschijnlijk íets anders gespeld, maar zo smaakt het wel.
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:01 schreef Kwaliteit het volgende:
het word godverdomme eens tijd dat ik mijn ip ban kwijt ben, krijg duizenden excuus mailtjes, maar verwijderen homaar
Die stemmen zijn voornamelijk omdat Danny er een paar honderd credits tegen heeft gegooid.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze niet had gechagrijnd over dit onrecht, had ze die extra stemmen niet gehad. Gehaaide tante, die Marielin.
Danny is ook met een natte vinger te lijmen. Lijkt mij wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef NrTH het volgende:
Die stemmen zijn voornamelijk omdat Danny er een paar honderd credits tegen heeft gegooid.
Daarvoor stond ze strak onderaan met vrij veel negatieve stemmen.
geen idee, FuTilE kwam daarmee, ik had het over red-bull.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef Dottey het volgende:
Golden shower![]()
wie zeikt er dan over wie heen?
Ze had inderdaad vrij veel negatieve stemmen, maar nog meer positieve en ze stond op zaterdagavond laat op de derde positiequote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die stemmen zijn voornamelijk omdat Danny er een paar honderd credits tegen heeft gegooid.
Daarvoor stond ze strak onderaan met vrij veel negatieve stemmen.
Inderdaad, hoog opgetrokken wenkbrauwen een een exquise neusje. Zet hem een rode pruik op en hij kan zo de matinée in bij de Moulin Rouge.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:18 schreef mazaru het volgende:
Pim zou best een mooie vrouw zijn![]()
[ afbeelding ]
Het is me wat.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:20 schreef mazaru het volgende:
Wat een gebrek aan tafelmanieren heeft Calimero zeg. Smakken, brood afscheuren in je mond en praten met een mond vol
ik meende ook dat dit een opdracht was met 36 uur wakker blijven en niet een opdracht zonder licht..quote:Op maandag 11 mei 2009 13:16 schreef Pek het volgende:
Maar het licht mag wel weer eens aan van mij.
*knipt met vingers*
edit: I'm not in control![]()
Het is niet wat, het is gewoon goor. Je zou er maar mee in een restaurant zitten. Dan zou je het zo in de kinderstoel zetten.quote:
Het valt mij juist op dat jij bij voortduring niets anders doet dan meningen over Eline proberen te ontkrachten en/of belachelijk te maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:32 schreef Pek het volgende:
Ah, de Eline-Haatbrigade is weer wakker![]()
Op dit moment over tafelmanieren gaan zeiken, hoe verzin je het
Ik ben geen Eline fan, maar Pek heeft wel gelijk imo.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het valt mij juist op dat jij bij voortduring niets anders doet dan meningen over Eline proberen te ontkrachten en/of belachelijk te maken.
Alleen maar omdat al die azijngleuven zo overtrokken op haar reageren, ze doet het gewoon goed. punt.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het valt mij juist op dat jij bij voortduring niets anders doet dan meningen over Eline proberen te ontkrachten en/of belachelijk te maken.
't Maakt allemaal niet uit, maar het was mij al eerder opgevallen dat juist zij dat in extreme vorm doet. Dat mag dan best gezegd worden lijkt mij.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:39 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik ben geen Eline fan, maar Pek heeft wel gelijk imo.
Deze "meningen" gaan ook nergens over, bijna allemaal praten ze met hun mond vol daar, maar alleen over Eline wordt er geklaagd, de rest is schijnbaar niet interessant genoeg om die klacht over te uiten.
Ze heeft dan ook niet veel te lijden gehad hè? Pannenkoeken bakken, 8 uur haar snavel houden, op haar dooie gemakkie fietsen tijdens de fysieke opdracht en een draadje doorknippen. Poeh hé.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:39 schreef Pek het volgende:
Alleen maar omdat al die azijngleuven zo overtrokken op haar reageren, ze doet het gewoon goed. punt.
Ik denk dat ze net een paar lijntjes coke toegediend heeft gekregen.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ja, deze opdracht doet ze tot nu toe uitmuntend. Het lijkt wel alsof zij het meest wakker lijkt.
Lol, misschien wel, het kan ook zijn dat ze er gewoon goed tegen kan. Hoe dan ook, ze doet het goed. Ik vind haar nog steeds een beetje irritant maar dit is een pluspuntje.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze net een paar lijntjes coke toegediend heeft gekregen.
Ook nog aan de drugs? De vuige temeier!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was een stamcafé hè, geen koffieshop voorzien van aanverwante artikelenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet ook wel om het eerlijk te houden, na die speed voor Jeroenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naïefje.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het was een stamcafé hè, geen koffieshop voorzien van aanverwante artikelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |