Goeie! Stuur in, zou ik zeggenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef kahaarin het volgende:
Misschien kunnen ze er een opdrachtje ingooien met als beloning een red-bull?
Ja, inderdaad... 2 uur lang onafgebroken, volledig synchroon de vogeltjesdans doen op snoeiharde breakcore. Als het lukt mogen ze een blikje golden shower delen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef kahaarin het volgende:
Ik heb zo het idee dat ze geen opdracht krijgen, want Jeroen is niet aanwezig, maar als dat wel het geval is, zou ik ze ook een redbull als beloning gunnen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:56 schreef kahaarin het volgende:
Wie moet dat blikje vullen?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef FuTilE het volgende:
Als het lukt mogen ze een blikje golden shower delen.
Redactie leest mee toch?quote:
Lief toch? Ze blijft positief tot het bittere eind. Als je Eline hierna 8 uur buiten laat slapen, dan doet ze dat gewoon. Daar ben ik van overtuigd. Die is echt veel sterker dan iedereen denktquote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef beequeen het volgende:
Calimero tegen Marielin: Nee hoor, je ziet er echt goed uit zo bij dat kaarslicht.![]()
Ehm, Golden shower....!?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... 2 uur lang onafgebroken, volledig synchroon de vogeltjesdans doen op snoeiharde breakcore. Als het lukt mogen ze een blikje golden shower delen.
Nee, het "onrechtvaardigheidsgevoel" van de streamers heeft haar vanaf gisteren al redelijk wat support opgeleverd. Danny heeft er volgens mij ook een handje in gehadquote:Op maandag 11 mei 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:
Dat chagrijn heeft Marielin geen windeieren gelegd.
Als ze niet had gechagrijnd over dit onrecht, had ze die extra stemmen niet gehad. Gehaaide tante, die Marielin.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, het "onrechtvaardigheidsgevoel" van de streamers heeft haar vanaf gisteren al redelijk wat support opgeleverd. Danny heeft er volgens mij ook een handje in gehad
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Naja, het wordt doorgaans waarschijnlijk íets anders gespeld, maar zo smaakt het wel.
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:01 schreef Kwaliteit het volgende:
het word godverdomme eens tijd dat ik mijn ip ban kwijt ben, krijg duizenden excuus mailtjes, maar verwijderen homaar
Die stemmen zijn voornamelijk omdat Danny er een paar honderd credits tegen heeft gegooid.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze niet had gechagrijnd over dit onrecht, had ze die extra stemmen niet gehad. Gehaaide tante, die Marielin.
Danny is ook met een natte vinger te lijmen. Lijkt mij wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef NrTH het volgende:
Die stemmen zijn voornamelijk omdat Danny er een paar honderd credits tegen heeft gegooid.
Daarvoor stond ze strak onderaan met vrij veel negatieve stemmen.
geen idee, FuTilE kwam daarmee, ik had het over red-bull.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef Dottey het volgende:
Golden shower![]()
wie zeikt er dan over wie heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |