Hij was zelf net zo out als Amber. Het is dat zijn lichaam nog functioneerde. Verder heeft Amber zich eroverheen gezet en maakt ze er geen punt van verder. Ik zie niet in wie de kijker dan wel niet denkt dat hij is door erover door te drammen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:00 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Hoop ook dat er even met jeroen gesproken wordt over wat amber in haar mail bedoelde.
Een taak voor bart misschien? En het hem dan zelf in de groep laten vertellen. Wie weet blijft hij dan in het vervolg met zijn dronken kop van vrouwen af die knock out zijn.
Maar dit pas op de terugweg vertellen door bart.
quote:
Valt wel mee hoor.. op één been en met 2 vingers in ze neus..quote:Op maandag 11 mei 2009 11:08 schreef Chanel5 het volgende:
Hij probeert, door te staan, wakker te blijven maar je ziet zijn knieën knikken, die heeft het erg zwaar
Dat been zie ik maar die vingers in zijn neus?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.. op één been en met 2 vingers in ze neus..![]()
[ afbeelding ]
faal-roepers roepersquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.. op één been en met 2 vingers in ze neus..![]()
[ afbeelding ]
ik zou liever wat vingers in de dames zien verdwijnen dan in pim zn neusquote:Op maandag 11 mei 2009 11:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat been zie ik maar die vingers in zijn neus?
Hmm, na zo lang wakker zijn en niet al te veel eten? Lijkt me niet het spektakel waar we op zitten te wachten.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:10 schreef D. het volgende:
Ze hadden eigenlijk die XTC weleens mogen verstrekken
heeft zo ook veel aanquote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef Marrije het volgende:
Deze was eerder.
Eline kán niet meer, ze heeft 2 dooie tenen en het is ijskoud in de toko.
Ze wil gaan fietsen.
did ya miss mequote:
goed voor op zn cvquote:Op maandag 11 mei 2009 11:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er is een kant en klare: OP voor COS!
ff copy/paste en klaar!
Het overgrote deel van aangerande vrouwen doet geen aangifte en wil het er verder niet over hebben/er verder een punt van maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:07 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij was zelf net zo out als Amber. Het is dat zijn lichaam nog functioneerde. Verder heeft Amber zich eroverheen gezet en maakt ze er geen punt van verder. Ik zie niet in wie de kijker dan wel niet denkt dat hij is door erover door te drammen.
En wat betreft dat vertellen in de groep; het is geen knuffelclub.
Dat helpt ze wel de dag doorquote:Op maandag 11 mei 2009 11:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, na zo lang wakker zijn en niet al te veel eten? Lijkt me niet het spektakel waar we op zitten te wachten.
Why Soo Sériousss....quote:Op maandag 11 mei 2009 11:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat been zie ik maar die vingers in zijn neus?
snel hopenlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 11:12 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het niet slapen de mensjes in de bunker echt gaat opbreken, en er bijvoorbeeld kleine ruzietjes ontstaan vanwege het gekelderde humeur.
fail!quote:
Ja nou, daar is ook moeite voor gedaan, toch?quote:
dat kan ie zelf ook bedenken, word een beetje moe van zijn lakse houding..quote:Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef evaxsis het volgende:
ojee gevaarlijk Pim is gaan zitten die houdt het niet lang vol meert. ik zeg een koude douche voor Pim dan maar
Nou goed dan,quote:Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dat helpt ze wel de dag door
En spektakel is relatief hoor, ze worden wat vrolijker een actiever. Kan geen kwaad
quote:
geloof me, DAAR kan je ook hard onder in slaap vallenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef evaxsis het volgende:
ojee gevaarlijk Pim is gaan zitten die houdt het niet lang vol meert. ik zeg een koude douche voor Pim dan maar
Omdat niet bewezen is dat ze daadwerkelijk sliep, noch bewezen is dat ze het erg vond, noch bewezen is dat ze ermee zit. Je kunt nu die gozer wel helemaal zwart maken, maar zolang je niet weet of hij haar daadwerkelijk heeft aangerand is het gewoon smaad en laster en kun je zelfs aangeklaagd worden als je dergelijke dingen roept.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef NrTH het volgende:
[..]
Het overgrote deel van aangerande vrouwen doet geen aangifte en wil het er verder niet over hebben/er verder een punt van maken.
Dit komt puur uit schaamte, waarom zouden wij iemand moeten laten lopen omdat het slachtoffer het niet durft uit te spreken?
Ik denk dat de redactie het niet aandurft.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou goed dan,pilletjes all around.
Poll?
ik kon het eerst nog wel verdragen hoe Pim zich opstelt maar dat begint bij mij toch ook in een snel tempo nu af te brokkelenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat kan ie zelf ook bedenken, word een beetje moe van zijn lakse houding..
er is ook niet bewezen te zien dat ze echt geneukt hebben toch :S hij lag een beetje te knuffelen met dr...carequote:Op maandag 11 mei 2009 11:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Omdat niet bewezen is dat ze daadwerkelijk sliep, noch bewezen is dat ze het erg vond, noch bewezen is dat ze ermee zit. Je kunt nu die gozer wel helemaal zwart maken, maar zolang je niet weet of hij haar daadwerkelijk heeft aangerand is het gewoon smaad en laster en kun je zelfs aangeklaagd worden als je dergelijke dingen roept.
En nu dus erover ophouden.
yepquote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef Chanel5 het volgende:
Is de condoomopblaasopdracht gelukt?
Hihi, je doet een Elientjequote:Op maandag 11 mei 2009 11:12 schreef Maanvis het volgende:
mensjes, ruzietjes.
Nee dat is niet waar, en had je daardoor een lekkage bij de buren veroorzaakt.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geloof me, DAAR kan je ook hard onder in slaap vallen![]()
ik heb ooit geslapen op t doucheputje en vervolgens heel t huis blank gezet![]()
die hebben ze gisteravond weer teruggekregenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef NrTH het volgende:
Hebben ze hun "gejatte" spulletjes al terug gekregen trouwens?
Ik denk ook dat het eigenlijk niet kan maar het zou toch wel grappig zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat de redactie het niet aandurft.
XTC stond nl. op het boodschappenlijstje en is door de kijkers in grote hoeveelheden aangeschaft, maar vooralsnog heb ik nog niets de bunker in zien gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |