Ja. Bunker Bob heeft 'm helemaal uitgeschreven in COS159, dacht ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:51 schreef Stefan het volgende:
Vannacht had iemand over een e-mail die Amber na haar exit aan de bewoners mocht sturen en waarin ze het over Jeroen had. Klopt dat?
Die email staat gequote in een post door Bobby in één der nachterlijke commentaren op de streams.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:51 schreef Stefan het volgende:
Vannacht had iemand over een e-mail die Amber na haar exit aan de bewoners mocht sturen en waarin ze het over Jeroen had. Klopt dat?
mezelfquote:
Met dank aan Bob de Bunkerquote:Bericht van Amber (verstuurd op 10 mei rond 18.00):
Hey lieverds!
Wat is het heerlijk om weer thuis te zijn! Toen ik gisteravond boven kwam, was Bobby er ook, leuk om hem weer te zien.
Verder was het echt leuk om jullie van boven te volgen. Meiden, wat een schande dat jullie niet eens een beetje pannenkoeken kunnen bakken. Hahaha, Eline, dat zout! Ik lag helemaal in een deuk!
Oh ja, Eline, ik heb je zus en hondje nog gezien. Wat een schatje!
Ik ben gisteravond toen ik thuiskwam om een uur of drie nog ff snel de stad in gedoken en heb heerlijk al mijn vrienden weer kunnen zien. Ben echt heel blij dat ik eruit ben gegaan en niet een van jullie.
Blijf allemaal goed je best doen en de 32 uur zonder slaap kunnen jullie. Jullie staan ook echt al weer de hele dag op achtergrond.
Peter: Foei! Beetje zoenen met Eline terwijl je een vriendinnetje hebt. Verder heb ik ontzettend van je genoten.
Jeroen: Ik heb beelden van het feestje teruggezien en jij hebt je echt misdragen!
Pim: Trek je mond een beetje meer open. Op de streams lijk je nog wel stiller, maar ook lief hoor!
Eline: Je bent een lieverd! Op FOK! heb je een leuke bijnaam, Calimero.
Marielin: Wijf, je gaat winnen! Blijf lekker je stoere zelf. Micha heeft me al een berichtje op Hyves gestuurd.
Verder jongens, blijf sterk. Het gaat namelijk met de dag heftiger en zwaarder worden. Er is superveel op jullie gestemd en jullie hebben allemaal een hoop fans.
Ik zie jullie allemaal hoop ik tijdens de finale.
Ik stuur jullie snel weer een mail.
Dikke kus,
Ex-bunker Amber
P.S. De tieten en naakt-caps staan al overal!
Hier staat hij:quote:Op maandag 11 mei 2009 11:51 schreef Stefan het volgende:
bunker bobquote:Op maandag 11 mei 2009 11:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja. Bunker Bob heeft 'm helemaal uitgeschreven in COS159, dacht ik.
Dat is niet de bedoeling. Ongeacht de omstandigheden zit ook Jeroen nog in het spel.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:50 schreef Toverheks het volgende:
misschien laten ze jeroen ff in de auto zjn ogen dicht doen
naakt capsquote:
lientje mag meedoenquote:
al zal het niet de bedoeling wezen, in een auto (weet niet of hij ver moet rijden) dommel je nog sneller in, en hij staat straks toch in een aula etc. vind k erg heftig allemaal, dus van mij mag hij best 10 min zijn ogen dicht doen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling. Ongeacht de omstandigheden zit ook Jeroen nog in het spel.
Bart zegt net dat Jeroen niet inslaap mag vallen in de auto want anders is de opdracht mislukt. Ik had gehoopt dat hij wel even mocht slapen voor deze zware dag want als je zo moe bent worden de emoties versterktquote:Op maandag 11 mei 2009 11:50 schreef Toverheks het volgende:
misschien laten ze jeroen ff in de auto zjn ogen dicht doen, zal ik ze niet eens kwalijk nemen want hij krijgt toch een emotionelen middag.
gelijk de associatie dat ze kan strijken omdat ze een vrouw isquote:
en dat is maar goed ookquote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef beequeen het volgende:
Bart zegt heel duidelijk dat Jeroen niet mag slapen in de auto. Als hij in slaapt valt is het einde oefening.
ja ik hoorde het, gelukkig sta ik niet in de schoenen van Bart, ik heb best een beetje medelijden met Jeroen zware middag gaat ie tegemoetquote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef beequeen het volgende:
Bart zegt heel duidelijk dat Jeroen niet mag slapen in de auto. Als hij in slaapt valt is het einde oefening.
Nee, iedereen moet wakker blijven, dat is logisch.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bart zegt net dat Jeroen niet inslaap mag vallen in de auto want anders is de opdracht mislukt. Ik had gehoopt dat hij wel even mocht slapen voor deze zware dag want als je zo moe bent worden de emoties versterkt
Mogen ze dan om 20.00 uur gaan slapen?quote:Maandag 11 mei, 9.30 uur
Lange nacht ...
De Overlevers beginnen het nu toch echt wel heel zwaar te krijgen met de weekuitdaging. De vermoeidheid begint zijn tol te eisen. Sinds gisterochtend 8:00 uur zijn Peter, Pim, Eline, Marielin en Jeroen al wakker. Jeroen is erg met de uitvaart van zijn vriend bezig maar 'moet de knop nog even omzetten', zoals hij zelf zegt.
Peter's lijf probeert met man en macht de uitputtingsslag te winnen. Pim zit af en toe wat te knikkebollen maar lijkt er verder zonder al te veel moeite doorheen te komen. Omdat alle bewoners wel wat extra voedingsstoffen nodig hadden zijn er gedurende de nacht wat extra's naar The Bunker gegaan. Extra vitaminen, koolhydraten en zo verder. Maar dan nog, houden de Overlevers het vol om tot 20:00 uur vanavond wakker te blijven?
Jeroen wil zijn geheime warme douche nemen, maar hoe doet hij dit zonder de dat andere Overlevers dat doorhebben?
En voor wie het zich afvraagt, met het konijn gaat het uitstekend.
Bart gaat ook mee om dat in de gaten te houden. En ja, het is allemaal heftig, maar toch gaat het spel door.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef Toverheks het volgende:
al zal het niet de bedoeling wezen, in een auto (weet niet of hij ver moet rijden) dommel je nog sneller in, en hij staat straks toch in een aula etc. vind k erg heftig allemaal, dus van mij mag hij best 10 min zijn ogen dicht doen.
Dat is jouw gedachte.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gelijk de associatie dat ze kan strijken omdat ze een vrouw is
Nee. Ik heb de faciliteiten geleverd.quote:
vreemdquote:Op maandag 11 mei 2009 12:03 schreef beequeen het volgende:
Van de TBO site.
[..]
Mogen ze dan om 20.00 uur gaan slapen?
die heeft zich net even bijgeplamuurd hequote:Op maandag 11 mei 2009 12:03 schreef Pek het volgende:
Ja, Marielin, je ziet eruit als een verlopen crackhoer![]()
Eline ziet er nog onwaarschijnlijk fris uit, trouwens.
nee joh, om acht uur is er gewoon een dagduel natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
vreemd
Dan kunnen wij ook op tijd naar bed vanavond
Ik denk dat Bart hem hier wel doorheen sleept, maar zwaar is het zeker.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:02 schreef Toverheks het volgende:
ja ik hoorde het, gelukkig sta ik niet in de schoenen van Bart, ik heb best een beetje medelijden met Jeroen zware middag gaat ie tegemoet
Ik ook, en denk dat de mede overlevers hem best wel even wat rust gunnen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik hoorde het, gelukkig sta ik niet in de schoenen van Bart, ik heb best een beetje medelijden met Jeroen zware middag gaat ie tegemoet
Dan is het wel 36 uur. Ach, kunnen we om 20.00 uur iig allemaal naar FOK!radio luisterenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:03 schreef beequeen het volgende:
Van de TBO site.
[..]
Lekker handig, hebben wij dan niets meer om naar te kijken vanavond?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:03 schreef beequeen het volgende:
Van de TBO site.
[..]
Ojaquote:Op maandag 11 mei 2009 12:05 schreef Danny het volgende:
[..]
nee joh, om acht uur is er gewoon een dagduel natuurlijk
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan is het wel 36 uur. Ach, kunnen we om 20.00 uur iig allemaal naar FOK!radio luisteren
Wat Danny zegt.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:06 schreef Disana het volgende:
Lekker handig, hebben wij dan niets meer om naar te kijken vanavond?
Rerun marathon FOK!tvquote:Op maandag 11 mei 2009 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker handig, hebben wij dan niets meer om naar te kijken vanavond?
Ik snap nog steeds niet dat ze niet hun best doen wakker te blijvenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:07 schreef 5thencounter het volgende:
Scheelde weinig deze keer...
[ afbeelding ]
Als je Jeroen terugkomt reken dan maar dat ie helemaal stuk gaat wat mij niet ongeroerd laat.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:02 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet wakker blijven, dat is logisch.
Jeroen kan het, Bart is bij hem en die zal hem er ook heus wel doorheen trekken.
Maar dat het voor Jeroen een hele zware emotionele dag gaat worden dat geloof ik.
Ik gun hem geen rust. Voor hem is de opdracht in ieder geval al gemakkelijker vanwege het buiten de bunker zijn. Hij heeft afleiding, geen leuke afleiding, maar hij heeft het wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ook, en denk dat de mede overlevers hem best wel even wat rust gunnen.
zo close was ie ook weer nietm et die gast toch ?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over fok TV gesproken , kan ik ook filmpjes inleveren of moet jij perse op t filmpje staan ?quote:
Ik heb geen idee. Daar stond niks van in de opdracht.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:09 schreef 5thencounter het volgende:
Hoelang moeten ze eigenlijk "out" zijn voor het mislukken vd opdracht?
wat je ook doet de omstandigheden kan je niet gelijk maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daarnaast vind ik dat het licht aanmoet, Jeroen is nu immers ook in het (dag)licht. Nu zijn de omstandigheden weer maximaal ongelijk.
Zat ik net ook aan te denken, ik weet het iig niet. Ik vind dat ze ook beter op elkaar moeten letten, groepsgevoel hèquote:Op maandag 11 mei 2009 12:09 schreef 5thencounter het volgende:
Hoelang moeten ze eigenlijk "out" zijn voor het mislukken vd opdracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |