Jeroen was zijn beste vriend meende ikquote:Op maandag 11 mei 2009 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo close was ie ook weer nietm et die gast toch ?
Ze liggen allemaal te pitten? Welke stream kijk jij?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat ze niet hun best doen wakker te blijven
Klopt, Jeroens melatonine-afbraak in daglicht is volledig, die gaat klaarwakker worden...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daarnaast vind ik dat het licht aanmoet, Jeroen is nu immers ook in het (dag)licht. Nu zijn de omstandigheden weer maximaal ongelijk.
als t andersom niet zo is kan je nog n iet close zijnquote:
tering ze liggen idd allemaal voor pampusquote:Op maandag 11 mei 2009 12:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze liggen allemaal te pitten? Welke stream kijk jij?
Misschien zit Jeroen achterin een gepantserde auto?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daarnaast vind ik dat het licht aanmoet, Jeroen is nu immers ook in het (dag)licht. Nu zijn de omstandigheden weer maximaal ongelijk.
dat weet ik niet, maar al zal dat niet zo wezen het doet een mens toch wat in zo een aula lijkt mij.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in de auto zitten is wel verdomd moeilijk als je moe bent en wakker moet blijven.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik gun hem geen rust. Voor hem is de opdracht in ieder geval al gemakkelijker vanwege het buiten de bunker zijn. Hij heeft afleiding, geen leuke afleiding, maar hij heeft het wel.
Ze pitten nog net niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze liggen allemaal te pitten? Welke stream kijk jij?
* Jimbo is hartloosquote:Op maandag 11 mei 2009 12:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat weet ik niet, maar al zal dat niet zo wezen het doet een mens toch wat in zo een aula lijkt mij.
ze waren toch al 10 jaar vrienden dat vind ik best langquote:Op maandag 11 mei 2009 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pim.pquote:Op maandag 11 mei 2009 12:17 schreef beequeen het volgende:
Waarom gaat Pim niet fietsen ofzo? Dit gaat straks echt fout.
[ afbeelding ]
ah ok, valequote:Op maandag 11 mei 2009 12:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ze waren toch al 10 jaar vrienden dat vind ik best lang
Hij krijgt toch wel een zwarte zak over z'n hoofd van Bart? Anders is het niet eeeerlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 12:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, Jeroens melatonine-afbraak in daglicht is volledig, die gaat klaarwakker worden...
ja Jimbo maar je lijkt me ook wel weer lief op sommige punten, welke punten heb ik nog niet ontdektquote:
noortje is mn zwakke plekquote:Op maandag 11 mei 2009 12:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja Jimbo maar je lijkt me ook wel weer lief op sommige punten, welke punten heb ik nog niet ontdekt![]()
![]()
Jahoor.. hahaha.. afgevoerd als een crimineel...quote:Op maandag 11 mei 2009 12:18 schreef Pek het volgende:
[..]
Hij krijgt toch wel een zwarte zak over z'n hoofd van Bart? Anders is het niet eeeerlijk
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahoor.. hahaha.. afgevioerd als een crimineel...
Je merkt het meteen dat Jeroen weg is.........nu kakt het helemaal in.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ze pitten nog net niet.
Ik wil springende, fietsende, douchende mensen zien
4 is niet genoeg?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:18 schreef Jimbo het volgende:
ik stem voor meer tieten im bunkert
Op weg naar de echte Bunker in Osdorpquote:Op maandag 11 mei 2009 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahoor.. hahaha.. afgevoerd als een crimineel...
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:22 schreef evaxsis het volgende:
de tafel staat in de fikhebben ze toch nog een beetje licht kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |