Jahoor.. hahaha.. afgevoerd als een crimineel...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:18 schreef Pek het volgende:
[..]
Hij krijgt toch wel een zwarte zak over z'n hoofd van Bart? Anders is het niet eeeerlijk
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahoor.. hahaha.. afgevioerd als een crimineel...
Je merkt het meteen dat Jeroen weg is.........nu kakt het helemaal in.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ze pitten nog net niet.
Ik wil springende, fietsende, douchende mensen zien
4 is niet genoeg?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:18 schreef Jimbo het volgende:
ik stem voor meer tieten im bunkert
Op weg naar de echte Bunker in Osdorpquote:Op maandag 11 mei 2009 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahoor.. hahaha.. afgevoerd als een crimineel...
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:22 schreef evaxsis het volgende:
de tafel staat in de fikhebben ze toch nog een beetje licht kunnen maken
Bij Eline mogen we toch wel haar eigen verkleinwoordjes gebruikenquote:
dat dan weer wel, ieder nadeel heeft zijn voordeelquote:Op maandag 11 mei 2009 12:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi, dan zit er een beetje adrenaline in, worden ze actiev er.
Puik plan. Ik zeg: doen!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:26 schreef siep86 het volgende:
een emmer koud water
Later!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat dan weer wel, ieder nadeel heeft zijn voordeel![]()
*eerst maar even naar de dierenarts, hoop niet veel te missen, tot laters
En nu is het wachten op de eerste die de echtheid van dit bericht in twijfel trekt.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:27 schreef Maanvis het volgende:
Voor de geīnteresseerden, hier is de overlijdensadvertentie van Ferry (die van de crematie waarJeroen nu heen gaat) http://files.ad.nl/fbweb/fbwebsite/index.php?page=ad_view&ad_id=11642
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu is het wachten op de eerste die de echtheid van dit bericht in twijfel trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |