Bart gaat ook mee om dat in de gaten te houden. En ja, het is allemaal heftig, maar toch gaat het spel door.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef Toverheks het volgende:
al zal het niet de bedoeling wezen, in een auto (weet niet of hij ver moet rijden) dommel je nog sneller in, en hij staat straks toch in een aula etc. vind k erg heftig allemaal, dus van mij mag hij best 10 min zijn ogen dicht doen.
Dat is jouw gedachte.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gelijk de associatie dat ze kan strijken omdat ze een vrouw is
Nee. Ik heb de faciliteiten geleverd.quote:
vreemdquote:Op maandag 11 mei 2009 12:03 schreef beequeen het volgende:
Van de TBO site.
[..]
Mogen ze dan om 20.00 uur gaan slapen?
die heeft zich net even bijgeplamuurd hequote:Op maandag 11 mei 2009 12:03 schreef Pek het volgende:
Ja, Marielin, je ziet eruit als een verlopen crackhoer![]()
Eline ziet er nog onwaarschijnlijk fris uit, trouwens.
nee joh, om acht uur is er gewoon een dagduel natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
vreemd
Dan kunnen wij ook op tijd naar bed vanavond
Ik denk dat Bart hem hier wel doorheen sleept, maar zwaar is het zeker.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:02 schreef Toverheks het volgende:
ja ik hoorde het, gelukkig sta ik niet in de schoenen van Bart, ik heb best een beetje medelijden met Jeroen zware middag gaat ie tegemoet
Ik ook, en denk dat de mede overlevers hem best wel even wat rust gunnen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik hoorde het, gelukkig sta ik niet in de schoenen van Bart, ik heb best een beetje medelijden met Jeroen zware middag gaat ie tegemoet
Dan is het wel 36 uur. Ach, kunnen we om 20.00 uur iig allemaal naar FOK!radio luisterenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:03 schreef beequeen het volgende:
Van de TBO site.
[..]
Lekker handig, hebben wij dan niets meer om naar te kijken vanavond?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:03 schreef beequeen het volgende:
Van de TBO site.
[..]
Ojaquote:Op maandag 11 mei 2009 12:05 schreef Danny het volgende:
[..]
nee joh, om acht uur is er gewoon een dagduel natuurlijk
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan is het wel 36 uur. Ach, kunnen we om 20.00 uur iig allemaal naar FOK!radio luisteren
Wat Danny zegt.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:06 schreef Disana het volgende:
Lekker handig, hebben wij dan niets meer om naar te kijken vanavond?
Rerun marathon FOK!tvquote:Op maandag 11 mei 2009 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker handig, hebben wij dan niets meer om naar te kijken vanavond?
Ik snap nog steeds niet dat ze niet hun best doen wakker te blijvenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:07 schreef 5thencounter het volgende:
Scheelde weinig deze keer...
[ afbeelding ]
Als je Jeroen terugkomt reken dan maar dat ie helemaal stuk gaat wat mij niet ongeroerd laat.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:02 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet wakker blijven, dat is logisch.
Jeroen kan het, Bart is bij hem en die zal hem er ook heus wel doorheen trekken.
Maar dat het voor Jeroen een hele zware emotionele dag gaat worden dat geloof ik.
Ik gun hem geen rust. Voor hem is de opdracht in ieder geval al gemakkelijker vanwege het buiten de bunker zijn. Hij heeft afleiding, geen leuke afleiding, maar hij heeft het wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ook, en denk dat de mede overlevers hem best wel even wat rust gunnen.
zo close was ie ook weer nietm et die gast toch ?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |