Hij was zelf net zo out als Amber. Het is dat zijn lichaam nog functioneerde. Verder heeft Amber zich eroverheen gezet en maakt ze er geen punt van verder. Ik zie niet in wie de kijker dan wel niet denkt dat hij is door erover door te drammen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:00 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Hoop ook dat er even met jeroen gesproken wordt over wat amber in haar mail bedoelde.
Een taak voor bart misschien? En het hem dan zelf in de groep laten vertellen. Wie weet blijft hij dan in het vervolg met zijn dronken kop van vrouwen af die knock out zijn.
Maar dit pas op de terugweg vertellen door bart.
quote:
Valt wel mee hoor.. op één been en met 2 vingers in ze neus..quote:Op maandag 11 mei 2009 11:08 schreef Chanel5 het volgende:
Hij probeert, door te staan, wakker te blijven maar je ziet zijn knieën knikken, die heeft het erg zwaar
Dat been zie ik maar die vingers in zijn neus?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.. op één been en met 2 vingers in ze neus..![]()
[ afbeelding ]
faal-roepers roepersquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.. op één been en met 2 vingers in ze neus..![]()
[ afbeelding ]
ik zou liever wat vingers in de dames zien verdwijnen dan in pim zn neusquote:Op maandag 11 mei 2009 11:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat been zie ik maar die vingers in zijn neus?
Hmm, na zo lang wakker zijn en niet al te veel eten? Lijkt me niet het spektakel waar we op zitten te wachten.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:10 schreef D. het volgende:
Ze hadden eigenlijk die XTC weleens mogen verstrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |