Nou. . .kan het geen kwaad dan als je zolang achter elkaar bonen moeten eten? Krijg je dan geen last van je buik? Straks moet ik spugen. . . en dat heeft ze écht tot in den treure herhaaldquote:Op zondag 10 mei 2009 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Overall heb ik Eline zelden over iets horen klagen. Integendeel, ze pakt alles blijmoedig op en doet haar best zonder gezanik.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:38 schreef Danny het volgende:
Dit keer NIET door een slotje heen
De Febo geeft dus de spullen van de bewoners niet terug. Hierdoor wordt momenteel Marielin ernstig benadeeld.
Carry on.
Ja, zoiets zei ik ook al in het vorige topic.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Beetje lastig teruggeven, als hij nog langer undercover moet blijven hè
En nu zal het wel snel terug komen, want als Danny een keer "Boe" roept dan is het meestal "ja en amen". Als anderen iets zeggen dat heet het zeuren. Dat is ook zoiets doms, dat opzichtige geslijm met jouquote:Op zondag 10 mei 2009 22:38 schreef Danny het volgende:
Dit keer NIET door een slotje heen
De Febo geeft dus de spullen van de bewoners niet terug. Hierdoor wordt momenteel Marielin ernstig benadeeld.
Carry on.
het jammer dat we daar niet achter gaan komen, maar ik denk dat zij nog is bitchie kan zijn. het is mij al een paar keer opgevallen dat zij heel fel kan reagerenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet, ze zou wat vaker huilen denk ik, dat dan weer wel
Niet helemaal waar, ze liep te zeuren over de bruine bonen, was vantevoren al bang dat haar buikje pijn zou gaan doen, ik hoorde haar vanavond weer zanikken over die bruine bonen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Overall heb ik Eline zelden over iets horen klagen. Integendeel, ze pakt alles blijmoedig op en doet haar best zonder gezanik.
gewoon marielin bellen en zeggen dat haar spullen in de kist liggen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Beetje lastig teruggeven, als hij nog langer undercover moet blijven hè
Precies, dat doet ze dus ook als ze nog wel de lieveling isquote:Op zondag 10 mei 2009 22:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
het jammer dat we daar niet achter gaan komen, maar ik denk dat zij nog is bitchie kan zijn. het is mij al een paar keer opgevallen dat zij heel fel kan reageren
Mee eensquote:Op zondag 10 mei 2009 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
gewoon marielin bellen en zeggen dat haar spullen in de kist liggen.
hoeft de cover van jeroen helemaal niet door gebroken te worden.
Peter doet aardig zn best om de opdracht te laten mislukken.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:42 schreef snetje het volgende:
en dat was de 2de geloof ik die Peter liet knappen
Wat doe jij ineens raar persoonlijk?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:37 schreef Rica het volgende:
[..]
Doe maar net alsof het niet zo is. Gewoon weglachen Gert.
Zit je lekker daar? Misschien nog een kussentje erbij?
omdat ze geen reden heeft tot zeiken alles word haar in de schoot geworpen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . .kan het geen kwaad dan als je zolang achter elkaar bonen moeten eten? Krijg je dan geen last van je buik? Straks moet ik spugen. . . en dat heeft ze écht tot in den treure herhaald
Maar over het algemeen zeikt ze weinig, dat ben ik met je eens.
NMNS je zit te zeiken, mag ik dat zo zeggen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En nu zal het wel snel terug komen, want als Danny een keer "Boe" roept dan is het meestal "ja en amen". Als anderen iets zeggen dat heet het zeuren. Dat is ook zoiets doms, dat opzichtige geslijm met jou
Waar haal je die onzin in vredesnaam vandaanquote:Op zondag 10 mei 2009 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu zal het wel snel terug komen, want als Danny een keer "Boe" roept dan is het meestal "ja en amen".
Lees wat cosjes terug. Ik geloof dat de redactie van daar me al vaak genoeg heeft beticht van zeuren.quote:Als anderen iets zeggen dat heet het zeuren. Dat is ook zoiets doms, dat opzichtige geslijm met jou
Elientje heeft dan ook geen bh-tje nodigquote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat doe jij ineens raar persoonlijk?
En ik hang lekker thuis op de bank en heb geen extra kussentje nodig, dank je.
Laat me gewoon mijn voorkeur hebben. Ik post net drie keer iets pro Eline of zo. Het staat hier de HELE dag en al die dagen ervoor werkelijk bol van de anti-Elineposts. En dan moet ik Eline van mijn netvlies halen. Nou ik heb liever Eline op m'n netvlies dan zo'n zeurende vleermuis die d'r BH-tje kwijt is.
maar is het niet Jeroen die ervoor gekozen heeft om de meeste spullen van Marielin te pakken al denk ik dat de rest het nog niet door heeft dat ze wat missen aangezien het 10 items moesten zijn en er 3 van marielin zijn gepakt en 1 van Eline...dan moeten er nog 6 items van de andere missen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Het undercover blijven is in opdracht van boven
Over persoonlijk te sprekenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat me gewoon mijn voorkeur hebben. Ik post net drie keer iets pro Eline of zo. Het staat hier de HELE dag en al die dagen ervoor werkelijk bol van de anti-Elineposts. En dan moet ik Eline van mijn netvlies halen. Nou ik heb liever Eline op m'n netvlies dan zo'n zeurende vleermuis die d'r BH-tje kwijt is.
Jereon heeft toch in het bijzijn van iedereen in de kist gekeken?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, ik heb liever dat je het anders zegtquote:Op zondag 10 mei 2009 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NMNS je zit te zeiken, mag ik dat zo zeggen.
"staat" zou misschien beter hebben geklonken.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik heb liever dat je het anders zegt![]()
of de regie belt marielin en zegt dat ze haar spullen terug kan vinden in de kist. Ook grappig. Dan zijn de verhoudingen ook weer eerlijk verdeeld.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:45 schreef siep86 het volgende:
[..]
maar is het niet Jeroen die ervoor gekozen heeft om de meeste spullen van Marielin te pakken al denk ik dat de rest het nog niet door heeft dat ze wat missen aangezien het 10 items moesten zijn en er 3 van marielin zijn gepakt en 1 van Eline...dan moeten er nog 6 items van de andere missen.
Jeroen zou wel stiekem spullen kunnen terug leggen, ook grappig. Dan kan er gespeculeerd worden over hoe ze terug komen
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
toen lag er ook nog niets in de kist.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Jereon heeft toch in het bijzijn van iedereen in de kist gekeken?
Hoe kan hij dan verklaren niets gezien te hebben?
ik vind ook dat de redactie moet vertellen waar de spullen liggen, en Jeroen daar dan buiten houden zodat hij gerust nog een geheime missie kan afmakenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Hè verdikkie toch.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elientje heeft dan ook geen bh-tje nodig
Ja, lezen is ook een kunst, ik pak jou niet aan. Ik constateer dat verschillende users door de redactie daar zeurpieten genoemd worden. Als jij iets zegt dan neemt diezelfde redactie jou een stuk serieuzer. Dat is mijn beeld van de laatste week.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin in vredesnaam vandaan
Ik heb redactioneel geen kont te vertellen over de bunker, net zomin als zij wat te vertellen hebben over FOK!.
Ik zit hier als kijker.
[..]
Lees wat cosjes terug. Ik geloof dat de redactie van daar me al vaak genoeg heeft beticht van zeuren.
Ik vind het prima als je me aan wil pakken, maar kom dan wel met feiten in plaats van bullshit aannames.
Vind ik ook prima, wordt niemand door verraden.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:47 schreef Danny het volgende:
[..]
of de regie belt marielin en zegt dat ze haar spullen terug kan vinden in de kist. Ook grappig. Dan zijn de verhoudingen ook weer eerlijk verdeeld.
Dat idee was anders ook wel een paar keer bij mij opgekomen, maar goed, het kán natuurlijk dat de redactie dan met jou op 1 lijn ligt en doet wat ze toch al wilde doen. Zoals de opdracht afblazen toen Koninginnedag een drama werd. Jij riep dat en het gebeurde, kán toeval zijn. Maar nog een vorbeeld, jij riep dat de samenwerking met Fok wat stond weggemoffeld en hoppa, een dag of 2 erna staat Fok op de home page. En zo zijn er nog wel een paar. Maakt ook niet uit verder, ben je ook partners voor, elkaar van feedback voorzien (al krijgen wij het eenzijdig mee, Fok -> Bunker) en daar wat mee doen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin in vredesnaam vandaan
Ik heb redactioneel geen kont te vertellen over de bunker, net zomin als zij wat te vertellen hebben over FOK!.
Ik zit hier als kijker.
[..]
Lees wat cosjes terug. Ik geloof dat de redactie van daar me al vaak genoeg heeft beticht van zeuren.
Ik vind het prima als je me aan wil pakken, maar kom dan wel met feiten in plaats van bullshit aannames.
Ik vind Marielin een behoorlijk verlopen kop hebben voor zo'n jonge meid, maar ze heeft wel een mooi lichaam.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
omdat ze geen reden heeft tot zeiken alles word haar in de schoot geworpen.
ik snap trouwens niet waar mensen het vandaan halen dat eline zo knap is,ik heb nog niks knaps aan haar gezien
Toen lagen die spullen nog in de wc verstopt, in de nacht heeft hij ze in de kist gedaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Jereon heeft toch in het bijzijn van iedereen in de kist gekeken?
Hoe kan hij dan verklaren niets gezien te hebben?
als de gemaakte afspraak vooraf was dat er niet aan elkaars spullen gezeten mag worden moet dat inderdaad niet mogen. Als dat dan toch gebeurt vanwege een ludieke opdracht prima, maar dan moeten die spullen wel gewoon terug natuurlijk. Zo'n enorme moeite is dat niet. Juist het feit dat de redactie dat kennelijk niet van plan is te doen is op z'n zachtst gezegd dubieus te noemen. Zeker omdat ze nu de schijn behoorlijk tegen zich krijgen en ze dat eigenlijk zouden moeten vermijden.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:48 schreef snetje het volgende:
[..]
ja mee eens ... anders wordt het te zielig ....
ik bedoel het missen van een muts, sjaal en een paar sokken moet niet mogen nee... en al helemaal niet in The Bunker
Je zegt dat Marielin er niet slechter uitziet dan op dag 1. Ze is verdomme steeds zo wit als een vaatdoek en zit te schudden en te beven van ellende. Waarom moet je dat weglachen? Vandaar mijn suggestie dat je niet echt objectief bezig bent.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
voor haar zou het beter zijn eens echt op eigen benen te staan zonder dat mensen voor haar klaar staan, want dit is een makkelijke weg te bewandelen totdat niemand er meer intrapt en dan heeft ze een probleem. dus doe haar maar is 24 uur in isolatiequote:Op zondag 10 mei 2009 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, dat doet ze dus ook als ze nog wel de lieveling is
niet eens, Amber had zo in de Cosmo gekundquote:Op zondag 10 mei 2009 22:50 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik vind Marielin een behoorlijk verlopen kop hebben voor zo'n jonge meid, maar ze heeft wel een mooi lichaam.
Eline heeft een zachter gezicht, liever gezicht en ziet er een stuk frisser uit in haar gezicht.
Ik had de eerste paar dagen gemist van De Bunker en vroeg hier in de COS of Marielin al zulke wallen had toen ze er in kwam en dat werd hier dan ook beaamt.
Ik kan mij dus wel voorstellen dat mannen Eline knap vinden.
veel meer zit daar ook niet he in De Bunker.
We hebben Renate daar gezien en Amber en tja.........dat waren nou niet bepaald schoonheden.
Weltrustenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:51 schreef crazygirl29 het volgende:
hey lieve mensen...
ik wens jullie nog een prettige avond en wie weet tot gauw.
Ik duik mijn bedje in.
liefs daan
Ik denk dat de opzet nog steeds is dat het eerlijk gedaan moet worden maar dat men het overzicht niet helemaal heeft.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Je zegt dat Marielin er niet slechter uitziet dan op dag 1. Ze is verdomme steeds zo wit als een vaatdoek en zit te schudden en te beven van ellende. Waarom moet je dat weglachen? Vandaar mijn suggestie dat je niet echt objectief bezig bent.
En ja ik begin sterke twijfels te krijgen over de eerlijkheid van het spel. Of pappa van Kuijk misschien een envelopje heeft laten vallen ofzo, dat soort gedachten. Als het niet zo is hebben de makers iets recht te zetten imo. Fair play.
Ja, daar heb je wel wat.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:52 schreef Noelle06 het volgende:
Even alles terug gelezen van vandaag , maar ze weten toch allemaal nu dat er iemand met een geheime missie zit /undercover !
Als er nu gezegt wordt waar Marielin haar spullen liggen dan weten ze toch wie het gedaan heb of heb Jeroen ook spullen van zich zelf erbij gedaan ?
Wees niet bang, daar gaat ze echt nog wel achter komen, maar of dat in de bunke ris?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
voor haar zou het beter zijn eens echt op eigen benen te staan zonder dat mensen voor haar klaar staan, want dit is een makkelijke weg te bewandelen totdat niemand er meer intrapt en dan heeft ze een probleem. dus doe haar maar is 24 uur in isolatie
Die opdracht heeft Peter ook gewoon gekregen, dus een beetje sneaky om te doen alsof hij het voor haar doet is het welquote:Op zondag 10 mei 2009 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Peter biedt aan morgenavond half wakker te blijven zodat hij in de gaten kan houden of er iemand met de spullen rommelt.
Wa lief
dat wist ik nietquote:Op zondag 10 mei 2009 22:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die opdracht heeft Peter ook gewoon gekregen, dus een beetje sneaky om te doen alsof hij het voor haar doet is het wel
doei slaap lekker meisquote:Op zondag 10 mei 2009 22:51 schreef crazygirl29 het volgende:
hey lieve mensen...
ik wens jullie nog een prettige avond en wie weet tot gauw.
Ik duik mijn bedje in.
liefs daan
O, die had ik dan gemistquote:Op zondag 10 mei 2009 22:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die opdracht heeft Peter ook gewoon gekregen, dus een beetje sneaky om te doen alsof hij het voor haar doet is het wel
eigenlijk moeten alle afspraken eens goed duidelijk gemaakt worden voor de streamers ...als ze dan toch alles open willen houden...quote:Op zondag 10 mei 2009 22:51 schreef Danny het volgende:
[..]
als de gemaakte afspraak vooraf was dat er niet aan elkaars spullen gezeten mag worden moet dat inderdaad niet mogen. Als dat dan toch gebeurt vanwege een ludieke opdracht prima, maar dan moeten die spullen wel gewoon terug natuurlijk. Zo'n enorme moeite is dat niet. Juist het feit dat de redactie dat kennelijk niet van plan is te doen is op z'n zachtst gezegd dubieus te noemen. Zeker omdat ze nu de schijn behoorlijk tegen zich krijgen en ze dat eigenlijk zouden moeten vermijden.
Ik riep dat niet eens als eerste geloof ik en ook zeker niet als laatste. Als je had gezegd dat ze vaak reageren als er meerdere mensen eenzelfde kritiek uiten dan kan ik je gelijk geven. Ze lezen niet voor niks mee hequote:Op zondag 10 mei 2009 22:50 schreef Marrije het volgende:
Dat idee was anders ook wel een paar keer bij mij opgekomen, maar goed, het kán natuurlijk dat de redactie dan met jou op 1 lijn ligt en doet wat ze toch al wilde doen. Zoals de opdracht afblazen toen Koninginnedag een drama werd. Jij riep dat en het gebeurde
Iteejer heeft daarover contact opgenomen met Bram en dat werd op basis van de sponsorafspraken afgerond. Dat staat los van de COS.quote:jij riep dat de samenwerking met Fok wat stond weggemoffeld en hoppa, een dag of 2 erna staat Fok op de home page
Het staat allemaal zo haaks op "elkaar er doorheen proberen te slepen". Het is nu verworden tot proberen elkaar een loer te draaien.quote:
Dat heeft Peter ook geroepen en een heleboel gaven Peter gelijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:58 schreef snetje het volgende:
[..]
eigenlijk moeten alle afspraken eens goed duidelijk gemaakt worden voor de streamers ...als ze dan toch alles open willen houden...
als iedereen zich daar aan moet gaan houden dan had Peter ook gelijk dat ze van zijn gel af moesten blijven ... daar hoor ik dan weer niemand over ....
in de bunker denk ik niet meer, alhoewel ik vermoed dat Jeroen zich nog is tegen haar kan kerenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wees niet bang, daar gaat ze echt nog wel achter komen, maar of dat in de bunke ris?
Ik ben het met je eens, dat is dan ook Eline haar wapen, daar zijn mannen gevoelig voor.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:54 schreef Toverheks het volgende:
het is nu eenmaal zo, eline wind iedereen om haar vingertje, al zal ze zeuren, doet ze het nog met een lief stemmetje en draait erom heen, eline weet hoe ze de mannen moet inpakken, marilien zegt het op een harde manier, die spreekt ook vaak met haar hele lichaam en zet haar gezicht op onweer.
nee, eline is gewoon een uitgekookte meid, ze lijkt me in de buitenwereld net zoals in de grot, lief kijken maar ondertussen met haar ding bezig zijn.
die opdracht is nog niet gegeven toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
Peter en Marielin even luchten , en weg zijn de aanstekers en en lucifers waarschijnlijk![]()
Dat was toch opdracht 2 voor jeroen ???
Weet ik niet maar duidelijk in de poll, dat dat de opdracht wordt.quote:
Het is gewoon een toppertje!!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . .kan het geen kwaad dan als je zolang achter elkaar bonen moeten eten? Krijg je dan geen last van je buik? Straks moet ik spugen. . . en dat heeft ze écht tot in den treure herhaald
Maar over het algemeen zeikt ze weinig, dat ben ik met je eens.
Daar is toch voor gestemd, dat Jeroen dat zou gaan doen ?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef Dottey het volgende:
ik vind trouwens dat de "mol" opdracht van jeroen wel eens klaar mag zijn.
Een ander mag een opdracht krijgen om stiekem iets te doen...
Hoe lang gaat dat nog duren zo?
en ik ben niet 1 van die jaloerse vrouwen hoor maar mijn moeder zei altijd, van een knap bord kan je niet eten, dat wil zeggen, je bord kan zo mooi zijn maar je eet er nooit alleen van, of zoiets hahaha, maar het is echt zo als je eline bekijkt, lief lachen hoofdje beetje schuin en weer smelt iedereen in haar omgeving.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, dat is dan ook Eline haar wapen, daar zijn mannen gevoelig voor.
En het lukt haar dus ook nog.
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor mij niet. Je moet wel erg naïef zijn als je denkt dat anderen naar je kijken alsof je een gewone user bent.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aha, op die manier, dat maakt eea wel inzichtelijker.
Dat weet waarschijnlijk weer niemandquote:Op zondag 10 mei 2009 23:06 schreef evaxsis het volgende:
Wat kan je Jeroen trouwens winnen met het lukken van zijn 2e missie?
Toch heeft een niet onaanzienlijk deel van de vrouwelijke Fok!-populatie er slapeloze nachten van..quote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
omdat ze geen reden heeft tot zeiken alles word haar in de schoot geworpen.
ik snap trouwens niet waar mensen het vandaan halen dat eline zo knap is,ik heb nog niks knaps aan haar gezien
bij jou doe ik eigenlijk altijd maar wat je nickname zegtquote:Op zondag 10 mei 2009 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor mij niet. Je moet wel erg naïef zijn als je denkt dat anderen naar je kijken alsof je een gewone user bent.
en uiteindelijk zag Peter in dat het beter was om te stoppen met het zeiken erover en heeft zijn kop kaal laten scheren ...quote:Op zondag 10 mei 2009 23:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat heeft Peter ook geroepen en een heleboel gaven Peter gelijk.
Dus dat is wel gebeurd
Met zo'n opdracht is het snel klaar iig, dat wordt paar minuten drama tot ie wel moet toegeven of we 2 exits hebbenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Weet ik niet maar duidelijk in de poll, dat dat de opdracht wordt.
En Jeroen een paar keer vaag aan de telefoon
Kijken of Marielin hetzelfde doet, volgens mij wordt je dan echt bang van haar, die kop en dan kaalquote:Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef snetje het volgende:
[..]
en uiteindelijk zag Peter in dat het beter was om te stoppen met het zeiken erover en heeft zijn kop kaal laten scheren ...
Die had ik nog niet eerder gehoordquote:Op zondag 10 mei 2009 23:08 schreef Danny het volgende:
[..]
bij jou doe ik eigenlijk altijd maar wat je nickname zegt
Eline heeft ook haar dipmomentjes gehad ... zeker na het 8 uur zwijgen ... zat ze ook even helemaal niet lekker in haar vel...alleen zeikt ze er niet over dus daarom valt het niet op ....quote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, dat is dan ook Eline haar wapen, daar zijn mannen gevoelig voor.
En toevallig verscheen een paar dagen later zijn cd ., die ging over een potje gel.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef snetje het volgende:
[..]
en uiteindelijk zag Peter in dat het beter was om te stoppen met het zeiken erover en heeft zijn kop kaal laten scheren ...
Vind ik ook.. en het liefst ontopic materiaal voor het "ScanMan TIETUHHHH!!!!!!"-topic...quote:Op zondag 10 mei 2009 22:48 schreef Flow3r het volgende:
Eline is een prachtmeid om te zien, en nog lief ook![]()
maar dat neemt niet weg dat ze geen extra steuntje in de rug heeft toch? ze weet dat alle mannen haar leuk vinden, heeft niks vies hoeven eten, niet buiten hoeven slapen, is niet afhankelijk van een sigaret dus dat raakt haar niet...ze mag van mij wel wat meer laten zien![]()
ACTIE met die meid
Hoe toevallig kan dat zijn , toch sturing van de FEBOquote:Op zondag 10 mei 2009 23:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
En toevallig verscheen een paar dagen later zijn cd ., die ging over een potje gel.
Jeroen is daarin mee gegaan terwijl hij niet weet waarvoor, wat een figuur is het toch alleen al voor de pret doet hij het dusquote:Op zondag 10 mei 2009 23:07 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat weet waarschijnlijk weer niemanden dat maakt de interactie met de streamers er niet beter op
Amber is een knappe meid. Zonder make up verreweg de mooiste van het stel!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:50 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik vind Marielin een behoorlijk verlopen kop hebben voor zo'n jonge meid, maar ze heeft wel een mooi lichaam.
Eline heeft een zachter gezicht, liever gezicht en ziet er een stuk frisser uit in haar gezicht.
Ik had de eerste paar dagen gemist van De Bunker en vroeg hier in de COS of Marielin al zulke wallen had toen ze er in kwam en dat werd hier dan ook beaamt.
Ik kan mij dus wel voorstellen dat mannen Eline knap vinden.
veel meer zit daar ook niet he in De Bunker.
We hebben Renate daar gezien en Amber en tja.........dat waren nou niet bepaald schoonheden.
Das wel handig van Peter; als hij in de gaten heeft wie er met de spullen rommelt dan weet hij ook gelijk wie hij moet ontmaskeren....quote:Op zondag 10 mei 2009 22:56 schreef Marrije het volgende:
Ach wat lief van Peter, hij wil met een half oog snachts eea in de gaten houden voor Marielin.
voor een pakje peuken per dag.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:10 schreef snetje het volgende:
[..]
eenschquote:Op zondag 10 mei 2009 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Amber is een knappe meid. Zonder make up verreweg de mooiste van het stel!!!
UITTTT die klerenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vind ik ook.. en het liefst ontopic materiaal voor het "ScanMan TIETUHHHH!!!!!!"-topic...
Los van het feit dat NMNS weer een beetje STAAT te zeiken kun je toch niet ontkennen dat het merendeel hier weet dat je een bepaalde 'status' hebt. Maar mijn persoonlijke mening is dan weer dat IK het leuk vind dat hier ook mensen met een bepaalde 'status', gewoon mee lullen met een eenvoudig menneke als ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:08 schreef Danny het volgende:
[..]
bij jou doe ik eigenlijk altijd maar wat je nickname zegt
en zo is het maar netquote:Op zondag 10 mei 2009 23:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
En toevallig verscheen een paar dagen later zijn cd ., die ging over een potje gel.
hahaha wat giller is dat hèquote:Op zondag 10 mei 2009 23:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik begrijp écht die aversie tegen Eline niet hoor. Waarschijnlijk ís ze gewoon een leuke, mooie hartelijke en lieve meid, kan dat niet ofzo? Moet er altijd wat achter schuilen? Iemand kan toch een aardig karakter hebben?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en ik ben niet 1 van die jaloerse vrouwen hoor maar mijn moeder zei altijd, van een knap bord kan je niet eten, dat wil zeggen, je bord kan zo mooi zijn maar je eet er nooit alleen van, of zoiets hahaha, maar het is echt zo als je eline bekijkt, lief lachen hoofdje beetje schuin en weer smelt iedereen in haar omgeving.
marilien is gewoon een doorsnee meisje, zegt wat ze denkt en ja al zeurt ze wel veel, dat is dan haar wapen dat er geluisterd naar haar wordt.
Femme Fatalequote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef Tessio het volgende:
[..]
Yup, en daar mag ze haar hele leven mee in de vitrine staan...quote:Op zondag 10 mei 2009 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Amber is een knappe meid. Zonder make up verreweg de mooiste van het stel!!!
Zou het?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch heeft een niet onaanzienlijk deel van de vrouwelijke Fok!-populatie er slapeloze nachten van..
Nu haal je jezelf naar beneden hoor, eenvoudig menneke?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Los van het feit dat NMNS weer een beetje STAAT te zeiken kun je toch niet ontkennen dat het merendeel hier weet dat je een bepaalde 'status' hebt. Maar mijn persoonlijke mening is dan weer dat IK het leuk vind dat hier ook mensen met een bepaalde 'status', gewoon mee lullen met een eenvoudig menneke als ik.
Ik ben het met jouw eens Eline eruit dan kan het spel echt beginnenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:15 schreef Danny het volgende:
[..]
voor een pakje peuken per dag.
het slaat gewoon nergens op om buiten een opdracht om iemand's spullen achter te houden.
De opdracht is voorbij. Klaar.
De redactie wil niet ingrijpen en zwijgt als het graf.
Ik vind het vooral jammer dat het na vanavond een stap dichterbij een gouden kooi kloon is gekomen qua manipulatief gedrag. Dat is voor mij wel een domper en ik ga dan ook gewoon slapen nu.
Heb wel even marielin flink omhoog en eline flink omlaag gestemd. Eline moest er maar als volgende uit.
Maar daar gingen mijn teksten dan ook helemaal niet overquote:Op zondag 10 mei 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar mijn persoonlijke mening is dan weer dat IK het leuk vind dat hier ook mensen met een bepaalde 'status', gewoon mee lullen met een eenvoudig menneke als ik.
Ik kan me voorstellen dat ze er na de afgelopen week aardig doorheen zit, ze heeft al 2 nachten buiten doorgebracht, waarvan 1 helemaal alleen en de andere keer een paar uur alleen, een paar flauwe geintjes als vanmorgen niet naar binnen mogen terwijl ze dat wilde, niet mogen roken buiten terwijl er sigaretten meegegeven waren en boterhammen niet meer mogen opeten..... En dan is ze ook nog een keer ongesteld.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef Rainesz het volgende:
Nou vind Marielin persoonlijk steeds irritanter worden,en die zou van mij serieus gelijk mogen wieberen!
haar onzekere gedrag is voor mij nu een zo een groot irritantie punt gaan vormen,dat telkens wanner ze de kaken los trekt,ik het geluid mute.
neemt niet weg dat ik dat bij Eline ook nog heb...
Ik vind het toch aardig goed gelukt, tenslotte zit ik toch elke dag aan de stream gekluisterd.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:23 schreef Toverheks het volgende:
kijk, als je het goed bekijkt het consept van de bunker, maakt het niet uit of je knap, leuk, vet, mager, dik of lelijk bent, speel het spel goed.
Maar tot nu toe vind ik de opdrachten niet om wakker voor te blijven en hele nachten door te halen.
Had er persoonlijk meer van verwacht, ook dat wij als streamer meer invloed uit konden oefenen en niet alleen met credits kopen etc.etc.
Ik denk dan ook dat als er een Bunker2 komt ze veel fouten kunnen recht trekken van deze eerste Bunker, want als we heel eerlijk zijn, het loopt niet volgens plan lijkt me, misschien op papier staan al die plannen goed maar uitvoeren nee, maar we kunnen nog 2 weken voort dus misschien???
ja ik ook hoor, echt ik geniet ook wel, maar meer van hier op FOK en de mensen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind het toch aardig goed gelukt, tenslotte zit ik toch elke dag aan de stream gekluisterd.
jeroenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie had er nou de koortslip? Kapotje over de verkeerde eikel.
Het is zeker al gelukt maar de interactie met de streamers mis ik echt een beetje.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik ook hoor, echt ik geniet ook wel, maar meer van hier op FOK en de mensen.
Maar echt vind het heus wel stoer dat ze deze sprong in het diepe hebben gemaakt, kost veel moeite energie en Geld, heel veel geld en ze doen het toch maar ff.
Maar hoop ook dat ze van de streamers leren en lezen en dat meenemen naar een eventueel 2e Bunker.
Want wat ik wel merk, het leeft toch streamen op internet en hoop oprecht dat hun naam gaan maken en met volgende projekten komen.
Trustequote:Op zondag 10 mei 2009 23:30 schreef NrTH het volgende:
En nu is het bedtijd
Veel kijkplezier nog allemaal ;p
pfffffff Ruti dit vind ik toch wel een vreemde opmerking hoor, alsof jij minder zou zijn. doe effe normaal man !quote:Op zondag 10 mei 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Los van het feit dat NMNS weer een beetje STAAT te zeiken kun je toch niet ontkennen dat het merendeel hier weet dat je een bepaalde 'status' hebt. Maar mijn persoonlijke mening is dan weer dat IK het leuk vind dat hier ook mensen met een bepaalde 'status', gewoon mee lullen met een eenvoudig menneke als ik.
slaap lekkerquote:Op zondag 10 mei 2009 23:30 schreef NrTH het volgende:
En nu is het bedtijd
Is bijna allemaal waar, maar ik ben echt eenvoudig (zonder minderwaardigheidscomplex)quote:Op zondag 10 mei 2009 23:21 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Nu haal je jezelf naar beneden hoor, eenvoudig menneke?
Kom op we zijn allemaal mensen met goede en slechte eigenschappen.
En ook al is Danny baas van Fok als hij skiet stinkt hij ook net als wij
Ik denk dat Danny zich wat dat betreft niet meer of minder voelt dan ons medefokkers.
En zo ook niet behandeld wenst te worden
Tis geen Nolive toch
jij weet ook niet wat je wilt ? eerst mag ze gaan wieberen omdat ze teveel klaagt en nu je het ineens niet eens bent met de redactie stem je haar weer omhoog ...quote:Op zondag 10 mei 2009 23:15 schreef Danny het volgende:
[..]
voor een pakje peuken per dag.
het slaat gewoon nergens op om buiten een opdracht om iemand's spullen achter te houden.
De opdracht is voorbij. Klaar.
De redactie wil niet ingrijpen en zwijgt als het graf.
Ik vind het vooral jammer dat het na vanavond een stap dichterbij een gouden kooi kloon is gekomen qua manipulatief gedrag. Dat is voor mij wel een domper en ik ga dan ook gewoon slapen nu.
Heb wel even marielin flink omhoog en eline flink omlaag gestemd. Eline moest er maar als volgende uit.
nu nog even een lijstje voor de streamer : met kan jij The Bunker aan????quote:Ben je een controlfreak? Dan kun je dit niet.
Ben je een watje? Blijf dan maar thuis.
Ben je bang in het donker? Gaat hem niet worden dan.
Gehecht aan luxe? Kun je niet zonder lekker eten? Moet je per se een pakje sigaretten per dag roken? Moederskindje?
Dan is The Bunker niets voor jou, blijf maar lekker thuis kijken.
We zoeken avontuurlijk ingestelde personen die zich makkelijk kunnen aanpassen onder zware omstandigheden.
Blijf jij lachen onder stress?
Kun jij twee dagen zonder eten?
Geen moeite met koud water?
Geen last van claustrofobie?
Niet bang om jezelf te laten zien?
Bereid om fatsoenlijk met andere mensen om te gaan?
Dan zoeken we jou!
Waar haal je het vandaan? of hoop je het, dat kan ook..quote:Op zondag 10 mei 2009 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch heeft een niet onaanzienlijk deel van de vrouwelijke Fok!-populatie er slapeloze nachten van..
Ook voor jou:quote:Op zondag 10 mei 2009 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
pfffffff Ruti dit vind ik toch wel een vreemde opmerking hoor, alsof jij minder zou zijn. doe effe normaal man !
Ik kijk geen streams maar ik lees af entoe wel met jullie mee dus ik kan alléén op de commentaren af gaan,
maar ik vind niet dat NMNS staat, loopt of zit te zeiken..... héél vaak heeft hij gelijk en als ik op het commentaar
de caps en de filmpjes af ga wordt Amber Marielin wel degelijk benadeeld en NMNS heeft er ook gelijk in dat veel mensen Danny naar de mond praten, zal Danny waarschijnlijk zelf ook niet eens leuk vinden, lijkt mij
in ieder geval flink irritant als mensen constant in je reet kruipen.....
niet dat ik het altijd met NMNS eens ben, konijntje slachten bijvoorbeeld ... dan denk ik nah.... nee
doe maar effe niet....
Als hij zijn mening niet gewoon kan geven kan hij beter zijn naam veranderen in NMNK
neemmijnietkwalijk
![]()
sooooooo wilde ik toch effe kwijt, zit me af en toe kapot te ergeren maar moet toegeven dat ik mijn eigen soap
heb ondekt en dat zijn ''De Fokkers''.....
erg leuk om te volgen![]()
trusten........
Ik denk dat je daar als maker van een programma niet onderuit kunt om het kijkbaar te maken. Tuurlijk worden ze heel sumier gestuurd. Maar wel met medewerking van de streamers. ZIe opdracht van jeroen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Het is zeker al gelukt maar de interactie met de streamers mis ik echt een beetje.
En heb zelf het idee dat er toch een FEBO is wat hun toch wat aanstuurd.
Of zie ik dat echt verkeerd ???
Precies ik heb dat ook, geniet nu van FOK! en heb het reuze naar mijn zin met jullie allen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar echt vind het heus wel stoer dat ze deze sprong in het diepe hebben gemaakt, kost veel moeite energie en Geld, heel veel geld en ze doen het toch maar ff.
Maar hoop ook dat ze van de streamers leren en lezen en dat meenemen naar een eventueel 2e Bunker.
Want wat ik wel merk, het leeft toch streamen op internet en hoop oprecht dat hun naam gaan maken en met volgende projekten komen.
Én aardig en vriendelijkquote:Op zondag 10 mei 2009 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is bijna allemaal waar, maar ik ben echt eenvoudig (zonder minderwaardigheidscomplex)
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan? of hoop je het, dat kan ook..
Dat is de indruk die ze wilden geven idd. Nu blijkt dat het gewoon een vooropgezet spelletje is waar een aantal sneaky dealtjes zijn gemaakt. De rest zit er gewoon in voor opvulling.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Het is zeker al gelukt maar de interactie met de streamers mis ik echt een beetje.
En heb zelf het idee dat er toch een FEBO is wat hun toch wat aanstuurd.
Of zie ik dat echt verkeerd ???
Trustequote:Op zondag 10 mei 2009 23:30 schreef NrTH het volgende:
En nu is het bedtijd
Vooral straks in de herfts en winterquote:Op zondag 10 mei 2009 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mijn mening he ...denk dat Jeroen een dealtje heb net als de nutteloze Pim.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat is de indruk die ze wilden geven idd. Nu blijkt dat het gewoon een vooropgezet spelletje is waar een aantal sneaky dealtjes zijn gemaakt. De rest zit er gewoon in voor opvulling.
Als het mijn vriendin/familie zou zijn had ik haar vanavond nog opgehaald.
ja dat zal leuk zijn he en zo lekker ouderwets weerquote:
oei! weer dat ongesteld zijn ..... nu snap ik ook dat sommige mannen gaan jennen met de tekst : ben je weer ongesteld ?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze er na de afgelopen week aardig doorheen zit, ze heeft al 2 nachten buiten doorgebracht, waarvan 1 helemaal alleen en de andere keer een paar uur alleen, een paar flauwe geintjes als vanmorgen niet naar binnen mogen terwijl ze dat wilde, niet mogen roken buiten terwijl er sigaretten meegegeven waren en boterhammen niet meer mogen opeten..... En dan is ze ook nog een keer ongesteld.
Het gros zou onder die omstandigheden al flippen als er een kleinigheidje aan de hand was, dus dat ze zo de pest inheeft dat er nogal wat persoonlijke items missen verbaast me niet.
slaap zequote:Op zondag 10 mei 2009 23:51 schreef Toverheks het volgende:
Ik zie in mijn glazen bolletje, er gebeurt nog weinig vannacht, dus allemaal slaap lekker straks ik vlieg naar mijn bedstee.
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:46 schreef akveor het volgende:
Spiegeltje is vanochtend nadat Pim die heeft gebruikt toch nog afgepakt bij mijn weten.
Verder ben ik het met NMNS eens dat het waarschijnlijk geen kwade opzet is maar een samenloop van omstandigheden.
De kijker bepaalt maar heeft niet het overzicht qua challenges zoals jij eerder ook aangaf. Wij kunnen daar dan als streamers niet een balans in vinden. In dit geval zou de redactie dat dan moeten doen.
Verder vind ik dat de challenge gisteren een mislukking was. Huub heeft ook gezegd dat ze daarmee wilden bereiken dat er meer stelling werd genomen. Daarmee vind ik dat Marielin benadeeld is voor deze opdracht. Daarover heen trok zij het niet mogen roken en ook nog het niet naar binnen mogen aan. Voor mij klinkt dat als straf op straf.
Vandaag rond 15.00 was de opdracht van Jeroen afgelopen. Na die klote sanctie als gevolg van die challenge blijft Marielin verstoken van haar spullen en dat voelt weer als een extra straf voor haar.De overlevers weten niet hoelang de opdracht van Jeroen duurt. Daar moeten ze achter zien te komen. Dat kan iid ook door om te roepen: Alles ligt in de kist. Het zal idd niets veranderen aan het uitzoeken wie dat gedaan heeft.
Moeten persoonlijke items sowieso niet met rust gelaten worden? Hij had ook algemene items kunnen pikken. Messen, vorken pannen ed. 5 items waren dan ook genoeg geweest. Iedereen wordt evenredig geraakt.
Waarom worden de opdrachten op de site zo wazig omschreven. Je weet totaal niet waarop je stemt. Dat noem ik niet in control. Maar onzin polls waar de redactie nog alle kanten mee uit kan.
Het idee is vanmiddag spontaan ontstaan. Daar was meteen een poll over. Maar niet over om de items terug te geven. Daar hebben wij niet bij stil gestaan.
Feit blijft voor mij dat Marielin er emotioneel er iets doorheen zit. Ze weet niet hoe ze het om kan buigen in haar voordeel. Door de onevenredige zwaarte vind ik dan ook dat het genoeg is en de spullen terug moeten. Het kan niet zo zijn die klote challenge zo'n wissel op iemand trekt. Het is de oorzaak van alle ellende. De rest krijgt extra munitie en op de fora wordt ze afgemaakt omdat ze zit te zeiken. Wat haar veel negatieve stemmen oplevert. Bah.
Alleen al dit alles moeten doorstaan is al reden voor een dikke vette beloning. Zeker als je ziet hoe Eline, Pim en Jeroen moeiteloos door deze show heen hobbelen doordat ze geen enkele evenredige zware opdracht krijgen.
Voorlopig staat ze lekker vet voorquote:Op zondag 10 mei 2009 23:46 schreef akveor het volgende:
De rest krijgt extra munitie en op de fora wordt ze afgemaakt omdat ze zit te zeiken. Wat haar veel negatieve stemmen oplevert. Bah.
.
slaap lekkerquote:Op zondag 10 mei 2009 23:48 schreef K_L het volgende:
Okeej .. genoeg gezien voor vandaag ... welterusten
marielinquote:Op zondag 10 mei 2009 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voorlopig staat ze lekker vet voor
Condooms zijn al een jaar over datum van gebruik. Dus die kosten niets.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:57 schreef chufi het volgende:
Is dit trouwens een winstgevende opdracht? 500 E om 1000 condooms op te blazen...? Wat kosten die tegenwoordig het stuk , want je kunt er niks meer mee doen??
Verkopen aan een reclamebureau voor condoomreclamesquote:Op zondag 10 mei 2009 23:57 schreef chufi het volgende:
Is dit trouwens een winstgevende opdracht? 500 E om 1000 condooms op te blazen...? Wat kosten die tegenwoordig het stuk , want je kunt er niks meer mee doen??
banaan is ook lekkerquote:Op zondag 10 mei 2009 23:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik denk eerder een bananensmaak, of bestaat dat niet?
ze heeft het toch ook echt wel verdient. en nu nog een lekker biefstukkie voor haar kan ze weer aansterkenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
marielinze staat echt vet voor maar ga me stemmen echt nu niet gebruiken doe dat liever 5 minuten voor einde eliminatie
Die gasten doen het toch maar even,met risico's qua financien .Ach en zeuren is wel lekker af en toequote:Op zondag 10 mei 2009 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat zal leuk zijn he en zo lekker ouderwets weer![]()
Knappen ze dan niet meteen ?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:57 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Condooms zijn al een jaar over datum van gebruik. Dus die kosten niets.
die condooms zijn al een paar maanden over de datum heen dus niet meer veilig om te verkopenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:57 schreef chufi het volgende:
Bah en alweer tegen dezelfde mensen gericht. Ook vanmiddag met dat konijn binnen twee meter niet roken. Marielin schrok zich al te pletter toen ze per ongeluk bij dat kutkonijn rookte en maakte zich grote zorgen voor weer een eventuele sanctie. Welke fokking idioot bedenkt dat en waarom doet de redactie hier aan mee? Dit is niet meer in control dit is het consequent treiteren van steeds dezelfde personen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Bijna geheel mee eens ...alleen Jeroen is undercover en weet niet of hij ook dingen van zich zelf in die kist heb gedaan . de andere overlevers weten dat er 1 is die een missie heb dus zal dat uitkomen en dat is nog niet de bedoeling omdat Jeroen een tweede missie heb of nog niet ...ik weet het niet al was hij vaag aan de foon vanavond ! en als je nu de poll bekijkt moet Jeroen de aanstekers en Lucifers ontvreemden en aangezien Marielin en Peter net in de lucht ruimte waren samen zal hij vast al wat hebben als hij die missie al moet doen .
Het zou kunnen maar voorlopig overtuigt het me niet. De febo heeft de kans gekregen om een en ander recht te zetten maar sinds het hier naar voren is gebracht zijn ze zo stil als een muis. Waarom? Andere keren gingen ze controverses ook niet uit de weg. Zelfs niet toen de samenwerking met Fok de issue was.quote:
Het bier wat ze laatst kregen was ook al over dd (overstuur volgens Elientje)quote:Op maandag 11 mei 2009 00:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
die condooms zijn al een paar maanden over de datum heen dus niet meer veilig om te verkopen
Nee tuurlijk nietquote:Op maandag 11 mei 2009 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik proef nooit aan een condoom. Jij wel?
Omdat het nu lekker veel ruis geeft en daar moet een programma het óók van hebben. Onrechtvaardigheid en verontwaardiging zijn leuke items om kijkcijfers op te krikkenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Het zou kunnen maar voorlopig overtuigt het me niet. De febo heeft de kans gekregen om een en ander recht te zetten maar sinds het hier naar voren is gebracht zijn ze zo stil als een muis. Waarom? Andere keren gingen ze controverses ook niet uit de weg. Zelfs niet toen de samenwerking met Fok de issue was.
En wat vind je van komkommersmaakstofjes?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik heb liever een echte banaan dan zo'n smaakstofje
Ik zie het ja....quote:Op zondag 10 mei 2009 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voorlopig staat ze lekker vet voor
Geheel mee eensquote:Op maandag 11 mei 2009 00:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Bah en alweer tegen dezelfde mensen gericht. Ook vanmiddag met dat konijn binnen twee meter niet roken. Marielin schrok zich al te pletter toen ze per ongeluk bij dat kutkonijn rookte en maakte zich grote zorgen voor weer een eventuele sanctie. Welke fokking idioot bedenkt dat en waarom doet de redactie hier aan mee? Dit is niet meer in control dit is het consequent treiteren van steeds dezelfde personen.
Ik snap het probleem met Jeroen. Wees als redactie dan creatief. Bel hem op en zeg dat over een uur de kist open gaat. Dan kan ie misschien gewoon naar die kist lopen en er nog wat van zichzelf indoen.
Een week warm douchen voor deze simpele opdracht. Het is een fokking aanfluiting.
En zonder deelnemers heb je geen programma meer. Als ze dat risico graag willen lopen..quote:Op maandag 11 mei 2009 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat het nu lekker veel ruis geeft en daar moet een programma het óók van hebben. Onrechtvaardigheid en verontwaardiging zijn leuke items om kijkcijfers op te krikken
Ik heb liever puur de natuur en geen smaakstofjesquote:Op maandag 11 mei 2009 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En wat vind je van komkommersmaakstofjes?
Danny heeft er een sloot stemmen bijgedaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie het ja....ik liep ook een beetje achter en zag eerder voornamelijk alleen negatieve stemmen. Daarbij dat onnozele gezeik over Marielins gezeik terwijl zij de enige is die werkelijk heeft moeten bikkelen pissed me off.
Dat willen we allemaal tochquote:Op maandag 11 mei 2009 00:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb liever puur de natuur en geen smaakstofjes
Da's lief van um.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Danny heeft er een sloot stemmen bijgedaan.
Al zou het alleen maar voor de symboliek zijn. Toch![]()
Effen goed opwrijven op een wollen trui doet wonderenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is statisch. Helium niet aanwezig![]()
[ afbeelding ]
Zolang ze zo vaag zijn hebben ze ruimte om te manipuleren. Hetzelfde als met de polls.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:10 schreef Noelle06 het volgende:
Eeeehhh Febo oftewel Huub of Dementor of ... al vele geknapt is dan de opdracht gehaald ???
De opdrachten zijn niet duidelijk ...wat is de winst wat is het verlies wat als ...
waarom maar 4 uurquote:Op maandag 11 mei 2009 00:13 schreef Susi het volgende:
Dit ziet er tof uit. Ik ga nu vier uur slapen, ben benieuwd hoe het er uit ziet als ik terug kom
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 11 mei 2009 00:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's lief van um.![]()
Maar haar naam is beschadigd en wie weet hoe lang dit door werkt.
Ja het heeft hen even wat moeite gekost maar uiteindelijk toch gelukt.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Truste dan maar en tot zoquote:Op maandag 11 mei 2009 00:13 schreef Susi het volgende:
Dit ziet er tof uit. Ik ga nu vier uur slapen, ben benieuwd hoe het er uit ziet als ik terug kom
Die fanmail moeten ze ook die bunker uitflikkeren. Die ego strelerij van bepaalde fans staat totaal niet in verhouding met wat er binnen komt. een lief kort briefje van naasten als beloning is meer dan genoeg. Het is geen DGK. Het programma duurt 25 fokking dagen.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:10 schreef mooiiiiii het volgende:
Misschien gebeurd het wel ,maar een lijst in de redactie kamer met wie /wat gedaan heeft en gewonnen'verloren en sancties .zodat iedere medewerker en verantwoordelijken alles kunnen bijhouden. wie het meeste en minste op z'n figuurlijk/letterlijk bord heeft gekregen.Wel zo eerlijk voor iedereen.Ook op de bunkersite laten zien.Duidelijkheid alom.
En niemand mag iets door laten schemeren via fan mail.
En dat het later maar een eerlijke finale mag worden![]()
Echt wel lief, ik krijg er honger vanquote:Op maandag 11 mei 2009 00:16 schreef snetje het volgende:
even voor alle zeikerds !! kijk ! de FEBO schuift even een lekker bordje macaroni naar binnen ..... lief he![]()
![]()
[ afbeelding ]
en ik maar denken dat jij objectief zou zijn .....quote:Op maandag 11 mei 2009 00:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's lief van um.![]()
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:18 schreef Espabilado het volgende:
Ze willen dat de doodskist opengaat? liggen die spullen daar nu?
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:16 schreef snetje het volgende:
even voor alle zeikerds !! kijk ! de FEBO schuift even een lekker bordje macaroni naar binnen ..... lief he![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jawel, alles dat Eline opgeblazen heeft is omhoog gegaanquote:Op maandag 11 mei 2009 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is statisch. Helium niet aanwezig![]()
[ afbeelding ]
Dan moet er toch afgestapt worden van het 'creditsgebeuren'. Als ik veul geld had gehad dan had ik Amber op 1 gezet. Finale met een creditloze eerlijke poll en anders niksquote:Op maandag 11 mei 2009 00:10 schreef mooiiiiii het volgende:
Misschien gebeurd het wel ,maar een lijst in de redactie kamer met wie /wat gedaan heeft en gewonnen'verloren en sancties .zodat iedere medewerker en verantwoordelijken alles kunnen bijhouden. wie het meeste en minste op z'n figuurlijk/letterlijk bord heeft gekregen.Wel zo eerlijk voor iedereen.Ook op de bunkersite laten zien.Duidelijkheid alom.
En niemand mag iets door laten schemeren via fan mail.
En dat het later maar een eerlijke finale mag worden![]()
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:19 schreef wicky. het volgende:
Marielin straks ook weer blij ,dan heb ze de muts,sjaal en sokken weer terug
dan springt marielin een gat de lucht denk ikquote:Op maandag 11 mei 2009 00:18 schreef Espabilado het volgende:
Ze willen dat de doodskist opengaat? liggen die spullen daar nu?
Was het geen 24 uur opdracht dan ?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
We hebben wel geluisterd naar jullie streamerts, maar we zijn momenteel harder aan het werk in de regie en op de redactie, dan op FOK!. We hebben de tijd genomen met Jeroen en zijn opdracht, om te zien of hij zelf iets zou zeggen. Niet dus. Tijd voor Marielin om haar spullen te herontdekken.
Wie blijven er wakker?
neuh zijn opdracht is al geslaagdquote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef logicc123 het volgende:
wat gebeurt er als de rest ontdekt dat die spullen in die kist liggen?, is de opdracht van Jeroen dan mislukt
Too little too late wmb.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
We hebben wel geluisterd naar jullie streamerts, maar we zijn momenteel harder aan het werk in de regie en op de redactie, dan op FOK!. We hebben de tijd genomen met Jeroen en zijn opdracht, om te zien of hij zelf iets zou zeggen. Niet dus. Tijd voor Marielin om haar spullen te herontdekken.
Wie blijven er wakker?
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
Wie blijven er wakker?
Ik blijf wakker,quote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
Wie blijven er wakker?
Ikkuhquote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
Wie blijven er wakker?
oooh oke,quote:
Zwak. Zeer zwak.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
Wie blijven er wakker?
"Naam beschadigd"?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's lief van um.![]()
nog 2 uurtjes misschienquote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
Wie blijven er wakker?
daar wil ik even op inhaken, ik ben vandaag in the bunker geweest, en ik heb me er ook op verkeken op het feit dat je gemakkelijk ''iets roept'' maar wat er vervolgens allemaal bij komt kijken om dat dan in de praktijk zo voor elkaar te krijgen, dat is echt wat meer tijd dan je denkt, zelfs als je een reeele schatting zou makenquote:
Zijn net op! De eerste keer dat we die hadden in de regie, meestal is het kaas, worst en komkommer...quote:Op maandag 11 mei 2009 00:24 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Kritisch kijken zal ik zeker blijven doen. Waar blijven onze bitterballen...
denk niet dat ik ik wakker kan blijven...quote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
Wie blijven er wakker?
2e missie is een poll over, momenteel staat lucifers en sigaretten de bunker uit werken op nummer 1quote:Op maandag 11 mei 2009 00:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik blijf wakker,
wat krijgt Jeroen voor zijn 2e missie?
Idd zegquote:Op maandag 11 mei 2009 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
"Naam beschadigd"?
Er is een stel users dat vindt dat ze genaaid word enn er is een stel users dat vindt dat ze nogal loopt te zaniken.
Ze staat, zoals gewoonlijk, weer eens riánt voor op de andere deelnemers.
Wat is er nou zó verschrikkelijk eigenlijk?
Ze weten niet wie het gedaan heeft, gelukkig is hij ook niet ontmanteldquote:Op maandag 11 mei 2009 00:26 schreef logicc123 het volgende:
[..]
oooh oke,
Dit staat op de bunker site De Overlevers denken dat ze allemaal uitverkoren zijn om te ontdekken wie de geheime opdrachten aan het uitvoeren is.
Dit is ze allemaal persoonlijk meegedeeld via de telefoon.
Wat is ze nou verteld, dat Jeroen de dader was of dat ze binnenkort zouden horen wie de dader was?
Helemaal mee eens !quote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zijn net op! De eerste keer dat we die hadden in de regie, meestal is het kaas, worst en komkommer...![]()
Het is voor iedereen een leerproces. Voor de kijker en voor de makers, maar zeker ook voor de deelnemers. De kijker zal er aan moeten wennen dat sadisme kan terugkaatsen op een nare manier, wij moeten leren dat iedere foutje wordt afgestraft (vaak terecht ook, eigenlijk zelden niet terecht) en de deelnemers moeten leren dat Overleven ook precies dát betekent.
Dus.
als mjn luiken niet dicht vallen wil ik het proberen.Komt er nog wat actie dan???Want wekker loop hier ook vroeg afquote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
Wie blijven er wakker?
hoop toch echt dat dat nog gebeurtquote:Op maandag 11 mei 2009 00:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ze weten niet wie het gedaan heeft, gelukkig is hij ook niet ontmanteld
Niets. Ik trek gewoon partij. Ik ben gewoon pissed of na gisteravond.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
"Naam beschadigd"?
Er is een stel users dat vindt dat ze genaaid word enn er is een stel users dat vindt dat ze nogal loopt te zaniken.
Ze staat, zoals gewoonlijk, weer eens riánt voor op de andere deelnemers.
ik probeer het ....quote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
Wie blijven er wakker?
Waardeloos, daar heb je alleen Peter en alwéér Marielin mee. Gaat lekker zoquote:Op maandag 11 mei 2009 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
2e missie is een poll over, momenteel staat lucifers en sigaretten de bunker uit werken op nummer 1
Verschrikkelijk is een groot woord. Ze kan ook altijd vrijwillig opstappen. Het gaat hier om een gevoel van rechtvaardigheid. En vind jij nu echt niet dat bijvoorbeeld Pim er niet genadig afkomt tot nu toe?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Slaaptekortquote:Op maandag 11 mei 2009 00:30 schreef Espabilado het volgende:
Jeroen verlult zichzelf... maar het valt ze niet op
Maja ze zijn niet zo scherp daar
zijn altijd dezelfdequote:Op maandag 11 mei 2009 00:30 schreef Pek het volgende:
[..]
Waardeloos, daar heb je alleen Peter en alwéér Marielin mee. Gaat lekker zo
De bedoeling in een bunker is natuurlijk om Zombies te creeeren .... Meer nietquote:Op maandag 11 mei 2009 00:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Niets. Ik trek gewoon partij. Ik ben gewoon pissed of na gisteravond.
Ik wil positieve chaos en geen zombies. Het hoeft niet een gezellige kliek te zijn. Maar dan wel ook iedereen laten presteren.
moet je ergens anders op stemmenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:30 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat is een beetje flauw Bart. Jeroen kon natuurlijk niets zeggen, want zijn 006 opdracht is door jullie zelf verlengdquote:Op maandag 11 mei 2009 00:21 schreef dieenebart het volgende:
Wie blijven er wakker?
ik bedoelde eigenlijk wat kan hij ermee winnen, als de 2e missie luktquote:Op maandag 11 mei 2009 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
2e missie is een poll over, momenteel staat lucifers en sigaretten de bunker uit werken op nummer 1
géen acties tegen marielin voorlopig, pak die kleine nou eens aan!quote:Op maandag 11 mei 2009 00:30 schreef Pek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:33 schreef Jimbo het volgende:
sorry voor mn eerdere postsik ben een beetje aangeschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |