Je kunt er een karikatuur van maken, maar je kunt ook proberen de ongelijkheid zoveel gelijk te trekken door in ieder geval in die bunker het licht aan te doen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:18 schreef Pek het volgende:
[..]
Hij krijgt toch wel een zwarte zak over z'n hoofd van Bart? Anders is het niet eeeerlijk
Tja, je kunt natuurlijk ook gewoon een zelfvervullende profetie verkondigen hèquote:Op maandag 11 mei 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu is het wachten op de eerste die de echtheid van dit bericht in twijfel trekt.
Of je kunt miereneuken, ieder zijn dingquote:Op maandag 11 mei 2009 12:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt er een karikatuur van maken
Die zijn altijd zo lekker makkelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:35 schreef Maanvis het volgende:
Tja, je kunt natuurlijk ook gewoon een zelfvervullende profetie verkondigen hè.
Nieuwe poll.quote:Hulp bij wakker blijven?
»Ja, Bunker Jenga
»Ja, muziek aan
»Nee, lekker knikkebollen
»Nee, afpeigeren die handel
Nog maar een keer, er hangt vast wel een brandhaspel ergens daar, zet de hoge drukspuit er op! Iedereen weer klaarwakker en leuke TVquote:Op maandag 11 mei 2009 12:26 schreef siep86 het volgende:
een emmer koud water
Ik denk dat ze het beter niet warmer kunnen krijgen, dan vallen ze direct in slaap.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:44 schreef siep86 het volgende:
ach peter en eline kunnen elkaar toch lekker warm en wakker houden haha - beetje creatief denken moeten ze daar :p
quote:
Kou helpt, maar als ze het volhouden vind ik het erg knap. Dit valt niet meequote:Op maandag 11 mei 2009 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het beter niet warmer kunnen krijgen, dan vallen ze direct in slaap.
Ik lig ook steeds dubbel. Dat slome gepraat ook. Slaapdronken.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:45 schreef Rainesz het volgende:
Ik kom niet meer bij telkens als ik Pim zie weg sukkelen...
het is al een hele prestatie als je wat te doen hebt...zo jezelf vervelen is het een hele opgave om wakker te blijven
Dat doen ze sowieso al de hele tijd. Ook zonder slaapgebrek.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:50 schreef Htje het volgende:
[..]
Ik lig ook steeds dubbel. Dat slome gepraat ook. Slaapdronken.
En dan steeds maar weer constateren hoe heftig het is alsof ze het voor
het eerst vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |